Šta je novo?

Jotel

Da li je obaveza mobilnog operatera da vam ponudi i mobilni telefon i uslugu?
Da li je obaveza internet provajdera da vam obezbedi wifi u celom objektu?

Poenta je da možete od mobilnog provajdera dobiti samo SIM karticu i stavite u uređaj koji ste sami nabavili, odnosno od internet provajdera da dobijete recimo samo jedan ethernet port i da dalje povežete uređaje koje sami posedujete.
 
Nejasno je zasto ste Vi kao "bivsi" korisnik i dalje aktivni na ovoj temi? Zasto saljete sliku o navodnoj brzini Jotelovog interneta gde pise "Sasa" a nigde se ne vidi provajder? Zasto postavljate pitanja koja se ne zasnivaju na cinjenicama nego na vasim licnim tvrdnjama i pretpostavkama koje mi ne mozemo nigde proveriti? Zasto bi Jotel kao telekomunikaciona kompanija tumacio svojim korisnicima clan nekog zakona?
I na kraju, sto se vracate na trotinet ako ste u svemirskom brodu i zadovoljni?
Drago mi je da ste vi zadovoljni njihovim uslugama. Verovatno ste zadovoljni kad vam kanali povremeno nestaju na sat dva, kad se umesto njih pojave drugi kanali, kad vam bez najave ukinu 30-ak kanala, a onda i bez ikakvog objasnjenja mesc dana ostave bez tih kanala pa ubace neki drugi. A kad reklamirate to kod njihovih sluzbi onda vas prave ludim. Ali dobro svako ima svoj kriterijum bez obzira koliko je on nizak. Zao mi je sto ne razumete, to sasa nije Jotel, kamo lepe srece da jeste, Jotel je sa imenom svog cuvenog gpona. Ne znam zasto je moja navodna brzina, a vasa slika sa brzinom jeste, kad tu takodje ne stoji ime provajdera. Ali za razliku od vas ja nemam razloga da sumnjam u istinitost vase slike. Ako vec tvrdite da ono sto sam naveo u prethodnom postu je zasnovano na mojim tvrdnjama a ne na cinjenicama zamolio bih vas da mi navedete koja od mojih tvrdnji nije istina niti cinjenica i obrazlozite mi to. I vi pokusavate da tumacite Yakon kao i oni. Za vasu informaciju Zakon moze da tumaci samo onaj ko ga je doneo a svi ostali smo duzni da postupamo po njemi ili snosimo posledice koje su regulisane tim istim Zakonom. Citiracu vam clan 107 Yakona o telekomunikacijama"
Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen. Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.Agencija može propisati sadržaj obaveštenja iz ovog člana." Odite do Jotela i pozovite se na ovaj clan da cujete kako oni kayu mi ne tumacimo to ovako nego onako. Da ne pricam o tome da nisu istakli nikakvo obavestenje mesec dana pre ukidanje kanala. A zasto to rade je pravo pitanje. Smatraju da ce tako zadrzati pretplatnike sto su corava posla. Dobar deo ljudi ce izdrzati do kraja ugovora i nece ih vise gledati a manji broj ce pravdu dobiti putem ratela ili suda, gde ce Jotel sem troskova postupka platiti i kazne po tom istom Zakonu koje bas nisu beznacajne. Ja jesam na srecu bivsi korisnik Jotela, od skoro ali takodje sam i preko deset godina bio njihov korisnik i imam neka iskustva sa tom kompanijom, koja bi bila od znacaja za korisnike ovog foruma. Ne znam zasto vas to pogadja, ako vas vec ne pogadja to sto protestvujete sto arene prenose samo jednu utakmicu NBA, a nemate njihove kanale putem Jotela. a sk je nekad prenosio 10. Pitam vas a koliko sad sk prenosi utakmice NBA i zbog cega napadate arene zbog toga a ne sk da vam obezbedi prenos navedenih utakmica. Naravno da sam zadovoljana svojim svemirskim brodom jer ce Nisavom proteci jos mnogo vode dok ovi iz Jotela ne cuju za epg, 7 dana unazad i za stabilan internet, a za realizacuju toga ce im trebati vekovi. A trotinet pominjem jer je zaista pomalo degutantno citati salve pohvala na njihov racun koje nemaju utemeljenja. Mogu da vam navedem bar tri njihova konkurenta koji imaju nize ili priblizno slicne cene, cuveni gpon nije samo kod mene davao "odlicne" rezultate, znam za barem jos 5-6 slucajeva, tv im je kao iz doba praistorije, tehnicka podrska je jos u kameno doba. Ali kao sto rekoh svako ima svoje kriterijume.
 
Bio sam korisnik Jotela nešto manje od dve nedelje, pa rekoh da iznesem svoja iskustva.
Nakon priključenja, sve je bilo u redu. TV ok, internet brzina ona koja je reklamirana.
Međutim, posle 5 dana je prestao da radi internet. Ruter nije mogao da dobije IP adresu. Prijavio sam kvar, došli su tehničari, merili signal i utvrdili da nije problem sa instalacijom. Nisu znali zašto ne radi, pa su mi obrisali profil kod njih, napravili novi i povezali novi ONT (Huawei 8012), odnosno isti model, ali drugi primerak. Opet je sve proradilo. Posle 5 dana opet problem, opet resetovanje, opet novi uređaj. Ovoga puta je sve radilo 1.5 h. I posle narednih resetovanja, a bilo ih je nekoliko, internet je radio do sat vremena. Dakle, oni nemaju pojma šta se dešava. Navodno postoji neko, ko je ne radi kod njih, već dolazi po potrebi, koji se, kao, razume u optički deo mreže, ali je bio na odmoru.
Tu sam ja digao ruke i otišao da raskinem ugovor. Službenica je rekla da treba da platim prvi mesec korišćenja 2800 dinara. Kada je videla moje tužne okice, rekla je, dobro, može da platiš za polovinu meseca. Kada sam pomislio da je to sve, dočekao me nastavak. Kaže, treba da platim i troškove instalacije u iznosu od 8000 i nešto dinara. Pošto mi je bilo mrsko da se sa njima preganjam po sudovima, platio sam sve što su tražili i otišao, samo da ih ne gledam više.
Eto, tako je počela i završila se saradnja sa Jotelom. Od sada, od mene mogu da očekuju samo negativnu reklamu.
 
Bio sam korisnik Jotela nešto manje od dve nedelje, pa rekoh da iznesem svoja iskustva.
Nakon priključenja, sve je bilo u redu. TV ok, internet brzina ona koja je reklamirana.
Međutim, posle 5 dana je prestao da radi internet. Ruter nije mogao da dobije IP adresu. Prijavio sam kvar, došli su tehničari, merili signal i utvrdili da nije problem sa instalacijom. Nisu znali zašto ne radi, pa su mi obrisali profil kod njih, napravili novi i povezali novi ONT (Huawei 8012), odnosno isti model, ali drugi primerak. Opet je sve proradilo. Posle 5 dana opet problem, opet resetovanje, opet novi uređaj. Ovoga puta je sve radilo 1.5 h. I posle narednih resetovanja, a bilo ih je nekoliko, internet je radio do sat vremena. Dakle, oni nemaju pojma šta se dešava. Navodno postoji neko, ko je ne radi kod njih, već dolazi po potrebi, koji se, kao, razume u optički deo mreže, ali je bio na odmoru.
Tu sam ja digao ruke i otišao da raskinem ugovor. Službenica je rekla da treba da platim prvi mesec korišćenja 2800 dinara. Kada je videla moje tužne okice, rekla je, dobro, može da platiš za polovinu meseca. Kada sam pomislio da je to sve, dočekao me nastavak. Kaže, treba da platim i troškove instalacije u iznosu od 8000 i nešto dinara. Pošto mi je bilo mrsko da se sa njima preganjam po sudovima, platio sam sve što su tražili i otišao, samo da ih ne gledam više.
Eto, tako je počela i završila se saradnja sa Jotelom. Od sada, od mene mogu da očekuju samo negativnu reklamu.
Druze da njih interesuje negativna kampanja ili misljenje korisnika do takvih stvari ne bi dolazilo. Jedan od mojih sagovornika na ovom forumu je meni napisao kad sam ja imao problema sa njima da nisam imao srece. Ocito da i vi niste imali srece jer u toj kompaniji jedino vam sreca moze biti od pomoci i nista vise. Njihov jedini moto je da uzmemo pare od naroda a za kvalitet usluga kao i samu uslugu bas nas briga, a jos manje i za pravila i za zakon. Tu firmu treba zaobilaziti u sto vecem luku. Onaj citat iz Maratonaca "Ko je njih poznavao ni pakao mu nece tesko pasti" potpuno odgovara pomenutoj kompaniji. Ako sam dobro razumeo vi ste njima za dve nedelje koriscenja platili oko 10.000 dinara, a vise niste imali internet nego sto ste imali. Kako to nazvati nego najobicnija pljacka, a firmu okarakterisati kao lopovsku. Po njima trebali ste da izgurate ceo ugovor bez obzira da li imali ili ne njihove usluge. Vidite i sami kako ide 2800 pa onda moze i pola. A troskove instalacije ni u snu niste trebali da placate. Kakva montaza, kad nista ne radi. Ali oni i igraju na tu kartu, da necemo da se natezemo sa njima nego da platimo. Njih samo treba goniti i juriti do samog kraja da uvide da mi nismo bas tako glupi kao sto misle i da osete posledice njihovog ponasanja i grubo krsenje zakona.
 
Pa tako navataju naivne ljude ( izvini druze, ali sta drugo da ti kazem, nego da si to ). Ako ti mozes za takvu stvar da zazmuris i placas sta god da ti kazu, ja stvarno ne znam da li da se cudim koliko je to pljacka ili koja je ovo naivnost.
Da li ste vi ljudi culi za advokate, za prava, za zakon, za bilo sta.
Tako nam i drzava funkcionise.... Deri ljude ako moze, ako ne, nikom nista, ali ako cute, samo cepaj.
Z A L O S N O
 
Ja sam u Vranju korsnik jotela evo vec 3 godina, kako sam produzio ugovor, internet i fix, jedan problem imao pre god dana i resili u toku dana, internet nikad nije bar kod mene prestao da radi, ili imao neki problem, sve fukncionise bolje nego sto sam imao kod mts-a, ili super nove. Tako da moje iskustvo je veoma pozitivno
 
Iz prepiske zakljucujem da je ocigledno bitno i u kom ste gradu ili kom delu grada. Ja sam bivsi korisnik Jotela, i zaista net nikad nije stucnuo a korisnik sam bio bar 10 godina sto se TV-a tice, za net se ne secam ali cim je bilo mobuce da se predje na optiku, presao sam. Paradoks je da sam ih promenio upravo zbog problema sa internetom (koji se desio bas u periodu kad su svi napustali zbog Arena... i koji je neodgovorno "(ne)resavan" 12 dana, o cemu sam pisao na forumu)

Smesna stvar je sto mi je upravo stigo njihov racun kao da sam jos uvek njihov korisnik, a ja ih odjavio jos proslog meseca :D

Apsolutno podrzavam ljude koji raskidaju ugovore zbog cele peripetije sa kanalima Telekoma, ali neka i oni razumeju da nekom to nije smetalo :)
Svi ovde znamo kolko je Jotel ozbiljna firma (meni se smuci uvek kad posetim njihov sajt) ali svako moze da izvaga da li mu takav Jotel odgovara ili ne.
Ja ih promenio, ali nemojte da se zaludjujete time da su ostali mnogo bolji, nebrojano puta sam cuo ljude da se zale na supernovu i sbb.
Vracanje 7 dana unazad kolko znam nije moguce preko koaksijalnog kabla (ispravite me ako gresim) vec samo ako imate IPTV. A tu su vecina koje sam isprobao ogroman KRSH! I jedini koji zaista vrede sto se kvaliteta slike i korisnickog iskustva tice su EON tj SBB.
 
Iz prepiske zakljucujem da je ocigledno bitno i u kom ste gradu ili kom delu grada. Ja sam bivsi korisnik Jotela, i zaista net nikad nije stucnuo a korisnik sam bio bar 10 godina sto se TV-a tice, za net se ne secam ali cim je bilo mobuce da se predje na optiku, presao sam. Paradoks je da sam ih promenio upravo zbog problema sa internetom (koji se desio bas u periodu kad su svi napustali zbog Arena... i koji je neodgovorno "(ne)resavan" 12 dana, o cemu sam pisao na forumu)

Smesna stvar je sto mi je upravo stigo njihov racun kao da sam jos uvek njihov korisnik, a ja ih odjavio jos proslog meseca :D

Apsolutno podrzavam ljude koji raskidaju ugovore zbog cele peripetije sa kanalima Telekoma, ali neka i oni razumeju da nekom to nije smetalo :)
Svi ovde znamo kolko je Jotel ozbiljna firma (meni se smuci uvek kad posetim njihov sajt) ali svako moze da izvaga da li mu takav Jotel odgovara ili ne.
Ja ih promenio, ali nemojte da se zaludjujete time da su ostali mnogo bolji, nebrojano puta sam cuo ljude da se zale na supernovu i sbb.
Vracanje 7 dana unazad kolko znam nije moguce preko koaksijalnog kabla (ispravite me ako gresim) vec samo ako imate IPTV. A tu su vecina koje sam isprobao ogroman KRSH! I jedini koji zaista vrede sto se kvaliteta slike i korisnickog iskustva tice su EON tj SBB.
U moru nasih komentara koji su mozda malo potaknute i preteranim emocijama Vas komentar je pravo osvezenje i odslikava situaciju upravo onakvu kakvu jeste. Ako sam dobro shvatio vi ste otisli iz Jotela zbog njihovih sluzbi kojie nisu mogle da rese 12 dana problem.ali nista cudno jer kod mene to mesecima nisu mogli da rese..Nemojte se mnogo cuditi zbog racuna koje Vam stizu, vec to proverite jer imam utisak da ni oni vise ne znaju sta rade. Niko nije protiv ljudi kojima odgovara nova tv sema Jotela i to je sasvim u redu. Oni se zbog toga nece buniti niti raskidati ugovore. Cak sta vise ubedjen sam da ce namaci jos novih pretplatnika kojima ta sema odgovara. Postavlja se pitanje sta sa ljudima kojima to ne odgovara, a Jotel mi ne omogucava raskid ugovora, vec trazi da se plate penali u vidu gratis meseci i troskova instalacije i deisntalacije sto je negde oko 25.000 din. Ni to ne bi bio problem bez obzira sto time grubo krse zakon, da ljubazno objasne korisniku da su oni protiv raskida ugovora i da ga upute kako dalje voditi postupak ukoliko korisnik nije zadovoljan odgovorom. Oni nece da prime pisane zahteve za raskid ugovora, koji im se donesu u poslovnicu, zatim ti usmeno kazu da oni ne tumace zakon tako i naravno traze novac ako hoces da raskines, a onda prete izvrsiteljima i naravno cuvene njihove reci "To li su te naucili ovi iz mts-a i dali ti gratis periode. Mi imamo pravo da povecavamo cene i menjamao tv semu kako hocemo a vase je da placate do kraja ugovora svidjalo se to vama ili ne ili idu izvrsitelji" Vi uzmete njihov tv zbog odredjenih kanala, oni ih posle izvesnog vremene ukinu, ubace neke nove i kazu gledacete sta mi hocemo a ne sta vi hocete. Anarhija do zla Boga. Zato sam svim svojim prijateljima i preporucio da ne idu u poslovnicu nego da im se obrate pismenim putem mail-om ili postom, da sacekaju odgovor 15 dana pa ako im ne odgovore ili im u tom roku odgovore negativno sledi prijava ratelu, a moze i inspekcijama. Zadnja istanca je sud. Tako je propisao Zakon o elektronskim komunikacijama. Ako im je namera da na taj nacin zadrze korisnike mislim da je to kontraproduktivno. Nisam ovde hteo da nabrajam koje su sve zakone prekrsili kao i obicaje dobrog poslovanja jer sam to vec navodio u svojim ranijim postovima. Uostalom pogledajte post coveku kome su uzeli 10.000 dinara za uslugu od 15 dana koju nisu isporucivali i sve ce Vam biti jasno.
 
U moru nasih komentara koji su mozda malo potaknute i preteranim emocijama Vas komentar je pravo osvezenje i odslikava situaciju upravo onakvu kakvu jeste. Ako sam dobro shvatio vi ste otisli iz Jotela zbog njihovih sluzbi kojie nisu mogle da rese 12 dana problem.ali nista cudno jer kod mene to mesecima nisu mogli da rese..Nemojte se mnogo cuditi zbog racuna koje Vam stizu, vec to proverite jer imam utisak da ni oni vise ne znaju sta rade. Niko nije protiv ljudi kojima odgovara nova tv sema Jotela i to je sasvim u redu. Oni se zbog toga nece buniti niti raskidati ugovore. Cak sta vise ubedjen sam da ce namaci jos novih pretplatnika kojima ta sema odgovara. Postavlja se pitanje sta sa ljudima kojima to ne odgovara, a Jotel mi ne omogucava raskid ugovora, vec trazi da se plate penali u vidu gratis meseci i troskova instalacije i deisntalacije sto je negde oko 25.000 din. Ni to ne bi bio problem bez obzira sto time grubo krse zakon, da ljubazno objasne korisniku da su oni protiv raskida ugovora i da ga upute kako dalje voditi postupak ukoliko korisnik nije zadovoljan odgovorom. Oni nece da prime pisane zahteve za raskid ugovora, koji im se donesu u poslovnicu, zatim ti usmeno kazu da oni ne tumace zakon tako i naravno traze novac ako hoces da raskines, a onda prete izvrsiteljima i naravno cuvene njihove reci "To li su te naucili ovi iz mts-a i dali ti gratis periode. Mi imamo pravo da povecavamo cene i menjamao tv semu kako hocemo a vase je da placate do kraja ugovora svidjalo se to vama ili ne ili idu izvrsitelji" Vi uzmete njihov tv zbog odredjenih kanala, oni ih posle izvesnog vremene ukinu, ubace neke nove i kazu gledacete sta mi hocemo a ne sta vi hocete. Anarhija do zla Boga. Zato sam svim svojim prijateljima i preporucio da ne idu u poslovnicu nego da im se obrate pismenim putem mail-om ili postom, da sacekaju odgovor 15 dana pa ako im ne odgovore ili im u tom roku odgovore negativno sledi prijava ratelu, a moze i inspekcijama. Zadnja istanca je sud. Tako je propisao Zakon o elektronskim komunikacijama. Ako im je namera da na taj nacin zadrze korisnike mislim da je to kontraproduktivno. Nisam ovde hteo da nabrajam koje su sve zakone prekrsili kao i obicaje dobrog poslovanja jer sam to vec navodio u svojim ranijim postovima. Uostalom pogledajte post coveku kome su uzeli 10.000 dinara za uslugu od 15 dana koju nisu isporucivali i sve ce Vam biti jasno.
Da, slažem se da su to pederske fore. Inače meni su umanjili račun (doduše morao sam da ih podsetim na to) za onaj mesec gde mi nisu rešili problem sa netom. Imao sam sreću da mi je ugovor istekao pa sam samo odjavio usluge.
A račun koji je stigao posle toga je navodno poslat pre raskida i rekli su mi da na njega ne obraćam pažnju jer je već plaćen.
 
Pa sta se desva u JOTEL-u, oce neko da napise sta je sa kanalima..... Radi li sve od UG ?
Jel to neko zabranio da se pise o Jotelu ili... ?
 
Neverovatno, svima kojima su istekle ugovorene obaveze Jotel je sam aktivirao novu ugovorenu obavezu na 2 godine i dao 3-5 meseci po 1 dinar bez potpisivanja novog ugovora? Da li mogu ovo da rade bez vaseg pristanka i potpisa? Da li je ovo u skladi sa zakonom?
 
Jotel je sam aktivirao novu ugovorenu obavezu na 2 godine i dao 3-5 meseci po 1 dinar bez potpisivanja novog ugovora? Da li mogu ovo da rade bez vaseg pristanka i potpisa? Da li je ovo u skladi sa zakonom?
Postoji rešenje ministarstva za trgovinu i telekomunikacije koje određuje da je automatska obnova ugovora za Exe Net ništavna.
Da li i kako ovo može da se primeni na Jotel, odnosno mora li neko da uđe u postupak preko institucija, ne mogu da prejudiciram.
 
U ugovoru, koji je javno dostupan na sajtu, pod članom 9. stoji ovo

E sad kako je potpis ugovora automatski i pristanak na uslove iz istog, ostaje samo da se vidi da li je zakonski ispravan tako formulisan član. Kao što Uji reče za Exe.
Ratel je prvo mesto za žalbu. Mada lično bi odneo kod njih ovo rešenje ministarstva i pokušao tako da osporim to.
 

Prilozi

  • IMG_20230622_000652.jpg
    IMG_20230622_000652.jpg
    129.6 KB · Pregleda: 24
Poslednja izmena:
Neverovatno, svima kojima su istekle ugovorene obaveze Jotel je sam aktivirao novu ugovorenu obavezu na 2 godine i dao 3-5 meseci po 1 dinar bez potpisivanja novog ugovora? Da li mogu ovo da rade bez vaseg pristanka i potpisa? Da li je ovo u skladi sa zakonom?
Мени личи на тешку превару. Сигуран си да нико није ништа потписао ?
U ugovoru, koji je javno dostupan na sajtu, pod članom 9. stoji ovo

E sad kako je potpis ugovora automatski i pristanak na uslove iz istog, ostaje samo da se vidi da li je zakonski ispravan tako formulisan član. Kao što Uji reče za Exe.
Ratel je prvo mesto za žalbu. Mada lično bi odneo kod njih ovo rešenje ministarstva i pokušao tako da osporim to.
То имаш код 100% провајдера. Значи да ће ти испоручивати интернет и када истекне уговорна обавеза. Али не и да се може аутоматски продужити уговор, што је кривично дело и пре свега безобразлук на квадрат. Нови уговор се потписује и потписује га онај који то жели, не постоји аутоматско продужење.
 
Ne, ovde je stvar jasna. Mora da se izbori ništavnost tog člana 9 gde ugovor se automatski produžava 12 meseci, ukoliko se korisnik ne izjasni o raskidu 30 dana pre isteka ugovorne obaveze od 2 godine, što u biti stvari predstavlja nepravičnu ugovornu odredbu. Čak i novi zakon o elektronskim komunikacijama precizira da ugovor na određeno vreme sa obaveznim trajanjem ima ugovornu obavezu, a koji kasnije prelazi u ugovor na neodređeno vreme.
 
Neverovatno, svima kojima su istekle ugovorene obaveze Jotel je sam aktivirao novu ugovorenu obavezu na 2 godine i dao 3-5 meseci po 1 dinar bez potpisivanja novog ugovora? Da li mogu ovo da rade bez vaseg pristanka i potpisa? Da li je ovo u skladi sa zakonom?
Jel si siguran u to, odakle ti informacija? Pre ce biti da je ovo sto je Johnny napisao i to donekle ima smisla🤔
 
I meni su tako produžili, pa sam samo platio te gratis mesece koje sam koristio kako bih raskinuo... Tako da, niste obavezani na 2 god, samo treba da platite te gratise
 
To je izgleda promena u odnosu na prethodni ugovor.
Kod mene u ugovoru, u clanu 9, stoji da se usluga automatski produzava na 24 meseca.
Ali nemam onu boldiranu racenicu (da se gratis period ne racuna).
 
I meni su tako produžili, pa sam samo platio te gratis mesece koje sam koristio kako bih raskinuo... Tako da, niste obavezani na 2 god, samo treba da platite te gratise
Не треба ни гратисе ако нисте тражили обнову.
To je izgleda promena u odnosu na prethodni ugovor.
Kod mene u ugovoru, u clanu 9, stoji da se usluga automatski produzava na 24 meseca.
Ali nemam onu boldiranu racenicu (da se gratis period ne racuna).
То је противзаконито ако се неко сетио да тако напише.
 
Не треба ни гратисе ако нисте тражили обнову.

То је противзаконито ако се неко сетио да тако напише.
To svi praktikuju. Samo mislim da zakonski nemaju pravo da te zadrzavaju ako ti trazis raskid u slucaju da ti je istekao ugovor. Meni je SBB trazio da najavim raskid mesec dana unapred pre isteka ugovora.
 
To svi praktikuju.
Није тачно.
Samo mislim da zakonski nemaju pravo da te zadrzavaju ako ti trazis raskid u slucaju da ti je istekao ugovor.
Помешао си са тим да уговор важи неограничено док неко не поднесе захтев за раскид. Тада нема плаћања гратис месеци јер је уговор истекао.
Управо као што си имао искуство са SBB.
 
Није тачно.

Помешао си са тим да уговор важи неограничено док неко не поднесе захтев за раскид. Тада нема плаћања гратис месеци јер је уговор истекао.
Управо као што си имао искуство са SBB.
Pa upravo to. To ljudi mesaju. Ne moze automatski da se produzi ako ti ne potpises. A i nece niko dzaba da ti daje gratise. Tako da mislim da je sve ovo dezinformacija😀
 
I posle isteka ugovorne obaveze se isporucuje paket koji se koristio dok je trajala ugovorna obaveza, ko ne zeli ne mora da produzuje ugovor a imace isti paket usluga za koje je potpisao ugovor. I posle UO nastavljas da placas isto kao i u prethodnom periodu sve dok ne odes do njih i raskines ugovor.
 
Pa upravo to. To ljudi mesaju. Ne moze automatski da se produzi ako ti ne potpises. A i nece niko dzaba da ti daje gratise. Tako da mislim da je sve ovo dezinformacija😀
Kakva dezinformacija?! Pruzio sam link i ss sa Jotelovog sajta gde stoji primerak ugovora. Izvolite pogledajte pre iznosenja pausalnih zakljucaka.
 
Pogledao sam ovaj deo odnosno tačku u ugovoru pa ću ga i protumačiti pošto vidim da ti to pravi nedoumice. Kaže se da se ugovor potpisuje sa minimalnim trajanjem. Neka to bude 24 meseca. I da u taj period ne ulaze promo meseci koje je korisnik dobio. Neka budu da su oni 1 dinar.
Primer: Korisnik prilikom potpisivanja ugovora, sa minimalnim trajanjem 2 godine (ugovorna obaveza) dobije 3 gratis meseca po 1 dinar.
Dakle ima obavezu da plati 3x 1 dinar +24 meseca po određenoj ceni.
Ako ne najavi raskid 30 dana pre isteka ovih 24 meseca, onda se ugovor produžava za još 12 meseci.
Obično operateri stave da je taj tok neodređeno. Oni su ga odredili na 12. U tom periodu korisnik i dalje ima uslugu, plaća mesečnu pretplatu ali... Nema ugovornu obavezu. Dakle, postoji nekakav ugovor po osnovu koga operater korisniku isporučuje uslugu.

Isto tako, operater je mogao staviti odredbu da se nakon isteka minininalnog perioda zagarantovanim ugovorom (24 meseca u našem primeru) ugovor ne produžava automatski. Šta bi to značilo da na dan isteka ugovora operater može da prekine sa pružanjem svih usluga jer ugovora dalje nema odnosno nema pravnog odnosa za pružanje usluga. Ako nema pravnog ugovorenog odnosa onda operater to ne može da naplati korisniku.

Iz svega proizilazi da vam ovde vam vaš operater i dalje pruža usluge na još godinu dana a vi se u tom periodu možete kada god izjasniti da li želite da se opet obavezete (ugovorna obaveza) ili ćete nastaviti tako da koristite usluge ili ćete ih prekinuti kada vam više iste ne budu potrebne.
 
1687801096750.png

I sta bi s ovim? LOL... Evo ga skoro kraj Juna... Jel "digli" nekom nesto, sem pritiska?
 
Nazad
Vrh Dno