Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Uzmes novi broj i ugovor sem ako si na 3 meseca do kraja.
Neko je pitao za signal u NS, meni je sjajan a bas zivim na keju kod dunavske ulice. Molom vas da ne reagujete na trolove drugih firmi sa 3 posta na forumu i ne uzimate za ozbiljno
U NS sve tri mreze rade OK nema problema neke imaju rupe u nekim podrumima. Recimo u NIS zgrsdi pod zemljom u restoranu ne radi A1 a yettel lose l. Za mts imaju unutrasnje predajnike.
 
Uzmes novi broj i ugovor sem ako si na 3 meseca do kraja.
Neko je pitao za signal u NS, meni je sjajan a bas zivim na keju kod dunavske ulice. Molom vas da ne reagujete na trolove drugih firmi sa 3 posta na forumu i ne uzimate za ozbiljno
U NS sve tri mreze rade OK nema problema neke imaju rupe u nekim podrumima. Recimo u NIS zgrsdi pod zemljom u restoranu ne radi A1 a yettel lose l. Za mts imaju unutrasnje predajnike.
A ne moze na vec postojeci ugovor uzeti novi? Nije mi potreban drugi broj
 
Naknada je u visini jedne mesecne pretplate, plus placas rate za uredjaj koji vec imas dok ne isplatis i novi ugovor se nadovezuje na stari. Znaci 24 meseca + koliko ti je ostalo meseci predhodnog ugovora
 
Nikobelic99@
Najbolje je da pozoveš A1 call centar ili odeš do poslovnice, izdiktiraš im svoje podatke i broj i oni ti lepo kažu šta može, kada može i koliko će to da te košta..
 
Ako neko nije dobio...
A1.png
 
Sinoć su me zvali iz korisničkog centra A1 , a zbog (kako kaže) komentara u okviru neke ankete.
Moj komentar je bio na temu manjeg vrednovanja postojećih/dugogodišnjih korisnika.
Seka koja je zvala je tvrdila da poziv nema veze sa skorim isticanjem ugovorne obaveze po sva 3 broja koji se vode na moje ime.
Ponudila je 100 dinara nižu cenu za paket Neo 4 (trenutno smo na Neo 3).
Iskoristio sam priliku da se požalima na nedostatak podrške tokom letovanja jer nemaju Tunis u roming varijanatama.
Isto tako, svojevremeno su odbili promenu datuma preseka/plaćanja koju sam tražio zbog promene posla i datuma prijema zarade.
Na kraju mog navođenja primedbi, rekla je da će ih proslediti nekoj drugoj službi, uz napomenu da se radi na koncipiranju Loyalty programa.
 
Mene nervira presek jer mi je plata pa nekoliko dana nakon sto dobijem opomenu da paltim racun.
jel oni zovu kada istice ugovor? Zeni istice decembra vec planiramo da uzmemo par stvarcica (uredja, sat i mzoda robot usisivac) pa dal da cekam da vidim da li ce da daju neku ponudu
 
Rekli su da će sve funkcionisati u mojA1 do 29.oktobra, kada započinju radove na "unapređenju sistema". Ali, evo, već sada im ne radi online naplata mesečnog zaduženja karticama i neće raditi do 1.novembra.
 
Kakvo vam ne iskustvo sa A1, da li je dobra pokrivenost i da li se desava da je signal dobar ali da stigne poruka o propustenom pozivu? Mozda savetujete kupovinu prepaid broja kao probu ali bih voleo da cujem vasa iskustva. Objektivno.
 
Kakvo vam ne iskustvo sa A1, da li je dobra pokrivenost i da li se desava da je signal dobar ali da stigne poruka o propustenom pozivu? Mozda savetujete kupovinu prepaid broja kao probu ali bih voleo da cujem vasa iskustva. Objektivno.
Bukvalno zavisi od toga gde živiš.Kod mene je bilo problema sa internetom koji je bio kriminalno nizak ali su prosle god. pojačali i zadnjih god. je OK .2g godinama je OK i ne pamtim da mi je razgovor prekidao(Rača Kg)
 
A1 Group is planning to include Netflix in the portfolio of A1 offers across 6 markets starting with Austria and followed by Bulgaria, Croatia, North Macedonia, Serbia and Slovenia.
 
@Dr Dragan tokom zadnjeg ugovora sa njima bilo je problema sirom srbije savetovali su da se ukljuci volte nakon toga koriscenje 2g tehnicka sluzba nije uspela da resi problem i prestanak saradnje je bio neminovan. sada se razmatra neki paket kod njih ali ako postoje ti problemi i dalje...
 
Dobio tri coda za nove korisnike, kome treba za prelaz na A1 neka pošalje pp
 
Umanjite svoju mesecnu pretplatu i obradujte sebi drage osobe! Poklonite promo kodove koji donose 100% popusta na prvih 6 mesecnih pretplata, a mi Vas nagradjujemo sa po 200 RSD popusta za svaki aktiviran promo kod na sve preostale mesecne pretplate do kraja Vase ugovorne obaveze. Promo kod se moze iskoristiti za prenos broja u A1 mrezu uz ugovornu obavezu od 24 meseca bez kupovine uredjaja. Zajedno uzivajte u pogodnostima koje smo za vas pripremili. Vas A1
 
Mene nervira presek jer mi je plata pa nekoliko dana nakon sto dobijem opomenu da paltim racun.
Postoji mogućnost odlaganja plaćanja i dugo tolerišu kašnjenje. Meni je rok plaćanja 25. tražio sam par puta i platio 7. ili 8. ali uglavnom može tako.
Jel oni zovu kada istice ugovor?
Zovu. Prvo tri meseca pa dva pa mesec dana pred istek.
Zeni istice decembra vec planiramo da uzmemo par stvarcica (uredja, sat i mzoda robot usisivac) pa dal da cekam da vidim da li ce da daju neku ponudu
Ako budeš izričit da tražiš obnovu uz uređaj, onda će ti verovatno nuditi neke opcije. Ja imam samo intarifu za 500 dinara i pošto je ukinuta su me uporno zvali da obnovim ugovor, međutim otići ću 4. novembra za prelazak na pripejd pošto je 5. obračunski (prema opštim uslovima, ugovor može da se raskine pre početka narednog obračunskog), iako mi faktički traje do 9. Ovde sam viđao da su i nakon toga neke zvali radi obnove ugovora.
 
Mene nisu zvali, ugovor mi ističe 04.11.
Verovatno idem na varijantu koju su opisali za Yettel sa pripejdom i aplikacijom
 
Zena ima ugovor plus telefom plus preciscavac placa oko 3300, sada bi uzeo Magic 5 lite, sat i mozda usisivac. Mozda sada samo telefon i sat a kada meni sitekne tamo maja usisivac.
 
Jel radi nekom Moj A1 aplikacija? Meni na S23U ne radi, tj radi samo prvi put kad je otvorim, posle večno učitava..
 
Jel radi nekom Moj A1 aplikacija? Meni na S23U ne radi, tj radi samo prvi put kad je otvorim, posle večno učitava..
Mozda zbog ovoga ako je problem samo danas:

"Važno je da znaš da će tokom radova normalno raditi internet saobraćaj, odlazni i dolazni pozivi, kao i slanje i primanje SMS poruka.

Ono što neće biti dostupno u toku radova je provera stanja, aktivacija dodataka, pregled računa, promene u okviru ugovora, kao ni pristup Moj A1 aplikaciji.

Očekujemo da će radovi biti završeni 31.10.2023. godine."
 
Ma jok, nije to.. ne radi mi njihova aplikacija već duže vreme..
 
Što znači da će last mile biti priličan problem. Opet će dovući kablove do lokacija gde ima veći broj potencijalnih korisnika, pa ja već godinama na NBGD imam opciju za Telekom, Orion i SBB, a u Zemunu smo do pre mesec dana bili osuđeni na SBB na Ikomovoj Coax infrastrukturi i sada je stigao Orion.

Moja ulica ima cca 300m i manje stanovnika nego soliter koji se nalazi na raskrsnici moje ulice. Ili blok novih zgrada na drugom kraju ulice. I koliko znam, obe lokacije imaju sva tri navedena provajdera.
 
Zamenu BSS aplikacija: potpuna zamena sistema za obračun i naplatu. Uvode pravi real-time obračun saobraćaja. Isto, samo novija verzija rešenja koje već imaju i Yettel i MTS.
Pozdrav
 
Vrh Dno