Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
^^ 12 meseci za dinar, ali ugovorna obaveza na kol'ko? 24 ili 36 meseci, tj. ukupno???
 
Da je SBB ispao takav kakav je ispao prema visegodisnjim, pa i dvodecenijskim korisnicima, nije nista cudno. Jednostavno ih MTS(ustvari znamo ko) svakodnevno gazi i to je vec izlizana prica. A da ce vam MTS ponuditi nesto prilikom obnove ugovora...ponudice vam isto sto i SBB - nista. Ovo govorim iz iskustva koriscenja oba provajdera.
 
Stari korisnici finansiraju širenje mreže i dovlačenje novih.
Nekada davno se plaćao trošak priključivanja na infrastrukturu (sećam se velikih cifara da uvedu fiksni telefon), pa je bolje krenulo sa ugovornom obavezom uz punu pretplatu, ali su onda još zasladili sa besplatnim mesecima. To izgleda najbolje ide, mnogo više novih stigne nego što se starih iznervira i ode, pa menadžment ispunjava targete i čuva fotelje... 🙄
 
Idite u poslovnicu i podnesite zahtev za raskid ugovora. Za dan-dva će vas zvati da ponude 12 meseci za dinar.

Prešao sam na MTS optiku pre neki dan i raskinuo ugovor sa SBB i zvali me i nudili ovo da ostane

Idite u poslovnicu i podnesite zahtev za raskid ugovora. Za dan-dva će vas zvati da ponude 12 meseci za dinar.

Prešao sam na MTS optiku pre neki dan i raskinuo ugovor sa SBB i zvali me i nudili ovo da ostanem.
Ja sam imao dva telefonska razgovora sa njima i posto mi nije nista odgovaralo od ponudjenog sam otisao u poslovnicu i podneo zahtev za raskid ugoovra, nit me je radnica ubedjivala da ostanem, nit me je neko pozvao, toliko o tim ponudama za 1 dinar ...
 
Obicno zovu kad se podnese zahtev za raskid ugovora, a radnici u poslovnicama obicno daju neke smesne ponude
 
Mislim da je više faktora u pitanju, a ponuda i fleksibilnost se mogu razlikovati od grada do grada ili od poslovnice do poslovnice. U proteklom periodu sam na dve lokacije produžio ugovor uz 6 meseci dinar akciju, bez mnogo ubeđivanja. Rekao šta mi nudi konkurencija, pitao šta je vaša najbolja ponuda i zadržao iste pakete uz popust. Na obe lokacije je SBB optika.
 
U januaru sam postao korisnik Sbb, potpisao sam sa niima ugovor na 24 meseci, sa promocijom od 12 meseci po 1499, februarski racun mi je stigao po ceni od 1749, pisao sam sa nima putem maila, oni kazu da su korisnici bili obavesteni putem sajta i decembarskig racuna da ce povecanje biti od 01.02. za 150 dinara ( na sta sam im odgovorio da ja nemam veze sa decembrom jer sam ja u januaru i to krajem januara postao njihov korisnik i da nisam dobio nikakvo obavestenje o poskupljenju ) , danas sam dobio mail od njih i molim ako neko moze da mi kaze sta konkretno to znaci, da li cu placati penale i da li cu bilo sta placati, unapred hvala
a sto raskid ugovora?
Ја предлажем да се отвори посебна тема за све незадовољне кориснике услуга, било кабловских, било мобилних оператера.
Уђем у ову тему или небитно МТС/А1/yettel и ако желим да прочитам нешто паметно, неке новости, шта се ради на унапређењу - нема брале. 95% садржаја је кукање о ценама и шта може да се искука када се продужује уговор. И то је то.
pa sta drugo ocekujes, to su nasa posla, svaka rupa da se iskoriti ovako ili onako 😀 lepo stranica zeljenog operatera pa vidis sve novosti, neki ionako kazu da sve novosti objavljuju tamo 😇
 
Raskid ugovora potpisan zakljucno sa 17.4, posto sam trebao dan ranije da dodjem jer ugovor istice 16 a ne 17 kad je potpisan. Pre nesto vise od 45 minuta su me iskljucili!!! Ako sutra ne bude radila poslovnica da sve ovo vratim bice haos!!!
 
Raskid ugovora potpisan zakljucno sa 17.4, posto sam trebao dan ranije da dodjem jer ugovor istice 16 a ne 17 kad je potpisan. Pre nesto vise od 45 minuta su me iskljucili!!! Ako sutra ne bude radila poslovnica da sve ovo vratim bice haos!!!
Ako ti je za utehu i meni su slično uradili pre par dana. Jednom zvao neko iz korisničkog, ja nisam mogao da se javim zbog posla. Posle toga sam ja njih zvao 3x puta i sve je bilo na tome javice vam se neko. I onda ende, iskljuciše za praznik kada najviše i treba i kada smo svi kod kuće.
Nebitno je potpuno, 17. god smo u sbb-u i došlo vreme da se stavi tačka. Loša saradnja i rukovodstvo u poslednjih par godina, pa je možda i bolje što se ovako završilo. 😊
 
Ja i dalje imam isti problem već mesec i više i nikako da se reši a čudi me da i neko drugi ne primećuje isto a to je da ae slika na nekim kanalima u levoj i desnoj strani ekrana širi. Mislio sam da je samo do mene i izmenjali su mi sve skalamerije po kući i ponovo isto, i onda pozovem sbb oni me preusmere na tehničku podršku i pita mr čovek koji kanali, ja kažem npr mtv, nickelodeon, hrt...on kaže sada ću ja da pogledam ovde. Javlja se posle minut i kaže DA i kod nas je taj problem sada vidimo hvala ba javljanju, prosleđujemo dalje problem. Proslediše ga i mesec dana ništa.
Inače kada se premota samo jedna sekunda nazad i pusti se da ide, slika je ok skupljena
 
Kad gledas kanal LIVE, onda ga gledas preko kablovske, a to njima tamo LIVE ide iz njihov nekog LIVE internog servera, linuxa, sta god da je napravljeno.
Kad gledas snimljen kanal, onda ga povlacis sa nekog skroz drugog servera i to je onda druga koncepcija. Tako da ne treba da cudi razlika. E sad zasto se desava, to oni treba da skontaju. A da ne resavaju vec toliko dugo, to znaci da su batalili da se time zanimaju.
 
Posle trećeg razgovora sa radnicima SBB-a iz centrale, odobreno 6 meseci za dinar, kao starom korisniku. (cca 20 godina na mreži)
 
Samo sam podelio kakvo je natezanje neophodno da bi se izvuklo i 6 meseci za stare korisnike, svestan sam te opcije o kojoj pricas, citam temu redovno.
 
Jesu te i taj treći put zvali, ili je nešto bilo drugačije?
Zvali su, jer sam posle dve, rekao bih uvredljive ponude, prvo s pinkovim kanalima, pa onda 10 meseci premium paketa po ceni full (koja promocija inace stoji na sajtu, dostupna je svim starim korisnicima), rekao da mi odgovara 6 meseci po dinar, ako su voljni da ponude, ako ne, imam izbor u zgradi da predjem u mts ili yettel, i zvali su sutradan odmah, preko sms-a zavrseno sve.
 
Ne znam da li je problem. Ukratko, vlasnik je van drzave i ima svoj SBB prikljucak.

Medjutim ne moze da se uvede fiber u zgradi tako da od svih opcije SBB mi najvise i odgovara.
Kad sam ih pitao da li moze jos jedan prikljucak da se uvede "Na moje ime" rekli su da moze, samo je potrebna saglasnost za uvod drugog paketa od strane vlasnika i "Mozes sam da napises na papiru ako vlasnik nije dostupan".

Vlasnik je saglasan, ali ne zeli da obnovi njegov ugovor i da ga "teraju stalno." -Sto ni ja ne zelim i ali me brine sad, mozda glupo pitanje ali panika:
-Ako odnesem saglasnost za uvod drugog paketa, da li mogu nekako da zeznu i obnove njegov ugovor?

Mene iskreno samo zanima njihov internet (na zalost coax 200/20) jer za posao mi treba veci upload (Ostale ponude su 50/8, Internet na vlasnika je 10/1), I da je paket na moje ime I da nemam nikakve veze sa vlasnikom kad izadjem iz stana.
 
Najbolje pitaj njih (SBB), i posebno im naglasi da saglasnost vlasnika nikako ne sme da se tumači kao osnov za produženje ugovora.
 
Kum je imao istu situaciju, vlasnici stana u Australiji, neki mazgovi. Odradio u SBB bez problema ugovor na njegovo ime, iako je vec postojao neki istekli ugovor za TV na njihovom imenu.
 
Najbolje pitaj njih (SBB), i posebno im naglasi da saglasnost vlasnika nikako ne sme da se tumači kao osnov za produženje ugovora.
To sam i planirao da uradim/zapisem, nego bolje da pitam iskustva. Hvala^^
Kum je imao istu situaciju, vlasnici stana u Australiji, neki mazgovi. Odradio u SBB bez problema ugovor na njegovo ime, iako je vec postojao neki istekli ugovor za TV na njihovom imenu.
Hvala^^
 
koje su upload brzine za internet+tv paket onaj eon light duo paket.
na sajtu je jasno naveden 150mbps download, ali upload se ne pominje nigde. prelazimo moji i ja sutra-preksutra na ssb sa supernove ..
bar 15mbps da je upload i super, sve ispod je not so good
 
malo neprofesionalno. došao majstor da instalira u stan, ali ne može, SSB nisu razvukli kabal do zgrade sa bandere iz nekog razloga?? a ovom majstoru rekli da dođe iz samog ssb-a?

neću da pričam grad da ne pravim nekome probleme, da neko ne izgubi posao, ali ovo stvarno nije profesionalno
 
Ja recimo imam super iskustvo sa serviserima (SBB), nekoiko puta sam dobio koristan savet od njih kako da se ophodim sa SBB-om (serviseri su iz drugih firmi koje SBB angažuje).
 
Ja recimo imam super iskustvo sa serviserima (SBB), nekoiko puta sam dobio koristan savet od njih kako da se ophodim sa SBB-om (serviseri su iz drugih firmi koje SBB angažuje).
serviseri, majstori, instaleri deluju super svi, sam ssb nesto, da izvinem nerpistojan recnik u****. dosao decko da nam instalira u stan (prelazimo sa supernove). izvinjava se puno, ko da je on kriv sto u zgradu nije uveden kabal. samo ne shavatam sto su njemu rekli da dodje da nas poveze ako nije zgrada povezana spolja.

dosao taj decko, kaze nema SBB-ovog kabla na krovu zgrade u opste, a odatle se valjda vuce posle po stanovima. iz nekog razloga su instalirane kanalice po zgradi ali kablovi ne samo da nisu provuceni kroz kanalice nego nema optickog kabla u zgradi u opste. kaze ovaj deckon nije izveden sa bandere
 
trebalo je prvo da se raspitas kod komsija i upravnika zgrade.
 
trebalo je prvo da se raspitas kod komsija i upravnika zgrade.
to je sve vec dogovoreno, i sa upravnikom i sa stanarima. neki majstori su dolazili pre da "povezuju" samu zgradu, ali su izgleda samo kanalice stavili po zgradi.
cak su i neki likovi u sbb jaknama razgledali po zgradi kako su uradjenje kanalnice pre jedno 15-20 dana. bukvalno su nas zvali, takodje is samog SSB-a kako je jelte sve spremno i da dolazi montir da nas poveze. on decko dosao, nema kabla u zgradi.

cudne stvari se desavaju
 
desavale su se i pre
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno