Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Ona Villager testera što je na aukciji od 13500 je krš
Uključio sam je prvi dan radila lepo ,isekao malo nešto par grana oko kuće ,posle nekoliko dana neće da upali ,menjao svećicu ,probao da je očistim
ma ništa,samo vergla . I sama izrada je baš fušeraj
Otišao kod zastupnika kod mene u mestu ,on kaže ne može da je prihvati bez garancije i fiskalnog , a meni su poslali samo e-račun koji sam štampao ali on kaže da mu treba onaj klasični
Sutra zovem villager.rs da čujem od njih kakva je situacija
Која глупост што неће да прими одштампани..
 
a meni su poslali samo e-račun koji sam štampao ali on kaže da mu treba onaj klasični
Šta znači "klasični", onako na termo papiru? A šta ako firma nema takav štampač, nego štampa fiskalne na A4...? A velika većina sada šalje samo mailom fiskalne uz porudžbinu...?
 
Po važećem zakonu fiskalni račun uopšte ne mora da bude štampan na onom termo papiru ili kako se već zove u rolni, bitno je samo da ima sve one elemente i QR kod...
 
Ona Villager testera što je na aukciji od 13500 je krš
Uključio sam je prvi dan radila lepo ,isekao malo nešto par grana oko kuće ,posle nekoliko dana neće da upali ,menjao svećicu ,probao da je očistim
ma ništa,samo vergla . I sama izrada je baš fušeraj
Otišao kod zastupnika kod mene u mestu ,on kaže ne može da je prihvati bez garancije i fiskalnog , a meni su poslali samo e-račun koji sam štampao ali on kaže da mu treba onaj klasični
Sutra zovem villager.rs da čujem od njih kakva je situacija
Zašto je ne reklamiraš Ananasu, kad si od njih kupio?
 
Ma pozvaću i jedne i druge ,samo mislim da će ići brže sa zvaničnim uvoznikom .
A kada sam kupio pitao sam za garanciju ništa mi nisu odgovorili

Šta znači "klasični", onako na termo papiru? A šta ako firma nema takav štampač, nego štampa fiskalne na A4...? A velika većina sada šalje samo mailom fiskalne uz porudžbinu...?
Krenuo ja da mu objašnjavam gde sam kako kupio,a on me gleda bledo gleda onaj papir sa qr kodom ,pa traži garantni list i fiskalni uz njega ..
Ja vidim koliko sati i da nema od njega leba .
Bilo mi je usput ,pa sam pomislio da može to da se završi bez mejlova i zivkanja ,možda je upućen kakva je procedura ali seoska posla
 
Samo kontaktiraj Villager, resice sigurno. Meni su prihvatili reklamaciju za proizvod kupljen u Bosni, dakle bez naseg racuna i garancije :)
 
To je valjda neki naš brend, domaći.
 
To je maltene samo da bi mogli lakše da rade u EU. I pre otvaranja u SLO su radili.
 
Ma pozvaću i jedne i druge ,samo mislim da će ići brže sa zvaničnim uvoznikom .
A kada sam kupio pitao sam za garanciju ništa mi nisu odgovorili
Na osnovu tvoje poruke gde si napisao da ti se ne sviđa proizvod i kvalitet izrade, pride se još pokvarila, zaključio sam da bi najradije povratio svoj novac, a to može samo trgovac kod kog si kupio proizvod. Ako si za zamenu ili popravku, onda možeš i tim drugim kanalima.
 
Nova berba popusta! 🚩

Za svaku kupovinu u minimalnom iznosu od 5.000 RSD, uberi vaučer od 1.000 RSD:

UBERI1000

Možeš ga iskoristiti odmah ili u periodu trajanja akcije, od 6. do 16.10.2023. godine. Požuri, količina vaučera je ograničena!

Važno: Moraš da budeš registrovan/a i ulogovan/a, i samo jednom u toku dana možeš da iskoristiš vaučer.
 
Podigli su granicu za vaučer od 1000 dinara, sa 4000 na 5000.
 
A i cene, tako da se sa vaucerom vraca na predjasnju cenu, sto je 0 ustede.

@alex035 Za sve reklamacije moja preporuka je da se obratis trgovcu (kao sto je i brzibg napisao), nije proslo vise od 6 meseci, a testera ima problem, ja bih je vratio i nek ti vrate novac. Ako hoces da se popravlja neka te oni upute na servis. Ako se ne popravi ili ne resi situacija u roku od 30 dana povracaj novca je neizbezan...
 
Cekao sam dostavu od CAR 888 accessories, poruceno sa uberi kodom pre 10tak dana sa Ananasa, prekjuce mi je stigao mejl od Ananasa da je paket otkazan, pisao sam mejl ovoj firmi kojoj salje istog momenta da li imaju deo na stanju pozvali su me i rekli da je paket u neadekvatnom stanju i to je sve sto znaju. Jutros me zove gospodja iz iste firme i kaze mi kako su dobili opet na stanje ono sto zelim, ali naravno, sad niti imam uberi kod, a i tog dana je bila besplatna dostava za taj prozivod na Ananasu. Ne znam sta da mislim...
Pisao sam na prethodnoj stranici.
Isto car 888 accessories
Takodje 2x porucujem deo za auto sa kodom uberi1000, oba puta mi otkazuju porudzbinu
A ujedno i 2x porucujem isti deo samo bez koda, i oba puta stize na kucnu adresu. Naravno paketi nisu preuzeti i vraceni su nazad.
Al' eto, cisto da podelim iskustva. Ne trebaju mi kodovi ako napumpaju cene, ili ako nece da salju sa kodom...
 
Da li se još nekom događalo da Ananas otkazuje porudžbine ako su za robu koja je manje od 1000rsd, a da je dostava besplatna (ananas+)?
 
3 puta do sada poruceno tek nesto preko limita za besplatnu dostavu, ni jednom do sada… Sto ne znaci da nece.
 
Neki monitori koji imaju garanciju 3 preko njih je limitirana na 2 godine 🙄 plasim se da od njih porucim da ne posalju otvaran i koriscen. Mada kontam da je to i nije neka velika sansa za tu vrstu artikla 🤔
 
Da li je moguće da nisam dobio članstvo u Ananas+ klubu a bila je porudžbina preko 6k din?
 
Da li si placao karticom? Ja sam se zeznuo, pouzecem sam nesto narucio, a hteo sam to za clanstvo da uradim, ali sta da se radi kad po navici ne verujem domacim prodavnicama, jer stalno nema ovoga, nema onoga, pa posle zezanje oko refundacije.
 
Nije napisano kao da je to uslov (bar da ja razumem). Svojevremeno sam to uradio 1x, i posle samo obnavljao pouzećem.
 
Ovo stoji na
Kako da postaneš član Ananas + kluba?

1. Registruj se

2. Sačuvaj karticu na svom profilu

3. Ostvari prvu kupovinu (u bilo kom iznosu) koristeći sačuvanu karticu
 
Kad smo kod kartice i Ananasa. Stoji mi transakcija još od 19.09. u rezervisanim sredstvima, plaćeno u paket zoni na onom njihovom aparatu. Stvarno mi nije jasno što su toliko posvađani sa tim karticama i stalno postoje neki problemi.
 
Kad smo kod kartice i Ananasa. Stoji mi transakcija još od 19.09. u rezervisanim sredstvima, plaćeno u paket zoni na onom njihovom aparatu. Stvarno mi nije jasno što su toliko posvađani sa tim karticama i stalno postoje neki problemi.
Nemoj se iznenaditi ako ti vrate sredstva sa rezervacije kao storno (ne dobijes nikakvu notifikaciju) pa skinu za 3 meseca, kao sto smo par forumasa i ja iskusili u februaru ove godine.
 
Ovo stoji na
I kad istekne kako se produžava?
Do sada je to bilo uvek narednom kupovinom preko nekog iznosa.
 
Trebalo bi onako kako su i napisali, 90 dana od dana početka Ananas+ članstva, kupovinom (u zbiru) u iznosu većem od 5999 dinara. U ovom delu nije precizirano da li mora tom sačuvanom karticom ili može i kada plaćaš pouzećem.
Ako si u tom periodu od 90 dana imao kupovinu/e u iznosu većem od 6000 onda ih kontaktiraj da ti objasne zašto nisu produžili članstvo.
 
Nemoj se iznenaditi ako ti vrate sredstva sa rezervacije kao storno (ne dobijes nikakvu notifikaciju) pa skinu za 3 meseca, kao sto smo par forumasa i ja iskusili u februaru ove godine.
Znam, sećam se tog slučaja veoma dobro, zato sam napisao moje iskustvo - moguće da i dalje imaju taj problem.

Za sad jedino paketomati rade OK sa karticama, kada se plaća na kasi pumpe, jer obrada transakcije ne ide preko Ananasa.
 
Trebalo bi onako kako su i napisali, 90 dana od dana početka Ananas+ članstva, kupovinom (u zbiru) u iznosu većem od 5999 dinara. U ovom delu nije precizirano da li mora tom sačuvanom karticom ili može i kada plaćaš pouzećem.
Ako si u tom periodu od 90 dana imao kupovinu/e u iznosu većem od 6000 onda ih kontaktiraj da ti objasne zašto nisu produžili članstvo.
A kad istekne 90 dana?
Inače ne znaju da objasne, samo copy paste sa sajta.
 
Koliko sam razumeo, treba da se plati karticom koja je sacuvana na sajtu kada istekne ili da se sacuva nova kartica, 1 kupovina preko 5999 da bi ponovo postao clan. Ako se u prvih 90 dana poruce proizvodi u vrednosti preko 5999 produzava se na jos 90 dana, ne mora da se placa sve karticom. Sledece produzenje na dodatnih 90 dana, je moguce tek nakon 90+1. U svakom slucaju stigne mail kada moze da se produzi, da ne mora da se prati, trenutno sam clan do 4.4.
 
Poslednja izmena:
Ja sam porucivao do sada 5x sa Ananasa i do sada je sve bilo super svaki put.
Juce stigla hranilica za bebu za onim kuponom od 1000 dinara, tako da me izasla 5500. Poprilicno dobra kupovina obzirom na cene hranilica, tako da ako nekome treba da znate da je sasvim dobra.
 
Vrh Dno