Šta je novo?

Jotel

A jel BEOTEL privatna firma ( i odakle ) ili je drzavno, nesto vezano za Telekom ?
 
@Borussia Beotel je privatna firma, nema nikakve veze sa Telekomom. Kupili su i pripojili Verat pre 10 godina. Vlasnik je neki kiparski fond Kerseyco trading. Više puta su se obraćali Ratelu u vezi uvođenja propisa za naked DSL, ali država uporno štiti interese Telekoma.
 
Sad ce cujes

Jotel daje pasivni opticki net 200/80+fiksni za 2200 din.
Posle Oriona ubedljivo najbolja gpon ponuda
Sta god lozaci lupetali,gpon je svemirski brod za raspali coax

Sto se telvizije tice,ima jedan mali sajtic-KP

Kucas slovo po slovo sta ti treba
Imas sve,eon,supernova,orion itd
Evo moja iskustva sa tim, Nakon sto sam vise godina koristio usluge Jotela i to paket OpTIK1 (tv, internet 110/50 mbps i fiksni telefon) sa cenom od 2760 din. Od nedavno sam poceo da koristim usluge NetNeta duo paket (tv, internet 100/40) cena 2340 plus 360 din za fiksni telefon sto je ukupno 2700 din. Necu se zadrzavati na fiksnoj telefoniji jer je to skoro svuda isto. U Jotelu taj cuveni gpon iako placam 110/40 ni u ludilu nije prelazio 45/30. Za dzabe obracanje Jotelu i njohivim sluzbama. To je kao da govoris sa gluvima. Tv cista katastrofa, prednost je sto mozes da razvuces na koliko hoces tv-a, a progrmaska sema siromasna, za epg nikad culi a bilo sta vise od toga je misaona imenica ukljucujuci tu i njihovo osoblje koje treba da namolis kad dodje do problema a ne daj Boze da to rese u nekom razumnom roku. Internet NetNeta je uvek za 5-10% veci od placenog i krece se u okvirima 105-110/45-50. Da napomenem da ni kod Jotela a ni kod NetNeta nije dolazilo do prekida signala u internetu. Tv pristojna programska sema sa epg i vracanjem 7 dana unazad, moze da se razvuce na koliko hoces tv-a. Kvalitet slike neuporedivo bolji kod NetNeta nego li Jotela. Korisnicku sluzbu NetNeta i Jotela je nemoguce uporediti. To je kao kad uporedjujete najnoviji mercedes sa ficom proizvedenim 60-tih godina.Cene su priblizno iste. Sad ko od koga dobija i kako tv, internet i ostalo mene ne zanima. Da li je infrastruktura telekomova, sbb ili necija treca meni je skroz nebitno. Bitno je da oni za razliku od Jotela korektno i kvalitetno iporuciuju svoje usluge za koje sam se ja odlucio i koje placam.
 
Evo moja iskustva sa tim, Nakon sto sam vise godina koristio usluge Jotela i to paket OpTIK1 (tv, internet 110/50 mbps i fiksni telefon) sa cenom od 2760 din. Od nedavno sam poceo da koristim usluge NetNeta duo paket (tv, internet 100/40) cena 2340 plus 360 din za fiksni telefon sto je ukupno 2700 din. Necu se zadrzavati na fiksnoj telefoniji jer je to skoro svuda isto. U Jotelu taj cuveni gpon iako placam 110/40 ni u ludilu nije prelazio 45/30. Za dzabe obracanje Jotelu i njohivim sluzbama. To je kao da govoris sa gluvima. Tv cista katastrofa, prednost je sto mozes da razvuces na koliko hoces tv-a, a progrmaska sema siromasna, za epg nikad culi a bilo sta vise od toga je misaona imenica ukljucujuci tu i njihovo osoblje koje treba da namolis kad dodje do problema a ne daj Boze da to rese u nekom razumnom roku. Internet NetNeta je uvek za 5-10% veci od placenog i krece se u okvirima 105-110/45-50. Da napomenem da ni kod Jotela a ni kod NetNeta nije dolazilo do prekida signala u internetu. Tv pristojna programska sema sa epg i vracanjem 7 dana unazad, moze da se razvuce na koliko hoces tv-a. Kvalitet slike neuporedivo bolji kod NetNeta nego li Jotela. Korisnicku sluzbu NetNeta i Jotela je nemoguce uporediti. To je kao kad uporedjujete najnoviji mercedes sa ficom proizvedenim 60-tih godina.Cene su priblizno iste. Sad ko od koga dobija i kako tv, internet i ostalo mene ne zanima. Da li je infrastruktura telekomova, sbb ili necija treca meni je skroz nebitno. Bitno je da oni za razliku od Jotela korektno i kvalitetno iporuciuju svoje usluge za koje sam se ja odlucio i koje placam.
Screenshot_20230317_162824_Chrome.jpg
Evo upravo sam odradio test interneta i to na mobilnom telefonu dok je jos petoro nas u kuci povezano plus televizori, stampac i ostali uredjaji. A imam HFC TIK3, znaci brzina 200/15.
Tako da mi nije bas jasno kako ti na optici meris duplo manje...
Na poslu imamo Jotelovu optiku, siba.
Meni je kvalitet slike kablovske odlican, bolji nego dok sam imao EON zbog SK.
 
Pogledajte prilog 381353
Evo upravo sam odradio test interneta i to na mobilnom telefonu dok je jos petoro nas u kuci povezano plus televizori, stampac i ostali uredjaji. A imam HFC TIK3, znaci brzina 200/15.
Tako da mi nije bas jasno kako ti na optici meris duplo manje...
Na poslu imamo Jotelovu optiku, siba.
Meni je kvalitet slike kablovske odlican, bolji nego dok sam imao EON zbog SK.
Ni meni nije jasno kako uspevaju da isporuce putem optike duplo manju brzinu od deklarisane. Prava misterija. Merenje je vrseno na Jotelovom internetu a i na NetNetovom na istim aparatima mobilnim telefonom i laptopu, sa par istih uredjaja koji su povezani na internet. Da ne govorim o tome da su uredjaji kojima se upravlja putem wifi mreze na Jotelovoj mrezi imali veliko kasnjenje od komande do realizacije a na NetNetovom se to kasnjenje meri u par sekundi. Mogu da shvatim i to da je kod Jotelovog interneta postojao mozda odredjeni tehnicki problem ali ne mogu da shvatim indolentnost njihovog korisnickog servisa koga to izhleda nije bas puno zanimalo. Sto se tv tice, razumem da je stvar ponude kanala stvar licnog ukusa, ( nisam koristio eon da bih mogao da ih poredim sa njim), ali sam vam govorio o kvalitetu slike odokativnom metodom poredjujuci ih sa NetNetom, a ako jos tome dodam da su pojedini kanali znali biti u prekidu po nekoliko sati kao sto su HRT, RTL . RTL2, FOX a i jos nekolicina , narocito nocu, a na nekima od njih su se pojavljivali tokom prekida drugi kanali kao sto je u vecini slucajeva bio yoyo, onda je situacika kompletna.
 
Pogledajte prilog 381353
Evo upravo sam odradio test interneta i to na mobilnom telefonu dok je jos petoro nas u kuci povezano plus televizori, stampac i ostali uredjaji. A imam HFC TIK3, znaci brzina 200/15.
Tako da mi nije bas jasno kako ti na optici meris duplo manje...
Na poslu imamo Jotelovu optiku, siba.
Meni je kvalitet slike kablovske odlican, bolji nego dok sam imao EON zbog SK.
Da ne bi bilo zabune, da slucajno omalovzavam Jotel evo snimka sa mog telefona sa aplikacije wifiman, gde imam sacuvane rezultate merenja. Gpon je Jotel a pod Sasa je Net Net. Zadnja Jotelova merenja sa ovom aplikacijom su radjena u novembru prosle godine kada sam po njihovom trebao da imam brzinu 100. Do tada sam vec ko zna koliko puta kontaktirao Jotel i rezultat nula,
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-03-17-17-55-48-398.jpg
    Screenshot_2023-03-17-17-55-48-398.jpg
    81.3 KB · Pregleda: 25
Da ne bi bilo zabune, da slucajno omalovzavam Jotel evo snimka sa mog telefona sa aplikacije wifiman, gde imam sacuvane rezultate merenja. Gpon je Jotel a pod Sasa je Net Net. Zadnja Jotelova merenja sa ovom aplikacijom su radjena u novembru prosle godine kada sam po njihovom trebao da imam brzinu 100. Do tada sam vec ko zna koliko puta kontaktirao Jotel i rezultat nula,
Povezi kablom i onda testiraj brzinu, wifi nijedan operater ne garantuje, pa okaci rezultate merenja, meni paket od 110-50 ide oko 105/49.
 
Povezi kablom i onda testiraj brzinu, wifi nijedan operater ne garantuje, pa okaci rezultate merenja, meni paket od 110-50 ide oko 105/49.
Sve je to ok, ali ja ni Jotelov a ni NetNetov internet nisam merio kablom nego wifi. Nemoguce je da bilo koji test mrzi Jotel pa pokazuje manje brzine, a voli NetNet pa pokazuje vece brzine. Meni je jasno da njihove deklarisane brzine nisu zagarantovane, vec da je to maksimalna brzina po kojoj mogu da ti isporuce internet za tu cenu ili paket.. Ako idemo tom logikom NetNet kad bi merio kablom bi mi pokazivao brzinu 300. nije toliko problem u brzini, jer se greske dogadjaju svuda a razlozi mogu biti tehnicke prirode, tako da ja ne tvrdim da to Jotel namerno radi. Veci je problem sto na moje primedbe niko od njihovih zaposlenih ne reaguje. Cak bi se pomirio sa tim i da su rekli da zbog tehnickih problema ne mogu da isporuce internet vece brzine od 50. To bi bilo sasvim korektno. Ovako praviti se lud kao nije se nista desilo u najmanju ruku je neposlovno i neozbiljno.Vrlo rado bi proverio i kablom ali nisam u mogucnosti da vise merim Jotelov internet jer sam raskinuo ugovor sa njima.
 
Ni meni nije jasno kako uspevaju da isporuce putem optike duplo manju brzinu od deklarisane. Prava misterija. Merenje je vrseno na Jotelovom internetu a i na NetNetovom na istim aparatima mobilnim telefonom i laptopu, sa par istih uredjaja koji su povezani na internet. Da ne govorim o tome da su uredjaji kojima se upravlja putem wifi mreze na Jotelovoj mrezi imali veliko kasnjenje od komande do realizacije a na NetNetovom se to kasnjenje meri u par sekundi. Mogu da shvatim i to da je kod Jotelovog interneta postojao mozda odredjeni tehnicki problem ali ne mogu da shvatim indolentnost njihovog korisnickog servisa koga to izhleda nije bas puno zanimalo. Sto se tv tice, razumem da je stvar ponude kanala stvar licnog ukusa, ( nisam koristio eon da bih mogao da ih poredim sa njim), ali sam vam govorio o kvalitetu slike odokativnom metodom poredjujuci ih sa NetNetom, a ako jos tome dodam da su pojedini kanali znali biti u prekidu po nekoliko sati kao sto su HRT, RTL . RTL2, FOX a i jos nekolicina , narocito nocu, a na nekima od njih su se pojavljivali tokom prekida drugi kanali kao sto je u vecini slucajeva bio yoyo, onda je situacika kompletna.
To sto ti opisujes je verovatno hardverski problem na modemu ili ruteru cim kazes da je problem bio i sa televizijom. Ja sam pre par godina imao takav slucaj. Samo odjednom je opao protok na netu, doduse koaksijalna mreza. Zvao sam, posle par dana dosli zamenili, od tad super. Jer znam da kad pricam sa poznanicima koji imaju Jotel, niko se nije nesto zalio. Mada, cuo sam da se desavalo da se tesko dobija korisnicki centar.
Tako da izgleda nisi imao srece😝
 
To sto ti opisujes je verovatno hardverski problem na modemu ili ruteru cim kazes da je problem bio i sa televizijom. Ja sam pre par godina imao takav slucaj. Samo odjednom je opao protok na netu, doduse koaksijalna mreza. Zvao sam, posle par dana dosli zamenili, od tad super. Jer znam da kad pricam sa poznanicima koji imaju Jotel, niko se nije nesto zalio. Mada, cuo sam da se desavalo da se tesko dobija korisnicki centar.
Tako da izgleda nisi imao srece😝
Moguce je da je bio harvardski problem, da li na modemu, ruteru ili necem trecem, i to je najprihvatljivije objasnjenje, Samo sto je to u nadleznosti njihovih sluzbi za resavanje, Nije bilo tesko dobiti korisnicki centar, tesko je da oni shvate da korisnik ima odredjeni problem i da je to u njihovoj nadleznosti da ga rese. Verovatno je taj problem uticao i na tv ali nije uticao na to da se pojedini programi izgube na par sati ili da se umesto njih pojavljuje yoyo kanal ili na to sto nikad nisu culi za epg a 7 dana unazad je za njih misaona imenica. A potpuno si u pravu da nisam imao srece ali samo sa odabirom operatera. Ali sada sam i to resio pa koliko vidim za ovo kratko vreme izgleda sam imao vise srece ili bolje receno ozbiljnost i poslovnost novog operatera sa kojima sam moram priznati prezadovoljan. Imao sam problem sa NetNetom oko uredjaja za vracanje 7 dana unazad , pozvao njihov korisnicki servis i verovali ili ne za pola sata je dosao njihov radnik i resio problem. Uporedjujuci te dve kompanije je isto kao da uporedjujes svemirski brod sa trotinetom i to u svakom pogledu.
 
Uporedjujuci te dve kompanije je isto kao da uporedjujes svemirski brod sa trotinetom i to u svakom pogledu.
Ja sam mojim trotinetom zadovoljan skoro 10 godina.
Screenshot_20230317_214233_Speedtest.jpg
Evo upravo izmereno na wireless-u preko telefona. Kao sto rekoh TIK3 paket, 200/15.
Jedan komsija je hteo da skuplja potpise i za optiku, ne znam koliko je to neophodno...
Da citiram Koju iz Andjela: "Kako li je Bogu ako je ovako meni" tj. kako li tek radi optika ako je ovako na koaksijalnoj.
 
Moja iskustva sa Jotel opTIK1 paketom i uslugama drugih provajdera:
Do nedavno sam bio dugogodišnji korisnik Jotela.
Zbog neozbiljnosti njihove tehničke podrške i nerešavanja internet greške koje je trajalo 12 dana, rešio sam da ih promenim,iako sam dotad bio zadovoljan i televizijom i netom i telefonom. Net mi maltene, do gore pomenutog slučaja nikad nije puko, i uvek je bio sa maksimalnom brzinom.

Preso sam na Beotel gde sam prvo uzeo telefon, TV i net.
Iptv preko beotelove aplikacije i stb-a je bio UŽAS! Uzasna slika i korisničko iskustvo, aplikacija koja se koči, kompresija slike koja svaki "HD" Kanal obezvredi do negledljivosti. Onda sam vratio TV i tel i ostao samo na Beotel internetu (optika 200/20). U prva 3 dana sam 2x zvao tehničku podršku zbog problema sa netom, sad as stabilizovalo ali ja toliko problema sa netom u Jotelu, sem one situacije, nisam imao maltene nikad.
Da se vratimo na tv. Pored beotelove iptv apillikacije probao sam jos i orion i eon.
Orion je takođe ****** sa istim kvalitetom slike kao i beotel. Jedino eon može da trči trku kao najbolja aplikacija što se tiče korisničkog iskustva i kvaliteta slike, ali nevezano za to, zaključio sam da mi je u Jotelu bilo super. Kada bude istekao ugovor sa beotelom, ozbiljno cu razmisliti da se vratim kod njih jer im je kvalitet slike super, SK mi više odgovara od arena, I net je bio skroz ok.
 
Moja iskustva sa Jotel opTIK1 paketom i uslugama drugih provajdera:
Do nedavno sam bio dugogodišnji korisnik Jotela.
Zbog neozbiljnosti njihove tehničke podrške i nerešavanja internet greške koje je trajalo 12 dana, rešio sam da ih promenim,iako sam dotad bio zadovoljan i televizijom i netom i telefonom. Net mi maltene, do gore pomenutog slučaja nikad nije puko, i uvek je bio sa maksimalnom brzinom.

Preso sam na Beotel gde sam prvo uzeo telefon, TV i net.
Iptv preko beotelove aplikacije i stb-a je bio UŽAS! Uzasna slika i korisničko iskustvo, aplikacija koja se koči, kompresija slike koja svaki "HD" Kanal obezvredi do negledljivosti. Onda sam vratio TV i tel i ostao samo na Beotel internetu (optika 200/20). U prva 3 dana sam 2x zvao tehničku podršku zbog problema sa netom, sad as stabilizovalo ali ja toliko problema sa netom u Jotelu, sem one situacije, nisam imao maltene nikad.
Da se vratimo na tv. Pored beotelove iptv apillikacije probao sam jos i orion i eon.
Orion je takođe ****** sa istim kvalitetom slike kao i beotel. Jedino eon može da trči trku kao najbolja aplikacija što se tiče korisničkog iskustva i kvaliteta slike, ali nevezano za to, zaključio sam da mi je u Jotelu bilo super. Kada bude istekao ugovor sa beotelom, ozbiljno cu razmisliti da se vratim kod njih jer im je kvalitet slike super, SK mi više odgovara od arena, I net je bio skroz ok.
Slazem se, eto desavaju se usponi i padovi, nekad mozda stvarno nije lose da covek promeni i vidi sta mu odgovara i sam uporedi kvalitet, mada ja sam misljenja ako je nesto dobro ne treba menjati.
Slazem se da je eon najbolja aplikacija, znam da se pisalo i da su bas dosta ulozili u to. Zato sam se i malo iznenadio kad sam video da je bolji kvalitet SK kanala na Jotelu. Ipak ih od njih uzimaju.
A to Jotelu mozda fali, vracanje 7 dana unazad i mozda bolje paketiranje kanala. To bi bilo lepo kad bi ponudili i verovatno hoce jer svi ostali veci operatori to nude. Mada ja nisam bas nesto preterano koristio kad sam imao eon.
 
Ne slazem se bas. Ja sam isto vagao, generalno kod Arena mi najvise nedostaje NBA, mada to ionako slabo prenose.
Jeste, imaju italijansku i spansku ligu, mada generalno gledam samo LS sto ima na RTSu i pitanje dal ce telekom zadrzati te lige obzirom da im na leto ove ili sledece godine isticu ugovori.
Takodje, sa cenama su povoljniji.

Ja sam godinama Jotelov korisnik, uglavnom zadovoljan, i koliko znam, uvek su imali Arene. Ne verujem da su bas svojevoljno ugasili te kanale tek tako, sigurno je postojao neki razlog.
Obrisali su vam komentar verovatno jer ovo nije knjiga utisaka vec forum gde stvarni korisnici diskutuju i razmenjuju cinjenice i informacije vezane za pomenitog operatora a ne subjektivna misljenja o dogadjajima koji se verovatno nisu i nece se dogoditi :)
Slabo prenose? Svako veče Arena i NBA tv po utakmicu, dakle dve za veče. Sport klub je svojevremeno prenosio po 3-4 nedeljno.
 
Ja sam mojim trotinetom zadovoljan skoro 10 godina.
Pogledajte prilog 381482
Evo upravo izmereno na wireless-u preko telefona. Kao sto rekoh TIK3 paket, 200/15.
Jedan komsija je hteo da skuplja potpise i za optiku, ne znam koliko je to neophodno...
Da citiram Koju iz Andjela: "Kako li je Bogu ako je ovako meni" tj. kako li tek radi optika ako je ovako na koaksijalnoj.
Kako radi optika pokazao sam u prethodnim objavama, a kako rade ili bolje reci ne rade njihove sluzbe to je vec za posebnu pricu. Ja sam do pre par godina koristio njihov nfs paket. Internet relativno u deklarisanim granicama sa povremenim prekidima i stucanjem ali nije bilo nista zabrinjavajuce.. Uzeo sam bas optiku iz razloga da bi internet bio stabilniji i bez prekida sto sam i dobio ali sam zato i dobio brzinu manju ne samo od deklarisane negio i manju od nfs-a. Njihove sluzbe izgleda to ne interesuje. Posle bezbroj poziva shvatio sam da njima nisu bitni korisnici tjj. potrosaci vec je bitno zakljuciti ugovor, uredno naplacivati, a za kvalitet usluge bas nas briga. Neka se snalazi ko kako zna i ume. Pa ko ime srece imace dobre usluge ukljucujuci tu i internet a ko ne, pa sta da se radi. Da se ne radi bas o pojedinacnom slucaju govori mi i to sto je moj kolega iz jednog sela kod Gadzinog Hana pre par godina uzeo njihovu tv, naravno sa ugovornom obavezom. Slika je bila katastrofa, koci se, prelivaju boje, uglavnom los signal dolazi do njih. Posle bezbroj poziva i intervencija gospoda iz Jotela su se smilovali da mu daju objasnjenje da je to stvar tehnicke prirode, i da oni u tom kraju ne mogu da isporuce bolji signal. Naravno svoje usluge su naplacivali u punom iznosu. Valjda je signal bio dobar kad su sklapali ugovor a onda je naprasno doslo do problema. Kada sam pisao o trotinetu to je jos i dobro poredjenje za njih. Tri stvari su bitne kod odabira operatera, kvalitet usluge, korisnicka ili tehnicka podrska i cena. Jotel od toga jedino ima cenu koja bas i nije toliko niska kao sto pokusava da se predstavi, ali je niza od dobrog broja konkurenata, kvalitet usluga je na granici zadovoljavajuceg i nezadovoljavajuceg, a od odlicnog svetlosnim godinama udaljeno, a korisnicka podrska je ne nezadovoljavajuca, nego duboko ispod nule.
 
Kako radi optika pokazao sam u prethodnim objavama, a kako rade ili bolje reci ne rade njihove sluzbe to je vec za posebnu pricu. Ja sam do pre par godina koristio njihov nfs paket. Internet relativno u deklarisanim granicama sa povremenim prekidima i stucanjem ali nije bilo nista zabrinjavajuce.. Uzeo sam bas optiku iz razloga da bi internet bio stabilniji i bez prekida sto sam i dobio ali sam zato i dobio brzinu manju ne samo od deklarisane negio i manju od nfs-a. Njihove sluzbe izgleda to ne interesuje. Posle bezbroj poziva shvatio sam da njima nisu bitni korisnici tjj. potrosaci vec je bitno zakljuciti ugovor, uredno naplacivati, a za kvalitet usluge bas nas briga. Neka se snalazi ko kako zna i ume. Pa ko ime srece imace dobre usluge ukljucujuci tu i internet a ko ne, pa sta da se radi. Da se ne radi bas o pojedinacnom slucaju govori mi i to sto je moj kolega iz jednog sela kod Gadzinog Hana pre par godina uzeo njihovu tv, naravno sa ugovornom obavezom. Slika je bila katastrofa, koci se, prelivaju boje, uglavnom los signal dolazi do njih. Posle bezbroj poziva i intervencija gospoda iz Jotela su se smilovali da mu daju objasnjenje da je to stvar tehnicke prirode, i da oni u tom kraju ne mogu da isporuce bolji signal. Naravno svoje usluge su naplacivali u punom iznosu. Valjda je signal bio dobar kad su sklapali ugovor a onda je naprasno doslo do problema. Kada sam pisao o trotinetu to je jos i dobro poredjenje za njih. Tri stvari su bitne kod odabira operatera, kvalitet usluge, korisnicka ili tehnicka podrska i cena. Jotel od toga jedino ima cenu koja bas i nije toliko niska kao sto pokusava da se predstavi, ali je niza od dobrog broja konkurenata, kvalitet usluga je na granici zadovoljavajuceg i nezadovoljavajuceg, a od odlicnog svetlosnim godinama udaljeno, a korisnicka podrska je ne nezadovoljavajuca, nego duboko ispod nule.
Super, kazem svako ima pravo na misljenje i jasno je da su te naljutili nesto🤣
Nije cilj da sada nalazimo nekog ko je zadovoljan ili nije Jotelovom uslugom vec da podelimo trenutne informacije i stanje kod operatora. Npr kakav je internet kod mene SADA a ne kakav je mozda bio tamo novembra meseca.
Sto se mene tice oni imaju odlicnu da ne kazem najbolju cenu za ono sto dobijam i vidim da se vecina tu slaze. Ali svako za sebe odlucuje sta je povoljno.
Tako da ne duzimo, mislim da treba na cinjenice da se fokusiramo a tebe pozdravljam i ostavljam da letis dalje u tvom svemirskom brodu :)
 
Kažite mi koji to provajder daje na korišćenje wireless rutere koji mogu da "isporuče" bežično recimo najveći paket?

Telekom Srbija i Supernova su tu do 500-600Mbps bežično u vr' glave, gigabit je 940Mbps i to na kablu.
SBB - isto 500-600 (u idealnim uslovima) bežično - na kablu 600 ili 940Mbps
Orion Telekom - 4500Mbps paket (ali ako vučeš kroz 4 kabla po 940Mbps + oko 600 na wirelessu) pa da dođeš blizu do deklarisane brzine.

Da bi ostvarili te velike brzine na wirelessu treba vam ozbiljna i relativno skupa oprema (wifi 6 ili 6e) a to se ni jednom provajderu ne isplati da vam daje.
 
Ali Jotel je zato jedini koji i dalje uz prva tri paketa HFC/optike daje 2.4GHz ruter koji ne može da dogura ni do 50mbps. Sada im je najmanji paket na optici 110/50 mbps gde je davanje tog rutera bezazleno. I ja sam, kada sam pre par godina potpisao kod njih optiku 120/50 (sadašnji 200/80) jedva namolio montere da mi daju 5Ghz ruter jer su bili u fazonu da 2.4GHz ruter ide uz moj paket i to je to. Njima prilikom povećavanja brzina svake godine ne dolazi do mozga da je za svaki paket njihov u ovom trenutku potreban 5GHz ruter koji daju i svi ostali operateri uz sve pakete... Prosto ima sigurno nekih ljudi koji ne mare toliko na brzinu, niti znaju kako da je testiraju, a oni im uvale one krševe od rutera...
 
Super, kazem svako ima pravo na misljenje i jasno je da su te naljutili nesto🤣
Nije cilj da sada nalazimo nekog ko je zadovoljan ili nije Jotelovom uslugom vec da podelimo trenutne informacije i stanje kod operatora. Npr kakav je internet kod mene SADA a ne kakav je mozda bio tamo novembra meseca.
Sto se mene tice oni imaju odlicnu da ne kazem najbolju cenu za ono sto dobijam i vidim da se vecina tu slaze. Ali svako za sebe odlucuje sta je povoljno.
Tako da ne duzimo, mislim da treba na cinjenice da se fokusiramo a tebe pozdravljam i ostavljam da letis dalje u tvom svemirskom brodu :)
Jasno mi je iz ove nase prepiske da ste veliki obozavalac lika i dela Jotela i to je sto se mene tice sasvim u redu. Sta sam ja trebao da produzim ugovor pa da taj cuveni njihov opticki internet koji je tokom cele ugovorne obaveze bio katastrofa, nastavim da koristim dalje, da bi neko dobio podatak sada. Dve godine je bio katastrofa a sada bi se naglo popravili.Imidz firme se stvara godinama svojim radom i postupcima. I jos jednom ponavljam bez ikakvih zlih namera ili bilo cega drugog da je NetNet za njih institucija. Za isti novac dobijate usluge koje su za 1000 klase vise od Jotela. presrecan sam sto nemam vise nikakvog posla sa tom firmom a siguran sam da ih ni u buducnosti nikada vise necu imati. Pozdrav i vama.
 
Mozda ja nisam reprezentativni korisnik, ali sam jos od 2005/2006. kad je krenuo prvi ADSL (i nesto u to vreme kad su bili razni wireless ISP-ovi) uvek kupovao svoje rutere / wireless AP-ove. Provajderov ide u bridge, a onda idemo dalje.

Smatram da par hiljada dinara na svakih 5 godina (na kolko odprilike izlazi novi wifi standard) nije previse. Doduse, tesko da mogu da pokrijem prostor sa jednim wifi ap-om, pa kod mene to izadje 2,3x vise od navedene cifre, ali onda mogu da biram sta hocu (sta mi je dostupno) i da se ni sa kim ne ubedjujem. Sada mogu 800+Mbps da izvucem na laptopu/telefonu (mada su mi i desktop racunari i televizori i HTPC racunari, NAS i IOT uredjaji - na kablu) na ovom 1000/400 paketu, i to u dobrom delu kuce i dvorista. Sa provajderovim ruterom bi uspeo mozda 500-600 ali ne bi radilo ni 802.11k/r/v (wifi roaming) niti bi tu brzinu od 500Mbps imao bilo gde osim na mestu gde mi je ruter (u hodniku na spratu).

U ostalom, kolko god se to vama ne svidjalo, ljudi iz Jotela su napisali koji ruter daju uz koji paket. Ako vam se ne svidja, ili kupite svoj ili nemojte da koristite uslugu.
 
Ali Jotel je zato jedini koji i dalje uz prva tri paketa HFC/optike daje 2.4GHz ruter koji ne može da dogura ni do 50mbps. Sada im je najmanji paket na optici 110/50 mbps gde je davanje tog rutera bezazleno. I ja sam, kada sam pre par godina potpisao kod njih optiku 120/50 (sadašnji 200/80) jedva namolio montere da mi daju 5Ghz ruter jer su bili u fazonu da 2.4GHz ruter ide uz moj paket i to je to. Njima prilikom povećavanja brzina svake godine ne dolazi do mozga da je za svaki paket njihov u ovom trenutku potreban 5GHz ruter koji daju i svi ostali operateri uz sve pakete... Prosto ima sigurno nekih ljudi koji ne mare toliko na brzinu, niti znaju kako da je testiraju, a oni im uvale one krševe od rutera...
Ja na TIK3 imam dual bend 5G ruter.
 
Super, kazem svako ima pravo na misljenje i jasno je da su te naljutili nesto🤣
Nije cilj da sada nalazimo nekog ko je zadovoljan ili nije Jotelovom uslugom vec da podelimo trenutne informacije i stanje kod operatora. Npr kakav je internet kod mene SADA a ne kakav je mozda bio tamo novembra meseca.
Sto se mene tice oni imaju odlicnu da ne kazem najbolju cenu za ono sto dobijam i vidim da se vecina tu slaze. Ali svako za sebe odlucuje sta je povoljno.
Tako da ne duzimo, mislim da treba na cinjenice da se fokusiramo a tebe pozdravljam i ostavljam da letis dalje u tvom svemirskom brodu :)
Nisam mislila da se vise javljam na ovom forumu, ali kada vidim ovakve tvrdnje morala sam da reagujem. Izgleda da je nebitno da li je neko od korisnika zadovoljan ili ne njihovim uslugama i da to ne bi trebalo da se objavljuje.. Zaista cudna konstatacija Valjda bi trebala da budem zadovoljna ili u najmanju ruku da cutim kad oni ukinu 30-ak kanala bez ikakvog objasnjenja i to tako traje mesec dana, a zatim puste neke druge uz neka nemusta i sklepana objasnjenja. Naravno uslugu naplacuju. Koliko zakona su prekrsilia narocito onaj o elektronskim komunikacijama. Gde je obavestenje korisnicima mesec dana ranije o ukidanju kanala na sta su obavezni po zakonu. pitajte ih kako tumace clan 107. zakona o elektronskim komunikacijama. Kao da su oni tumaci zakona a ne da treba da ga postuju kako pise. Na stranu i to sto njihovi sluzbenici postupaju sa nama kao da smo idioti. I onda kao oni su imali problema a mi treba da ih tolerisemo.
 
Pa sta je to ???
Treba svake noci SVAKU utakmicu NBA, jos i da biras da li ce komentator da bude od gostujuceg ili domaceg tima.
Pa ne mora bas sve😂Mada trebalo bi, slazem se.
Evo nocas od 10 utakmica prenosili su samo Dalas-Lejkers. I to je sad vikend, nije obican radni dan.
 
Cudne stvari se dogadjaju na ovom forumu. Postoje par ljudi koji na svaki negativni komentar o kompaniji Jotel, daju svoja objasnjenja koja se zasnivaju na tomu da je Jotel bezgresan, a da smi mi korisnici najverovatniji krivci za njihove propuste i probleme. Niko ne napada Jotel iz cista hira, vec ovde delimo svoja iskustva sa pomenutom kompanijom, da bi drugi korisnici foruma imali koristi iz nasih iskustva. Objasnjenja o brzini wifi Jotelove mreze da treba da bude duplo manja od deklarisane, da su u pitanju hardverske greske ili jednostavno da se nema srece ne stoje nikako. Sve to i da je tacno je odgovornost kompanije koja treba da resi taj problem. Postavlja se pitanje zasto se ne resava. Zasto nema objasnjenja o prekidima pojedinih kanala koji traju po par sati a umesto njih se pojavljuju neki drugi, zasto nema objasnjenja o tumacenju clana 107 Zakona o elekotronskim komunikacijama, od strane Jotela gde oni svesno i namerno krse taj clan Zakona. Zasto nema objasnjenja da je po tom istom Zakonu Jotel bio duzan da mesec dana pre ukidanja kanala prigodnim putem obavesti korisnika. Zasto nema objasnjenja za to da Jotel nece da prima pismene zahteve svojih korisnika. Sve to je debelo kaznjivo istim tim Zakonom. I na kraju zasto nema objasnjenja koliko ljudi su im se obratili putem pisama ili maila na koje oni ne daju odgovore, i koliko ljudi se vec obratilo ratelu, a pre pokretanja sudskog postupka i zasto su na svojoj fb stranici zabranili svaki komentar ispod svoje objave. Verovatno da ih ljudi ne bi previse hvalili.
 
Cudne stvari se dogadjaju na ovom forumu. Postoje par ljudi koji na svaki negativni komentar o kompaniji Jotel, daju svoja objasnjenja koja se zasnivaju na tomu da je Jotel bezgresan, a da smi mi korisnici najverovatniji krivci za njihove propuste i probleme. Niko ne napada Jotel iz cista hira, vec ovde delimo svoja iskustva sa pomenutom kompanijom, da bi drugi korisnici foruma imali koristi iz nasih iskustva. Objasnjenja o brzini wifi Jotelove mreze da treba da bude duplo manja od deklarisane, da su u pitanju hardverske greske ili jednostavno da se nema srece ne stoje nikako. Sve to i da je tacno je odgovornost kompanije koja treba da resi taj problem. Postavlja se pitanje zasto se ne resava. Zasto nema objasnjenja o prekidima pojedinih kanala koji traju po par sati a umesto njih se pojavljuju neki drugi, zasto nema objasnjenja o tumacenju clana 107 Zakona o elekotronskim komunikacijama, od strane Jotela gde oni svesno i namerno krse taj clan Zakona. Zasto nema objasnjenja da je po tom istom Zakonu Jotel bio duzan da mesec dana pre ukidanja kanala prigodnim putem obavesti korisnika. Zasto nema objasnjenja za to da Jotel nece da prima pismene zahteve svojih korisnika. Sve to je debelo kaznjivo istim tim Zakonom. I na kraju zasto nema objasnjenja koliko ljudi su im se obratili putem pisama ili maila na koje oni ne daju odgovore, i koliko ljudi se vec obratilo ratelu, a pre pokretanja sudskog postupka i zasto su na svojoj fb stranici zabranili svaki komentar ispod svoje objave. Verovatno da ih ljudi ne bi previse hvalili.
Nejasno je zasto ste Vi kao "bivsi" korisnik i dalje aktivni na ovoj temi? Zasto saljete sliku o navodnoj brzini Jotelovog interneta gde pise "Sasa" a nigde se ne vidi provajder? Zasto postavljate pitanja koja se ne zasnivaju na cinjenicama nego na vasim licnim tvrdnjama i pretpostavkama koje mi ne mozemo nigde proveriti? Zasto bi Jotel kao telekomunikaciona kompanija tumacio svojim korisnicima clan nekog zakona?
I na kraju, sto se vracate na trotinet ako ste u svemirskom brodu i zadovoljni?
 
Nazad
Vrh Dno