Meni nije jasno sta postižu s tim ažuriranjem!?🤔
Objavili su da ga ljudi mogu testirati i prijavljivati bagove. Sto se tice samih featura kodi se nije mnogo promenio od 2013 pa na ovamo.
XBMC Eden i Gotham su doneli najvise feature-a koji su danas u sirokoj upotrebi. Neki od njih su:
1. Dirty Regions -> renderovanje tako da se renderuje deo ekrana koji se promenio, a ne ceo (sa ovim sam se napatio samo tako, da bi na kraju skontao da DX8 GPU-ovi nemaju mogucnost da im kazes koji kvadrad (Rect) da renderuju
2. Dynamic Content -> mogucnost da se liste UI-a popunjavaju sa VFS (Virtual File System) content-om koji generisu najcesce plugini (ovo su ustvari fensi vigeti koje svi vole)
3. Unificirano sortiranje Smartplaylisti i contenta iz XBMC baze -> mnogo brze sortiranje
4. PVR -> strimovanje IPTV listi
5. Reorganizacija
Od XBMC Gothama pa sve do Jarvisa nije bilo nekih znacajnih promena. Uglavnom je radjena reorganizacija koda, refaktorisanje nekih klasa i nadogradjivanje vec postojecih featura (npr. sortiranje dynamic contenta, koriscenje Gruop List kontrole u Context menijima i slicno tome).
Kodi Krypton je doneo novi Estuary skin koji je iskoristio sve feature koji su u prethodnim godinama dodavani (Confluence je zapravo bio dosta mator i ne bas najbolje organizovan skin). Dodao je dosta underhood stvari koje su dosta olaksala stvari ljudima koji prave skinove.
Kodi v18 i v19 nisu doneli nista specijalno novo, osim Pythona, koji je konacno bio azuriran na Python 3. Kodi v20 (Nexus) je doneo veliko azuriranje na polju titlova.
U sustini sama sustina Kodija se nije mnogo promenila od 2012-2013 pa na ovamo. Pogotovo od 2017 godina kada se mozda i najzasluznija osoba za Kodi sto jeste, Jonathan Marshall (jmarsall na gitu) povukao sa scene. On je Na Kodiju radio od vremena Xbox-a (2004) pa sve do 2017 godine. Danasnja azuriranje Kodija se manje bave dodavanjem nekih novih featura i uglvanom se bave dodavanjem podrske za nove hardvere, tehnologije itd.
Ono sto me je uvek fasciniralo kod Kodi-a jeste da su ljudi 2005-2006 godine napravili program koji od jedne Xbox konzole pravi multimedijalni centar koji je bio jednu svetlosnu godinu ispred bilo cega iz tog vremena. Cak sta vise i danasnji nazovi "smart" televizori mogu da mu pozavide.
Ja se negde od pocetka februara bavim Kodi-em, tacnije sa XBMC4Xbox. Posto mi je web programiranja preko glave i radim ga jer moram, a zaljubljenik sam u elektroniku i ceprkanje iste (pre svega modovanje gejming konzola) i uvek sam voleo asembler, C i C++ na faksu i srednjoj odlucio sam da pokusam da portujem stvari sa Kodija kako bi uspeo da pokrenem poslednju verziju Estuary skina na Xbox-u. (to mi je inace omiljena konzola, sto se moze videti po profilnoj
) XBMC4Xbox je baziran na XBMC Dharma i ima miks featura koji su portovani sa XMBC 10-14. GUILIB biblioteka je bila dosta matora, dosta koda je datiralo jos iz XBMC-a iz 2009 godine tako da sam se sa njom najvise upoznao. Portovao sam dosta feature izmedju 2011-2014 godine koji su falili sa tu po kojima iz perioda 2015-2017. Nakon pola godine rada trenutno bez problema guram Estuary skin sa Kodi Nexus-a na uredjaju sa 64MB RAM-a.
Ništa 16.1 je najbolji kodi
Ovo je mit i to obicno zato sto je to poslednji Kodi koji je po difoltu dolazio sa Confluence skinom. A sa v17 se ustvari nista nije promenilo, samo su dodali novi skin koji je iskoriscavao maksimalni potencijal Kodija.