Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Imao Box 4, podneo zahtev za IDP u utorak, danas zvali, dobio Box 3 dve godine 50% cene. Nudili su i da ostanem isti paket, ali televizija mi ne treba.
 
1 - Glupo pitanje, ako TV koji inace usporava brzinu se prikljuci na LAN 2, da li se onda uspori brzina?
2 - Nakon toga proveriti da li se uspori brzina ako se ovaj drugi TV koji je ranije bio prikljucen na LAN 2 prikljuci na LAN 3.

Ako nakon prvog koraka i brzina interneta bude usporena, nesto je do TV-a pa usporava internet. Eventualno tad treba probati preostale LAN portove sa tim TV-om(LAN 1 i LAN4) cisto da se bude siguran da je do TV-a.

Ako nakon prvog koraka sve bude radilo kako valja, a nakon drugog koraka se uspori internet, onda je moguce da je do LAN 3 porta. Probajte drugi televizor da prikljucite na LAN 1 ili LAN 4.
zamenio sam portove i sad je ok sve i kada oba tv-a rade
ne kontam šta se dešava al ok
 
Epilog price od pre 15 dana. Trazio IDP broj sredinom decembra, nisu me uopste pozvali posto imam Box 3 paket. Na kraju sam ipak prihvatio 7 meseci po 50% i ugovor na 2 godine, jer jer Yettel-ov TV ocajan.
 
Pa jesi dobio uopšte IDP broj ili te nisu zvali u smislu da ti ponude 24x50 ? Šteta, očigledno retko se to dešava ali valja da uvek neki forumaš napiše kakvo je iskustvo imao.
 
Trazio IDP broj sredinom decembra, nisu me uopste pozvali posto imam Box 3
Nema veze to što si box3. Mnogo ljudi je ovde dobilo ponudu 24x50% i za box3 uključujući i mene.
Dešava se da nekog ne zovnu, retko doduše, ne zna se šta je razlog ali sigurno nije to što si box3. Verovatno neki njihov previd
 
Zvali ponovo danas i prihvatio ponudu 24x50%,poslali ugovor na e-mail i završili veoma brzo bez cimanja u poslovnici.
 
Ako pitanje nije za ovu temu neka ga moderatori obrisu.
Proslog meseca sam se prijavio (putem maila) da mi racun stize na mail.
Danas mi je stigao ali nema nikakvog umanjenja (ono 50 ili 100 dinara koliko se skida zato sto se ne salje stampani racun)?
Da li ce umanjenje da bude od sledeceg racuna ili je neka greska?
 
Najverovatnije sa sledećim rčunom je umanjenje, a možeš i da popozoveš kontakt centar ili pošalješ mail sa upitom o čemu se radi sa umanjenjem računa.

On topic, zahtev za IDP, nakon dva dana zvali sa uobičajenom ponudom :)
 
adsl i starim STB-ovima, koji ako rade kažu da su dobri… to treba prihvatiti po punoj ceni sa 50% 1 mesec…
Ja sam se cimao sa tim sredinom decembra i dobio sam 8 meseci po 50%. To je neki max. koji može da se izvuče za VDSL. Baš mi je bzv to pijačarsko pogađanje oko cene. Ne bih ni znao za sve da nije ovog foruma.

Nego, stalno nešto moram da intervenišem u poslednje vreme. Podnosim molbu za ovo, za ono, zaborave da mi uključe HD kanale prilikom obnove ugovora, ne obračunaju mi dobro račun itd. Gotovo sve završim preko chat-a, ali gledam komšije koji su uglavnom stariji i ne razumeju se, čak i ne znaju da imaju neka prava po ugovoru... Ako nisi detaljno upućen u sve ili se ne žališ, 99% je da si zakinut za nešto. I to je bzv, ali nemamo izbora. Hm...
 
Mene nisu ni hteli da pozovu, a pisao im na mail dva puta. Ali zato kada sam raskinuo ugovor i roku od 15 minuta mogli su dva puta da zovu.
 
HBO odjava do 15.1. nemoj posle da bude da nisam rek'o :) nisam još ni pokušavao, nije mi fiksni pri ruci pa da zovem na 0800100100 a vidim na chatu preko one Mile nema ta opcija još uvek a prošlog januara je bilo.
 
HBO odjava do 15.1. nemoj posle da bude da nisam rek'o :) nisam još ni pokušavao, nije mi fiksni pri ruci pa da zovem na 0800100100 a vidim na chatu preko one Mile nema ta opcija još uvek a prošlog januara je bilo.
Odjavio sam ja preko chat-a. Tražiš odmah vezu sa operaterom i potom kažeš da želiš da odjaviš uslugu i to je to.
 
Ne znam da li mislimo na isto, mislio na chat preko njihovog sajta gde je prošle zime imala opcija da se odjavi direktno pisanim putem preko opcije namenjene samo za to.
 
Ne znam da li mislimo na isto, mislio na chat preko njihovog sajta gde je prošle zime imala opcija da se odjavi direktno pisanim putem preko opcije namenjene samo za to.
Da, mislimo na isto. Ali pošto nema te opcije, kada se javi Mila ukucam: 'Da li mogu da dobijem vezu sa operaterom?' Nakon toga ti ponudi opcije 'Podrška' i 'Kupovina'. Izabereš podršku i potom 'IRIS TV'. Kada se javi operater, kažeš da želiš da odjaviš uslugu i to je to.

Meni je tako lakše nego da zovem.
 
Da samo ne moras tu celu recenicu da kucas brt, samo ukucas "operater" i dobijes one dve opcije, ja bar tako uvek radim kad mi treba operater.
 
Ne pricajte dva puta ;)
 
Ako pitanje nije za ovu temu neka ga moderatori obrisu.
Proslog meseca sam se prijavio (putem maila) da mi racun stize na mail.
Danas mi je stigao ali nema nikakvog umanjenja (ono 50 ili 100 dinara koliko se skida zato sto se ne salje stampani racun)?
Da li ce umanjenje da bude od sledeceg racuna ili je neka greska?
Mozda nisi na nekom Total paketu, cini mi se da samo u tom slucaju vazi umanjenje, mada nisam siguran.
 
A mogu i da se nadograde.Osim pas onih starih.
 
Hehe, kao POKE komanda nekad na c64 - ako znaš koji je, dobiješ SVE na max… ili kod pregovarača kažeš IDP, a oni na prvu 24x50% na optici… :)
 
kako se određuje šta će da se naplaćuje u video klubu a šta ne?
koja je fora da nešto što se prikazivalo na tv-u više puta da se naplaćuje ako hoću da gledam preko video kluba
 
Nazad
Vrh Dno