Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

I ovako je poprilicno smece. Najverovatnije cu da dam nekome da koristi, meni je ono gubljenje vremena. Da ne pricam sto im mobilna aplikacija kriminalno lose radi.
 
Prebacen mi je broj nocas u mts, i jutros sam morao da zovem korisnicki servis da mi aktiviraju 4G :D Pa da li je moguce da mora covek eksplicitno da im naglasi da zeli da koristi 4G mrezu..
 
Zvali su me da produzim ugovor i dali 20% popusta na bilo koji paket, a u ugovoru mi pise da mi 20% vazi i za drugi paket ako predjem na drugi visi paket od ovog sto sam uzeo u toku ova 24 meseca, sto je sasvim ok. Dobio sam onih 200GB za prvih 12 meseci, ali koliko vidim trosi mi net iz kvote za moj paket, a ovih 200GB ne dira, da li je to ok?
 
I još nešto konfuznije - da li se aktivira ta aplikacija gde piše da je 699,00 ili pak treba da se aktivira ona Apolon usluga u tv meniju (ili preko mojtms sajta ili preko mts mob aplikacije) a koja košta 399,00 i koja je prva tri meseca besplatna.

Pretpostavljam da se odnosi na posebnu Apollon aplikaciju jer je "besplatno za Omorika i Soko tarife", a ne za Iris TV pakete.
I još jedno pitanjce u vezi Apolona. OK da aktiviramo ovo gratis umesto cene 699,00 a u čemu je fora te je cena usluge na sajtu apolon.rs 499,00 (nevezano što je nama 0 dinara) odnosno zašto se razlikuje od 699 din. koliko je ponuda na sajtu MTS.

A što se tiče strimova piše na mts portalu da čim se pokrene drugi strim prvi prestaje sa emitovanjem.
 
Evo novosti iz mts-a u vezi povecavanja cena
Bio danas do poslovnice i rekla mi je radnica da svi koji su pod ugovornom obavezom i oni koji nisu idu na nove cene i pakete i da to vazi za sve koji su potpisali ugovore do 14.11.2023. Sto se tice beneficiranih cena ( akcija koja je bila npr. omorika 12 sa 2100 na 1600 i jos plus 50GB ) ne zna se jos sta ce biti sa time i da treba jos da se razjasni
 
20 različitih informacija. Najjace mi je sto kao jos ne znaju šta će u nekim slučajevima.
 
Jel iko podneo zahtev za raskid ugovora po osnovu povećanja ovih cena? I ako jeste, kako to sad funkcioniše? Ja imam Box 4 Plavi Lite, potpisan 18.4.2022, pa bih da ih otkačim ako je ovo sa rastom cena istina (plaćam trenutno 4599 rsd)
 
Ljudi ne znajubsta ce biti, sta znaci to obavestenje i telekoma isto niko konkretno ne zna, jos je rano za raskidanja, nigde nika ni navedeno samo poskupljenje.
 
Ljudi ne znajubsta ce biti, sta znaci to obavestenje i telekoma isto niko konkretno ne zna, jos je rano za raskidanja, nigde nika ni navedeno samo poskupljenje.
Koliko videh izbačena je šema migracije paketa, po toj šemi (ako bude istinita cela ova trka frka, koja do sad nikad nije bila u ovom formatu) ja sa 4599 rsd skačem na 5899 rsd. Imam komšin net za džabaka i još je brži od mojih 200/80… Biće win win situacija, samo nek poskupe😂
 
Evo novosti iz mts-a u vezi povecavanja cena
Bio danas do poslovnice i rekla mi je radnica da svi koji su pod ugovornom obavezom i oni koji nisu idu na nove cene i pakete i da to vazi za sve koji su potpisali ugovore do 14.11.2023. Sto se tice beneficiranih cena ( akcija koja je bila npr. omorika 12 sa 2100 na 1600 i jos plus 50GB ) ne zna se jos sta ce biti sa time i da treba jos da se razjasni
Ne pratim(pamtim) toliko cene, znam da je O12 bila oko 2000 din kad sam potpisao ugovor sa -30% u srp-okt i dalje je slična cena, da li će samo ukinuti benefite koje su davali da zadrže korisnike?
 
Gde je izbacena sema migracije? Kada?
Ima ona sto sam ja okacio, samo ne znam dal je aktuelna za ovo novo ili kao što neko reče za nesto sto se dešavalo krajem prošle godine.

Evo jos jednom, ali primite malo sa rezervom.
 

Prilozi

  • arhiva_telekom_2024-02-01_Postpaid-tarife-sa-sablonom-migracije-01.03.2024_.pdf
    181 KB · Pregleda: 72
O tome i pričam, zato i pitam, jer se navlacite na ove migracije od 28.11. tu istu na koju se ovaj Telesrbija.

Vec hocete da raskidate ugivore, a ni ne znate o cemu se radi.
 
Radi se o tome da svi i do slovce svi korisnici mts i supernova usluga od 1.3.2023. prelaze na trenutno aktuelne pakete mts-a. Migracija se vrši po šemi koja je objavljena na sajtu mts-a i supernova u delu cenovnici.

Ako imate paket iz trenutno aktuelne ponude onda za vas nema poskupljenja.

Ako imate ranije zaključen ugovor po cenama koje nisu trenutno aktuelne, vas silom prebacuju na ekvivalentni paket iz trenutne ponude, po uglavnom većim cenama.

Da li za vas sledi poskupljenje - zavisi od gore navedenog i nema veze da li ste pod ugovornom obavezom ili je ista istekla.
 
O tome i pričam, zato i pitam, jer se navlacite na ove migracije od 28.11. tu istu na koju se ovaj Telesrbija.

Vec hocete da raskidate ugivore, a ni ne znate o cemu se radi.
Hocemo sto da necemo?😀 Lepo kaže covek o čemu se radi, neki jedva čekamo, neki i ne😀 Takva tura😀
 
Radi se o tome da svi i do slovce svi korisnici mts i supernova usluga od 1.3.2023. prelaze na trenutno aktuelne pakete mts-a. Migracija se vrši po šemi koja je objavljena na sajtu mts-a i supernova u delu cenovnici.

Ako imate paket iz trenutno aktuelne ponude onda za vas nema poskupljenja.

Ako imate ranije zaključen ugovor po cenama koje nisu trenutno aktuelne, vas silom prebacuju na ekvivalentni paket iz trenutne ponude, po uglavnom većim cenama.

Da li za vas sledi poskupljenje - zavisi od gore navedenog i nema veze da li ste pod ugovornom obavezom ili je ista istekla.
Objasnio čovek da ne može bolje.
Još samo da isto ovako objasniš šta podrazumeva raskid ugovorne obaveze u slučaju povećanja cena paketa bez plaćanja penala (da li je penal plaćanje razlika u ceni koliki je bio benefit pri zaključenju ugovorne obaveze ili isplata kompletnog trajanja ugovora) i da se završi više diskusija o tome.
 
Na osnovu člana 131 zakona o elektronskim komunikacijama, korisnik kome operater jednostrano značajno promeni uslove prethodno zaključenog ugovora, a koje su na štetu korisnika (u ovom slučaju povećanje cene) ima pravo na raskid ugovora bez ikakvih naknada i posledica u roku od 30 dana od objavljivanja najave promene uslova koje operater mora da objavi 30 dana pre stupanja na snagu promena.

Ovaj vremenski period od 30 dana pre stupanja na snagu promena je ključan.

Kada promene stupe na snagu korisnik nema nikakva prava.

Ukratko, sada, u toku februara ako se ne slažete sa promenom uslova (cena), treba da reagujete, nikako posle 1.3. a naročito nikako kad vam stigne uvećan račun.
 
Kako raskinuti ugovor ako je deo istog i uređaj koji nije otplaćen?
Na prvu loptu pada mi na pamet da je potrebno uređaj isplatiti u celosti ali opet - on je deo ugovora.
 
Radi se o tome da većina korisnika, makar na Benchu nema ugovor po zvaničnim cenama, već mahom sa 30% popusta, šta se dešava sa tim, da li se popust primenjuje i na novu cenu?
 
Kako raskinuti ugovor ako je deo istog i uređaj koji nije otplaćen?
Na prvu loptu pada mi na pamet da je potrebno uređaj isplatiti u celosti ali opet - on je deo ugovora.
Sa pravne strane, pada mi jedino napamet član 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, stav 5.

Shodno članu 129. st. 2. i 6. ovog zakona pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom podrazumeva i pravo krajnjeg korisnika da zadrži terminalnu opremu uz plaćanje preostalog iznosa do povlašćene cene terminalne opreme utvrđene u momentu sklapanja ugovora ili plaćanje mesečnog iznosa naknade za preostali period važenja ugovora, ako je to povoljnije za krajnjeg korisnika.

Član 129

Potrošač koji podnese zahtev za jednostrani raskid ugovora iz stava 1. ovog člana zaključenog na određeno vreme, dužan je da plati troškove u vezi sa raskidom koji uključuju:

1) mesečnu naknadu za preostali period važenja ugovora zaključenog na određeno vreme, kao i preostale mesečne rate za terminalnu opremu kupljenu uz uslugu ili

2) naknadu u visini razlike između pune cene i popusta ostvarenog na usluge i terminalnu opremu, ako je plaćanje ovog iznosa povoljnije za potrošača.
Radi se o tome da većina korisnika, makar na Benchu nema ugovor po zvaničnim cenama, već mahom sa 30% popusta, šta se dešava sa tim, da li se popust primenjuje i na novu cenu?
Izgleda. Npr. neki od nas su ostvarili custom Omorika 3 paket po ceni od 1499 dinara. Po njihovoj promeni, sada bi nam sve bilo skuplje za 1000 dinara.
 
Po nekom tumačenju - važe svi popusti i primenjuju se na nove cene, ali ovo uzmite sa ogromnom rezervom. Treba sačekati, ali mislim da će biti tako. Važiće ugovoreni popusti - na nove cene.

Za ovo što sam pisao u prethodnim postovima sam siguran. Čak sam među prvima naslućivao šta se dešava i čuo neka šuškanja na tu temu. Sada je potvrđeno sve to što sam pretpostavljao i izneo još 1. februara prepodne.
 
Kako raskinuti ugovor ako je deo istog i uređaj koji nije otplaćen?
Na prvu loptu pada mi na pamet da je potrebno uređaj isplatiti u celosti ali opet - on je deo ugovora.
Možda sačekati da Yettel objavi svoje viđenje iste situacije (pošto i oni dižu svoje cene), neko reče na njihovoj temi da će u ponedeljak to biti razjašnjeno pa možda i Telekom preuzme recept.

A mogli bi se pozvati na ZOO i vratiti uređaj uz zahtevanje prethodno uplaćenih rata? Mada zakon kaže da se uređaj vraća "u stanju u kojem je primljen" što bi značilo da radnik u poslovnici odokativno meri da li se i u kojoj meri vraćaju već uplaćeni novci. Opet, tako je Telenor radio prošli put.
 
Ja sam Omorika 8 + benefiti 50gb itd..., sa tačno ugovorenom cenom u prvoj godini od 1649,00 din, odnosno sada u drugoj godini 1949,00 din, ne vidim kako bi mogli da mi podignu cenu, a da ne prekrše ugovor koji traje do kraja ove godine.
 
Pa isto kao i svima nama ostalima što će nam podići cene bez obzira da li je samo postpejd ili boks u pitanju. Nađi u šemi koja je tvoja nova tarifa posle omorike 8 i to je to, novi paket, nova cena za tu drugu godinu.
 
Da li se desavalo predhodnih godina da su dizali cene korisnicima koji su pod ugovornom obavezom?
 
Nije se dešavalo, ovo je prvi put uopšte ili prvi put posle X godina, pre par dana neko napisa da je ovo bilo jednom davno ali stvarno se ne sećam da li je to stvarno i bilo, tek, ovo je preokret u njihovom poslovanju i početak jednog divnog ''prijateljstva'' između nas korisnika i javnog nam preduzeća oličenog u telekomu.
 
Nazad
Vrh Dno