Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Ja kad budem podneo zahtev za raskid, imaće do nedelju dana da odluče inače prekidam UO i prelazim već znam gde, kako i na koji paket.
 
Trenutno sam pri kraju ugovora Zmaj (istice 28.04.24). Verovatno ce i mene zakaciti poskupljenje (+600 din). Zanima me kada da odem u poslovnicu promenio bi postpaid uzeo bi Kontrolu troskova jer sam pre mesec dana u Supernovoj u Super Plan 4 Beli ubacio suprugu na Omoriku 25 pa imamo visak GB neta koje bih koristio u Kontroli troskova. Koliko najranije otici u poslovnicu? Par dana pri kraju ugovora?
 
sad već možeš otići u bilo koji MTS i tražiti raskid bez penala za svoj broj usled poskupljenja i napomeni da broj prebace na kontrolu troškova.
samo imaj u vidu da paket kontrole troškova ( za sada ) ne podržava dve stvari: e-sim i VoLTE
 
sad već možeš otići u bilo koji MTS i tražiti raskid bez penala za svoj broj usled poskupljenja i napomeni da broj prebace na kontrolu troškova.
samo imaj u vidu da paket kontrole troškova ( za sada ) ne podržava dve stvari: e-sim i VoLTE
U pravu si. Znam nedostajace mi VoLTE ali i placanje parkinga. Moracu da dopunjujem kredit za tu namenu. Sigurno cu ici u poslovnicu. Jer kada sam pridodao Omoriku 25. Znam da je u mts aplikaciji bilo vidiljivo 200 GB deljenog neta. Nisam aktivirao jer ne mogu na zmaj zato i cekam da mi istekne pa da uzmem kontrolu. Pre neki dan vidim u aplikaciji nema tih 200 GB ali ima opcije da dodam brojeve "4 u BOX 4". Da li to znaci da ce biti vidljivo u aplikaciji kada dodam broj/brojeve?
 
Poslednja izmena:
Meni su rekli kad me je zvala služba za benefite posle prigovora da mi ostaje stara cena do isteka UO. Poziv stigao danas.
 
Meni su rekli kad me je zvala služba za benefite posle prigovora da mi ostaje stara cena do isteka UO. Poziv stigao danas.
džabe sve to - moraš napismeno tu rečenicu imati ( sms ili mejl )
U pravu si. Znam nedostajace mi VoLTE ali i placanje parkinga. Moracu da dopunjujem kredit za tu namenu. Sigurno cu ici u poslovnicu. Jer kada sam pridodao Omoriku 25. Znam da je u mts aplikaciji bilo vidiljivo 200 GB deljenog neta. Nisam aktivirao jer ne mogu na zmaj zato i cekam da mi istekne pa da uzmem kontrolu. Pre neki dan vidim u aplikaciji nema tih 200 GB ali ima opcije da dodam brojeve "4 u BOX 4". Da li to znaci da ce biti vidljivo u aplikaciji kada dodam broj/brojeve?

da bi 200 GB bilo vidljivo moraju bar dva broja biti uvežena - vodeći broj ( tvoja žena ) i onda drugi ( tvoj ) broj
 
Pozivi se svakako snimaju. Nije zgoreg da i pošaljem email. Što se tiče službe za benefite barem je što se tiče njih sve što je dogovoreno uvek važilo.
 
Ne uliva naročito poverenje kada služba za odobravanje benefita, izbegava ili nerado komunicira mejlovima sa korisnicima.
 
Oni izbegavaju svaku moguću pisanu komunikaciju. Moj mail je registrovan u sistemu još od prve ugovorne obaveze prilikom potpisivanja ugovora i na njega stiže račun.
Imao sam problema sa njima gde su mi svaki put naplaćivali pozive ka MTEL Austrija mreži i ako ih imam neograničeno u sklopu paketa i redovno sam pisao reklamacije preko maila. Jednog dana mi je stigao odgovor da putem maila može da im se obrati samo vlasnik ugovora zato od sada šaljem LK starog.
Inače reklamacije su mi se uvek uvažile za MTEL Austrija minute ali nikada nisu korigovali račun za celokupnu sumu već su uvek ostavljali 100-150 dinara da budu na dobitku oni. Kakva šibicarska fora.
Rešio sam tako što više ne koristimo pozive ka MTEL Austrija i ako ih imamo u paketu.
 
Imam sledecu situaciju, prosle godine sam kupio onih promotivnih 1TB internenta koji sam mogao da koristim godinu dana. U jednom momentu mi je blokirao internet i stigla mi poruka da sam dostigao limit za racun koji je podesen. Ja odem u aplikaciju i pogledam pise da mi je ostalo jos oko 500GB interneta iz tog dodatka.

Fazon je bio sto je taj dodatak istekao, ali u aplikaciji je to i dalje stojalo kao da imam. Pisao sam prigovor na racun, rekli su da nije osnovan ali da ce mi umanjiti racun za neki iznos i kao aktivirali mi onaj net limit.

Da li mislite da imam osnova da se opet zalim, posto mi je u aplikaciji stojala informacija da i dalje imam taj dodatak? Na pocetku februara je sklonjen iz aplikacije.
 
Ova sema poskupljenja paketa ( u sustini utice samo na mobilne korisnike i box paket koji sadrzi telefon ) BoX paketi bez telefona nisu zahvaceni, koliko sam skontao?
 
Danas sam baš tražio nešto detaljnije i sem toga nema ništa na njihovom sajtu. Ne kapiram da li Omorika 12 poskupljuje ili ne i kome poskupljuje.

