Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@ahim opštepoznato je da Intelove combo Bluetooth WiFi kartice su očaj živi pa probaj da povežeš telefon i na njemu aktiviraš USB tethering kablom. Tako ja trenutno radim sa Y530 zbog nedostatka opsega od 5GHz.
 
Dobio sam pristup ruteru, gde mogu da proverim sada parametre za CaTV? Izgleda da bolje prolazim kada pisem podrsci na mts instagram stranici nego direktno supernovi na mejl, ovi mi poslali i kredencijale za exe net aplikaciju za gledanje kanala i zvali da vide sta nije u redu i omoguce pristup ruteru, a ove kada pisem na mejl zabole uvo.
 

Prilozi

  • Screenshot_85.png
    Screenshot_85.png
    49.8 KB · Pregleda: 72
@ahim opštepoznato je da Intelove combo Bluetooth WiFi kartice su očaj živi pa probaj da povežeš telefon i na njemu aktiviraš USB tethering kablom. Tako ja trenutno radim sa Y530 zbog nedostatka opsega od 5GHz.
Ни тај ни онај други Леново не би требало да имају Интел вајфај, већ Рилтек, или Атерос. Интелове картице раде одлично.
 
Ma daj, ovaj kontakt centar supernove je potpuno besmislen,
pre 11 dana dobijem ponudu na email, greškom pročitam šta piše, i nije navedena kao ranije usluga statičke ip adrese,
pozovem, i nakon dva razgovora, čekanja kažu nemojte ništa da radite pozvaćemo vas.
Naravno niko me ne pozove, pozovem ja njih, međutim ta ponuda je istekla, mora nova, naravno naiđu praznici i to ne stiže,
i kada je stiglo naravno nisu uneli da se koristi eračun i skuplja je usluga za 100din i nije navedena fiksna telefonija.
Ok, nije problem poslaće ispravljeno.
Naravno niko ne šalje ništa, i nakon dva poziva od pola sata mi kažu da je rok 48h i da čekam...
U međuvremenu mi je istekao ugovor i sada svaki dan koji prolazi je skuplji ako ništa, zbog njihove greške to mene košta, baš lepo.
I ništa, opet su mi uzeli telefon, javiće, i da li treba da podsetim da niko za 11 dana zvao nije.
I da, ne znam šta imaju da zovu, samo trebaju ISTI ugovor kao prvi da pošalju, i to ne umeju izgleda.
Katastrofa jednom rečju, koliko izgubljenog vremena za ništa, ali ovo šetanje i svaki put drugi operater koji ništa ne zna i daje različitu informaciju ne podnosim.

Svi vi koji imate konkurenciju na vašoj lokaciji niste svesni koliko ste privilegovani da ne morate da trpite ovakve stvari.
 
@SomiKnight Pa otprilike ti je tako svuda gde je monopol. Prosto ih nije briga jer znaju da nemaš gde drugde da odeš. Umesto da oni jure tebe, ti moraš da juriš njih.
 
@SomiKnight Pa otprilike ti je tako svuda gde je monopol. Prosto ih nije briga jer znaju da nemaš gde drugde da odeš. Umesto da oni jure tebe, ti moraš da juriš njih.
Pa imao bi gde da odes, kad bi neko otvorio kompaniju koja bi radila ko grom, kao sto je jedna vec radila.... Ali niko nece da sebi podize secer, jer posle odredjenog broj korisnika u gradu, koje sebi napravis, sledi ti katanac. Na jedn ili na drugi nacin, svejedno.... ali epilog se zna.
 
Pa imao bi gde da odes, kad bi neko otvorio kompaniju koja bi radila ko grom, kao sto je jedna vec radila.... Ali niko nece da sebi podize secer, jer posle odredjenog broj korisnika u gradu, koje sebi napravis, sledi ti katanac. Na jedn ili na drugi nacin, svejedno.... ali epilog se zna.
Samo sada je neko drugi koji stavlja katanac
Kolo sreće se okreće , pa sad drugi pričaju o monopolu , koji su oni izgubili;)
 
Ma daj, ovaj kontakt centar supernove je potpuno besmislen,
pre 11 dana dobijem ponudu na email, greškom pročitam šta piše, i nije navedena kao ranije usluga statičke ip adrese,
pozovem, i nakon dva razgovora, čekanja kažu nemojte ništa da radite pozvaćemo vas.
Naravno niko me ne pozove, pozovem ja njih, međutim ta ponuda je istekla, mora nova, naravno naiđu praznici i to ne stiže,
i kada je stiglo naravno nisu uneli da se koristi eračun i skuplja je usluga za 100din i nije navedena fiksna telefonija.
Ok, nije problem poslaće ispravljeno.
Naravno niko ne šalje ništa, i nakon dva poziva od pola sata mi kažu da je rok 48h i da čekam...
U međuvremenu mi je istekao ugovor i sada svaki dan koji prolazi je skuplji ako ništa, zbog njihove greške to mene košta, baš lepo.
I ništa, opet su mi uzeli telefon, javiće, i da li treba da podsetim da niko za 11 dana zvao nije.
I da, ne znam šta imaju da zovu, samo trebaju ISTI ugovor kao prvi da pošalju, i to ne umeju izgleda.
Katastrofa jednom rečju, koliko izgubljenog vremena za ništa, ali ovo šetanje i svaki put drugi operater koji ništa ne zna i daje različitu informaciju ne podnosim.

Svi vi koji imate konkurenciju na vašoj lokaciji niste svesni koliko ste privilegovani da ne morate da trpite ovakve stvari.
Odes lepo u poslovnicu i najavis raskid. Videces kako ce te zvati vrlo brzo i resiti ti sve probleme.
 
Kako rešavate problem kada vam zbog nata ne rade određeni servisi, tipa GTA V, Ubisoft Connect...?
 
Kako rešavate problem kada vam zbog nata ne rade određeni servisi, tipa GTA V, Ubisoft Connect...?
Najbolje resenje je zakupiti fiksnu IPv4 (700din/mes), zar ti servisi nemaju IPv6?
Moze i preko VPNa (bolji se placaju) ne znam koliko utice na lag.

Ja sam podneo zahtev za fiksnu IPv4 jos 12.4.23 ali za sada nista od toga ....
Zvao sam ih par puta i pisao, rekli su mi da se strpim!
Mora da je to "ogroman" posao (par klikova misem) pa trebaju nedelje i nedelje da se dodela IPa realizuje.
Imam neki osecaj da nesto nije uredu kod njih pa da ne dele IPove?!.
Svi vi koji imate konkurenciju na vašoj lokaciji niste svesni koliko ste privilegovani da ne morate da trpite ovakve stvari.
100% na tacno ... sve im je jako lose kontakt centar, tehnicka podrska pa i kvalitet interneta ponegde.
 
Poslednja izmena:
Zar oni nisu u obavezi da omoguće nesmetano funkcionisanje internet servisa?
 
Jasno je sta su nedostaci CGNATa i zna se prilikom potpisivanja ugovora da ce korisnik biti iza CGNATa tako da tu nema sta.
Problem bi bio da smo imali javnu IP pa da su nas prebacili kasnije na CGNAT.
Mnogo sto sta bi oni trebali pa nista od toga, bas ih briga.
 
Dobrih ovakvu sms poruku od supernove

Pomalo preteci ton, u fazonu kao da moram da potpisem novi ugovor
Zar ne bi trebalo da nakon isteka ugovorne obaveze ostaje isti paket?

Screenshot_2023-04-26-17-20-24-02_0ce57feeccaa51fb7deed04b4dbda235.jpg
 
Poslednja izmena:
Bilo je obaveštenje o prelasku na nove pakete po isteku UO.
 
To isto je radio Radijus Vektor, nista novo...prevaranti, primoravaju te
 
Nema toga više.
 
@bakara Pa to ti je izbor: plati taj novi paket ili menjaj provajdera... Ako ostaješ imaš samo izbor oko toga hoćeš da plaćaš cenu bez ugovorne obaveze ili zarad neke blago niže cene da se obavežeš na novih 24 meseca robije.

Ako ne potpišeš ništa cepaš dalje po ceni bez UO / bez popusta za taj novi skuplji paket na koji će da te migriraju. To su fazoni i fore koje je MTS počeo da primenjuje od beše juna ili jula 2022. Ta migracija na silu.
 
Ne možeš ostati na starom paketu po isteku UO.Ranije je moglo sada više ne.Bilo je priče o tome da su po isteku UO ljude prebacivali na ekvivalentne pakete,naravno sa višom cenom.
 
Pa da, upravo o tome se i radi, paket je isti samo sa drugim nazivom a cena je sada 3999 za migraciju ili 5200 za novog korisnika (TV TEL CTV) :rolleyes:

Ko je lud da potpise ugovor da placa 5200 mesecno, a sledeci veci je 5900din...???

Ovo ko neki klan, pa cena za clanove jedna, za nove stare druga, za potpuno nove ima 10 meseci gratis al posle ce da te...

I ne znam sta stavljaju ove mobilne pakete u opcije kada to vazi samo za nove ugovore, a ne i za postojece tako da to nije nikakav benefit.

Idem da vidim posto je sbb, oni su verovatno jos bezobrazniji.... da se utesim
 
Nemaš mesec dana plus, to su u stvari tih 30 dana otkaznog roka koje moraš ionako da platiš (po staroj ceni), zato i podnosiš zahtev 30 dana ranije.
Još samo jedno pitanje. Našao ugovor i on je zaključen 1.6.2021.
Da li treba zahtev za raskid da podnesem sutra ili prekosutra (u aprilu)? Ide vikend, pa praznik... prvi radni dan biće sreda 3.5.
Hvala unapred.
 
u tom slučaju jer se hvata prazik onda mora prvi radni dan u maju.
Odeš u bilo koji mts i ostavi im mob kontakt prilikom podnošenja zahteva za raskid, čisto da vidiš šta nude kad budu moljakali za ostanak
 
Ja cu onda da otkazem tel i TV, ovo su besmislene cifre na koje ne pristajem
 
Ugovor istice 19.05.2023. Danas potpisao novi ugovor na 24 meseca. Super Plan 3 L fixna tv L net 200/15 . Dva cam modula i 1 move box. Cena je 4150 din. Pre imao sve isto samo net bio 150/15 a placao 3800. Bio lik sve zivo isproveravao jer sam postavio takav uslov da bih produzio ugovor. Penjao se na banderu, menjao spojke, kablove, penjao se na tavan kuce, isto menjao sve sto moglo se zameni novo stavio, merio signal na banderi, u tavan, dole na svaki dovod kod televizora u svakoj sobi, ugradio filtere, full odradio covek, jako ljubazno, sve pohvale. Zamenio mi move box novi, ruter novi tc7210, isti sam imao ali sam zahtevao drugi. Sve podesio kako treba, potpisali smo ugovor, sve full sljaka, videcemo kako ce biti ubuduce ali sve novo odradio. I plus sva 24 meseca 50%.
 
Ugovor istice 19.05.2023. Danas potpisao novi ugovor na 24 meseca. Super Plan 3 L fixna tv L net 200/15 . Dva cam modula i 1 move box. Cena je 4150 din. Pre imao sve isto samo net bio 150/15 a placao 3800. Bio lik sve zivo isproveravao jer sam postavio takav uslov da bih produzio ugovor. Penjao se na banderu, menjao spojke, kablove, penjao se na tavan kuce, isto menjao sve sto moglo se zameni novo stavio, merio signal na banderi, u tavan, dole na svaki dovod kod televizora u svakoj sobi, ugradio filtere, full odradio covek, jako ljubazno, sve pohvale. Zamenio mi move box novi, ruter novi tc7210, isti sam imao ali sam zahtevao drugi. Sve podesio kako treba, potpisali smo ugovor, sve full sljaka, videcemo kako ce biti ubuduce ali sve novo odradio. I plus sva 24 meseca 50%.
Koja je jačina signala kod televizora, koliko decibela?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno