Tnx, a koji tacno vremenski period treba da protekne da bih se vodio kao novi korisnik ?Kod OTT varijante je prosto. Otkazes skroz, sacekas malo pa krenes opet kao novi korisnik.
Tnx, a koji tacno vremenski period treba da protekne da bih se vodio kao novi korisnik ?Kod OTT varijante je prosto. Otkazes skroz, sacekas malo pa krenes opet kao novi korisnik.
Isti problem imam vec duze vreme. Nekad je zastupljeniji a nekad ga nema. Menjali su uredjaj, daljinski resetovali sve preko remote-a ali nista. Poslednje sto su mi rekli je da serveri trenutno ne mogu da opskrbe zahteve premotavanja sadrzaja i da bi stvar trebala da se popravi posle nove godine "pojacavanjem kapaciteta", ma sta to znacilo.Nedeljama imam problem sa mikroprekidima internet konekcije. Kako vrlo slabo gledamo TV, a i kad gledamo uglavnom vraćamo propušteno, tek sad kako je malo za'ladilo, više smo pred TV-om i skontam da se ti prekidi javljaju bukvalnona svakih par minuta. Odziv je generalno loš, a wifi u kući gotovo ne koristim nego smo svi na "mobile data" jer ovaj "kućni net" baš kilavo radi. Ne opterećujem se sintetičkim testovima, niti očekujem da bude 600/60, ali bar subjektivno da radi ok. Prijavljivao u par navrata, "daljinski" nisu utvrdili nikakve probleme, resetovali su ruter, proveravali postavke, da bi u konačnici došao čovek i zamenio Ubee sa ovim belim Technicolor međutim svi problemi su ostali. Čvrsto sam rešen da ne odustanem i da ih "smaram" dok se problem ne reši.
Poslao sam mejl pre nekoliko dana.
Pogledajte prilog 420038
Ovaj ekran gledam 80% vremena kad pokušam da pogledam nešto preko EON-a.
Pomoću aplikacije Ping Tracer sam par sati pingovao google i poslao podršci ovaj screenshot.
Pogledajte prilog 420039
Nakon toga su me kontaktirali, i rekli da će pokušati nešto da urade, da bi narednih 24 sata sve radilo PERFEKTNO. Seekovanje na EON-u leti, otvaranje web stranica momentalno, video strimovi ne zapinju....
Pogledajte prilog 420040
Ja se obradovao da su konačno skontali šta je uzrok problema, da bi se dan kasnije situacija toliko pogoršala da je sada mnogo gora nego što je bila na početku.
Pogledajte prilog 420041
Ima li neko ideju šta bi mogao biti uzrok i da li je neko imao slične simptome pa da su mu rešili problem?
Inače, kod mene na tavanu se nalazi napajanje čvorišta, pretrpostavljam da je jačina signala ok, jedino što sam u tripu da je možda i prejak pa da to možda pravi problem. U ulici ima svega par korisnika SBB-a, svi su masovno prešli na MTS, a i ovi koji su ostali su neki penzioneri koji nit' koriste internet niti vraćanje programa pa sve i da i njima kilavo radi internet oni to verovatno ne primećuju.
Ne ne, to im je bio izgovor negde u septembru, oktobru kada sam se zalio.Pa da, ima smisla to što kažeš da im je sad infrastruktura opterećenija jer su svima otključali sve, ali ja ove probleme imam poslednjih par meseci a ne samo poslednjih 2-3 nedelje pa ne verujem da su u vezi sa tim.
Koristim coax D3 na 2 tv-a i nemam tih problema. Niš je u pitanju.Otkad su izmesali brojeve kanal nijedan od kanala Nova S, Nova Max, Nova Series ne radi na D3, coaxu.
Jel ima neko tacan podatak frekvencija, symbol ratea i modulacije za novi raspored kanala?
Bili jutros, zamenili ruter, stavili neki novi crni HGW, kažu najnoviji model.@bandovic Postoji sansa da stvarno zeza jer je Downstream signal prejak, to ti je polje DS power level, koji ide od -10 do 10, idealno 0. Ja licno nisam imao nikada jacinu preko 5, a trenutno je 0.3 kod mene. Ti rece da si veoma blizu cvoristu, e sad signal moze da se oslabi sa dodavanjem splitera, ali najbolje da smaras njih da to rese na cvoristu.
Ja i dalje koristim prastari cisco ruter, sa 8 kanala, brzina do 300mbps.
Iz mog iskustva, posle 16 godina koriscenja, i istekle UO, dobih veci racun za tih 20ak dana koliko je trajalo pregovaranje sa raznim agentima, i na kraju su mi dali 20% popusta tokom cele UO. Nudili su zamenu D3 mini za EON box bez prikljucne takse i naknade, ali mi to ne treba... Cuh od poznanika koji su imali full EON, dobili su EON premium po ceni eon full, sto mu dodje isto kao i ovo sto su meni dali...Pozdrav.
Istekla mi je UO za Full EON optika paket.
Nije bilo nikakve inicijative od strane SBB za produženjem saradnje - pisao im prije 2 mjeseca, dobio neku vrlo skromnu ponudu.
Da li neko ima iskustva šta sada nude postojećim korisnicima?
Ne bih raskidao ugovor pa im se vraćao za par mjeseci, valjda možemo nešto ljudskije napraviti.... (lokacija - Novi Beograd)
Procitaj clan 129 Zakona o elektronskim komunikacijama. Evo stav 4:Meni ništa, raskinuo sam ugovor. Drugaru dali 12m dinar, da produži ugovor. Možda je krenulo stani pani sad pa iskoristite priliku.
Prete mi otkaznim rokom i da ću morati da platim punu cenu usluge i za 30d što je oprema kod njih. Koliko je tačno ovo što piše na efektivi u vezi raskida?
Pravo operatora na otkazni rok! - Efektiva
Analizirajući brojne predstavke koje smo primili od potrošača, zaključili smo da postoje nedoumice u pogledu prava telekomunikacionih operatora da potrošačima koji otkazuju ugovor, rakidaju ugovor ili neće da im ugovor bude produžen, naplate naknadu na ime pružene usluge za vreme trajanja...efektiva.rs
Ja sam slučaj 2, proslo je 2 godine, odneo im opremu, onda su počeli da me zezaju sa tim rokovima. Nit imam obavezu, nit pružaju uslugu.
Ja ne bih ovde zaključio da nema plaćanja. Oni isporučuju uslugu tokom otkaznog roka, tvoja je stvar što je ne koristiš i što si ranije vratio opremu.uz maksimalni otkazni rok od mesec dana bez plaćanja troškova vezanih za raskid ugovora, uz izuzetak naknade za korišćenje usluge tokom otkaznog roka''.
Prema tome zakljucak je nema usluge, nema ni naknade.
To je zbog primene novog zakona. Ima par postova i link ka pojašnjenju nekoliko strana unazad. Svakako su uredno najavili i dali objašnjenje kako da sve bude po starom 😁Da li je mozda neko primetio da se desno ispod vremena krenula da pojavljuje glupava rec "OSNOVNA".
Zna li mozda neko sta su sad smislili genijalci
Preko cega isporucuju uslugu?Ja ne bih ovde zaključio da nema plaćanja. Oni isporučuju uslugu tokom otkaznog roka, tvoja je stvar što je ne koristiš i što si ranije vratio opremu.
Ipak, ovo treba neki pravnik kojinse bavi ovom oblašću da protumači
Preko opreme koju nisam bio u obavezi da vratim do kraja otkaznog roka. To što ja vratim opremu je moja stvar, oni ne traže. Bar sam takvo objašnjenje dobioPreko cega isporucuju uslugu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari