Šta je novo?

LG Televizori

Ima li nekog načina da se u ovom WebOS 7.0 doda prečica za određeni web sajt na Home Screen Menu,kao što je moglo na ranijim verzijama WebOS-a?

Mišljenje o televizoru LG Televizor 70NANO763QA.AEU ?
Na Shoppsteru i Tehnomediji trenutno na akciji za 99k ( LINK )

Taj od 70 inca ima VA panel koliko se ja secam, inace kao model nije los.

S obzirom da sam početnik sa podešavanjima na LG WebOs sistemom zamolio bih nekog dobrovoljca da mi objasni šta znače oznake kod color temp. npr. C20, C50 ili B20 itd.

Da li je neko radio root na 3.34.70 fw? za C1

Ima li neko lg qned tv.
Deluje mi ok

55QNED813QA​

No nisam siguran posto je novija tehnologija, nisam uopste upucen u lg nano tehnologiju, ako dobro kontam ovo je mix nano i quantum dot.
Gledam neke review-e na youtube, deluje mi skroz ok, skoro pa kao oled, plus sto je ok na svetlu.

Treba mi za ps5, imao sam samsungov qled tako da ne bih na nesto losije od qled-a a oled ima fine cene.

Ima li neko lg qned tv.
Deluje mi ok

55QNED813QA​

No nisam siguran posto je novija tehnologija, nisam uopste upucen u lg nano tehnologiju, ako dobro kontam ovo je mix nano i quantum dot.
Gledam neke review-e na youtube, deluje mi skroz ok, skoro pa kao oled, plus sto je ok na svetlu.

Treba mi za ps5, imao sam samsungov qled tako da ne bih na nesto losije od qled-a a oled ima fine cene.
Imam ja 65QNED996PB 8K tv.
Dvoumio sam se između Qned i OLED-a.
Otpao je odmah zbog mogućeg burn in, ne želim da razmišljam o tome.

Qned je približan OLED-u, duplo bolji od NANO.
Jedina zamerka je na primer oko prevoda vidi se malo belo okolo i nekim mračnim jako scenama (blooming). Ali kasnije ne primećuješ to.

Za filmove i igrice je ekstra, pogotovo Dolby Vision.

Ma ne uopšte se ne primećuje blooming glavna mana ove tehnologije.
OLED vs LED.jpg

Како без хдми 2.0 подржава хдр, 4К@60, долби висион и сл?

Да, то стоји... кад већ купује нов тв боље да је што модернији.