Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Ja ni jedan problem nisam imao a naručio sam dosta. Imam još par paketa koji trebaju da stignu, ni jedan nije otkazan. City express odlično odradio posao, Ananas takođe. Prosto sam iznenađen koliko je sve glatko prošlo i što su mi neke kupovine uopšte odobrili. Većina proizvoda je kupljeno od Sparka.
 
Samo da potvrdim, u ZZP 8 dana (ne radnih) je rok za odgovor prodavca u vezi reklamacije, nakon toga je moguce kontaktirati trzisnu inspekciju? Posto izgleda da cemo morati da idemo tom rutom.
Da, oni se ne obaziru na te rokove koji važe za sve ostale trgovce. Veoma te podržavam u nameri, ja sam doduše slao prijavu inspekciji nakon više od 15 dana.
Ja ni jedan problem nisam imao a naručio sam dosta. Imam još par paketa koji trebaju da stignu, ni jedan nije otkazan. City express odlično odradio posao, Ananas takođe. Prosto sam iznenađen koliko je sve glatko prošlo i što su mi neke kupovine uopšte odobrili. Većina proizvoda je kupljeno od Sparka.
Nadam se da će ti ostati tako iskustvo, odnosno da nećeš morati ništa da reklamiraš ili vraćaš. Ako pratiš temu redovno, video si šta su sve ljudi doživeli.
 
Poslednja izmena:
Urnisao me City.
Ostecene posiljke, izgubljene posiljke, pomesane posiljke, kasnjenja, nedolazak za robu po povratu...
Molio ove da ne salju vise preko njih i ne vredi
 
@brzibg sećam se da sam video tvoj post. Jesi li ti ubacio inspekciju u cc ili si im rekao da ćeš ih kontaktirati? Zvanično su probili rok za odgovor, tako da više nema smisla čekati.
 
Jel zna neko koliko dugo stoji artikal u paketomatu pre nego što ga vrate nazad? Prošlo je već odavno vreme do kada su rekli da će biti u paketomatu, a još uvek stoji isti status.
Koji status? Pa ti ne mozes da preuzmes paket ako ti ne posalju onaj kod. Meni pise od 24. da je paket preuzet i na putu ka paketomatu ali mi niko nista ne salje. Mislim se sad mozda je problem ako je paketomat pun pa nemaju gde da ga stave, nemoguce da ne mogu da ga isporuce evo 7 dana.
 
Poručio 30.11. Asus router. Iskoristio vaučer od 2500. Sutradan bio status spakovano. Evo sad promenjeno u preuzeto i na putu ka paketomatu. City Express. Spark šalje.
Za sad bez zamerki. 🤪
 
@optical
Ne, samo sam poslao mejl Tržišnoj. Prethodno su me iz Ananasa kulirali na upit.
A malo pre toga sam im oprostio povrat robe koji je čekao 30 dana na kurira, gde su me u podršci konstantno farbali, da bi na kraju rekli da sam ja kliknuo negde i odustao od povrata. Tako nešto uopšte ne postoji kao opcija na sajtu, pa je usledio jedan besan mejl uz navod članova zakona koji su prekršeni, da bi me nazvao neki šef koji se izvinio i priznao da su otkrili grešku u sistemu. Kada se ponovio slučaj da ignorišu moja prava potrošača, na keca je usledilo ono iz prve rečenice.
 
Poslednja izmena:
A jesi li ih obavestio da si kontaktirao trzisnu ili ih je trzisna kontaktirala?
 
Samo Tržišnoj. Ja od Tržišne nisam dobio nikakav odgovor, što mislim da nisu ni dužni, oni utvrđuju prekršaj i kažnjavaju firmu. Mislim da tržišna brzo opomene velike igrače jer je simptomatično da sam poslao mejl ujutru, a da je kurir doneo zamenski proizvod istog dana uz komentar da su ga zvali da ode odmah po to i da mi isporuči. Bio je zbunjen, verovatno mu se prvi put to desilo. Isti slučaj sam imao pre nekoliko godina sa Sport Visionom, gde je bio sličan slučaj a njih sam stavio u cc mejla koji je otišao Tržišnoj. Zvali posle sat vremena i rekli "kurir dolazi po vaš proizvod i pravo ga donosi kod Vas". Tako je i bilo.

Pri tom, sada opet imam jednu reklamaciju i povrat kod Ananasa. Reklamacija je danas napunila 30 dana. Hronologija: kurir je preuzeo, opet nisam dobio info u roku od 8 dana, da bi mi nakon 15 dana poslali pogrešan proizvod kao zamenu. Ja sam prijavio slučaj, rekli su rešiće, a onda su počeli ovi vaučeri, crni petak ludilo i opet ništa. Zauzet sam sutra i prekosutra, pa ću nakon toga i ja da se obratim Tržišnoj.

