Šta je novo?

Diablo IV

Ne znam zasto ljudi vide Roba, Wudija i ostale kao neko merilo... kada je prosecan igrac na nekom lvl 70-80 u sezoni, i sa mozda 2-3 shitty unique dropa do sada.

Izasli su sa onim sto trenutno imaju u rukavu, jer za end game content (za kojim igra place) je potrebno dosta vremena.
Ako iz svake sezone izvucem 2- 3 nedelje casual zabave, meni su to ok "bacene" pare. Isto to dobijem i od PoE, u koji sam inace spucao bas dosta para.

Iz moje perspektive - S2 mi je za sada zabavna, jer znam sta da ocekujem i cemu da se nadam. Bice ubrzo Rogue na 100, farmacemo te uber uniques, polako se leveluje i Sorc za izivljavanje sa ball lightning, a kada mi sve to dosadi preci cu napokon na Cyberpunk. :)
 
ja koliko znam wudiju nije pao nijedan uber unique, ali on igra normalno i solo, ne koristi exploite, ne duplira mats (nadam se da ce ove sve banovati, kada lepo dokumentuju sa yt videos cheats) i sve ubagovano sto je bilo u D4 dosad
 
https://www.youtube.com/@Rob2628 Evo pogledajte kod Rob-a.Lik je izgrindao bukvalno sve Uber Uniques za 2-3dana.Odvratno koliko ne znaju sta da rade da bi zadrzali ljude u igri na zalost :mad:

Ma naravno ali sustina je tu, cak i da nemas vreme da igras 10h uber uniques mozes da izgrindas za recimo dve nedelje.Poenta je da su izasli sa 'all out" posto nemamo nista bolje pa kako bude.Opet je to nikakvo resenje.

To su likovi koji imaju na 10k+ sati u ARPG igrama. To samo igraju po ceo dan jer od toga primaju kintu preko streaminga.
I ja bi to sve izgrindao da mogu da igram po ceo dana a da budem prvo 8+ sati ispred ekrana zbog posla.

I slažem se sa tobom da je loše što su išli "all out" videli su da se ljudi žale da niko nije dobio Shako ili ostale ultra rare unique iteme pa ajde to da rešimo nekako.
Mada garant im je to sve već odavno tako u planu razvoja igre, moraju polako da puštaju nove stvari da drže igrače da igraju i one koji odustali u S1 da se vrate nazad.

Ja sam još mišljenja da im je baš shit dizajn Unique itema i da će postati tek zanimljivi dok ne ubace sa 5-6 affixa od kojih bar pola će imati zagarantovanu vrednost, ili da je fixna vrednost affixa vezana za Item power koji može da rolla zavisno od moster levela.
Plus ovo je mala količina Unique itema od kojih otpriike 20% su OP a 20-50% ili više su manje više meh i baš build specific. Itemizacija je tako dizajnirana da BiS itemi nikako ne mogu biti svi Unique nego samo par njih, potrebni su i leg. aspeckti.

Videćemo kako će dalje da unapređuju itemizaciju, recimo jednog dana kad dođu runewords i set itemi. Ako to sve krene u pogrešnom smeru i da useravaju bolje da raspuste tim jer će igra ispasti samo glupav prosek od ARPG igre. D2(R) je ubo dobar recept a imaju i dobre ideje iz ostalih ARPG igara koje kontam da igraju game dizajneri a ne samo češu m**a i rade šta im jedan glavni lik kaže.

ja koliko znam wudiju nije pao nijedan uber unique, ali on igra normalno i solo, ne koristi exploite, ne duplira mats (nadam se da ce ove sve banovati, kada lepo dokumentuju sa yt videos cheats) i sve ubagovano sto je bilo u D4 dosad
Mislim da ne troše oni vreme da gledaju YT klipove i strimove, možda neki manji broj ljudi to radi samo gleda veće streamere.
Ubeđen sam da imaju napravljene opasne analitičke servise kojima prate sve što im je od značaja od korišćenje skillova do ko koliko XP dobija po minuti, damage, ko je pokupio koliko kojih itema i itd., koliko golda neko dobija i koji su izvori to golda i čim primete neke nerealne cifre odmah ide taj account na posmatranje i upada na spisak za ban i ćao, Isprave exploint ako skontaju šta je problem ako ne ostave ga za kasnije kad nađu rešenje. Inače bi nastao haos u ekonimiji igre.
Kao što su usrali u amazonovo New World MMO-u gde jedno 10 puta su blokirali trade jer igračili nalazili explointe da dupliraju razne iteme.
 
Poslednja izmena:
Problem je sto nemaju svezih ideja, nego sve vrte u krug, dal kraduckaju malo od drugih ARPG naslova, dal probaju sa uvodjenjem nekih stvari iz D3/D2, al sve u svemu jedno veliko reciklirano nista.
PoE kao igra su uradili fenomenalnu stvar, sve sto je ikada falilo u Diablo-u i sve sto je community trazio od Diablo dev tima, oni su ubacili u svoju igru i bukvalno se popiskili celom Diablo dev timu da nesto "ne moze da se implementira" nego dokazali da sve moze i to odma.
 
Kamo sreće da hoće da pokradu neke elemente od drugih ARPG. Ovako su se uhvatili neke svoje logike i briga ih.
 
Bicu djavolji advokat (iako znam da brda ljudi nije gotivila D3, iako je meni nakon Loot 2.0 i RoS izlaska postao poprilicno ispeglana, izbalansirana i zabavna igra), mogli su uzeti D3 RoS kakav je bio u osnovi, napraviti mracniju atmosferu, prepeglati skill tree-ove, ubaciti P2P trading s nekim limitacijama i iskreno mislim da bi islo kao alva.
Za endgame, dajte bukvalno riftove s nekim dodacima za replayability. Job done.
 
Cela suština je da idu na neki MVP model proizvoda. Minimal Viable Product.

Mada Diablo IV nije baš minimal, ali pošto je 2023. i mnoog sličnih igara je napravljeno, neke lošije neke bolje od D4, previše je posla da se to sve implementira i ispegla. ***. ko nije u programiranju nije svestan kolko je to interativni proces gde moraš da kreneš od dobre osnove i da ideš ikrementalno jer ako kreneš previše da praviš možeš da radiš samo kao Star Citizen. Što je igra komplikovaije to je teže da se testira i sve da bude kako valja.

Morate i da kapirate da silni sistemi moraju da budu dobro dizajnira da valjaju a za to treba puno mozganja i vremena. Plus što generacije game dizajnera u Blizzardu su neki mlađi ljudi sa manje iskustva i ideja.

E sad dosta sam ih branio.

Njihov model je da nam prodaju ovakvu igru kakva jeste, sezonama dodaju po malo neke mehanike. Koja se dobro primi i bude pasavala igri odradiće kao u PoE i ubaci će je u Eternal realm. Naravno ako nisu glupi da nešto *****u.
Drugo sranjce je što igru orientišu na prosečnog igrača koji ne čita više od 2 linije texta da nešto skapira nego samo daj udri. A ipak su zakomplikovali deo koji je trebalo da bude jednostavniji a to su affixi.

Sve veće/kompleksnije mehanike, nove klase, nove skillove itd. to ČUVAJU za DLC-ove. Jer tu mogu veću lovu da uzmu. Zalepe 40€/$ i eto keša.
Dok će igra biti popularna radiće na takav fazon, jer što bi samo WoW ima 555-tu ekspanziju kad može i D4 (to oni planiraju).

Ja se isto jako radujem PoE2 ne samo što hoću da ga igram, negoi hoću i da Blizzard gura D4 da bude bolji a za to nam treba konkurencija tj. PoE2 da uspe.
A GGG je sposobniji od ovog Blizzarda koji sada postoji, jer dobar game dev. čine ljudi i želja da se nešto napravi dobro a ne korporacija koja samo gura rokove da se što pre izbaci igra na tržište.
 
Mislim da mogu da zatvore radnju kad izađe PoE2...
Koji će uz to biti i BESPLATAN...
Haha, mislim da je PoE igra na koju sam ubedljivo najvise para spucao, nije ni blizu... a besplatna je
Mada...
1698191094015.png
nemam bas pravo da se zalim :D
 
@kartelusm Pa da li si morao, mislim, da li te je neko terao?

Koliko ja znam Diablo nemere da se tera bez kupovine igre, tako da je davanje parica imperativ, dok je u PoE opcija...

Nisam puno igrao PoE, ali se sećam da naturalna trgovina item za item dobro funkcioniše, nije da baš mora žuta banka iz džepa da se izvadi...
 
ne mozes ni poe da igras bez stash tabova, mislim mozes ako u arpg igri ne kupis loot
 
Previše kategorija loota ima u PoE. Samo probaj one currencies (valute umeste golda) da slagaš oduzimaće ti previše vremena.
A čak i sam stash nije dovoljno veliki ako hoćeš da igraš sa više likova.

