Odje*ao sam mts i sve njihove usluge još davno, uvek su bili netransparentni pilićarski lopovi. Pre 2 godine mi drugar kaže da im je optika skroz ok i ubedi me, uzmem BOX 3 (net optika+tv+fiktivni fiksni, pošto sam fiksnu liniju odjavio pre nekoliko godina). I moram da priznam da sam baš zadovoljan, mislim da je za ove dve godine možda par puta pukao net i to je to. Kako ugovor ističe 5. februara, pogledam pre neki dan na sajtu kakva im je trenutna ponuda i sve isto, stari korisnici umesto da za vernost dobiju povoljniji ugovor, imaju lošiju ponudu od novih. Verovatno je logika menadžmenta da ko jednom potpiše, više nikad neće otići, tj. mi smo svi nepismeni idioti i kad nas jednom uvedu u tor, mi više iz njega ne umemo da izađemo. Aha.

Menjaću vas kao čarape i za 3.000 din. razlike na dvogodišnjem nivou. Čisto da se podsetim da imam dve, a ne četiri noge.
Elem, juče nešto ćalu odem da proverim u mts, pošto je on još uvek kod njih i usput pitam za moj BOX. Nađe me tamo manekenka za šalterom i kreće sa onom imbecilnom pričom da ću dobiti "povoljniju mesečnu naknadu". I ja se pravim imbecil:
-Kakvu "PMN" i koliko je to?
-Puna mesečna naknada za Vaš paket je trenutno 4.200 din, ali Vi ćete dobiti povlašćenu u iznosu od 3.700 din.
-Aha. A zbog čega dobijam tu PMN, jer sam stari korisnik?
-Paaa... ne. Naša politika je da svi plaćaju PMN.
-Znači, niko ne plaća tu punu naknadu?
-Tako je.
Ja, ne mogu više:

-Pa čekajte, Vi ste znači stavili neku random cenu i onda je spustili do one realne koja Vam odgovara i sad ja treba da se oduševim što ste mi dalu tu neverovatnu, ničim zasluženu ponudu i da odmah produžim ugovor? Pa mogli ste staviti i da je puna naknada 103.700 din, a Vi mi spustili za 100.000 i lud sam ako ne prihvatim PMN za 3.700, zar ne? Pri čemu je ta Vaša neverovatna ponuda i dalje debelo skuplja od Yettela koji to isto nudi za 3.000 din sa 6 besplatnih meseci.
-Nije baš tako, gospodine. To JESTE puna naknada i ona JESTE opravdana.
-Samo što ne umete da mi kažete čime sam je zaslužio, i ja i svi ostali.

Da ne dužimo, u ovoj brošuri koja stoji ispred Vas piše da stari korisnici "mogu dobiti 50% popusta na povoljniju naknadu do najviše 10 meseci", ali da broj tih meseci zavisi od usluga koje trenutno koristim. Šta to konkretno znači i koliko bih ja meseci plaćao 50% ako bih produžio ugovor, 10 ili manje?
-To bih morala da proverim, pa da Vam javim, ako mi ostavite Vaš telefon.
-Ne treba, hvala, poslaću mail korisničkoj podršci, pa ću javiti ja Vama.
-Prijatno.
-Zbogom.
Stari dobri mts. Džaba optika, džaba sve, kadar je ostao isti, kao i politika kuće. Kokošarenje kao način poslovanja.
Tako da kad sam sabrao ovu njihovu ponudu, čak i da dobijem tih maksimalnih 10 meseci sa 50% popusta, to je 10x1.850din. + 14x3.700din. = 70.300 din. za UO24 mes. Kod Yettela skoro identičan paket sa optičkim netom i manje-više istom ponudom tv kanala 6 meseci free, znači 18x3.000din. = 54.000, odnosno preko 16.000 din. jeftinije. I taman kad sam rešio da ih napustim pročitam ovo da posle traženja IDP broja umeju da zovnu sa ponudom 50% 24 meseca, mada koliko vidim, izgleda da polako napuštaju i tu praksu ili izlaze u susret samo za BOX4. Svakako ću probati, jer to je jedina povoljnija opcija od Yettela.
Hvala svima za korisne informacije.