Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Zna li neko šta može da bude uzrok problemu "greška u očitavanju"? Oba boksa. Pokušan restart i ponovno pokretanje aplikacije - opet isto.
 
Isto je bilo danas i kod mene, taman mislio izdrzace 3 meseca bez prekida, al ne vredi.
 
Meni EPG uredno pobrljavi posle par dana, mora restart... I imam padove u rezoluciji, plavi krug... Ovih dana zovu za produžetak ugovora, biće to veliki izazov za mene da ga produžim.
 
Zna li neko šta može da bude uzrok problemu "greška u očitavanju"? Oba boksa. Pokušan restart i ponovno pokretanje aplikacije - opet isto.

Te situacije (vrtenje plavog kruga, javljanje "greške u očitavanju", da "nema internet konekcije" (iako je ima i isti radi bez problema), resetovanje aplikacije same od sebe iz čistog mira, ...) su bile redovne pojave pre godinu ipo dana. Ako ti se ništa od toga ne bi desilo za nedelju dana bio bi presrećan. I sada se evo dešavaju s vremena na vreme, srećom mnogo ređe. I sve su do njih.
Zvao korisnički,kažu da rade na unapređenju sistema

I šta kažu, kako ga unapređuju? Novim kanalima?? Višom rezolucijom kanala?? Novim boljim serverima?? Novom unapređenom verzijom aplikacije?? Ispravljanjem bagova?? Ubacivanjem radio kanala i video kluba?? Šta konkretnon rade?
 
  • Like
Reagovanja: Ira
Meni EPG uredno pobrljavi posle par dana, mora restart... I imam padove u rezoluciji, plavi krug... Ovih dana zovu za produžetak ugovora, biće to veliki izazov za mene da ga produžim.
Ponudiće ti još koji mesec za dinar, 6 meseci sa popustom 20-25% i obečanje da će se narednih meseci popraviti i biti još bolji.
 
Kako na LG Web OS Hipernet aplikaciji mogu da otvorim meni sa kategorijama i meni sa svim sadržajima kako bih premotao na ono što želim? Jel postoji ta mogućnost, jer kad pokušam daljincem da otvorim bilo kakav meni, otvara mi onaj za podešavanja televizora? Hvala na pomoći.

Inače web os aplikacija je puno bolja od onoga na boxu, bar kada je reč o fluidnosti i stabilnosti, nema nikakvih prekidanja za sada. Ne znam zašto ne mogu da doteraju sve i na boxu.
 
Hipernet TV aplikacija je dostupna za android 11 tv, dok je za android 10 tv nema (samo Hipernet Bulgarija i Hipernet Hungarija). Zna li se da li će i kada biti dostupna i za A10 tv? Treba da potpišem ugovor ovog meseca, u principu mi treba samo net, tv se gotovo i ne gleda, ali pošto je simbolična doplata od nekih ~400din mesečno mogao bih da uzmem i to, ali samo ako aplikacija radi, boksove ne puštam u kuću :) Yettel podrška javite se ;)
 
Developeri samo treba da dozvole na play store-u skidanje na Andorid TV 10, ista je platforma u pitanju kao i u bugarskoj i mađarskoj tako da ne bi trebalo da ima nekih limitacija.
 
Да, могу да потврдим да апликација ради на Андроиду 9, још тестну верзију сам инсталирао на Шаоми бокс и ради и даље без проблема.
 
Čudno, na Tesla s906bus gde je android 10 dobijam pri pretrazi donju poruku iz priloga (imam dva takva kući, na oba je isto). Kod keve na novijoj Tesli sa A11 normalno pronalazi aplikaciju na google play store. U čemu je trik?
 

Prilozi

  • IMG_20231203_020123.jpg
    IMG_20231203_020123.jpg
    133.8 KB · Pregleda: 36
Ја сам је инсталирао и на једном бангавом Ми Боксу који је закуцан на верзију 8. Ради ок.
 
Čudno, na Tesla s906bus gde je android 10 dobijam pri pretrazi donju poruku iz priloga (imam dva takva kući, na oba je isto). Kod keve na novijoj Tesli sa A11 normalno pronalazi aplikaciju na google play store. U čemu je trik?
Skini sa Play Stora aplikaciju Send files to tv. Nakon toga i na telefonu skini istu aplikaciju. Ovde na forumu imaš da skinem Hipernet TV APK i prebaci sa telefona na TV pomoću Send files to TV APK. Instaliraj i to je to. Pozdrav
 
Hvala, uspeo sam, nije bilo problema pri instaliranju. Došao sam do logovanja sa kodom (slika u prilogu), još nemam nikakav nalog, ni sklopljen ugovor tako da dalje neću moći :) Pretpostavljam da oni nemaju neki demo nalog sa par kanala čisto da korisnik proba kako to radi pre potpisivanja ugovora? Na koliko televizora može da se aktivira ova aplikacija tj. koliko slotova dozvoljavaju? SBB na kom sam trenutno daje samo jedan EON smart TV slot.
 

Prilozi

  • IMG_20231203_222521.jpg
    IMG_20231203_222521.jpg
    112.2 KB · Pregleda: 19
Da odgovorim sam sebi pošto sam se čuo sa agentom upravo, a možda još nekom zatreba, na 5 uređaja može da se instalira tj. aktivira aplikacija, od toga na 3 u isto vreme može da se koristi.
 
Ovde ima razlicitih iskustava sto se tice toga (broj dozvoljenih/istovremenih uredjaja). Racunaj da ulazi i Hipernet TV box koji dobijes na koriscenje u zbir istovremeno dozvoljenih uredjaja za gledanje.
 
Hvala za tu informaciju, probaću da ispregovaram da mi ne daju uopšte te bokseve, ne želim ih. Neka mi daju samo 5 slotova za TV aplikaciju i biću zadovoljan, a verujem da je i njima u interesu da ne troše hardver.
 
Hvala za tu informaciju, probaću da ispregovaram da mi ne daju uopšte te bokseve, ne želim ih. Neka mi daju samo 5 slotova za TV aplikaciju i biću zadovoljan, a verujem da je i njima u interesu da ne troše hardver.

To da ne uzimaju i ne koriste boxove več da Hipernet TV gledaju samo preko TV aplikacija i WEB-a (na računarima) bi svi ovde voleli. Ali... Ako ipak u tome uspeš (da ti ne uvale boxove) bice super...
 
Pričao sam danas sa agentom, iskreno glava me zabolela, a verujem i njih :) Prekidali su pa me zvali više puta kako bi pitali "nekog tamo ko zna" oko tih slotova za gledanje. Na kraju ipak mora da se uzme bar jedan boks, ti boksovi ulaze u tih 5 uređaja preko kojih može da se gleda TV. Ono što mi nije najjasnije je da aplikacija može da se gleda samo na jednom smart TV-u. Moguće da nisam dobro razumeo, da su mislili da istovremeno može samo jedna smart TV aplikacija da radi. Da li je neko uspeo da aktivira aplikaciju na bar dva TV-a (naravno sa jednog naloga)? Ako jeste šta se dešava ako pokušate da pokrenete obe u isto vreme? Ili je to varijanta kao na SBB gde imate jedan EON Smart TV slot za jedan TV i kada ga aktivirate to je to, više nema? Ako je neko probao molim da javi kako je to u praksi, ovi agenti nisu dovoljno informisani i samo zbune čoveka.
 
Pričao sam danas sa agentom, iskreno glava me zabolela, a verujem i njih :) Prekidali su pa me zvali više puta kako bi pitali "nekog tamo ko zna" oko tih slotova za gledanje. Na kraju ipak mora da se uzme bar jedan boks, ti boksovi ulaze u tih 5 uređaja preko kojih može da se gleda TV. Ono što mi nije najjasnije je da aplikacija može da se gleda samo na jednom smart TV-u. Moguće da nisam dobro razumeo, da su mislili da istovremeno može samo jedna smart TV aplikacija da radi. Da li je neko uspeo da aktivira aplikaciju na bar dva TV-a (naravno sa jednog naloga)? Ako jeste šta se dešava ako pokušate da pokrenete obe u isto vreme? Ili je to varijanta kao na SBB gde imate jedan EON Smart TV slot za jedan TV i kada ga aktivirate to je to, više nema? Ako je neko probao molim da javi kako je to u praksi, ovi agenti nisu dovoljno informisani i samo zbune čoveka.
Do tri uređaja istovremeno, makar bila i tri smart TV-a istovremeno, tako je meni rečeno. Imam samo jedan smartTV pa nisam probao, ali probaću sa kolegom ovih dana pa ćemo da vidimo.
 
Što je najgore svima nam je drugačije, zavisi i od tajminga potpisivanja ugovora. Sećam se baš da smo ovde u temi poredili.
 
Do tri uređaja istovremeno, makar bila i tri smart TV-a istovremeno, tako je meni rečeno. Imam samo jedan smartTV pa nisam probao, ali probaću sa kolegom ovih dana pa ćemo da vidimo.
Tako su i meni rekli juče, a danas kada sam ih stisao oko detalja sa brojem slotova gde su uključeni i boksovi agent je morao naknadno da proveri pa da me pozove i reče mi jedan slot za smart TV. Na moje pitanje kako 3 uređaja istovremeno rekoše mi to je samo kombinacija jedan box, jedan web link (<-nisam ni siguran šta je ovo, verovatno preko računara) i jedna smart TV aplikacija. Ne može npr. jedan box i dve smart TV aplikacije. Zato kažem zabolela me glava od njih, svaki poziv neka promena u priči :)
 
Tako je. Uz web link istovremeno mogu dva boxa max, ili jedan box i tv apk. Kada se proba treci uredjaj izadje obavestenje tipa da je dostignut maksimalan broj istovremenih reprodukcija.
 
Tako su i meni rekli juče, a danas kada sam ih stisao oko detalja sa brojem slotova gde su uključeni i boksovi agent je morao naknadno da proveri pa da me pozove i reče mi jedan slot za smart TV. Na moje pitanje kako 3 uređaja istovremeno rekoše mi to je samo kombinacija jedan box, jedan web link (<-nisam ni siguran šta je ovo, verovatno preko računara) i jedna smart TV aplikacija. Ne može npr. jedan box i dve smart TV aplikacije. Zato kažem zabolela me glava od njih, svaki poziv neka promena u priči :)

Nađi ovde post #2626 pa od njega pročitaj naredne komentare. Vezane za broj uređaja koji nisu box na kojima se može gledati Hipernet , kao i za TV aplikacije. Možda ti bude jasnije a možda ti tek onda ništa ne bude jasno. Uzmi u obzir da u vreme kada se o tome ovde diskutovalo - TV aplikacije još nisu bile gotove niti su se koristile (bile su u iščekivanju). Ako ništa drugo bar ćeš znati šta da ih pitaš naredni put i na šta da obratiš pažnju
 
Pročitao sam diskusiju upravo, video sam tabele koje si postavio, sve je jasno, bar u teoriji, ali izgleda da u praksi ne radi tako. Testirao sam sinoć sa kolegom sa foruma e6111 koji je preko svog naloga aktivirao dve moje smart TV aplikacije i u isto vreme su radile sve 3 (jedan njegov smart TV i dva moja). Po onoj tabeli to je moguće samo u varijanti osnovni STB + dodatna 2 STB-a, a on ima varijantu osnovni STB + jedan dodatni STB. Dakle nešto oni tamo u Yettelu nisu dobro naštelovali i dobro je što je tako, samo pitanje dokle će to da traje :), a što reče kolega gore moguće i da zavisi od tajminga potpisivanja ugovora. Elem bar sam probao kako radi aplikacija, nije loša, na momente malo usporene komande, ali možda je to i do Teslinog TV-a koji nema neki šampionski hardver (mada je odziv u EON i Iris aplikacijama na istom TV-u ipak dosta bolji). Još jednom hvala kolegi e6111 na pomoći da razrešimo dilemu kako to radi.
 
Pročitao sam diskusiju upravo, video sam tabele koje si postavio, sve je jasno, bar u teoriji, ali izgleda da u praksi ne radi tako. Testirao sam sinoć sa kolegom sa foruma e6111 koji je preko svog naloga aktivirao dve moje smart TV aplikacije i u isto vreme su radile sve 3 (jedan njegov smart TV i dva moja). Po onoj tabeli to je moguće samo u varijanti osnovni STB + dodatna 2 STB-a, a on ima varijantu osnovni STB + jedan dodatni STB. Dakle nešto oni tamo u Yettelu nisu dobro naštelovali i dobro je što je tako, samo pitanje dokle će to da traje :), a što reče kolega gore moguće i da zavisi od tajminga potpisivanja ugovora. Elem bar sam probao kako radi aplikacija, nije loša, na momente malo usporene komande, ali možda je to i do Teslinog TV-a koji nema neki šampionski hardver (mada je odziv u EON i Iris aplikacijama na istom TV-u ipak dosta bolji). Još jednom hvala kolegi e6111 na pomoći da razrešimo dilemu kako to radi.

Pa ako kolega ima dva boxa (STB-a) - 1 osnovni i 1 dodatni (zakupljeni) po onoj tabeli znači da može istovremeno gledati na 3 uređaja - to je u tvom slučaju bilo na 3 pametna android TV-a. Da si tom prilikom probao i na računaru ili mob.telefonu - ne bi mogao. Znači sve je kako su postavili-odredili. Jedino ako mu je tada i jedan od ta 2 boxa bio ukljućen pa je i na njemu nešto gledao - dakle ukupno 4 uređaja - e onda važi ono što si naveo da nisu baš najbolje naštelovali. Ali TV aplikacije su nove i još freške, moguće da još nisu stigli njih da ubace u sistem i ograniče im upotrebu, ili je sada ovo nešto najnovije. Što me ne bi previše čudilo sobzirom da su i onu tabelu uklonili sa sajta, valjda će uskoro staviti novu sa dodatim tv aplikacijama (pored mobilne aplikacije i računara) i sa novim pravilima-definicijama korišćenja svih njih.
 
Trenutno maksimalan broj uređaja na kojima možeš istovremeno da gledaš Hipernet diktira broj boxova, koliko ih imaš. Da li 1 ili 1+1 ili 1+2, 1+3,... S tim da i sami boxovi ulaze u zbir istovremeno dozvoljenih uredjaja za gledanje. Ranije u početku Hipernet ere nije bilo tako več je osim boxova i paket koji si uzeo određivao ukupan broj i prijavljenih uređaja i broj istovremenog gledanja na više različitih uređaja. Nije bilo isto da li recimo imaš 2 boxa i duo M paket ili 2 boxa i duo L ili trio L paket - sa L paketom si mogao da gledaš na jednom uređaju više. Sada više nije tako, sve se svodi na broj boxova, svejedno koji paket imaš i to je jedan od razloga što nemaju svi ista iskustva tj. što neki mogu da gledaju na više uređaja od drugih (a ranije su uzeli pakete, možda i na nekim promocijama).

Takođe, po trenutno važećoj filozofiji - sa 2 boxa može da se gleda na najviše 3 uređaja istovremeno. Ali ne na bilo koja 3 uređaja (bilo koja kombinacija) več postoje ograničenja (samo na jednom računaru, samo na 2 telefona,...). Što dosta komplikuje razumevanje ove teme-problematike (ni oni u Yettelu to baš ne razumeju i ne znaju najbolje da objasne, što su mnogi iskusili razgovarajuči sa njima). Zašto ne pojednostave stvar i uvedu da može da se istovremeno gleda na bilo koja 3 uređaja istovremeno (3 telefona, 3 tableta, 3 računara, 3 TV aplikacije, kao i bilo koja varijanta-kombinacija njih a da ne pređe više od istovremena 3 uređaja). Dakle sve te kombinacije po izboru korisnika? A ovako kako je sada - ni oni sami to ne razumeju kad ih pitaš.
 
Nazad
Vrh Dno