Inače na PC konjić mi je sad previše brz :ROFLMAO: , ne stižem da ispratim na ekranu i minimapi da li imao onaj silent chest ili goblin. Juri kao mećava :D
Mada skontao sam foru. Kad pritisnem Space opet zavisi koliko je daleko kursor od heroja s tim što sad juri max. speed i ako je bliže kursor nego ranije.
 
@zokocx Validan komentar, pogotovu ovo za minimum viable product, postaje nadasve popularan trend. Nisu jedini u tome.
Evo Creative Assembly polako ali sigurno ugravirava svoju Total War fransizu u ilovacu istim principom rada. :D Sto za Pharaoh (poslednje izdanje) sto za WH3 (Shadows of Change DLC), iz kanala u dublji kanal.

Za ActiBlizzard s moje strane nema opravdanja, toliko resursa imaju (mladih ili starih nevazno je jer je samo vazno krajnji proizvod, to znaju i sami) i toliko ljudstva da ne bih mogao praviti izgovore za njih.
Pominjao sam vec u temu, 10tu godinu radim u razvoju - vrlo sam dobro upoznat sa sdlc procesima i game developmentom, ne moze ih ni Okavango delta oprati. :D
 

 
Au bre ljudi što neki ne kaže da može da se rotira paragon board. :eek:

Jako me mrzelo da sam nešto pakujem kod Barba, pa igram po Maxroll sajtu Hota build. Vidim druga "ploča" mi se ne slaže. :ROFLMAO: Rekoh, mora da ima neko objašnjenje, kad ono "slep sam pored sopstvenih očiju".

 
Hahaha evo smejem se ko nezdrav...ulepša mi veče druže. Al dobro je, bolje da si saznao i sad nego u 20toj sezoni :D
 
 
free trial do 30.10.
F9ZzhMRWsAAa6kl

 
Predigra pred Gamepass, a ako uspeju da je dovoljno ukite mikrotransakcijama da ljudi počnu masovno kupovati eto igre i kao F2P...

Prvo free trial pa 50%, pa Gamepass, pa 75% pa F2P...

Realno Blizzard propo
 
1.2.1 Build #46666 (All Platforms) - October 31, 2023

GAMEPLAY UPDATES​


Paragon Board​


  • Added a Refund All button to Paragon Boards.
Training Dummy

Players can test their mettle against a new inanimate and un-killable foe—the Training Dummy! The dummy is located in an underground room, the entrance can be found in Kyovashad. The training room contains a stash and the Training Dummy. Players can choose between attacking one Training Dummy or a small group of them, and dictate whether each Training Dummy is of Normal, Elite, or Boss monster difficulty.


Season of Blood​


  • Blood Wells now drop more piles of potent blood, slightly increasing the total average amount dropped.
    • Previous: 1 pile of 45-60 Potent blood
    • New: 8 piles of 5-9 each
  • Added additional information to Vampiric Power tooltips to clarify what their next Rank will increase.
  • Added additional information to the Vampiric Powers upgrade screen that communicates the amount of Pacts required and the power’s activation cost.

Miscellaneous​


  • The search area has been reduced for all Whispers that require the player to find and kill a specific monster.

BUG FIXES​


Accessibility​


  • Fixed an issue where the Screen Writer wouldn't fully read the Hunter's Acclaim title.

Dungeons and Events​


  • Fixed an issue where progress in the Halls of the Damned dungeon could be reset from leaving the area during the Travel to the Sepulchrum objective.
  • Fixed an issue with the Whispering Pines dungeon where doors could randomly appear in areas they shouldn't. (What lies behind door number 3? HELL!)
  • Fixed an issue where the Waves of Darkness event sometimes didn’t reward grim favors.

Gameplay​


  • Fixed an issue where Shrine Buffs would not apply when activated while mounted.
  • Fixed an issue where Varshan could stop attacking if his path to the center of the arena was obstructed.
  • Fixed an issue where Temerity would only apply its Overheal barrier at full health instead of including excess healing when a source of healing would take the player beyond full Life.
  • Fixed an issue where monsters spawned by Hell Portals in a Nightmare Dungeon didn't properly scale their Life to the number of party members.
  • Fixed an issue where Aridah could become indefinitely idle if staggered within a particular window.
  • Fixed an issue where the Sorcerer's Ice Shards skill could miss short targets when cast from an area of higher elevation.
  • Fixed an issue where the player could avoid area of effect (AOE) damage while fighting The Beast in the Ice by standing in a particular area of the arena.
  • Fixed an issue where Aspect of Artful Initiative would not proc the damage reduction from the Explosive paragon glyph.
  • Fixed an issue where Aspect of Artful Initiative was not properly scaling with Item Power.
  • Fixed an issue where players were unable to revive their party members while under the effects of Chill.

Quests​


  • Fixed an issue where progression could be blocked during The Blind Eye quest if destructible terrain was broken from a distance during the Find a Way Out step.
  • Fixed an issue where scorpions would not spawn during the Final Straw quest if the Quest was abandoned and restarted.
  • Fixed an issue where some NPCs in Jirandai would disappear if Helltide was active in the area, blocking the ability to turn in certain Quests that had associated NPCs in the town.
  • Fixed an issue where Theya could keep respawning without dropping the item for the Sight to Madness quest, which could block progression.
  • Fixed an issue where Druid players could have progression blocked on their Class Quest if they attempted the Investigate Fainne step while other players were killing monsters in the same area.

Season of Blood​


  • Fixed an issue where Blood Lure Receptacles could be activated without getting rewards in Local Co-Op play.
  • Fixed an issue where the Sanguine Pillar in the Sanguine Battery event didn't have its life scale properly in Nightmare Dungeons, making it very easy for enemies to destroy.
  • Fixed an issue where Vampiric Curse could be applied to non-hostile objects.
  • Fixed an issue where Seeker Caches could drop more than once when a player swapped between different parties.
  • Fixed an issue where the Blood Seal menu couldn't be navigated properly with the D-Pad on controllers while inspecting equipped blood seals.
  • Fixed an issue where Evade and non-damaging Skills could trigger Hemomancy.
  • Fixed an issue where swapping between keyboard and controller while upgrading Vampiric Powers would consume Potent Blood without applying the upgrade.
  • Fixed an issue where removing a Pact while in the Vampiric Powers tab would cause equipment tooltips to malfunction.
  • Fixed an issue where the tooltip implied that Durability would be restored to a damaged item after removing a Pact from it.
  • Fixed an issue where the player could get stuck behind a Seeker's Cache in Hawezar during the Blood Harvest event.
  • Fixed an issue where the Glacial Fissure attack from the Beast in the ice could deal damage through walls and outside of the boss area.
  • Fixed an issue where the Summons of the Deathless quest could have its progression blocked if not all players in the party were alive when starting the Speak to Erys step.
  • Fixed an issue where the Magistrate's Notice could be inaccessible during the Blood Money quest if another player in the party didn't have the Quest active.
  • Fixed an issue where Flickerstep's affix would occasionally not activate when using Metamorphosis.
  • Fixed an issue where the description of the Domination vampiric power described the effects of Chill when it should have described the effects of Frozen.
  • Fixed an issue where the Blood Bishop's Flesh Sacks were not properly damaging players.
  • Fixed an issue where Stored Souls could get spent by the Sorcerer’s defensive auto-cast Skills such as Ice Armor and Frost Nova.
  • Fixed an issue where using the Metamorphosis Blood Seal while having Oculus equipped would result in Teleport evade charges not renewing properly.
  • Fixed an issue where exiting the Blood Seal upgrade screen too quickly could result in being unable to upgrade the Blood Seal again until you restarted the game.
  • Fixed an issue where Scroll of Amnesia would not go to the Lost Stash if left on the ground and the player left the area.
  • Fixed an issue where the Sack of Vampiric Torques would drop rings instead of amulets.

User Interface and User Experience​


  • Fixed an issue where Several towns were missing a Stash icon in their waypoint tooltip on the Map.
  • Fixed an issue where Achievement progression percentage was not consistent in all places it is displayed.
  • Fixed an issue where Inventory sorting didn't function properly while interacting with vendors or crafters.
  • Fixed an issue where killing a monster with Metamorphosis didn't reward a soul stack.
  • Fixed an issue where the new item indicator would persist on the Quest tab after the item was used or turned in.
  • Fixed an issue where the tooltip for Damage Reduction on armor could be inaccurate at higher armor levels.
  • Fixed an issue where Social Wheel actions (emotes, trade, etc.) would not work properly while in the Immunity bubble at the end of a Nightmare Dungeon.
  • Fixed an issue where the Social Wheel customization tab wouldn't function properly when multiple players in Local Co-Op attempted to use it simultaneously.
  • Fixed an issue where the tooltips for Aspect of Untimely Death and Berserking displayed their bonuses as additive instead of multiplicative.
  • Fixed an issue where the completion pop-up for the Missing Pieces quest displayed an incorrect image.
  • Fixed an issue in the Codex of Power menu where the Seasonal Realm filter could be active in Eternal Realm games.
  • Fixed an issue where the tooltip for Aspect of Raw Might didn't display its multiplicative damage indicator.
  • Fixed an issue where the tooltip for Aspect of Elements had no damage type indicator on its tooltip and was incorrectly granting an additive bonus instead of multiplicative.
  • Fixed an issue where Enhanced Fireball's tooltip stated that its benefit was dependent on distance traveled.
  • Fixed an issue where the Campfire Buff description was displaying the incorrect experience percentage bonus (Note: Bonus experience players have been receiving was already functioning correctly).

Miscellaneous​


  • Fixed an issue where using a Chaos Scroll while exiting the Fields of Hatred could disconnect the camera from the player.
  • Fixed an issue where Reins of the Bloody Liquid Steed Mount Cosmetic was not rewarded for defeating Echo of Lilith.
  • Fixed an issue where Cinders would not be reset once a Helltide ended.
  • Fixed an issue where the Cinder cost of the Tortured Gift of Living Steel was 280 instead of the displayed 300. It now costs 300 Cinders.
  • Fixed an issue where riding a Mount that had no armor would cause the player character to appear as carrying invisible reins.
  • Fixed an issue where the dagger option was not available at the Purveyor of Curiosities for Sorcerers.
  • Fixed an issue where Uber Unique items were not always dropping at their maximum roll values.
  • Various performance, stability, and visual improvements.
 
Diablo 4 iskustvo iz ugla Diablo 2 igraca.

Posle odigrane kampanje, pao uninstall (do naredne ekspanzije).
Itemizacija je losa, endgame nepostojeci.
Ono oko cega se najvise potrudilo je In-Game Store gde se moze kupiti kozmetika za 20EUR.
Ali najbitnije je: Always Online.

Dosta me podseca na Diablo3.
Bilo je na par mesta Diablo2/Diablo1 referenci (malo muzike i tematike).

Frozen potato i mario laser zadrzani.
Ne postoje opcije za Faster Hit Recovery (posto nema Hit Recovery-ja) i Faster Cast Rate.
Elemental Resistance (jedna od osnovnih core mehanika skoro svakog ARPG-a) ne radi ni posle najnovijih patcheva.

Fokus je na kozmetici (In-Game Store, Marketing, Cinematics) a ne na core mehanikama same igre.
Tim koji je radio Diablo2 je odavno napustio Blizzard North, tako da je D4 razvijen od strane sasvim drugog tima.
Nije za mene.
 
@mi_sve slažem se sa tobom. Samo po tome što si napisao samo da ti kažem da si previše očekivao da dobiješ D2 od ove igre. ;)
Ja lično nisam ništa očekivao i očekivao sam da ću dobiti samo skroz drugačiju igru i samo da je bolja od D3 što sam i dobio.

A to što igra ima dalje mane i što dalje prototipuju u produkciji sa core mehanikama to je način rada koji vuku od D3 perioda, ne umeju da ubodu magičnu formulu koju ima D2 jer ljudi koji rade na igri samo odrađuju posao a to se vidi kod ovih što rade dizajn mehanika. Natrpali 3 milijardi affixa da ne možeš opremu da share-uješ između klasa i omašili sa Defense mehanikom (Armor je bio korisniji od samih Elem. Res). Sve da te teraju da igraš što više a da nije samo čisti grind sa istom klasom.
Još kad čujem u YT video-u od neko animatora priču "ja nisam još uspeo da ubijem Butchera" 😒 sve ti govori koliko ih zabole za igru. Samo QA igra igru a najviše QA su igrači a ovi glavni igraju samo kad ih neko natera. Igra je više casual, mada ima materijala i ko hoće da grinda, samo nije to više ni blizu toliko HC kao u D2.

Mehanike koje si tražio u D4 nepostoje jer drastična je razlika D2 vs D3/D4 u gameplay-u.

Faster Hit Recovery (FHR) - je zamenjen da moraš da aktiviraš skill koji ti daje Unstoppable da izbegneš ogromne AoE napade ili koristiš Space za aktivni Evade da recimo izbegneš stun lock napad od nekog boss i tačno prepoznaš kad kreću jer imaju sporiju animaciju, prepisali fazon iz souls igara.
D4 nema koncept Hit Recovery frameova jer igra je prebrza, 3D engine je i server komunikacija je drugačija, tako da su to totalno napustili.

Faster Cast Rate - Attack Speed utiče na sve skilove da ih brže castuješ. Jer nema animation breakpointa taj koncept je bio u D2 zbog prirode sprite animacija, u D2R su to samo reimplementirali u 3D engine koji je prelepo napravljen.

Elemental Resistance - verovatno i dalje nisu upeglane i ako su ih u S2 totalno izmenili da budu kao u D2. Opet igrači testiraju core mehanike, besplatni QA svaki studio voli :D
 
Par puta su prokomentarisali tipa hocemo da budemo vise kao Diablo2, back to the roots.
Moje subjektivno misljenje je da je D4 = D3 + izmenjena paleta boja.
Smart Loot, Account Bound Items, Mikrotransakcije.

D2 je napravljen od tima ljudi koji se i posle 20 godina secaju u intervjuima anegdota vezano za imena Unique Item-a.
D4 je razvijen od tima ljudi koji ni sami ne igraju igru na kojoj rade (primer Butcher kill).

Ukratko.
Kome se svideo D3, svidece mu se i D4 verovatno.
Da igra nije prilagodjena novijoj publici ne bi imala (verovatno) toliko prihoda u prvih mesec dana.
 
mi koji smo odrastali uz D1 i D2 imamo drugaciji pogled na gaming od danasnje vecine (koja placa)
 
Ja što sam primetio (postovi po redditu i na FB) uglavnom mora igra da daje konstatnu gratifikaciju, nema teorije da ti (USA) gameri rođeni posle 2000-ti godine koje su odrasli igrajući CoD i slično 100 puta ponavljaju jedno te isto bez da svaki aspekt gameplay ne ide napred. Tu mislim na power level heroja. damage brojke, izgled lika itd. i što je više moguće da vide progress inače jako brzo gube pažnju i odustaju.

Psihologija modernog gamera je drugačija od nas starijih mi smo tada cenili male stvar jer nismo znali za bolje, i zato više cenimo kad su neki detalji bolje urađeni.

D4 bar ima artistički stil mnogo bliže D2 što je bila i najveća zamerka.
 
mi koji smo odrastali uz D1 i D2 imamo drugaciji pogled na gaming od danasnje vecine (koja placa)
Kad smo kod toga, ovaj lik mi uvek stavi osmeh na lice

Na zalost, nema takvog feelinga u D4. najblilze ovome je PoE - kad mi je pao mageblood, mislim da su i zena i klinac mislili da je to to, ili umire ili je totalno poludeo.
 
Ja što sam primetio (postovi po redditu i na FB) uglavnom mora igra da daje konstatnu gratifikaciju, nema teorije da ti (USA) gameri rođeni posle 2000-ti godine koje su odrasli igrajući CoD i slično 100 puta ponavljaju jedno te isto bez da svaki aspekt gameplay ne ide napred. Tu mislim na power level heroja. damage brojke, izgled lika itd. i što je više moguće da vide progress inače jako brzo gube pažnju i odustaju.

Psihologija modernog gamera je drugačija od nas starijih mi smo tada cenili male stvar jer nismo znali za bolje, i zato više cenimo kad su neki detalji bolje urađeni.

D4 bar ima artistički stil mnogo bliže D2 što je bila i najveća zamerka.
Ne kontam.
Rođen sam znatno pre 2000tih (ne uklapam se u tvoj stereotip) ali i meni smeta da 100 puta ponavljam jedno te isto bez jasnog cilja i primetnog napretka.

Taj besomučni grind mi je i najveća zamerka ovoj igri, uz činjenicu da je 99% drop itema potpuno beskorisno bez obzira na kategoriju, pa više vremena provedem u inventaru i u čitanju brda teksta sa atributima itema ne bi li prokljuvio da li je za kantu ili vredi nečemu.

EDIT:
OFF
@kartelusm sad mi je zapala misao iz tvog potpisa: "Age is an issue of mind over matter. If you don't mind, it doesn't matter". - Mark Twain
koja izgleda baš loše kad se zna da ju je izrekao jedan dokazani i osvedočeni pedofil.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nazad
Vrh Dno