Ma daj, ovaj kontakt centar supernove je potpuno besmislen,
pre 11 dana dobijem ponudu na email, greškom pročitam šta piše, i nije navedena kao ranije usluga statičke ip adrese,
pozovem, i nakon dva razgovora, čekanja kažu nemojte ništa da radite pozvaćemo vas.
Naravno niko me ne pozove, pozovem ja njih, međutim ta ponuda je istekla, mora nova, naravno naiđu praznici i to ne stiže,
i kada je stiglo naravno nisu uneli da se koristi eračun i skuplja je usluga za 100din i nije navedena fiksna telefonija.
Ok, nije problem poslaće ispravljeno.
Naravno niko ne šalje ništa, i nakon dva poziva od pola sata mi kažu da je rok 48h i da čekam...
U međuvremenu mi je istekao ugovor i sada svaki dan koji prolazi je skuplji ako ništa, zbog njihove greške to mene košta, baš lepo.
I ništa, opet su mi uzeli telefon, javiće, i da li treba da podsetim da niko za 11 dana zvao nije.
I da, ne znam šta imaju da zovu, samo trebaju ISTI ugovor kao prvi da pošalju, i to ne umeju izgleda.
Katastrofa jednom rečju, koliko izgubljenog vremena za ništa, ali ovo šetanje i svaki put drugi operater koji ništa ne zna i daje različitu informaciju ne podnosim.
Svi vi koji imate konkurenciju na vašoj lokaciji niste svesni koliko ste privilegovani da ne morate da trpite ovakve stvari.