Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Malo je lakse za zglobove, al realno posle 20 dana radjenja obicnih dodje sve na svoje. Tako da po meni bespotrebna “sprava”
 
25 godina (sa manjim ili većim pauzama) radim razne vežbe, nemam problem sa zglobovima, pa kapiram da mi ovo onda ne treba. Mislio sam da je možda malo bolje sa ovom spravom, iz nekog razloga.

Videh i ovo: https://ananas.rs/proizvod/fed-trenazer-za-ruke-60kg/391899

Vredi li uzimati? Ne idem u teretanu godinama, ali vežbam ovako, rekreativno. Trenutno sam na 107kg, imam dugačke i solidno jake ruke, ali ne znam koja verzija bi mi odgovarala, da li 40/50/60kg.
60 mi deluje nekako mnogo, 40 onako.. možda 50, kao zlatna sredina?

Našao sam ovu tabelu:
bace04f1ffd2eefdaa458b20168f478e


Sad da li 40kg ili 50kg.. verovatno bolje 40kg.
 
Poslednja izmena:
Izbacili mi ona polja za vaučere, osvojio sam famoznih 500 din (nalog sa kupovinama od 20k din. u poslednja 3 meseca) tako da izgleda nema veze sa ukupnim iznosom.
I sve bi to bilo ok da ne traže prijavu na newsletter i sms servis 🤡 Traže da te smaraju zbog 500 din. uštede, smešno.
 
U odnosu na klasične nema mnogo smisla. Ima dosta recenzija sličnih push up board-ova na YT, baci pogled pa proceni da li vrede.
 
Meni tek danas skinuli sa kartice kupovine od pre mesec i po... ni zaduzili karticu nisu po kupovini. Ko ovo radi, nikad do sad video nisam?
 
Meni tek u petak vratili pare posle mesec i po dana od datuma vraćanja paketa. Isto pitam ko ovo radi i da nisam do sada to video
 
Izbacili mi ona polja za vaučere, osvojio sam famoznih 500 din (nalog sa kupovinama od 20k din. u poslednja 3 meseca) tako da izgleda nema veze sa ukupnim iznosom.
I sve bi to bilo ok da ne traže prijavu na newsletter i sms servis 🤡 Traže da te smaraju zbog 500 din. uštede, smešno.
Pisali su u temi da broj može biti neki totalno random, ne utiče na kupon. U tom slučaju bih našao broj nekog ministarstva ili neke druge parazitske ustanove i počastio ih, možda čak i neki broj od Delte 😆
 
Ako imate sestocifreni broj mobilnog, kucajte po jedan broj od 0-9 kao sedmu cifru na drugim nalozima, da bi dobili vas svakako. To je u slucaju da salju neka bitna obavestenja. Ako spamuju gluposti, lako se odjaviti.
 
Poslednja izmena:
Ako hoćeš nešto da uzmeš, moraš nešto da daš da ga *ebeš. Na sve strane se kuka na prava na kraju a niko da pomene obaveze. Na kraju sve je uzajamno, prečice nisu u toj "moralnoj" priči
 
Bukvalno sam dao savet koji sadrzi davanje. :)
U ovom slucaju svog broja vise puta, a ne nekog random tudjeg broja. Sto se tice morala, to je vec diskutabilno.
 
Samo da napomenem šta rade ovi banditi iz Ananasa pa vi razmislite da li ćete i dalje da plaćate karticom, bilo preko sajta, bilo preko paket zone/paketomata. Imao sam 4 porudzbine, 1 u decembru i 3 u januaru, preuzeto i plaćeno karticom u paket zoni, iznos na tekućem odmah zadužen i više nisam raspolagao njime.
Danas, 27.2.2023. ulazim u mobilnu aplikaciju i vidim da su mi OPET skinuli taj iznos sa računa.
Skucao sam mail ananasu, kontaktirao i banku, ali ovime sam definitivno završio sa ovim diletantima.
 
Samo da napomenem šta rade ovi banditi iz Ananasa pa vi razmislite da li ćete i dalje da plaćate karticom, bilo preko sajta, bilo preko paket zone/paketomata. Imao sam 4 porudzbine, 1 u decembru i 3 u januaru, preuzeto i plaćeno karticom u paket zoni, iznos na tekućem odmah zadužen i više nisam raspolagao njime.
Danas, 27.2.2023. ulazim u mobilnu aplikaciju i vidim da su mi OPET skinuli taj iznos sa računa.
Skucao sam mail ananasu, kontaktirao i banku, ali ovime sam definitivno završio sa ovim diletantima.
Da ti nisu tek sad skinuli taj rezervisan iznos?
Piše kolega @Envoy da su njemu tako.

Prilično sam siguran da nije moguće da se desi ovo što si ti napisao, a to je da ti opet skinu već plaćen iznos...
 
Da ti nisu tek sad skinuli taj rezervisan iznos?
Piše kolega @Envoy da su njemu tako.

Prilično sam siguran da nije moguće da se desi ovo što si ti napisao, a to je da ti opet skinu već plaćen iznos...
Iznos raspoloživih sredstava i u SMS-u a i u app banke odmah umanjen tada kada sam plaćao i sredstva bila u statusu "rezervisana." Nisu mi "vraćena" u međuvremenu a da nisam primetio, a sad definitivno realizovana, redovno gledam stanje, svaki dan bukvalno.
 
@Bassnectar91

Ja mislim da se iznos rezerviše kada se poruče artikli, a iznos se skida sa kartice kada se isporuče. U slučaju da se ne isporuče svi artikli koji su naručeni, sa računa se ne skida rezervisani iznos već umanjen za neisporučene artikle.
 
@Bassnectar91

Ja mislim da se iznos rezerviše kada se poruče artikli, a iznos se skida sa kartice kada se isporuče. U slučaju da se ne isporuče svi artikli koji su naručeni, sa računa se ne skida rezervisani iznos već umanjen za neisporučene artikle.
Meni je odmah stigao sms kada sam plaćao i preuzimao u paket zoni da je plaćeno toliko i toliko, i raspoloživo toliko (umanjeno za plaćeni iznos), i kada sam tada ulazio u app banke, te transakcije su bile rezervisane, i stanje na racunu umanjeno za te iznose. I danas ulazim u app, kad ono opet skinuto sve to, kažem proveravam račun svaki dan bukvalno, plaćam sve i svašta i online i fizički na licu mesta, pa moram da upoređujem šta je skinuto a šta ne.
 
Tu ti je onda banka adresa a ne Ananas, bez banke to ne bi moglo, neka obrazlože šta se desilo...
Verovatnije je da su to tek sad realizovali definitivno skidanje rezervisanih sredstava, nego da su dva puta skinuli...
 
Ja sam sve pakete (dvadesetak) platio karticom, sva plaćanja su išla na ovaj način na koji sam napisao i problema nisam imao. Naklakše možeš da proveriš tako što otvoriš aplikaciju i pogledaš kompletan promet prema ananasu od trenutka kada kupuješ kod njih.
 
Tu ti je onda banka adresa a ne Ananas, bez banke to ne bi moglo, neka obrazlože šta se desilo...
Verovatnije je da su to tek sad realizovali definitivno skidanje rezervisanih sredstava, nego da su dva puta skinuli...
Pomislio sam i na to, ali kako to utvrditi? Od banke sam dobio instrukciju da kontaktiram ananas i da mi odgovore da neće raspolagati navedenim novcem, da to prosledim banci pa da odrade chargeback.
 
Ako je Mobibanka imao sam skoro slican slucaj, doduse sitan iznos za busplus.
Vratili mi novac
 
Da ti nisu tek sad skinuli taj rezervisan iznos?
Piše kolega @Envoy da su njemu tako.

Prilično sam siguran da nije moguće da se desi ovo što si ti napisao, a to je da ti opet skinu već plaćen iznos...
Meni u izvodima banke ne stoji da su skinuli kada sam platio karticom ali nesto se secam da su onda naplatili...
Nisu rezervisana sredstva, to se vidi na racunu u raspolozivom iznosu.
Jako cudno je ovo, dovoljno da batalim da kupujem na Ananasu,

Edit: I ja sam u tripu da su mi uzeli pare dva puta.
Rajf je banka...
 
Nemojte da se ljutite, ali pre nego što optužite Ananas da je 2x naplatio nešto, proverite izvode. Ne znam koje banke koristite, ali valjda bi svaka trebalo da ima pregled izvršenih transakcija i filtere. Ubacite kriterijum Ananas, podesite vremenski opseg i to je to. Čak ako mora ručno da se pogledaju poslednja dva meseca, nije ni to neki veliki posao, a važno je da znamo pravu informaciju.

Ja sam ih godinu dana hvalio na sva usta. Od Nove godine su počeli da se takmiče u kategoriji za najgori webshop i ne štedim ih ovde. Jedino što ih trenutno drži iznad površine su povoljne cene akcijskih proizvoda. A direkt, koji se pompezno reklamira "dostava narednog dana" mi se prošle nedelje pretvorilo u 5 dana (i to nakon urgencija korisničkoj podršci). Obična porudžbina od Sparka, danas ostavljena u paket zonu, nakon 8 dana. Osim dobrih akcija, za mene je glavni adut bila brza i profesionalna dostava. U ovom trenutku su najgori po tom pitanju. Imao sam nekoliko porudžbina od Metroa, Eplanete, ExtraSporta, neke meni nepoznate prodavnice igračaka, pa čak i sa KP. Sve je poručivano poslepodne, sutra je preuzimao kurir, prekosutra je bilo na adresi ili u paketomatu. Konkretno, Bex i D ekspres su bili kurirske službe.

Bez obzira na sve, ipak mislim da pokušaj duple naplate, čak ni u Srbiji, ne sme niko da pokuša. Ukoliko je bilo nekih problema sa realizacijom transakcije, moguće je da je neka prethodna rezervacija stornirana i napravljena nova. Naravno, to mora da bude dogovreno između banke i njih. Hajde proverite, pa nam javite ;-)

Edit: Ja sam imao slučaj u MTS banci da su mi neke njihove neispravne naplate održavanja jednostavno brisali i pravili nove. I to mi je bilo skandalozno, ali nije bilo duple naplate nikada.
 
Mts i banka tek ne ide jedno uz drugo u poslednje vreme, još kad se ubaci tehnička podrška iz bpš. To je tek zabava.

Imao sam slučaj sa njima i ananasom da odrezervišu - vrate sredstva za nerealizovanu transakciju, tj. za onu koju je ananas proglasio otkazanom. Muke su to. I posle neko kaze loše je pouzećem, dobićeš ciglu umesto telefona, ne veruj prodavcima sa kp i slično. Ja na kp i lumundu nisam 10 godina imao ovo što imam sa ananasom sada. Danas se navršava tačno 40 dana od kako čekam povraćaj novca. Lik sa kp mi pogrešno poslao dd2 od 1 gb umesto od 2 gb, em poslao drugu od 2 gb em mi vratio novac za onu prvu. Ceo proces sredili za 4 dana.
 
I ja sam imao isti problem sa MTS bankom, ali tu je problem njihova retardirana politika da skidaju rezervacije tek nakon 30 dana. Mene je mrzelo da saljem dolaze o otkazivanju porudžbine i vratili su sami posle 34 dana... I to nije samo za Ananas, vec i za ostala plaćanja karticom.
 
Poslednja izmena:
Jel uspeo neko da izvuce kod veci od 500din u poslednjih par dana?
 
Skoro je bila Rosmarino friteza na tu foru, malo je skuplja ali je i veca. Radi na istom principu
 
Nazad
Vrh Dno