Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Može samo MTS internet,ne troši internet iz paketa i imaju svi Arena Premium kanali...
Da li si siguran u to? Ja nemam taj paket ali mislim da su ljudi pisali da iris koji dolazi uz soko lite može da se koristi na bilo kom interenetu, da je to kao "iris van mreže".
Bilo bi dobro da neko ko ima ovaj paket potvrdi ili opovrgne ovo
 
Da li si siguran u to? Ja nemam taj paket ali mislim da su ljudi pisali da iris koji dolazi uz soko lite može da se koristi na bilo kom interenetu, da je to kao "iris van mreže".
Bilo bi dobro da neko ko ima ovaj paket potvrdi ili opovrgne ovo
Tačno je, ja imam soko lite i mogu da koristim iris na bilo kojoj mreži
 
Potvrđujem, radi i na SBB mreži. Radi čak i van Srbije na m:tel BiH mreži.

Nego, da li se Iris go automatski deaktivira nakon promo perioda ili je potrebno ručno dekativirati?
 
Kako? To je sa zahtevom za prelaz u drugu mrezu...
Šalim se naravno .
Iskreno ne bi nikad mogao da tražim da " idem " kao u drugu mrežu da bi mi postojeći provajder dao još 5 % manje cene .
Iskreno lepše mi je da im napišem pismo ili e-mail po novom jer sad svi vole pisanu komunikaciju ( čega se ja užasavam ) , ali ko mene pita 😄...da želim da ostanem kod njih a oni da shvate kao čin poštovanja od strane korisnika pa da sami daju popust . Nego da tvrdim pazar.
Iskreno to me podseća na jednu prijateljicu koja se razvodi svakog meseca kako bi muž " shvatio " da mora više " uložiti " u brak .😄😀

Ali svako ima pravo izbora .
 
Šalim se naravno .
Iskreno ne bi nikad mogao da tražim da " idem " kao u drugu mrežu da bi mi postojeći provajder dao još 5 % manje cene .
Iskreno lepše mi je da im napišem pismo ili e-mail po novom jer sad svi vole pisanu komunikaciju ( čega se ja užasavam ) , ali ko mene pita 😄...da želim da ostanem kod njih a oni da shvate kao čin poštovanja od strane korisnika pa da sami daju popust . Nego da tvrdim pazar.
Iskreno to me podseća na jednu prijateljicu koja se razvodi svakog meseca kako bi muž " shvatio " da mora više " uložiti " u brak .😄😀

Ali svako ima pravo izbora .
Nazalost to ne funkcionise tako. Msm to cin postovanja korisnika itd.. Sve i sa "pretnjom" prelaska u drugu mrezu, nikakva garancija da ce se dobiti nesto...
Jel neko dobio skoro neke benefite i koje?
 
Mene zanima tipa ako im ostavim broj na njihovom sajtu kao da zelim da predjem kod njih, jel mogu ja da odustanem od toga ako se meni ne svidja ponuda? Tj verv mi.prvo kaze ponudu pa tad pravimo ugovor?
 
Nazalost to ne funkcionise tako. Msm to cin postovanja korisnika itd.. Sve i sa "pretnjom" prelaska u drugu mrezu, nikakva garancija da ce se dobiti nesto...
Jel neko dobio skoro neke benefite i koje?
Za to smo krivi svi i provajderi i korisnici .
Oni su navikli " pretnjom " naplate , poskupljenja cena usluga a korisnici raskidom ugovora i prelaskom u drugu mrežu i tako funkcionišemo .
Pitanje je dokle !?!🤔
 
Meni su ponudili Omoriku 12, 6 meseci po dinar, zatim sledećih 12 po 2000 a onda preostalih 6 meseci po redovnoj ceni.


Dobio sam i jednokratno 600 GB (100 + 200 + 300) iako su mi rekli da ću dobiti samo 200.
Svaka čast .
Nekad stvarno vredi biti uporan .
Ja sam na obnovi i sa manje Omorike prešao na Omorika 25i dobio 6 meseci po 50% cene paketa i bio sam srećan .
Mislio sam da je to maksimum , ali izgleda ja ne umem da se cenkam.
 
A sta ovo tacno znaci? Da ce svim postojecim korisnicima koji su pod UO promeniti cenu po trenutnim cenama paketa?
Tipa ako sam uzeo Soko Lite koji je u vreme potpisivanja kostao 3000, a sada 3200, znaci da cu od marta placati 200 dinara vise?
 
A sta ovo tacno znaci? Da ce svim postojecim korisnicima koji su pod UO promeniti cenu po trenutnim cenama paketa?
Tipa ako sam uzeo Soko Lite koji je u vreme potpisivanja kostao 3000, a sada 3200, znaci da cu od marta placati 200 dinara vise?
Verovatno, oni su napisali za sve korisnike važi i to se sada može dvosmisleno shvatiti.
 
Sad sam zvao da pitam, kazu mi iz call centra da za nas sa UO nece biti nikakvih promena. Ako bi se cak i desilo da bude neka promena, imamo pravo na raskid ugovora itd. Nisam ispitivao u vise detalja od toga.
 
Ovo se desava i u yettelu od prvog marta, i takodje se odnosi na sve sa ugovornom obavezom. Do sada se u mts-u nije odnosilo na lica sa ugovornom obavezom, ali moguce je da hoce sada. Ne bi me cudilo i da a1 objavi ovakvu odluku. U slucaju izmene cenovnika koji bi se odnosio na sve duzni su da o tome korisnike obaveste i daju rok od mesec dana za raskid ugovora ukoliko niste zadovoljni. Od prvog marta smatra se da ste saglasni sa promenama. Mislim da ovakva poskupljenja ne treba da budu razlog za raskid ugovora, osim ako svakako niste planirali da napustite operatera ili imate negde bolju ponudu.
 
Cini mi se da su ga objavili na glavnom sajtu za cenovnike, ali neka neko potvrdi posto nisam neko vreme u mts-u pa sam zaboravio aktuelne cene. Ako se ne varam poskupljenja su oko 100 din
 
Ovo se desava i u yettelu od prvog marta, i takodje se odnosi na sve sa ugovornom obavezom. Do sada se u mts-u nije odnosilo na lica sa ugovornom obavezom, ali moguce je da hoce sada. Ne bi me cudilo i da a1 objavi ovakvu odluku. U slucaju izmene cenovnika koji bi se odnosio na sve duzni su da o tome korisnike obaveste i daju rok od mesec dana za raskid ugovora ukoliko niste zadovoljni. Od prvog marta smatra se da ste saglasni sa promenama. Mislim da ovakva poskupljenja ne treba da budu razlog za raskid ugovora, osim ako svakako niste planirali da napustite operatera ili imate negde bolju ponudu.
Yettel ću sigurno napustiti posebno zato što mnogo vole senzacionalne vesti i informacije , te Yettel petak ( gde ne poznajem nikog da je dobio nešto više od interneta ili popusta za kupovinu sa artiklima koji su već i ovako na popustu ) ili pak ako koristite e račun mnogo vole zaštitnu sredinu i drveće 😀
 
Istina, mada ne treba ih kriviti zbog marketinga. Ja se vodim onim da treba ici gde je najbolja ponuda. Na primer ja sam iz mts otisao jer ne bih dobio popust ni blizu 50p koliko sam dobio u yettelu, a i cekao sam gomilu vremena da me zovu, pa cak i nakon zahteva za prenos broja mts me nije zvao, cime su me jako iznervirali. Yettel ima zvanicne cene i pakete vrlo priblizne mts-u, ono sto meni za sad pravi razliku je veci popust, besplatan deezer tokom cele UO i dosta vise interneta za zapadni Balkan
 
Istina, mada ne treba ih kriviti zbog marketinga. Ja se vodim onim da treba ici gde je najbolja ponuda. Na primer ja sam iz mts otisao jer ne bih dobio popust ni blizu 50p koliko sam dobio u yettelu, a i cekao sam gomilu vremena da me zovu, pa cak i nakon zahteva za prenos broja mts me nije zvao, cime su me jako iznervirali. Yettel ima zvanicne cene i pakete vrlo priblizne mts-u, ono sto meni za sad pravi razliku je veci popust, besplatan deezer tokom cele UO i dosta vise interneta za zapadni Balkan
Svi su oni isti to je bilo pre sa pojavom prve GSM mreže u Srbiji gde je bila razlika i " trka " između Mobtela i Telekoma posle je došla i A1 grupa i tada malo jer je A1 više bila za srednji stalež ...Sada to njih baš briga svi oni guraju istu priču bez pardona .
 
U slucaju izmene cenovnika koji bi se odnosio na sve duzni su da o tome korisnike obaveste i daju rok od mesec dana za raskid ugovora ukoliko niste zadovoljni. Od prvog marta smatra se da ste saglasni sa promenama.
Samo sto nas nisu obavestili, bar mene nisu, da će biti promenjena cena u okviru UO. Koliko znam to bi morali putem smsa ili emailom.
 
Samo sto nas nisu obavestili, bar mene nisu, da će biti promenjena cena u okviru UO. Koliko znam to bi morali putem smsa ili emailom.
Nisam siguran posto nisam previse dugo u ovome i nisam pravnik tako da ovo ne mora da bude tacno, ali mislim na zalost da je to sto su istakli na sajtu dovoljno, ne znam...
 
Nazad
Vrh Dno