Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

^ To je to onda. Da si uzeo samo paket,bez aparata,bilo bi toliko
 
@Pavell , da Total Data = 2.800 din.
@DGoran , kako misliš "odrali" 🤔?
Ovo je redovna cena :
Pogledajte prilog 386545Pogledajte prilog 386546
Pazi ovo kako se narod navlaci na pakete, za aplikacije po 10gb interneta uz paket sa neogranicenim internetom, a tih 10gb nikad nece biti iskorisceno jer postoji vec neogranicen internet, a i tih 10gb nema nikakvu svrhu uz neogranican internet.
Dajte za sve aplikacija po 10gb kao bonus za ogranicen internet, a ne za neogranicen.
 
Pazi ovo kako se narod navlaci na pakete, za aplikacije po 10gb interneta uz paket sa neogranicenim internetom, a tih 10gb nikad nece biti iskorisceno jer postoji vec neogranicen internet, a i tih 10gb nema nikakvu svrhu uz neogranican internet.
Dajte za sve aplikacija po 10gb kao bonus za ogranicen internet, a ne za neogranicen.
Žao nam je zbog utiska, ali 10GB koji se ogrebu, uz na primer Total Data paket itekako znače, Total Data paket ima 100GB po maksimalnoj brzini, a nakon potrošenih 100GB neograničen net po nešto nižoj brzini (2mbps). Dodatak od 10GB se troši kao 100GB po maksimalnoj brzini 4G signala na lokaciji na kojoj koristiš mobilne podatke.
 
Žao nam je zbog utiska, ali 10GB koji se ogrebu, uz na primer Total Data paket itekako znače, Total Data paket ima 100GB po maksimalnoj brzini, a nakon potrošenih 100GB neograničen net po nešto nižoj brzini (2mbps). Dodatak od 10GB se troši kao 100GB po maksimalnoj brzini 4G signala na lokaciji na kojoj koristiš mobilne podatke.
Ali zato npr. vaze samo 24h. Zasto ne vaze barem 7 dana do narednog Yettel petka? Takodje vas molim da prekinete da se blamirate sa ovim Planeta Sport vaucerima jer sam par puta bio u njihovim radnjama gde mi nisu ni trebali vasi vauceri jer je taj isti popust bio i na njihovom sajtu... I takodje zasto na Yettel petku dajete po 10gb neta 30 dana za neku random drustvenu mrezu koju neko mozda ni ne koristi? Zasto ne date da sami biramo za koju drustvenu mrezu bismo iskoristili tih 10gb...
 
Trudimo se da poklone učinimo što raznovrsnijim, dobitak poklona nije personalizovan, tako da korisnik može ogrebati bilo šta od širokog asortimana. Kada je reč o Planeta Sport vaučerima, samo Planeta ima mogućnost izmene u popustima i samim cenama, mi smo tu da omogućimo vaučer popusta koji se može koristiti za naznačeno. Hvala ti na ukazanoj sugestiji, veoma nam je važno mišljenje naših korisnika, prenećemo je na pravu adresu. Nadamo se da ćeš u nekom narednom grebanju osvojiti nešto što ti više odgovara.
 
I takodje zasto na Yettel petku dajete po 10gb neta 30 dana za neku random drustvenu mrezu koju neko mozda ni ne koristi?
Verovatno i nije baš random :) Da bi se Yettel petak aktivirao, potrebno je dati saglasnost za obradu podataka. Tako da se zna ko šta koristi i na kraju šta kome ponuditi.
 
Zašto Honor Magic 5 Pro još uvek nije dostupan na sajtu a Benchmark objavio da jeste?
 
Juče sam primetio da mi je posle produženja novih ugovora aktivirana usluga "internet roming tarifa neograničeno 20". Kako je deaktivirati? Vidim da je cena 300 din po danu za 20 MB 😀
 
Juče sam primetio da mi je posle produženja novih ugovora aktivirana usluga "internet roming tarifa neograničeno 20". Kako je deaktivirati? Vidim da je cena 300 din po danu za 20 MB 😀
Zdravo,

Rado ćemo proveriti sve detalje za tebe, hajde javi nam se putem privatne poruke, stojimo ti na raspolaganju.
 
Juče sam primetio da mi je posle produženja novih ugovora aktivirana usluga "internet roming tarifa neograničeno 20". Kako je deaktivirati? Vidim da je cena 300 din po danu za 20 MB 😀
to ti je u sustini dobro, ako neces da napravis velik racun u romingu i ako ti ne treba puno neta. ako ti nije aktivan prenos podataka, ne naplate ti nista za taj dan. a ako aktoviras prenos podataka, naplate ti 300 din i imas da korostis net do ponoci bsz dodatnih troskova. prvih 20 mb po punoj brzini a do ponoci po smanjenoj.
 
Juče sam primetio da mi je posle produženja novih ugovora aktivirana usluga "internet roming tarifa neograničeno 20". Kako je deaktivirati? Vidim da je cena 300 din po danu za 20 MB 😀
Baš kako je pajica123 i naveo, radi se o tarifi po kojoj se obračunava internet kada si u romingu. Kada nema potrošnje nema ni naplate. Nakon što započneš korišćenje neta, naplaćuje se dnevna kvota u iznosu od 300 ili 1000 RSD ( u zavisnosti u kom delu sveta se nalaziš). Nakon toga automatski dobijaš neograničeni pristup netu po smanjenoj brzini do kraja dana ( po vremenu u Srbiji)
to ti je u sustini dobro, ako neces da napravis velik racun u romingu i ako ti ne treba puno neta. ako ti nije aktivan prenos podataka, ne naplate ti nista za taj dan. a ako aktoviras prenos podataka, naplate ti 300 din i imas da korostis net do ponoci bsz dodatnih troskova. prvih 20 mb po punoj brzini a do ponoci po smanjenoj.
Hvala lepo što si uskočio i pomogao Tomi 👍
 
Korisnik sam Yettel-a od decembra meseca prosle godine, znaci jedno 4 meseca, danas mi se prvi put desilo da pricam sa nekim i da me neko istovremeno zove, telefon ispusta dugacke zvuke tu tu pa me interesuje da li Yettel brojevi imaju duple linije ili je stvar do telefona?
Hteo bi da to iskljucim jer mi je totalno bezveze da primam pozive dok razgovaram sa nekim.
 
udjes u aplikaciju preko koje pozivas.
ides na (...) Podesavanja
dopunske usluge
poziv na cekanju

tu opciju iskljucis ako neces da imas drugu liniju u toku poziva

dakle trazis opciju Poziv na čekanju ili Call waiting, negde u podesavanjima vezanim za pozive, nije na svakom telefonu isto
 
 
udjes u aplikaciju preko koje pozivas.
ides na (...) Podesavanja
dopunske usluge
poziv na cekanju

tu opciju iskljucis ako neces da imas drugu liniju u toku poziva

dakle trazis opciju Poziv na čekanju ili Call waiting, negde u podesavanjima vezanim za pozive, nije na svakom telefonu isto
Hvala puno, nasao i iskljucio.
 
Mreža vam je čista nula, po nebrojano puta dnevno me izbacuje iz mreže tj. nestane signal ali bukvalno na sekundu-dve, nekad i usred poziva i to usred grada, da razumem da sam negde van grada pa da se ovo dešava, dok je bio Telenor ovo se nije dešavalo, a koliko vidim i Hipernet TV vam je krš koji testirate na korisnicima kako vam se ćefne, a oni vam plaćaju punu cenu. Jedva čekam da mi istekne ugovor i adios, a nekad sam vas hvalio...
 
U tom slučaju možeš pokušati da izabereš mrežu manuelno. Iako pored naziva mreže stoji znak zabrane slobodno pokušaj i do 15 puta uzastopno da se povežeš.
и 50 покушаја не мења ствар. једина мрежа на коју је могуће повезати се јесте мтс 2г. да ли можете да проверите о чем се ради?
 
Da nisi na '#'#4636#'#' izmiksao podešavanja?

Zvezdica umesto apostrofa
 
и 50 покушаја не мења ствар. једина мрежа на коју је могуће повезати се јесте мтс 2г. да ли можете да проверите о чем се ради?
Idi ti lepo do poslovnice i zameni karticu. Prilično sam siguran da će ti problemi nestati.
 
Trudimo se da poklone učinimo što raznovrsnijim, dobitak poklona nije personalizovan, tako da korisnik može ogrebati bilo šta od širokog asortimana. Kada je reč o Planeta Sport vaučerima, samo Planeta ima mogućnost izmene u popustima i samim cenama, mi smo tu da omogućimo vaučer popusta koji se može koristiti za naznačeno. Hvala ti na ukazanoj sugestiji, veoma nam je važno mišljenje naših korisnika, prenećemo je na pravu adresu. Nadamo se da ćeš u nekom narednom grebanju osvojiti nešto što ti više odgovara.
Veoma cesto ni ne moze da se iskoristi vaucer, E planeta, planeta sport, ENP itd. Nego niko sem @yettel nije naveo petak poklon kao primer za 10gb, vec 10gb po svakoj aplikaciji u total data pakete, za prosecnog korisnika 180gb mesecno na telefonu je samo marketing da se paket zvucnije proda. Ali kada bi objedinili sav taj net za apliakcije u jedinstvenu kvotu od 80gb onda bi vise imalo smisla, da neko ko ne koristi drustvene mreze sav taj saobracaj ima na raspolaganju za HBO max recimo
 
Pozdrav ljudi, imam jedno pitanje, pa ako neko moze da mi pomogne?
Pokusacu da skratim maksimalno.
Naime, 17.03. 2023. sam potpisao ugovor sa Yettelom, Hipernet. U zgradi je inace MTS optika. Nisam bio zadovoljan uslugom i raskinuo ugovor 29.03.2023. Prilikom raskida, vise puta sam pitao u poslovnici da li imam dugovanja prema njima i receno mi je da nemam, posto je ugovor potpisan van poslovnice i posto se raskida u roku od 14 dana od dana sklapanja. Onda mi je danas stigao racun od 11000 dinara na ime instalacije.
Kakve su mi opcije, sta mogu da im kazem kako bih mogao da izbegnem placanje ovoga, jer su mi zaista prilikom raskida ugovora rekli da nemam nikakva dugovanja prema njima?
Unapred, hvala
 
Pozdrav ljudi, imam jedno pitanje, pa ako neko moze da mi pomogne?
Pokusacu da skratim maksimalno.
Naime, 17.03. 2023. sam potpisao ugovor sa Yettelom, Hipernet. U zgradi je inace MTS optika. Nisam bio zadovoljan uslugom i raskinuo ugovor 29.03.2023. Prilikom raskida, vise puta sam pitao u poslovnici da li imam dugovanja prema njima i receno mi je da nemam, posto je ugovor potpisan van poslovnice i posto se raskida u roku od 14 dana od dana sklapanja. Onda mi je danas stigao racun od 11000 dinara na ime instalacije.
Kakve su mi opcije, sta mogu da im kazem kako bih mogao da izbegnem placanje ovoga, jer su mi zaista prilikom raskida ugovora rekli da nemam nikakva dugovanja prema njima?
Unapred, hvala
To je njihova caka. Imaš pravo na raskid u roku 14 dana jer je kupovina na daljinu a pošto si ih otkačio oni uvodu tu stavku "instalacija" jer im podizvodjač izvodi te radove,tj dva kabla do rutera itd. Tačnije može im se jer ih štiti vlast a suštini to su iste firme koje su se dogovorile da koriste istu infrastrukturu kako bi napakostili Sbb-u . E sad ko je blesav upecao se. Samo budi uporan sa ološima i traži svoja prava ako ih i imaš u ovoj rasturenoj državi. Srećno
 
Kako da zamenim sim za esim, jel može da se izbegne odlazak u shop?
 
Poštovani,

Pročitao sam dosta horor priča o računima koji su ljudi dobijali u romingu iako su po njihovim navodima na telefonima isključili opciju za internet data. Da li postoji način da se zaštitim od toga ili eventualno opcija da se ugasi internet podaci sa vaše strane na zahtev korisnika mobilne telefonije ?



@Yettel Srbija
 
Nazad
Vrh Dno