Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Imam Box 3 Plus paket. Juče (26.12) zvala me je veoma ljubazna i brzogovoreća gospođa/ica iz MTS. Obavestila me je da mi je Apollon paket aktiviran, da će biti besplatan 3 meseca i ako ga ne odjavim pre 27. marta 2024. automatski se produžuje (i plaća) dok se ne odjavi. Odjava može samo preko 0800100100 ili u poslovnici (iliti ne može preko aplikacije ili sajta). Pogledao sam u MojMTS aplikaciji, kad tamo stoji stoji da mi je aktivan, ali i da košta 399 dinara mesečno nakon 3 meseca korišćenja. Zvao sam ih i otkazao nesrećnog Apollon-a. Sada ne stoji više da je aktivan, već u okviru stavke Dodaci, podstavka Video klub postoji opcija da sam aktiviram taj dodatak (sa svim onim pogodnostima i istim uslovima koje je napred pomenuta gospođa/ica navela). Drugim rečima - "častili su me" time što su mi, bez da su me prethodno pitali, oni aktivirali taj dodatak. Istini za volju, naknadno me jesu obavestili, ali mislim da sve ovo nije OK.
 
Istice mi box3 uskoro (fiksni+iristv+mob). Verovatno necu obnoviti ugovor, jer mi mobilna usluga trenutno neprihvatljiva. Prelazim na drugu mrezu sto se tice mobilnog.

E sad, mozda bi zadrzao box paket u vidu box2 (fiksni+iristv). Ono sto je truba sto su izbacili free irisgo uz box2. Sto se tice box3 i box4 irisgo je standardno free.

Jel znate mozda da li daju benefit irisgo uz box2 ako se potpise ugovorna obaveza na 24 meseca?
 
Istice mi box3 uskoro (fiksni+iristv+mob). Verovatno necu obnoviti ugovor, jer mi mobilna usluga trenutno neprihvatljiva. Prelazim na drugu mrezu sto se tice mobilnog.

E sad, mozda bi zadrzao box paket u vidu box2 (fiksni+iristv). Ono sto je truba sto su izbacili free irisgo uz box2. Sto se tice box3 i box4 irisgo je standardno free.

Jel znate mozda da li daju benefit irisgo uz box2 ako se potpise ugovorna obaveza na 24 meseca?
Trenutni benefiti, za nove korisnike koji imaju fiksni 24 meseci internet i tv besplatno, placa se samo fiksni 😅😅😅. Nemoj da pristaneš na obnovu paketa bez benefita, ako ti nista ne daju kazi da prelaziš u SBB, ova promocija za 24 meseci free vazi samo preko terenskih agenta.
 
Dobro jel zna neko terenskog agenta za teritoriju NS? :)

Mislim, podnoseo sam urgenciju u poslovnici, kao i preko korisnicke sluzbe, i ladno me ne zove vise od dve nedelje.

A tokom cele godine su me smarali agenti iz call centra, a nekim satro benefitima. ccc
 
Pitanje za ove što su dobili 24x50%,kako su vam računali dane dok niste potpisali novi ugovor?Jesu li vam razdvajali paket ili ne?
 
Pitanje za ove što su dobili 24x50%,kako su vam računali dane dok niste potpisali novi ugovor?Jesu li vam razdvajali paket ili ne?
Sad sam baš proverio račun iz marta ove godine kad sam potpisao 24x50%. Pre toga sam bio bez UO. NISU mi razdvajali paket, znači samo jedna stavka na računu i uklapa se u računicu broj dana po staroj ceni plus broj dana po novoj ceni
 
Jedno pitanje u vezi ove migracije starih Box paketa u nove:

Da li ću i dalje biti van ugovorne obaveze ili će se smatrati da sam pristao na novi ugovor od 24 meseca ako nisam podneo prigovor oko migracije postojećeg (starog) Box paketa na novi ?

Trenutno imam 2020.BOX3(Fiksni + Net 100/400 + TV Max) koji treba da pređe na Box3 (Fiksni + Net 100/Net 600 + IrisTV Max).
 
Da li kada se podnese zahtev za IDP broj i kada daju ponudu mora da se ostane na istom paketu ili je moguć upgrade na npr Zlatni Box ako sam trenutno Plavi?
 
Ja sam iz Novog Sada, na box 4 sam, imam optiku.
Ponudili su mi samo 5 mesece 50 posto,nisam pristao
U sredu sam podneo zahtev za idp.
Danas su me zvali pitali jel to vaša konačna odluka, ja kao pa da verovatno, i ona kao poslaćemo vam..
Sad čekam...
 
Mora li da se trazi idp broj ako hoce da se predje kod drugog provjdera. Mogu li jednostavno da se odjave sve usluge? Nakon toga da se kontaktira yettel ili yunet za uvodjenje.
 
Mora ako imaš optiku mts-a, ako nemaš mts optiku onda ne moras.
 
A sta ako odjavim sve usluge i posle par meseci hocu da uvedem ? Imam na dve lokacije optiku,na jednoj je mts a na drugoj yettel. Ovo me interesuje za komsiju kome istice mts posle praznika i planira na prolece ponovo da uzme samo net.
 
Svakako ako na mts-ovu optiku trebaš da imaš IDP broj kako bi uveo recimo Yettel iako si odjavio pa posle par meseci prijavio.
 
Znaci ako se prvi put uvodi optika a nije mts onda nema idp broja? Na ovoj lokaciji gde sam uveo Yettel samo sam ih pozvao,rekli da postoji mogucnost i dosli sutradan da uvedu. Ako budem zeleo da predjem za dve godine u mts moram li da trazim idp broj od yettela? Smaram malo,ali mislim da nije pisano o tome pa ne bi bilo lose pojasniti to svima.
 
Može li se ispregovarati soko lite na 50% popusta 24m? Ova studentska ponuda daje 12m, može li to kako na 24m za NG :D
Edit: Sada sam prepaid
 
Zvao danas call centar da pitam šta nude za obnovu box4 crveni lite. Kažu 5500 i 6 meseci 50%. Ja rek’o odgovara mi, stigne mi sad ugovor na mail, iznos 5600 i 1 mesec 50%. Kakvi carevi 😀

edit: Ja sam retard, dobio sam i prilog uz ugovor sa jos dodatnih 5 meseci. Izvinjenje mts-u :)
 
Poslednja izmena:
Zvao danas call centar da pitam šta nude za obnovu box4 crveni lite. Kažu 5500 i 6 meseci 50%. Ja rek’o odgovara mi, stigne mi sad ugovor na mail, iznos 5600 i 1 mesec 50%. Kakvi carevi 😀

edit: Ja sam retard, dobio sam i prilog uz ugovor sa jos dodatnih 5 meseci. Izvinjenje mts-u :)
A tih 100 dinara razlike se odnosi na popust ako se opredeliš da račun dobijaš na mail umesto u papirnoj formi.
 
Da li kada se podnese zahtev za IDP broj i kada daju ponudu mora da se ostane na istom paketu ili je moguć upgrade na npr Zlatni Box ako sam trenutno Plavi?
Naravno da može uvek upgrade na skuplji paket, to im je u interesu, samo je pitanje da li će ti za skuplji paket odobriti isti popust kao za inicijalni paket koji ti je istekao, tj. ako ti odobre popust od 50% za 24UO za plavi Box, možda ti za zlatni neće dati 24 meseca, nego 12 ili 18.
Znaci ako se prvi put uvodi optika a nije mts onda nema idp broja? Na ovoj lokaciji gde sam uveo Yettel samo sam ih pozvao,rekli da postoji mogucnost i dosli sutradan da uvedu. Ako budem zeleo da predjem za dve godine u mts moram li da trazim idp broj od yettela? Smaram malo,ali mislim da nije pisano o tome pa ne bi bilo lose pojasniti to svima.
Nisam siguran za ovo da je ovako kako ti je odgovoreno, odnosno da mora. Mislim da ne mora. Poenta IDP je da nemaš prazan hod bez signala pri promeni provajdera. Ti svakako nisi u obavezi da ga tražiš ako prelaziš kod drugog, čak i ako hoćeš odmah kod drugog provajdera, bez neke pauze osim tih nekoliko dana. Meni mts Box sa optikom ističe u februaru i u Yettelu su mi rekli da imam dve mogućnosti - da tražim IDP ako hoću signal bez prekida, a ako neću da se cimam sa njima, onda prosto sačekam da istekne ugovor, odjavim ga, pozovem Yettel i oni dođu i odrade svoju instalaciju, ne treba im IDP.
 
Naravno da može uvek upgrade na skuplji paket, to im je u interesu, samo je pitanje da li će ti za skuplji paket odobriti isti popust kao za inicijalni paket koji ti je istekao, tj. ako ti odobre popust od 50% za 24UO za plavi Box, možda ti za zlatni neće dati 24 meseca, nego 12 ili 18.

Nisam siguran za ovo da je ovako kako ti je odgovoreno, odnosno da mora. Mislim da ne mora. Poenta IDP je da nemaš prazan hod bez signala pri promeni provajdera. Ti svakako nisi u obavezi da ga tražiš ako prelaziš kod drugog, čak i ako hoćeš odmah kod drugog provajdera, bez neke pauze osim tih nekoliko dana. Meni mts Box sa optikom ističe u februaru i u Yettelu su mi rekli da imam dve mogućnosti - da tražim IDP ako hoću signal bez prekida, a ako neću da se cimam sa njima, onda prosto sačekam da istekne ugovor, odjavim ga, pozovem Yettel i oni dođu i odrade svoju instalaciju, ne treba im IDP.
Pa samo nznm kako ti se vise isplati Yetel sa losom tv , i preprodajom net signala .U svakom slučaju tvoj izbor
 
Naravno da može uvek upgrade na skuplji paket, to im je u interesu, samo je pitanje da li će ti za skuplji paket odobriti isti popust kao za inicijalni paket koji ti je istekao, tj. ako ti odobre popust od 50% za 24UO za plavi Box, možda ti za zlatni neće dati 24 meseca, nego 12 ili 18.

Nisam siguran za ovo da je ovako kako ti je odgovoreno, odnosno da mora. Mislim da ne mora. Poenta IDP je da nemaš prazan hod bez signala pri promeni provajdera. Ti svakako nisi u obavezi da ga tražiš ako prelaziš kod drugog, čak i ako hoćeš odmah kod drugog provajdera, bez neke pauze osim tih nekoliko dana. Meni mts Box sa optikom ističe u februaru i u Yettelu su mi rekli da imam dve mogućnosti - da tražim IDP ako hoću signal bez prekida, a ako neću da se cimam sa njima, onda prosto sačekam da istekne ugovor, odjavim ga, pozovem Yettel i oni dođu i odrade svoju instalaciju, ne treba im IDP.
Loše su ti rekli jer Yettel nema svoju optiku mrežu već mora da nakaci svoje uređaje na optički mrežu mts-a a za to im je potreban broj koji će uneti software-ski kako bi im mts odobrio signal. Oni svakako dobijaju broj sa kojim pristupaju mreži, da li im ti tražiš da ne bi ostao bez usluge ili ako odjavis opet oni traže od mts idp broj sa kojim pristupaju mreži.
 
Pa samo nznm kako ti se vise isplati Yetel sa losom tv , i preprodajom net signala .U svakom slučaju tvoj izbor
Već sam objasnio u prethodnim postovima, da se ne ponavljam. Isplati se tako što je drastično jeftinije, ako u mts ne prođe fora sa traženjem IDP-a i 50% popusta na 24UO. Pri tome im je net dobar, što mi je jedino bitno, nisam čuo da su se ljudi nešto žalili na to, a tv gledamo minimalno i žena i ja, 80% deca jašu crtaće.
Loše su ti rekli jer Yettel nema svoju optiku mrežu već mora da nakaci svoje uređaje na optički mrežu mts-a a za to im je potreban broj koji će uneti software-ski kako bi im mts odobrio signal. Oni svakako dobijaju broj sa kojim pristupaju mreži, da li im ti tražiš da ne bi ostao bez usluge ili ako odjavis opet oni traže od mts idp broj sa kojim pristupaju mreži.
Čovek je pitao "Mora li da se trazi IDP broj ako hoce da se predje kod drugog provajdera? Mogu li jednostavno da se odjave sve usluge?"
Ne mora da se traži, tj. ne mora ON da traži. Može da odjavi i onda da ode kod drugog provajdera koji će sve sam da odradi sa IDP, kao kad prenosiš broj mobilnog u drugu mrežu, ali to njega kao korisnika ne zanima. IDP on lično traži u slučaju da ne želi prekid signala. Dakle, sve što si i sam rekao je tačno, ali pričamo o različitim stvarima, ti o tome da provajder mora da ima IDP korisnika, a ja o tome da ne mora da ga traži ako odjavi uslugu, što je i pitao.
 
Može samo kod mts-a ili Yettel-a, kod drugih operatera ne može ako ima samo mts optiku.
 
Poenta IDP je da nemaš prazan hod bez signala pri promeni provajdera.
Da li je ovo tačno?
Pokušavao sam da predjem sa beotel adsl na mts vdsl i sa tri strane (beotel podrška, mts podrška, serviser predstavnik beotela u mom mestu) mi je rečeno da moram prvo da razdužim opremu da bih dobio mik, a monteri i oprema kad stignu...
 
Vrh Dno