Ajd da stavim ovde, a tice se i A1. Elem keva je htela da raskine ugovor sa MTS, ima Box4, da prebaci broj u A1 i da uzme drugu varijantu net+tv. Pre mesec dana sam otisao da vidim koja je procedura, ugovor je davno istekao, pa sam pitao jel moze ona da podnese zahtev za prenos broja u A1 pre nego sto vrati opremu. Zena koja radi u poslovnici kaze moze da podnese zahtev bez problema, mogu da ostanu samo net+tv ako hocemo, ako necemo, za to mora da se podnese zahtev i da se zvanicno raskine ugovor i da se vrati oprema. Znaci, ptovrdila mi je da majka moze da prenese broj bez da je vratila opremu za tv i net. Podneli smo zahtev i keva je odbijena, jer navodno nisu izmirene obaveze. Klasicno su slagali, jer se racuni uredno placaju, cekali smo par dana da budemo sigurni da je proknjizena uplata. Ja opet otisao do mts da pitam sta se desava. Tad mi je druga gospodja koja radi rekla da ne moze da se prebaci broj dok se ne vrati oprema i da je to razlog sto je odbijen zahtev za prebacivanje broja. U A1 su mi pokazali da je zahtev odbijen zbog neizimirenih racuna. Gospodja je uporno tvrdila da to nije istina. Podnet je zahtev za raskid pre 2 dana i jos uvek cekamo da vratmo opremu. Juce je keva dobila od a1 da plati racun za 15 dana jula, za neki random broj, kao keva je vec korisnik a1. Otisao sam do a1 da vidim sta se desava, gospodja koja radi u poslovnic tvrdi da je u medjuvremenu majka potpisala ugovor za neki random broj telefona i da je to racun za to. Kad sam je pitao kad je majka potpisala taj novi ugovor i da li mogu da vidim taj ugovor, gospodja nije znala sta da mi odgovori. Makar je iskreno rekla da nema pojma sta je to i da ce proveriti o cemu se radi. Tako da blago se nama sa ovakvim operaterima. Svake godine sve gore i gore.