Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako si slucajno dosao do toga , onda potvrdi prvo polje sa ok gde je i oznaceno " reboot system now" tako ces samo restartovati box .
Potvrdio! Očitali je "System is booting..." i opet me vratilo na isti ekran.
Hvala svakako. Postiji li još nešto što bi moglo pomoći?
Pozdrav.
 
Probaj sa poslednjim power off , trebalo bi da ga izgasi pa sam ponovo box ukljuci , izvadi usb ako si neki prikljucio(ubacio ) malo dugme od off/on na samom boxu ga " proradi " " ispritiskaj ga " da se ono nije "zalepilo" dok je box izgasen probaj da ga izvadis i iz struje pa vrati kabl ( ovo nagadjam sta moze biti od uzroka )
 
Poslednja izmena:
Da li je neko imao slican problem sa optikom 1000/500 da prilikom skidanja igrice na jednom racunaru sa full brzinom downloada ne moze ni jedna stranica na pretrazivacu da se otvori. Ostali uredjaji koji su nakaceni na internet takodje...
Ograniči broj konekcija u torrent klijentu na maksimalno 100.
 
Ne radi se o torrentu nego generalno o internetu...
 
Zapravo, ništa. Upalio sam jutros TV i to me sačekalo. Posle toga sam ugasio TV i obratio se za pomoć.
Tvoj tv na kome je instalirana aplikacija, ako sam dobro razumeo. To je onda do tvog TV-a nema veze sa bilo kojom aplikacijom.
Ili je u pitanju move box?
Vidim i gledam pažljivo u pitanju je move box idi dole na data/factory reset i potvrdi sa ok i isprati proceduru čudi me da je iz čista mira ušao u boot režim.
 
Poslednja izmena:
Beacon Inc UCA-BI60R je ono što zovemo MOVE box.
Crni ekran smrti za android, bar meni tako liči, kao da je robot krepao.😁
Hard reset, pa ako ne upali izvući iz struje pola minuta. Sledeće, reklamacija.

@Apple
Na svim uređajima tako bude ili je vezan problem samo za računar (mislim da li i na drugim uređajima skidanje odvlači sav protok)?
 
A moze i da proba da ga moduje kad je vec usao u taj rezim ;)
 
Za nekog ko ne zna ni sta znaci onaj prozor predlagati hard reset boxa a tek pricu o "modovanju " ??? bas da vidim ko bi ga ispratio u tome , zato po meni najprostije stvari probati ako ne uspe halo Supernova podrska " ne radi box "
 
Poslednja izmena:
Pozdrav drugari,
Uspeo sam vratiti stvari u normalu. Zapravo, iz Podrške su mi rekli da držim Power Dugme na Move Box-u, i dok ga držim, izvadim pa vratim napojni kabal. I eto ga, upali se.
Hvala svima na odogovorima!
Svako dobro.
 
Koja je akcija za obnovu ugovora kod Supernove, jel moze da se izboksuje onih 11 meseci po 50% sa weba ili je za stare korisnike za obnovu maksimalno 6 meseci po 50% ?
 
Meni su zvanično u poslovnici ponudili 50% prvih mesec dana, 23 meseca puna cena. Za prelazak na MTS rekli isto pošto me neće tretirati kao novog korisnika. Pa sam podneo zahtev i razdružujem se za 20-ak dana.

Za nekog ko ne zna ni sta znaci onaj prozor predlagati hard reset boxa a tek pricu o "modovanju " ??? bas da vidim ko bi ga ispratio u tome , zato po meni najprostije stvari probati ako ne uspe halo Supernova podrska " ne radi box "
Bolje bi bilo da hvata korak jer će problemi da se ređaju ako je upao u grupu srećnika kojima stvari idu onako kako ne žele.
Meni više običan reset ne čini ništa posle zadnjeg ažuriranja softvera. Jedino fabrički reset, čupanje kabla iz struje i skidanje koaksijalne veze.
 
@delboy ja sam dobio 6 meseci sa 50% popusta na super plan 2L kao stari korisnik. Produžio ugovor u 10 mesecu. Preko toga ja mislim da nema šanse da se dobije, jer novi korisnici dobiju valjda maksimalno 10 meseci. Dok novi korisnici na paket super plan 4 dobijaju 12 meseci.
 
Za nekog ko ne zna ni sta znaci onaj prozor predlagati hard reset boxa a tek pricu o "modovanju " ??? bas da vidim ko bi ga ispratio u tome , zato po meni najprostije stvari probati ako ne uspe halo Supernova podrska " ne radi box "
Ccc Maxo. Ne citas post do kraja ;)
 
Znam videh 😉 ( i razumeh ) al reko mozda neko i ne pogleda smajlija pa rekoh da presecem ( da ne dobije odgovor idi na temu strana ta.... 😂🤣🤣 ) da ne ode do toga " sta ce ti taj box uzmi Vontar" 😂🤣😂🤣 ako neces da modujes
 
Poslednja izmena:
Ne trazim ogranicavanje nikakvo nego pitam da li je neko imao slican problem...
 
Kako doći do tih agenata, postoje li neke mail adrese ili brojevi telefona? Meni ugovor ističe za tri meseca ali bih ga i sada prebacio na drugi paket ako se mogu dobiti neke pogodnosti
 
Pozdrav, imam supernovin move uredjaj, coax + lan kabl. Kada su mi ugradili to pre 2 godine, radilo je sve normalno, ubrzo posle sam ja nesto pomerao, malo se koaks kabl rasklimao pa sam ga iscupao i bacio posto mi je samo mesto zauzimao a ne gledam live televiziju nikad, tj posto move uredjaj ukljucujem samo ponekad, kad su utakmice lige sampiona, vratim par sekundi stream i gledam tako kanale. E sada posle 2 god mi je palo na pamet da kupim koaks nov, stavim i sada kada pretrazujem kanale i ako je koaks ubacen signala nema, opet radi samo na lanu, tj kada vratim malo unazad. Da se razumemo i tako raskliman stari je radio posao, samo sto mi tad nije trebalo, sada kad mi treba, signala nema za live tv. Pa ja sad imam pitanje kako da testiram uopste dal iz rutera signal izlazi uopste kroz koaks ili da li se tu mozda nesto promenilo, obzirom da 2 god koaks nije ni bio ukljucen.
 
Pozdrav, imam supernovin move uredjaj, coax + lan kabl. Kada su mi ugradili to pre 2 godine, radilo je sve normalno, ubrzo posle sam ja nesto pomerao, malo se koaks kabl rasklimao pa sam ga iscupao i bacio posto mi je samo mesto zauzimao a ne gledam live televiziju nikad, tj posto move uredjaj ukljucujem samo ponekad, kad su utakmice lige sampiona, vratim par sekundi stream i gledam tako kanale. E sada posle 2 god mi je palo na pamet da kupim koaks nov, stavim i sada kada pretrazujem kanale i ako je koaks ubacen signala nema, opet radi samo na lanu, tj kada vratim malo unazad. Da se razumemo i tako raskliman stari je radio posao, samo sto mi tad nije trebalo, sada kad mi treba, signala nema za live tv. Pa ja sad imam pitanje kako da testiram uopste dal iz rutera signal izlazi uopste kroz koaks ili da li se tu mozda nesto promenilo, obzirom da 2 god koaks nije ni bio ukljucen.
To je normalno kartica u move uređaju ti se deaktivirala, jer nisi gledao uživo dugo. Moraš zvati kol centar da ti resetuju uređaj da bi gledao uživo, naravno antena mora biti uključena. I radiće sve.
 
Zvao, "restartovala" uredjaj, nista se nije promenilo. I dalje lajv ne radi i pokazuje da nema signala, radi samo na lanu, cekam da me pozove bas tehnicka sluzba.
 
Reseno. Problem je bio u pretrazi, "Symbol rate" je promenjen, stajalo je 6875 a treba 6900. Kaze podrska da su oni to promenili skorijim apdejtom i da im nije jasno zasto se to nije samo promenilo, al sta je tu je. Ako neko bude imao slican problem da zna u cemu je.
Izvanjavam se na duplim porukama, nisam mogao da nadjem edit na starijim porukama pa da spakujem u jednu.
 
Reseno. Problem je bio u pretrazi, "Symbol rate" je promenjen, stajalo je 6875 a treba 6900. Kaze podrska da su oni to promenili skorijim apdejtom i da im nije jasno zasto se to nije samo promenilo, al sta je tu je. Ako neko bude imao slican problem da zna u cemu je.
Izvanjavam se na duplim porukama, nisam mogao da nadjem edit na starijim porukama pa da spakujem u jednu.
To je promenjeno ima 2 godine
 
Pa ne znam, tako mi je rekao on. On se apdejtuje redovno, i ta pretraga se pokrece redovno al preko neta, ko zna zasto se to nije promenilo, ugl to je to.
Po defaultu samo skenira kanale svaku noć u 03h, a apdejuje se onda kada supernova pusti apdejt. Nemoj da te zbunjuju sa apdejtovanjem i skeniranjem kanala.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno