Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Napisao je "Zvao me je Yettel operater". Prvo sam posumnjao da je bot, ali su mu poruke toliko konfuzne i nejasne, da sam potpuno siguran da nije. Samo ne razume usluge koje koristi.
Ali je napisao i da nije ulazio u Bugarsku i da je bio u tranzitu kroz Bugarsku.

Da se ne ispostavi kao pre neku sedmicu sa onim momkom što je aktivirao neki paket, mi pokušavamo da shvatimo šta je uradio, a on ima 13-14 godina, nema pojma ni šta radi, ni šta kuca, pa je sa roditeljima na kraju otišao u poslovnicu i rešio problem.
 
Nadam se da razumeš besmisao ovoga što si napisao. 5000 dinara za jedan razgovor sa operaterom? Kada je prvi put uveden roaming kod naših operatera, za jedan razgovor nismo mogli da napravimo toliki račun.
Verovatno je tek posle tog razgovora obračunat neki internet protok koji je nastao pre samog razgovora.

Bez obzira da li si bio u Bugarskoj ili ne, jer iz prethodnih poruka to nije jasno, data roaming ti je ostao uključen i definitivno si napravio taj račun. Naravno, cena apsolutno nije fer, ali tako je već godinama.
Nije mi bio upaljen roming,ne znam kako si to shvatio?Ja sam rekao u prvoj poruci da sam pred granicu uveliko ugasio roming.Samo se izgleda telefon sam povezao na njihovu mrezu pre samog prelaska granice,fizicki.

Ja vama pricam pricu kako je bilo,a vi svi dodajete kao da ste vi bili sa mnom.Ja jedno vi drugo,sve ja vas razumem da prica nema logike i ja sam se cudio kad sam dobio racun
Napisao je "Zvao me je Yettel operater". Prvo sam posumnjao da je bot, ali su mu poruke toliko konfuzne i nejasne, da sam potpuno siguran da nije. Samo ne razume usluge koje koristi.
Ali je napisao i da nije ulazio u Bugarsku i da je bio u tranzitu kroz Bugarsku.

Da se ne ispostavi kao pre neku sedmicu sa onim momkom što je aktivirao neki paket, mi pokušavamo da shvatimo šta je uradio, a on ima 13-14 godina, nema pojma ni šta radi, ni šta kuca, pa je sa roditeljima na kraju otišao u poslovnicu i rešio problem.
Hahahahahah tako nekako.Ma ja bzv napisa pricu a vi svi kao da vas lazem i izmisljam.Sve sam napisao istinu,sad sta vas zanima u celoj prici ne znam ali tako je bilo.Kad sam prolazio kroz Bugarsku(tranzit) internet je bio ugasen i nisam koristio.Racun je stigao da sam “koristio” iako nisam.
Mislim da je on sam zvao kol centar, pa čekao na uspostavu veze, malo slušao automat, malo muziku (dok se nije javio operater) i verovatno iz svega toga je proizašla cifra od 5.000 RSD.
Sem ako i u ovom delu priče nije malo "dodavao" detalje..
Nije bilo poziva call centru,vec su mene zvali sa yettel broja i to ne 063/9000 ili slicno nego broj najobicniji.
 
Poslednja izmena:
Мора пословница. Иди поднеси захтев, ако те не контактирају за који дан, 2 дана након преласка се појављује опција за 50%.
 
30 dana treba da se pojavi ponuda u aplikaciji onima koji su prešli sa Yettel postpaid-a na prepaid, a za sve ostale je 2 dana, i to kolko vidim u ovoj temi se spominjalo još u februaru prošle godine, a i ja mogu da potvrdim da sam posle 30 dana od prelaska sa postpaid-a dobio tu opciju u aplikaciji, u januaru ove godine. Zvali su i nudili 50%, ali ovaj put nisu imali nikakav paket koji može da parira mesečnom planu, te sam ih odbio.
 
Ја сам прелазио са постпејда на припејд и после 2 дана сам добио опцију за 50%.
30 dana treba da se pojavi ponuda u aplikaciji onima koji su prešli sa Yettel postpaid-a na prepaid, a za sve ostale je 2 dana, i to kolko vidim u ovoj temi se spominjalo još u februaru prošle godine, a i ja mogu da potvrdim da sam posle 30 dana od prelaska sa postpaid-a dobio tu opciju u aplikaciji, u januaru ove godine. Zvali su i nudili 50%, ali ovaj put nisu imali nikakav paket koji može da parira mesečnom planu, te sam ih odbio.
 
Pa ne znam šta je u pitanju, ali kod mene je bilo potrebno 30 dana. Još neko je o tome pisao:

Kada se predje sa yettel postpejda na yettel pripejd tek posle 30 dana ce moci ponovo na postped sa 50%.

A takođe sećam se nečijeg slučaja u ovoj temi da nije imao ponudu u aplikaciji posle 2 dana ali je imao tamo gde se gleda stanje kredita preko kratkog koda tekst koji kaže da se pozove neki broj za prelazak na postpaid sa 50% popusta na pretplatu, što imam i ja svo vreme, al u aplikaciji tek od skora. Pomislio sam da možda ima veze sa time što mi broj nije registrovan, ali u pripejd temi se niko nije javio da je bio u sličnoj situaciji.

U svakom slučaju, ne brinite, zvaće vas. Jedino zašto sam rešio da podelim svoje iskustvo je da nekome ne padne na pamet da pređe na prepaid iz radoznalosti o aktuelnim ponudama, pa da se posle šokira ako bude morao da čeka više dana za 50%.
 
Taman kad pomislim da ne mogu više da me iznenade, pođe im za rukom :)
Pre dve nedelje odlučim da broj koji je na prepaidu prebacim na postpaid prihvatajući ponudu sa 50% popusta iz aplikacije. Nakon nedelju dana, ugovor još ne stiže, zovem Yettel, I kažu mi da je poslat. Sad je već prošlo punih dve nedelje, ugovora još nema. Ni u poslovnici nisu mogli da mi pomognu, pa sam otkazao porudžbinu i ostao da razmišljam da li će ovo biti treći broj koji prebacujem u drugu mrežu :)
 
Pozdrav drustvo, zanima me da li mogu da predjem u drugu mrezu ako imam vazeci ugovor sa yettelom? Bez placanja nekih penala
Nisam uzeo ni telefon, ni dodatnu opremu, samo klasican popust u aplikaciji sto sam dobio, mozda nekih 20%
Hvala
 
Moras da platis ili 20% do pune cene (na kontu popusta) za vreme trajanja ugovora ili da isplatis preostale racune do kraja UO. Biras sta je povoljnije za tebe.
 
Jel vi koji ste dobili 50% na total 40 placate polovinu od 3250din ili polovinu od 2500din? U poslovnici su mi rekli da je cena 3250din ako se ne uzima telefon uz paket a na sajtu pise 2500din pa me to zbunilo..
Jel se 50% na ceo ugovor od 24meseci dobija?
 
Jel vi koji ste dobili 50% na total 40 placate polovinu od 3250din ili polovinu od 2500din? U poslovnici su mi rekli da je cena 3250din ako se ne uzima telefon uz paket a na sajtu pise 2500din pa me to zbunilo..
Jel se 50% na ceo ugovor od 24meseci dobija?
Polovina na vecu cenu, onu od 3250.

Inace, danas prepodne podnet zahtev za prelazak na prepaid na zeninom broju, videcemo hoce li neko zvati ili da cekamo kroz app da se pojavi popust.
 
Taman kad pomislim da ne mogu više da me iznenade, pođe im za rukom :)
Pre dve nedelje odlučim da broj koji je na prepaidu prebacim na postpaid prihvatajući ponudu sa 50% popusta iz aplikacije. Nakon nedelju dana, ugovor još ne stiže, zovem Yettel, I kažu mi da je poslat. Sad je već prošlo punih dve nedelje, ugovora još nema. Ni u poslovnici nisu mogli da mi pomognu, pa sam otkazao porudžbinu i ostao da razmišljam da li će ovo biti treći broj koji prebacujem u drugu mrežu :)
Isto prosli sa mojom sestrom pre skoro godinu... na fejsu i pozivom(4-5x) kazu da je ugovor u podlovnici..u ppslovnici decko nema pojma ne zna gde je...to se razvlacilo dok nismo otkazali i otisli da pravimo drugi ugovor ali pod istim uslovima kao prethd...
Posle toga je moj broj leteo iz yettela a ona jos uvek pod tim uo...
Polovina na vecu cenu, onu od 3250.

Inace, danas prepodne podnet zahtev za prelazak na prepaid na zeninom broju, videcemo hoce li neko zvati ili da cekamo kroz app da se pojavi popust.
Da li se i dalje ceka do 14dana da broj predje sa post na prepaid? Ili ide brze
 
Koliko znam 50 posto se dobija na 24 obracunska perioda.Kad sam ih zvao da pitam kako moze da mi za dva dana u decembru racunaju ceo obracunki period od mesec dana oni su mi rekli da je to tako u sistemu.
Meni je prosli ugovor krenuo od 30 decembra i za ta dva dana su mi uracunali popust kao da je bio za ceo mesec.
Onda na kraju ugovora kad sam trebao da do 30 decembra imam popust od 50 posto video sam u aplikaciji da mi je pocevsi od 01.decembra taj popust istekao i da mi je krenula puna cena paketa..
Kad sam pozvao yetel rekli su mi da je to tako u sistemu.
Tako da to sve zavisi od kojeg datuma u mesecu je potpisan ugovor.
Ako je potpisan na primer 15-tog u mesecu oni za tih pola meseca racunaju popust kao jedan ceo mesec.I to je po njima jedan obracunski period.
To se primeti kad treba da istekne ugovor i taj poslednji mesec ide po punoj ceni bez obzira sto ugovor istice 15-tog u mesecu.
Barem je takav slucaj bio kod mene,pretpostavljam da je isti slucaj i kod drugih korisnika sa popustom od 50 posto?
 
Meni ugovor ističe 2. Februara. 21. Januara sam tražio da pređem na prepaid, 23. Januara su me zvali i pristao sam na 50% popusta za Total 40, što je 1575din. U aplikaciji mi stoji 1957din, zašto ne znam, možda ima veze sa tim "sistemom" što ti pominješ.
 
Јел беше 2 или 3 месеце најранији период за обнову уговора?
 
Taman kad pomislim da ne mogu više da me iznenade, pođe im za rukom :)
Pre dve nedelje odlučim da broj koji je na prepaidu prebacim na postpaid prihvatajući ponudu sa 50% popusta iz aplikacije. Nakon nedelju dana, ugovor još ne stiže, zovem Yettel, I kažu mi da je poslat. Sad je već prošlo punih dve nedelje, ugovora još nema. Ni u poslovnici nisu mogli da mi pomognu, pa sam otkazao porudžbinu i ostao da razmišljam da li će ovo biti treći broj koji prebacujem u drugu mrežu :)

Meni su poslali ugovor i telefon na firmu i kako oni ne mogu da daju broj za pracenje tesko je saznati sta se sa tim desava.
Ispostavilo se da salju Dexpresom a kako ja imam njihovu aplikaciju iskoci mi tamo da je preuzet paket za mene. Sutradan stigao i centar Valjevo gde pripada kraj gde mi je posao i ja ocekivao svaki dan da stigne. Zvao ih vise puta, pisali neke urgencije, cuo se i sa covekom i Yettela i nista... Cak sam na kraju uspeo da dodjem do telefona dva kurira koji voze ali uzalud, kao nije kod njih a taj dan se vodilo da je na isporuci.
Na kraju posle dve nedelje dobih status u 16:02 da je pokusana isporuka (do 16h rade operateri) i da se paket vraca.
Cuo se sa covekom iz Yettela, nista mu nije bilo jasno (meni jeste, skrajnuti smo malo pa ih mrzelo da dolaze), silno se izvinjavao iako nije njihova krivica i dogovorimo se da mi posalje na kucu.
Stiglo odmah sutradan posle novog slanja, dogovorio se sa kurirom, izasao ranije sa posla i preuzeo kod kuce.

Proslo 20 dana od dogovora sa predstavnikom Yettela...
 
Meni ugovor ističe 2. Februara. 21. Januara sam tražio da pređem na prepaid, 23. Januara su me zvali i pristao sam na 50% popusta za Total 40, što je 1575din. U aplikaciji mi stoji 1957din, zašto ne znam, možda ima veze sa tim "sistemom" što ti pominješ.
Pa videces kad krene novi mesec onda ce verovatno biti cena 1575 dinara.Ovo sada ti je cena sa novim i starim paketom u istom mesecu.
Tako je i meni bilo prvi mesec kad sam taj dan dobio 50 posto popusta.Krenuo mi je popust i novi paket od 19.12.2023 i onda mi je za nesto uracunt popust a na nesto nije i bio je racun malo veci nego sto bi trebalo biti.
Ali vec od 01. januara se racun vratio u normalu i sada je prava cena paketa sa 50 posto popusta.
 
Inace, danas prepodne podnet zahtev za prelazak na prepaid na zeninom broju, videcemo hoce li neko zvati ili da cekamo kroz app da se pojavi popust.
Da citiram samog sebe od subote, zvao danas covek iz yettela (prvi radni dan posle zahteva za prelazak na postpejd) i ponudio prvo 40% na bilo koji paket, pa kad je receno da cemo sacekati u aplikaciji, dao je 50%. Poslata poruka sa detaljima ugovora, samo da se odgovori sa "DA" i to je to.
 
Pozdrav, koliko pratim ovu temu bilo je reci o tome da je jedini nacin da se dodje to 50% popusta prelazak na Yettel pripejd, pa me neko nazove ili kroz aplikaciju bude ponuda za 50% postpaid.

Ali da pitam, ne znam da li je neko skoro pokusao, da li ja kao MTS postpaid korisnik mogu direktno da predjem na Yettel postpaid I da mi odmah daju 50% kao novom korisniku?
 
Pozdrav, koliko pratim ovu temu bilo je reci o tome da je jedini nacin da se dodje to 50% popusta prelazak na Yettel pripejd, pa me neko nazove ili kroz aplikaciju bude ponuda za 50% postpaid.

Ali da pitam, ne znam da li je neko skoro pokusao, da li ja kao MTS postpaid korisnik mogu direktno da predjem na Yettel postpaid I da mi odmah daju 50% kao novom korisniku?
Mislim da ne, odes u yettel i trazis prenos broja ali na pripejd obavezno. I onda sacekas 2 dana da se kroz app pojavi popust, pa potpisujes ugovor s popustom.
 
Meni su juče dali popust bez problema. Pitali me koji paket i to je to.. Aktiviran bio u roku od sat vremena. E sad, bookmate sam reaktivirala lako. Nadam se da će hbo normalno moći da se reaktivira na mejlu koji već koristim.
 
Izvinjavam se unapred za ovo. Ako smeta obrisite poruku..

Ako neko ima kod za popust u gigatronu a da mu ne treba javite privatnom porukom.
 
Pozdrav, koliko pratim ovu temu bilo je reci o tome da je jedini nacin da se dodje to 50% popusta prelazak na Yettel pripejd, pa me neko nazove ili kroz aplikaciju bude ponuda za 50% postpaid.

Ali da pitam, ne znam da li je neko skoro pokusao, da li ja kao MTS postpaid korisnik mogu direktno da predjem na Yettel postpaid I da mi odmah daju 50% kao novom korisniku?
Odeš do poslovnice, tražiš prebacivanje na prepaid da bi prešao na postpaid (izabereš paket), radnik/ica upišu i zovu te za par dana (mada možeš i sam da proveriš u aplikaciji).

Tako je kod mene bilo.
 
Vazi, uradicu tako, to mi ima smisla samo ako im sistem nije bas fleksibilan pa mora tako, inace deluje kao suvisan korak privremeni prelazak na pripejd.
 
Poskupljenje 🤡


poskupljenje se odnosi i na korisnike sa aktivnom ugovornom obavezom

novina: e-račun sada vredi 100 din
 
Da li mora da se saceka da istekne skroz ugovorna obaveza pre prelaska u drugu mrezu (Yettel), mts mi istice 06.03. taman na ovo poskuljenje :(
 
Vrh Dno