Šta je novo?

PlayStation 5 - opsta tema

Pretpostavljam da si i ti imao muke sa firmom sa kojom imam i ja. Samo ja nemam apsolutno nikakvu nameru da im ovo ovako prodje i da mi govore kako kod ovakvih zamena, pazi ti ovo, otvore NOVU kutiju, znači fabrički zatvorenu nalepnicama, odatle uzmu kontroler i to pošalju. Šta onda rade sa tim konzolama, prodaju robu kao polovnu ? Naravno da ne jer to i ne rade. Znači ovde su defintivno u pitanju neka sumnjiva posla gde, zaista verujem da je neko uzeo taj kontroler koji je kao nov bio meni namenjen a meni upakovao njegov, vodeći se logimo da eto, šta zna Vranjanac, daleko je on od nas a i sigurno se neće buniti. Još kažu, pa mi to radimo tako godinama i nikada nismo imali problema. :rolleyes:
Ne možeš ništa u vezi toga. Ne postoji bilo kakva obaveza zakonska obaveza da moraju ti pošalju fabrički upakovan kontroler.

Njihova obaveza je da je kontroler 100% ispravan i to je to.

Ako je prošlo više od 6 meseci, ne moraju da ti daju ni nov, mogu da ga popravljaju.
 
Mislim da se zamjenski ne isporucuju u originalnom pakovanju. Vec dodju kao i uz konzolu drugi dzojstik u onoj vrecici providnoj. Jesi zapisao serijski broj i to?
 
Mislim da se zamjenski ne isporucuju u originalnom pakovanju. Vec dodju kao i uz konzolu drugi dzojstik u onoj vrecici providnoj. Jesi zapisao serijski broj i to?
Jesam. Nije moj koji sam njima slao.
Njihova obaveza je da je kontroler 100% ispravan i to je to.

Ako je prošlo više od 6 meseci, ne moraju da ti daju ni nov, mogu da ga popravljaju.
I to je okej, ali onda moraju precizno da navedu o čemu se radi. Neprihvatljivo je da servis napiše zamena za novi i da se oni obrate uvozniku da on njima pošalje novi, a da meni onda šalju neki polovan, zamenski, šta god.
Edit : kontaktirao sam Briv Conslting, generalnog uvoznika i napisao isto što i vama. Dobio sam upravo odgovor.

Pozdrav Mladene,

Kontkaktiraće vas, dobićete nov fabrički zapakovan.

Pozdrav.
 
Jesam. Nije moj koji sam njima slao.

I to je okej, ali onda moraju precizno da navedu o čemu se radi. Neprihvatljivo je da servis napiše zamena za novi i da se oni obrate uvozniku da on njima pošalje novi, a da meni onda šalju neki polovan, zamenski, šta god.
Edit : kontaktirao sam Briv Conslting, generalnog uvoznika i napisao isto što i vama. Dobio sam upravo odgovor.

Pozdrav Mladene,

Kontkaktiraće vas, dobićete nov fabrički zapakovan.

Pozdrav.
Koji glodari.
Od uvoznika dobiju nov, a tebi proslede polovan...

Kažem, napiši slobodno o kojoj firmi je reč... Ne treba propustiti priliku da se ovakvi nahrane g.vnima.
 
Koji glodari.
Od uvoznika dobiju nov, a tebi proslede polovan...

Kažem, napiši slobodno o kojoj firmi je reč... Ne treba propustiti priliku da se ovakvi nahrane g.vnima.

Taman posla, u pitanju je Game Centar. Evo i šta su mi poslali. Pa da, naravno da im je uvoznik refundirao novi a ovi mislili da je Vranjanac ljakse pa da će me *****ati tako što će uzeti za sebe a meni poslati neki odlično očuvan polovan primerak. Rekao sam im i da govore kako otvaraju kutije i uzimaju odatle kontrolere. Ko ih j... Uvek pokušavam da budem maksimalno korektan kada dodje do bilo kojih problema, ali na bezobrazluk postajem još bezobrazniji.




game centar paket 1.jpg
 

Prilozi

  • 0-02-05-90e5b85d741b6efa14a80cf6e5a82ec38206861ef555800be104a1d4de606266_1f176c75.jpg
    0-02-05-90e5b85d741b6efa14a80cf6e5a82ec38206861ef555800be104a1d4de606266_1f176c75.jpg
    143.9 KB · Pregleda: 32
Cudi me da pilicare, a ovamo se dice servisom koji imaju za konzole itd...
 
Cudi me da pilicare, a ovamo se dice servisom koji imaju za konzole itd...

Oni rade servis samo za uradjaje van garantnog roka, za ove u garantnom roku servis radi ProMobi.

Cekaj nov, a taj zadrzi isto, i imaj dva. :D

haha, pa ne znam, nisu mi rekli da im vratim ali neću baš da budem toliko loš, poslaću im. Samo što sad neću da plaćam poštarinu već ću zvati City Express pošto sa njima imaju ugovor pa neka sami plaćaju. I za prvi put nisam bio dužan da plaćam, trebali su da me obaveste a nisu. Ali ću čekati da mi pošalju novi pa ću im vratiti ovaj :D

Edit : odmah me zvali iz GC. Poštovaaanje, zvao nas je generalni uvoznik da Vam pošaljemo nov u fabričkom pakovanju. Mi ćemo vama, vi nama vratite taj. Reko važi, poz.
 
Čudno, ima dosta kolega koji su kod njih reklamirali džojped i u zameni dobili nov...

Zato sam i ja uzeo konzolu kod njih...

Izgleda da se ponovo potvrđuje ona da je čovek kvarljiva roba.
 
Ja sam bas u Game Centru reklamirao gamepad koji je dosao uz konzolu, drift se pojavio. U ekspresnom roku su mi poslali nov, naravno sve u fabrickoj kutiji. Tako da nikako nemoj da dozvolis da se ovako zavrsi, to je garant ispilicario neko od zaposlenih i uzeo zapakovan gamepad za sebe
 
Upravo je tako delovalo bratu Vranjancu i meni, da je neki lik iz radnje videvši da je odobrena zamena uvalio svoj i uzeo nov. Možda grešimo, ali tako deluje.
U garantnom roku od 6 meseci su dužni da zamene novim, nakon toga ide servis, s obzirom da nisu bili u mogućnosti da poprave odobrena je zamena kako red nalaže.
 
Ja sam dva puta reklamirao upravo u Game Centru i oba puta su mi zamenili i dali u kesici. Obrazlozenje je bilo da od uvoznika tako dobijaju, kao trazili su u kutiji i nisu dobili. Taj prvi iz kesice posle godinu dana isto dobio drift. Tako da ce i ovaj za godinu isto.
 
I ja sam ipad mini 6 reklamirao u radnji na G, i dobio navodno novi ali u mojoj staroj pohabanoj kutiji. Ne znam da li je koriscen ili ne. Pise li negde u zakonu kako treba da bude ili se svodi da to ko se bolje svadja?
 
i ja sam isto u Game Centru dobio nov kontroler, reklamirao drift, sve prošlo u najkraćem mogućem roku,,
 
Imamo pravilo koje ocigledno radi. Ako ne stigne u fabrickij kutiji, mail uvozniku sa slikama. Verovatno serviseri razradili šemu. Taj tvoj koji je bio pokvaren posle poprave i nekom sledecem uvale, tako izbegnu poklapanje serijskih brojeva.
 
Misliš da serviseri sebi zadrže u originalnoj kutiji novi primerak zapakovan propisno, koji su zapravo trebali da daju kupcu koji je reklamirao svoj oštećeni. I posle ga serviser npr proda na KP?
 
Meni je pre svega neverovatno da Sony toliko fušari sa 5. generacijom kontrolera.
 
Xbox nista bolji, 2 dzojstika za xbox s/x mi dobila drift posle 6 meseci koriscenja.
 
Koliko znam isti je proizvođač i model tih prekidača tako da ne čudi.
 
Misliš da serviseri sebi zadrže u originalnoj kutiji novi primerak zapakovan propisno, koji su zapravo trebali da daju kupcu koji je reklamirao svoj oštećeni. I posle ga serviser npr proda na KP?
Sve deluje da je tako... Tehnički mu treba samo jedan polovan kontroler za pevu zamenu i nakon toga samo vrti. Perperuum mobile.
 
Ja ne verujem da prodavci zadrzavaju kontrolere koji su neispravni. Ostaje to u servisu sigurno.
Pre ce biti da su to novi kontroleri. Mozda i neka losija serija od one standardne koja je u kutiji ili stvarno popravljaju, sto mislim da po zakonu imaju pravo.
Svaki od tih je delovao bas novo, mada to nije garancija da je tako. I svaki je morao da se azurira softverski pre koriscenja.
Ali svakako los gest, pogotovo sto je sistem app. Eto mene *****ase dva puta, mada sam bio srecan sto sam 10 dana pred istek garancije uopste nesto i uradio.
 
Ne znam da li sam ovde pisao ali i meni su pokušali dva meseca star kontroler da zavale popravljan iako sam izričito napisao nov ili povraćaj novca. Zveknuo neki flet kabl pa je tačped brljavio. Uskopistili se njih trojica po radnji vrte se nešto i tuc-muc ne mogu oni ništa bez poslovođe a ona tek sutra dolazi. Delovalo mi je kao da mrse nešto...

Pokažem revers na kome su jasno štiklirane opcije za rešavanje reklamacije nov proizvod ili povraćaj novca. Rekoh da mi ne pada na pamet da uzimam praktično nov a popravljan proizvod. Dolazim sutra po nov džojped i izlazim iz radnje sa reversom.
 
Imamo pravilo koje ocigledno radi. Ako ne stigne u fabrickij kutiji, mail uvozniku sa slikama. Verovatno serviseri razradili šemu. Taj tvoj koji je bio pokvaren posle poprave i nekom sledecem uvale, tako izbegnu poklapanje serijskih brojeva.
Nema drugo šta brate. Znači distributer im sigurno ne šalje kontroler koji je upakovan u kesi iz Lidl-a. Da je tako, sigurno bi i oni bili u fazonu, gospodine dobili ste novi kontroler, ne sekirajte se. Očigledno i oni sami znaju za jadac.
Problem je što sve prodavnice pokušavaju da vas zeznu kada su reklamacije u pitanju i bukvalno vas prepustaju da se sami borite za svoja prava jer preko 90% ljudi i ne pokušava to već prihvata sve kako im ovi kažu i to je to.
 
Vrh Dno