Moja Omorika 12 + 50GB interneta - ističe 27.12.2024. Račun koji plaćam je 1579,00 DIN.

Na moje ima sin koristi Omorika 12 + besplatne društvene mreže i Viber - ističe 30.08.2025. Račun se kreće između 1300 i 1399 DIN. Uz zahtev za prenos broja smo dobili neki popust, ne sećam se koliko.

Žena koristi Box 3 (ne znam koji, ne mogu sad to da vidim, vezan je za drugi stan), Omorika 12 + rate za telefon, ne znam koje benefite ima, bilo je 1 god za 1 DIN, sad je uz ratu za telefon oko 6500 DIN. Ističe u avgustu 2024.

Dakle tri omorike 12, sklopljeni ugovori sa razlicitim bonusima i vremenima isticanja.

Takođe kod matorih imam neki Box, isto neka Omorika (čini mi se 12), isto bilo 1 god za DIN , sad oko 4-4500 (bez uređaja), istice isto u avgustu 2024.

Da ima neke razumne opcije pa da se cimam (kući koristim SBB premium bez optike, brzina interneta mi je sasvim dovoljna, ne treba mi optika), a pravo da kažem ne znam ni gde bih prelazio.
 
@old_bookmaker pročitajte malo unazad ovu temu, a i evo šeme migracije za Mobilne i Box tarife...

Ukratko, poskupljuje sve što imaš. Odnosno sve što je potpisano pod uslovima koji nisu aktuelna komercijalna ponuda.
 

Prilozi

  • BOX-paketi-Matrica-migracije.pdf
    313.2 KB · Pregleda: 35
  • Postpaid-tarife-sa-sablonom-migracije.pdf
    169 KB · Pregleda: 55
Pa bas, e hvala ovo bi trebalo pinovati ili nešto. Lako se zagubi u temi...
Ali i dalje drugar ima dva BOX3 na 18 meseci za dinar. Ako to ostaje. Pa poskupljuje poslednjih šest meseci to je podnošljivo... Ali ako poskupljuje i poništavaju te od 18 meseci po dinar. To je vec problem....

.
 
Pa bas, e hvala ovo bi trebalo pinovati ili nešto. Lako se zagubi u temi...
Ali i dalje drugar ima dva BOX3 na 18 meseci za dinar. Ako to ostaje. Pa poskupljuje poslednjih šest meseci to je podnošljivo... Ali ako poskupljuje i poništavaju te od 18 meseci po dinar. To je vec problem....

.
sve dodeljene promocije se ne poništavaju, sve ostaje kako je dogovoreno, samo će posle gratis meseci ili 50% popusta broja meseci ići nova migrirana cena
 
Tako je, provereno u call centru. Čak su mi izdiktirali koje me nove cene čekaju.
Jedino se nadam da ćemo ostati do kraja sa svim starim cenama, ili - adio
 
E, to je vec podnošljivo. Jer je problem sto su nudili ljudima gomilu ne standardnih. 12-18-20 meseci po dinar pa 50%. Uf bas nezgodna situacija. Mislim cene su toliko otišle da ono te promocije jedino imaju smisla. Posebno sa ovim poskupljenjem...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ako ste pod ugovornom obavezom tražite raskid zbog poskupljenja, zvaće vas vrlo brzo da vam ponude da sve ostane po starom do kraja UO. Ja ću se potruditi da pošaljem dopis Efektivi i RATEL-u jer smatram da je mts u ovom slučaju prekršio novi zakon o elektronskim komunikacijama i da korisnike nije obavestio onako kako zakon nalaže već krajnje nejasnim obaveštenjem na sajtu i na kraju sms poruke o računu, koja ne nekim telefonima čak nije ni vidljiva na prvi pogled. Velika većina neće videti ovo dok ne dobije račun u aprilu, kada će biti kasno za akciju.
 
Jel je dovoljno zvati 0800 100 100 i obavestiti ih tako o raskidu UO?
 
Ja sam išao u poslovnicu i zvao korisnički servis da bi urodilo plodom.
 
Pozdrav svima! Jel moze molim vas neko da postavi kako treba da se formulise taj mejl za raskid. Imam box 4 plavi sa 18 meseci po 1 dinar i zadnjh 6 meseci 5000 dinara. Imam i Omoriku 12 i dva zmaja koji nisu vezani za box. Hvala
 
Situacija: uzet telefon na ugovornu obavezu od 36 meseci (do novembra 2025). Uredjaj otplacen na 12 rata u novembru 2023. Jel moguc raskid ugovorne obaveze po osnnovu poskupljenja? Davno sam to radio u vipu kad su prvi put digli cene tako, i znam da je sve proslo dobro po mene, osim sto je bio onaj ban na vip mrezu neko vreme...
 
Na kraju onih dokumenata za migraciju koji su gore okačeni piše sledeće:
"Napomena: Korisnicima koji su pod ugovornom obavezom, a nisu iskoristili dodeljene povoljnosti, ili imaju po ugovoru stalni popust na mesečnu naknadu, se nakon promene paketa i pojedinačnih usluga nastavlja primena neiskorišćenih povoljnosti."
Dakle, imam ugovor za Box 4 od 24mesecax50% koji traje još 15 meseci i ostaje isti (što se tiče pojedinačnih usluga) + poskupljenje sa 5099 din na 5499 din što znači da ću imati mesečni račun veći za 200 din. Zmaj koji mi je pridružen u taj box ima 10% popusta i on poskupljuje sa 1599 din na 1799 din što će mi biti povećanje cene sa 1439 din na 1619 din. To bi trebalo da znači da mesečno plaćam 380 din više.
 
Nazad
Vrh Dno