Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Ubacio sam je u 09:00h. Na mts app piše Moj prepaid i malo preko 200 dinara, ne piše tarifa nego samo Moj prepaid i 200+ dinara jel možda zbog tih 200+ dinara? Da li da ubacim obe sim kartice(prepaid i postpaid)? Ako se ne aktivira više od 48h idem u mts poslovnicu.
Prepaid kartica treba da ti se ugasi. A postpaid da se aktivira. Ako imaš neki ispravan broj zovi već sad korisnički na 0800 100 100
 
Mali update sa mojom situacijom, zvao je a1 i rekli su da je sistem pogresio i automatski poslao racun.
 
Da li je MTS počeo da sravnjuje automatski preplatu po računima, da obračunava višak i umanjuje naredni račun za iznos preplate?
Da možemo ko ljudi uplatiti više unapred i ne misliti na račun...
 
Ajd da stavim ovde, a tice se i A1. Elem keva je htela da raskine ugovor sa MTS, ima Box4, da prebaci broj u A1 i da uzme drugu varijantu net+tv. Pre mesec dana sam otisao da vidim koja je procedura, ugovor je davno istekao, pa sam pitao jel moze ona da podnese zahtev za prenos broja u A1 pre nego sto vrati opremu. Zena koja radi u poslovnici kaze moze da podnese zahtev bez problema, mogu da ostanu samo net+tv ako hocemo, ako necemo, za to mora da se podnese zahtev i da se zvanicno raskine ugovor i da se vrati oprema. Znaci, ptovrdila mi je da majka moze da prenese broj bez da je vratila opremu za tv i net. Podneli smo zahtev i keva je odbijena, jer navodno nisu izmirene obaveze. Klasicno su slagali, jer se racuni uredno placaju, cekali smo par dana da budemo sigurni da je proknjizena uplata. Ja opet otisao do mts da pitam sta se desava. Tad mi je druga gospodja koja radi rekla da ne moze da se prebaci broj dok se ne vrati oprema i da je to razlog sto je odbijen zahtev za prebacivanje broja. U A1 su mi pokazali da je zahtev odbijen zbog neizimirenih racuna. Gospodja je uporno tvrdila da to nije istina. Podnet je zahtev za raskid pre 2 dana i jos uvek cekamo da vratmo opremu. Juce je keva dobila od a1 da plati racun za 15 dana jula, za neki random broj, kao keva je vec korisnik a1. Otisao sam do a1 da vidim sta se desava, gospodja koja radi u poslovnic tvrdi da je u medjuvremenu majka potpisala ugovor za neki random broj telefona i da je to racun za to. Kad sam je pitao kad je majka potpisala taj novi ugovor i da li mogu da vidim taj ugovor, gospodja nije znala sta da mi odgovori. Makar je iskreno rekla da nema pojma sta je to i da ce proveriti o cemu se radi. Tako da blago se nama sa ovakvim operaterima. Svake godine sve gore i gore.
Ako si hteo da preneses samo broj u A1 prvo sto je trebalo da uradis je da rasklopis box odnosno da svaka usluga bude za sebe pa da krenes od toga.
 
Ako si hteo da preneses samo broj u A1 prvo sto je trebalo da uradis je da rasklopis box odnosno da svaka usluga bude za sebe pa da krenes od toga.
Zato sam i otisao u poslovnicu da pitam koja je procedura. Sta ja da radim kad mi je receno drugacije? Da ptam svakog zaposlenog ponaosob da mi potvrdi proceduru?
 
Zato sam i otisao u poslovnicu da pitam koja je procedura. Sta ja da radim kad mi je receno drugacije? Da ptam svakog zaposlenog ponaosob da mi potvrdi proceduru?
Ne bih da zvucim ostro, ali tvoja je greska sto se nisi pripremio. Najlakse je otici bez ikakvog predznanja i ocekivati od nekog neznanca da ti ispuni zelju.

Po isteku UO nisi duzan da cekas niti da najavljujes bilo kakav raskid ugovora 30 dana unapred. Ako bas imas zelju da prenses mobilni u A1 (sto ja od srca ne bih preporucio znajuci koliko su nesposobni i kakvu uslugu imaju) idi do MTS poslovnice i trazi da ti rasklope boks nakon cega ce ti svaka usluga biti zasebno naplacena po vazecem cenovniku bez popusta. Dok si u poslovnici pitaj ih da li imas neko dugovanje na tvoje ime, pa ako kazu "ne" zatrazi im da ti to napismeno potvrde. Obicno treba do 48h da se taj zahtev gasenja boksa realizuje. Mozes da probas da ga zatrazis i putem korisnickog centra, mada nisam siguran da li su menjali nesto. Probaj pa ako ne moze skokni do poslovnice.

Kada zahtev bude realizovan dobices SMS poruku nakon koje ti ostaje da odes do A1 i zatrazis prenos broja u njihovu mrezu. Poslednji racun mora biti izmiren dok racun za tekuci mesec moze biti izmiren kad za to dodje vreme. Postoji sansa da te zovu iz sluzbe za brigu o korisnicima i da ti ponude nesto povoljnije uslove za ostanak u MTS ali ima tema za to pa prelistaj sta je najbolje sto mozes da izboksujes.
 
Ne bih da zvucim ostro, ali tvoja je greska sto se nisi pripremio. Najlakse je otici bez ikakvog predznanja i ocekivati od nekog neznanca da ti ispuni zelju.

Po isteku UO nisi duzan da cekas niti da najavljujes bilo kakav raskid ugovora 30 dana unapred. Ako bas imas zelju da prenses mobilni u A1 (sto ja od srca ne bih preporucio znajuci koliko su nesposobni i kakvu uslugu imaju) idi do MTS poslovnice i trazi da ti rasklope boks nakon cega ce ti svaka usluga biti zasebno naplacena po vazecem cenovniku bez popusta. Dok si u poslovnici pitaj ih da li imas neko dugovanje na tvoje ime, pa ako kazu "ne" zatrazi im da ti to napismeno potvrde. Obicno treba do 48h da se taj zahtev gasenja boksa realizuje. Mozes da probas da ga zatrazis i putem korisnickog centra, mada nisam siguran da li su menjali nesto. Probaj pa ako ne moze skokni do poslovnice.

Kada zahtev bude realizovan dobices SMS poruku nakon koje ti ostaje da odes do A1 i zatrazis prenos broja u njihovu mrezu. Poslednji racun mora biti izmiren dok racun za tekuci mesec moze biti izmiren kad za to dodje vreme. Postoji sansa da te zovu iz sluzbe za brigu o korisnicima i da ti ponude nesto povoljnije uslove za ostanak u MTS ali ima tema za to pa prelistaj sta je najbolje sto mozes da izboksujes.
Samo procitaj prvi post i sve ce ti biti jasno. Ali, ajde jos jednom. Otisao sam u poslovnicu i rekao da zelim da prebacim broj u a1, koja je procedura, da li moram da vratim opremu, zvanicno raskinem ugovor, pa da onda trazim prenos broja? Receno mi je da mogu slobodno da trazim prenos, a posle mogu vratiti opremu i zvanicno raskinuti ugovor. Ne trazim ja da mi neko ispuni bilo kakvu zelju, vec da odradi posao za koji je placen, a to je da kad ga neko nesto pita, ili da da istinit odgovor ili da kaze da ne zna odgovor, a ne da mi kaze nesto sto nije tacno.

Oprema se vec sutra vraca. Sva tri operatera su nesposobna i bezobrazna, a ovi sto su na drzavnoj sisi samo imaju razlog vise da budu jos gori. U ovom trenutku je a1 najpovoljniji
 
Samo procitaj prvi post i sve ce ti biti jasno. Ali, ajde jos jednom. Otisao sam u poslovnicu i rekao da zelim da prebacim broj u a1, koja je procedura, da li moram da vratim opremu, zvanicno raskinem ugovor, pa da onda trazim prenos broja? Receno mi je da mogu slobodno da trazim prenos, a posle mogu vratiti opremu i zvanicno raskinuti ugovor. Ne trazim ja da mi neko ispuni bilo kakvu zelju, vec da odradi posao za koji je placen, a to je da kad ga neko nesto pita, ili da da istinit odgovor ili da kaze da ne zna odgovor, a ne da mi kaze nesto sto nije tacno.

Oprema se vec sutra vraca. Sva tri operatera su nesposobna i bezobrazna, a ovi sto su na drzavnoj sisi samo imaju razlog vise da budu jos gori. U ovom trenutku je a1 najpovoljniji
Ne očekuj ni jedan operater da zna u poslovnici ista osim sto je njemu u interesu da ti proda... Ne očekuj ništa unposlovnici. Uvek podji od toga da nemaju pojma i nećeš se zeznuti.
Za mrežu obavezno kud se kreces proveri bazne stanice na telesrbija. A1 mapa pokrivenosti (imas i na ratelovom sajtu) i cell maper obavezno da dobijes okvirne pravce emisije. A1 mapa pokrivenosti i cell maper su najbolja kombinacija za analizu terena. Svaki operater ima svoje bagove. Imaćeš prednosti i mana na svakom. Bitno je cena i signal. I da se nipošto ne upecas na data roaming mrežu iz EU. Sve drugo je nebitno koliko da se ne nakacis na EU mrežu sa upaljenim podacima. Najvece zlo od kad je krenula zona Zapadnog Balkana....
 
Kazu mi u poslovnici ako prenesem broj iz A1 i pridruzim ga box3 paketu koji ima aktivnu promociju 14m za 1din da se ona gubi? Jel imao neko iskustva sa tim?
 
Samo procitaj prvi post i sve ce ti biti jasno. Ali, ajde jos jednom. Otisao sam u poslovnicu i rekao da zelim da prebacim broj u a1, koja je procedura, da li moram da vratim opremu, zvanicno raskinem ugovor, pa da onda trazim prenos broja? Receno mi je da mogu slobodno da trazim prenos, a posle mogu vratiti opremu i zvanicno raskinuti ugovor. Ne trazim ja da mi neko ispuni bilo kakvu zelju, vec da odradi posao za koji je placen, a to je da kad ga neko nesto pita, ili da da istinit odgovor ili da kaze da ne zna odgovor, a ne da mi kaze nesto sto nije tacno.

Oprema se vec sutra vraca. Sva tri operatera su nesposobna i bezobrazna, a ovi sto su na drzavnoj sisi samo imaju razlog vise da budu jos gori. U ovom trenutku je a1 najpovoljniji
Miki919 ti je bas lepo objasnio a i ja ti kazem opet. Priprema je majka svega. Ne ocekujes nikoga da ti ispunjava zelje i resava probleme. Ti radnici po poslovnicama da imaju skole i nekog znajanja ne bi radili na salteru za 50-60 hiljada. Oni su tamo da prodaju svoj proizvod i sebi nabiju bonus. Ponavljam, ako hoces prenos telefona u A1 prvo sto moras da uradis je da rasformiras boks. Kad se boks rasklopi dobices poruku nakon koje ides u A1 i podnosis zahtev za prelazak u njihovu mrezu. Kad si vec na nogama trazi u MTS da ti daju potvrdu da su sva dugovanja izmirena. Cekaj.
 
Kazu mi u poslovnici ako prenesem broj iz A1 i pridruzim ga box3 paketu koji ima aktivnu promociju 14m za 1din da se ona gubi? Jel imao neko iskustva sa tim?
Nidje veze. Ti boksu mozes da pridruzis bilo koji MTS broj koji je pod UO obavezom na omorika ili KT paketu
 
Hocu da predjem u mts zbog ove akcije soko lite 1500dinara mesečno. Imate li neki info kome da se javim? Ili ako ima neki agent na forumu neka pusti poruku 😁
 
Jel mts nema uz online kupovinu osuguranje telefona?Isao sam do kraja placanja i nisu mi ponudili opciju osiguranja?
Jel moze da se prednaruci u poslovnici?
 
Kazu mi u poslovnici ako prenesem broj iz A1 i pridruzim ga box3 paketu koji ima aktivnu promociju 14m za 1din da se ona gubi? Jel imao neko iskustva sa tim?
Nešto sam slično pitao i ne isplati se. Takođe su rekli da se gubi ta promocija.
Kod mene je bila ponuda za neku Omoriku tada, 2 TB neta, 1300 dinara mesečno pa je samo prebačen broj.
Ne znam sada kakve su ponude, moraš da vidiš šta ti se isplati ako uopšte sada nude neku pogodnost za prelaz i pridruživanje broja u BOX. U svakom slučaju ide novi ugovor pa su ti dobro rekli, stari sa promocijom neće više da važi.
 
Nešto sam slično pitao i ne isplati se. Takođe su rekli da se gubi ta promocija.
Kod mene je bila ponuda za neku Omoriku tada, 2 TB neta, 1300 dinara mesečno pa je samo prebačen broj.
Ne znam sada kakve su ponude, moraš da vidiš šta ti se isplati ako uopšte sada nude neku pogodnost za prelaz i pridruživanje broja u BOX. U svakom slučaju ide novi ugovor pa su ti dobro rekli, stari sa promocijom neće više da važi.
Iskreno sad sa agentima samo BoX 3 se isplati. Drugar je doslovno rasformirao BoX 4. Uzeo BoX 3 po dinar preko agenta i preneo na NEO NEO jer ima jaci signal kod njega na A1.
 
Nisam pitao za mene, sestra je nešto prebacivala, prošlo je neko vreme otada.
Nema tu šta da se meditira, mobilni biraš mrežu koja ti radi, ostalo šta imaš u ponudi pa kalkuliši.
Mene to čeka tek u februaru za box4. Sada imam sve operatere u zgradi a mreže su dobro pokrivene pa se ne sekiram nešto mnogo oko toga.

Meni je glupo da izgubi 14 meseci po dinar ako je tek krenuo sa tim. Mobilni će da dobije svuda neku pogodnost za prelaz, ali menja se to iz dana u dan.
 
pozdrav svima, uzeo sam soko lite paket, i on ukljucuje 2+2gb za roming, medjutim u moj mts aplikaciji stoje samo 2. Da li ce se ona dodatna 2 dobiti nakon sto se prva 2 istrose, ili bi trebalo da u aplikaciji pise da ima 4?
 

Prilozi

  • IMG_2296.png
    IMG_2296.png
    356.2 KB · Pregleda: 81
  • IMG_2293.png
    IMG_2293.png
    287.6 KB · Pregleda: 65
Koliko se secam ja sam to negde vidjao u *797# meniju, jer kad sam ih zvao da vidim sta je se mtel dodatkom jer u app se ne vidi i trebali ga aktivirati, rekli su da je automatski aktivan i da se vidi kroz taj meni.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230808_083416_Phone.jpg
    Screenshot_20230808_083416_Phone.jpg
    61.5 KB · Pregleda: 42
qEMYwNs.png


1. Ако корисник Оморика 12 и ако је у ромингу у Црној Гори, да ли плаћа примљене позиве?
2. Да ли M:TEL минути за овај пакет заначе да је бесплатно позивање из Србије ка M:TEL ма у којој држави се налази?
 
1. Ne naplacuju se dolazni pozivi dok si u CG. Naplacivali bi se jedino u slucaju da boravis duze od 4 meseca mislim, onda bi te upozorili da ce poceti da naplacuju.
2. Jeste. Ti iz Srbije besplatno mozes da zoves mtel brojeve i tebe ne interesuje gde se oni nalaze. Ako su igrom slucaja van CG oni placaju taj dolazni poziv a ne ti.
 
Pitanje u vezi Omorika 12 u romingu iz Crne Gore: Da li se plaća SMS kada se šalje iz rominga ka broju u Srbiji?
 
Malo da pohvalim a onda i da popljujem MTS. Prebacio sam broj iz A1 u Mts. U A1 sam imao moćnu tarifu (valjda se tako zvala) sa 1TB za 2 godine za 1500din. Više od deset godina sam bio u A1 i ponudili su mi za produženje ugovora samo Neo 4 sa 1200. U MTS-u su mi dali za Omoriku 12, 6 meseci po dinar a posle 1900, dodatno 100gb i preko svega toga još 25TB. E sad, broj je prebačen 31.7 i naravno MTS mi je ispostavio račun za tak jedan dan i samim tim su mi umanjili tako da nije više 6 meseci po dinar nego 5. Plus su na račun uračunali 150din neki Net limit koji po automatizmu uključuju. Odmah sam to isključio ali i ovaj mesec će da naplate. Poslao sam reklamaciju jer su uključili nešto što nisam tražio niti su me o tome obavestili pa ćemo da vidimo.
 
A1 mi nudi agent neo neo za 1250 dinara.Mts Ompriku 12 za 1500.Cekam mts sa boljom ponudom ali izgleda da cu preci posle 20 god u A1.Meni bitna samo cena sto manje.I minimum 10gb ali to sad svi daju
 
izgleda da cu preci posle 20 god u A1
Шта чекаш. Ако ти нуди иди у А1. Ако ти се не буде свиђало у А1 после две године можеш да се вратиш у МТС, никакв проблем.
 
Malo da pohvalim a onda i da popljujem MTS. Prebacio sam broj iz A1 u Mts. U A1 sam imao moćnu tarifu (valjda se tako zvala) sa 1TB za 2 godine za 1500din. Više od deset godina sam bio u A1 i ponudili su mi za produženje ugovora samo Neo 4 sa 1200. U MTS-u su mi dali za Omoriku 12, 6 meseci po dinar a posle 1900, dodatno 100gb i preko svega toga još 25TB. E sad, broj je prebačen 31.7 i naravno MTS mi je ispostavio račun za tak jedan dan i samim tim su mi umanjili tako da nije više 6 meseci po dinar nego 5. Plus su na račun uračunali 150din neki Net limit koji po automatizmu uključuju. Odmah sam to isključio ali i ovaj mesec će da naplate. Poslao sam reklamaciju jer su uključili nešto što nisam tražio niti su me o tome obavestili pa ćemo da vidimo.
Sa kim si pregovarao ovu ponudu?
 
Vrh Dno