Šta je novo?

GREE klima uredjaji

Koji app koristite za crtanje prostora?
Ja isproba neka ali sve trazu pare... malo morgen!:rolleyes:
Floor plan creator. I ova se plaća, ali sam fotografisao sa drugog telefona ekran, inače ne dozvoljava slikanje ekrana, a ja to nisam znao dok nisam završio projekat. 🙄 Nisam još našao neku skroz besplatnu.

Floor plan creator. I ova se plaća, ali sam fotografisao sa drugog telefona ekran, inače ne dozvoljava slikanje ekrana, a ja to nisam znao dok nisam završio projekat. 🙄 Nisam još našao neku skroz besplatnu.
I ja sam zavrsio projekat i onda *********... A kuci nikog zbog drugog telefona :ROFLMAO:

Ja sam laik i početnik sa klimom. Moja Muse comfort je za 30 dana potrošila 280 kw. Greje se 45 kwm. Izololovan sam kao Švajcarska banka. Pre ugradnje klime, moja kalkulacija je bila 450-500 kw. To je potrošnja sa kojom bih bio vrlo zadovoljan. Ali klima me neopisivo iznenadila i oduševila. Obe jedinice tihe, razlika u održavanju temperatura, stepen gore stepen dole, ništa toliko da mi smeta.. Malo je reći da sam prezadovoljan sa njom. Znam da će nekima ovo biti velika potrošnja, i da će biti komentara kritike. Ali mene to ne zanima, meni je najvažnije da sam ja zadovoljan, i da mi klima odlično radi, i plus ne košta mnogo. Kad se samo setim drva i *****a.. ije sa njima. A ovo sada, je kao u raju..