Povrat čeka od 23.11. ali znam da nije do Ananasa, već do City Expresa, jer su me zvali kontrolori iz CE da provere da li me je neko od kurira kontaktirao prošle nedelje. Tako da ih za to neću dirati, imam razumevanja za višu silu zvanu CE. Osim ako se opet ne naprave pametni da kažu da sam ja odustao :ROFLMAO:


Edit: Evo malo FOTO + VIDEO :)
Capture.JPG
 
Poslednja izmena:
Pozdrav,

Istekli su sada svi vauceri, definitivno?
Trenutno nema ni jedna akcija tog tipa?

Vidim da je prosle godine bilo nesto slicno od polovine decembra, kontam da ce i ove oko praznika.
 
Mene interesuje sta se desi ako je nesto poruceno, placeno karticom i stoji isporuka od 4-7 Dec. Sta bude 8 dec ako prodje rok isporuke? Da li sistem ponistava porudzbinu?
I koji je rok povrat novca. Ako me dobro sluzi secanje dugo sam jednom prilikom ceko da mi vrate novac? Ili sada mozda samo rezervisu sredstva i drze tako dok ne vide da je roba isporucena?

Dal ovo ima nekog efekta? Rok od 3 dana da vrate novac? Ili po pitanju novca i vracanja istog ceka se 14-30 dana ? :D
Potrošač ima pravo da raskine ugovor ukoliko mu trgovac ne isporuči robu u ugovorenom roku, a potrošač je obavestio trgovca da je isporuka na određeni dan od suštinskog značaja za njega (na primer, potrošač naruči haljinu za predstojeću svečanost, koja je tačno određenog datuma, ali trgovac kasni sa dogovorenom isporukom). U slučaju raskida ugovora, trgovac je dužan da odmah, a najkasnije u roku od tri dana od dana raskida ugovora vrati potrošaču sav plaćeni iznos po osnovu ugovora (član 48. Zakona).
 
City kaže da paketomat nije na adresi 😂
Imam propušten poziv od kurira, šta dalje, da li će me ponovo zvati ili bi trebalo ja njih da zovem, ovih dana mahom nisam kod kuće, da li će ići na paketomat?

Samo Tržišnoj. Ja od Tržišne nisam dobio nikakav odgovor, što mislim da nisu ni dužni, oni utvrđuju prekršaj i kažnjavaju firmu. Mislim da tržišna brzo opomene velike igrače jer je simptomatično da sam poslao mejl ujutru, a da je kurir doneo zamenski proizvod istog dana uz komentar da su ga zvali da ode odmah po to i da mi isporuči. Bio je zbunjen, verovatno mu se prvi put to desilo. Isti slučaj sam imao pre nekoliko godina sa Sport Visionom, gde je bio sličan slučaj a njih sam stavio u cc mejla koji je otišao Tržišnoj. Zvali posle sat vremena i rekli "kurir dolazi po vaš proizvod i pravo ga donosi kod Vas". Tako je i bilo.

Pri tom, sada opet imam jednu reklamaciju i povrat kod Ananasa. Reklamacija je danas napunila 30 dana. Hronologija: kurir je preuzeo, opet nisam dobio info u roku od 8 dana, da bi mi nakon 15 dana poslali pogrešan proizvod kao zamenu. Ja sam prijavio slučaj, rekli su rešiće, a onda su počeli ovi vaučeri, crni petak ludilo i opet ništa. Zauzet sam sutra i prekosutra, pa ću nakon toga i ja da se obratim Tržišnoj.

Povrat čeka od 23.11. ali znam da nije do Ananasa, već do City Expresa, jer su me zvali kontrolori iz CE da provere da li me je neko od kurira kontaktirao prošle nedelje. Tako da ih za to neću dirati, imam razumevanja za višu silu zvanu CE. Osim ako se opet ne naprave pametni da kažu da sam ja odustao :ROFLMAO:


Edit: Evo malo FOTO + VIDEO :)
Pogledajte prilog 416844
od 5 11 cekas zahtev za reklamaciju? nije ti reseno?
 
Samo Tržišnoj. Ja od Tržišne nisam dobio nikakav odgovor, što mislim da nisu ni dužni, oni utvrđuju prekršaj i kažnjavaju firmu. Mislim da tržišna brzo opomene velike igrače jer je simptomatično da sam poslao mejl ujutru, a da je kurir doneo zamenski proizvod istog dana
Druže mi ne živimo u Švajcarskoj, nema teorije da ti je istoga dana sve završila tržišna. Poslednji put kada sam ih kontaktirao potvrdili su prijem predstavke narednog radnog dana, a predmet uzeli u rad posle oko 2 meseca kada je sve bilo odavno zavšeno...
 
Poslednja izmena:
od 5 11 cekas zahtev za reklamaciju? nije ti reseno?
Da, čekam. Nije rešeno kao što se vidi na slici.
Druže mi ne živimo u Švajcarskoj, nema teorije da ti je istoga dana sve završila tržišna. Poslednji put kada sam ih kontaktirao potvrdili su prijem pretpostavke narednog radnog dana, a predmet uzeli u rad posle oko 2 meseca kada je sve bilo odavno zavšeno...
Već smo na ovoj temi imali raspravu na ovu temu. Moje mišljenje je da jeste završila, tako što instant proslede prijave velikim igračima gde je jasno da su u prekršaju. Oni to ispeglaju, mi ne forsiramo da dobijemo povratnu informaciju da li su kažnjeni i to onda tako prođe... Nije mi Tržišna to završila zbog mene, nego zbog njih.

Imao sam drugih nekih prijava, gde jeste sve trajalo i gde su me inspektori zvali za dodatne informacije. To bih nazvao redovnim postupkom.
 
Prilično sam siguran da jos ni mejl nisu pročitali, jer bi trebao dobiti bar ovakvu potvrdu.



Zatim poziv kada stvarno počnu da rade na tome. Inače prijava je takođe bila na Ananas...
 
Poslednja izmena:
Mene interesuje sta se desi ako je nesto poruceno, placeno karticom i stoji isporuka od 4-7 Dec. Sta bude 8 dec ako prodje rok isporuke? Da li sistem ponistava porudzbinu?
I koji je rok povrat novca. Ako me dobro sluzi secanje dugo sam jednom prilikom ceko da mi vrate novac? Ili sada mozda samo rezervisu sredstva i drze tako dok ne vide da je roba isporucena?

Dal ovo ima nekog efekta? Rok od 3 dana da vrate novac? Ili po pitanju novca i vracanja istog ceka se 14-30 dana ? :D

Ne bude nista... ;) Vise od 15 porudzbina mi je realizovano, pa sad ako ova izvisi, sta da radim... Ne mogu da kazem da nisam zadovoljan.

1701735941342.png

Danas su imali poseban raspad, nije mi stigao mail da ce porudzbina biti urucena, tek nakon 6 sati su stigli majlovi sa "hej" i sat vremena posle mail za misljenje.
Vec sam pisao da kako da se ubrza proces povracaja novca u slucaju otkazivanja rezervacije.
 
Malopre mi stigao mail od Ananasa
M.2 disk od PC Practic-a bi trebalo danas da bude isporucen :cool:
Pogledajte prilog 416199

Stigao SSD!!
Stigao je jos u petak, ali su ga poslali na pogresnu postu pa sam zato cekao ponedeljak.
Bilo je par paketa a nisam licno primio iste pa nisam hteo da javim dok ne proverim.

Takodje je i meni stigao fiskal za ASUS Eksterni SSD TUF.
 
Ja ni jedan problem nisam imao a naručio sam dosta. Imam još par paketa koji trebaju da stignu, ni jedan nije otkazan. City express odlično odradio posao, Ananas takođe. Prosto sam iznenađen koliko je sve glatko prošlo i što su mi neke kupovine uopšte odobrili. Većina proizvoda je kupljeno od Sparka.
Isto iskustvo imam i ja, svi paketi koje sam naručio su mi isporučeni, ni jedan problem nisam imao. Čekam još kc3000, stigao mi je fiskalni na mail tako da se nadam i to da stigne u narednih par dana.
 
Edit: upravo mi je stigao i kc3000. City expres, brzi su bili ovog puta. :)
 
Danas po drugi put otkazane narucene gume. Dakle narucene prvi put -> placenje preko MC -> otkazane -> refundacija nakon 4-5 dana -> vratili vaucer -> izvinjenje kako se desilo zbog guzve oko crnog petka -> narucene i placene ponovo -> ponovo otkazane
 
Danas po drugi put otkazane narucene gume. Dakle narucene prvi put -> placenje preko MC -> otkazane -> refundacija nakon 4-5 dana -> vratili vaucer -> izvinjenje kako se desilo zbog guzve oko crnog petka -> narucene i placene ponovo -> ponovo otkazane
Ja sam cetiri puta porucivao po dve gume. Na kraju su mi isporucili dva komada.
 
To mi nikad nece biti jasno... zasto
Ih imas dostupne za narucivanje i prodje 500 porudzbina koje odbijes jer ih nema na stanju a i dalje su dostupne za porucivanje
 
Meni je stigao sa fiskalnim računom, bio je iza onog papira na kome stoje podaci primaoca.
Pravo kažeš za garantni list, pisaću im i ja da vidim šta će reći.
 
Imam taj papir, pogledaću kad dođem kući, možda se fiskal zalepio za njega pa ga nisam video...

Garantni list, svakako treba tražiti za svaki proizvod čija je garancija duža od dve godine.
 
Vrh Dno