Šta je novo?

Gigatron sajt ne radi

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa da su normalni, tražili bi ti da im pokažeš email sa dokazom kupovine i plaćanjem, izvadili bi svoj izvod iz banke, potpišeš da si preuzeo TV i to je to. Umesto da zavuku rukave i reše porudžbine klijentima, oni se *****avaju i čekaju čudo.

Upravo to, nekad se i trgovalo bez interneta pa što ne bi i sada moglo. Trebalo bi da nađu rešenje tako da njihov tehnički problem što manje utiče na klijente. Fino su naplatili robu, čak više nije ni u rezervisanim sredstvima nego je i proknjiženo, a robe nema. U mom slučaju porudžbina je od 5. februara kada im je sistem radio, i potvrdili su mi da imaju uvid u moju porudžbinu i da sam platio telefon, tako da im eventualni dokaz o kupovini čak ni nije potreban, ali džabe kada neće da izdaju robu jer je nemaju u sistemu. Tako i taj tv, ako ga možda nisu imali na stanju u toj radnji već je stigao sa druge lokacije, možda ga nisu mogli zavesti u sistem i zato odbijaju da isporuče dok ne srede sistem, jer navodno ne mogu ništa ni da odštampaju već samo da prodaju robu sa lagera radnje. A što se tiče istorije kupovine na sajtu, ne prikazuje mi telefon tamo. Pretpostavljam da će se pojaviti naknadno. Sad je već prošlo i 15 dana, pa bi trebalo i bodovi da budu dodeljeni, ali ništa od svega toga do daljnjeg.​
 
Tracak nade za sve nas.. Da li su te nekako kontaktirali i javili ti da ce isporuka biti obavljena? Koja je poslednja info koju si od njih dobio?
Prosli ponedeljak je receno da salju, sad ne znam da li sam uhvatio poslednji voz dok je sve bilo normalno
 
Evo jedne nove informacije. Nisam uspeo da dobijem radnju u Galeriji od jutros, ali jesam u Kirovljevoj i rekoše mi da će sve porudžbine koje su obavljene pre 14. februara biće realizovane, i navodno nemaju veze sa problemom u sistemu, već još čekaju da im stignu S23 telefoni, a trebalo bi u toku ove nedelje. Jeste da se to malo kosi sa izjavama nekih drugih njihovih zaposlenih, pa ostaje da se nadamo da ćemo moći da preuzmemo robu u toku nedelje. Takođe, ako nekom znači info, pitah za Yettel kodove za popust u Gigatronu (koji se dobijaju petkom), rekoše da mogu da se iskoriste, nevezano sa problem u sistemu.
 
Upravo to, nekad se i trgovalo bez interneta pa što ne bi i sada moglo. Trebalo bi da nađu rešenje tako da njihov tehnički problem što manje utiče na klijente. Fino su naplatili robu, čak više nije ni u rezervisanim sredstvima nego je i proknjiženo, a robe nema. U mom slučaju porudžbina je od 5. februara kada im je sistem radio, i potvrdili su mi da imaju uvid u moju porudžbinu i da sam platio telefon, tako da im eventualni dokaz o kupovini čak ni nije potreban, ali džabe kada neće da izdaju robu jer je nemaju u sistemu. Tako i taj tv, ako ga možda nisu imali na stanju u toj radnji već je stigao sa druge lokacije, možda ga nisu mogli zavesti u sistem i zato odbijaju da isporuče dok ne srede sistem, jer navodno ne mogu ništa ni da odštampaju već samo da prodaju robu sa lagera radnje. A što se tiče istorije kupovine na sajtu, ne prikazuje mi telefon tamo. Pretpostavljam da će se pojaviti naknadno. Sad je već prošlo i 15 dana, pa bi trebalo i bodovi da budu dodeljeni, ali ništa od svega toga do daljnjeg.​
Zato sto nisu imali u radnji sam i porucio online i reko kad vec porucujem da odmah i platim i posle samo preuzmem u radnji koja je 50m od mene. Juce sam svratio do radnje da vidim sta se desava i tad su mi i rekli da je stigao tv, a i sam sam ga video ali da ne mogu da zavedu u sistemu jer im se vodi kao da nije ni stiglo. Valjda ce uskoro resiti problem na neki nacin bar da mi koji smo ranije porucili i platili mozemo da preuzmemo.
 
Ajd da vidimo kad će gospoda iz GT da izađu u javnost i kažu koje sve podatke su izgubili. Sigurno su naša adresa, brojevi telefona, ime, prezime i lista kupovine nekome na izvolte. Samo još fali da se to leakuje na net pa da kriminalci obiju nekome stan jer je kupio TV od 500k ili nešto slično. Stvar nije za *******ciju a oni kao da nemaju dva šrafa u glavi.
 
Pa dobro nije strasno, ako leakuju samo email adrese, ime prezime, broj moba i full adresa + istorija kupovine. Password je encryptovan sigurni smo :D (Valjda)

Ja samo trenutno razmisljam kolko im je poslovanje puklo, i dal ce firma da ode u k zbog toga obzirom da su mi dosta uredjaja pod garancijom kod njih...
 
Ajd da vidimo kad će gospoda iz GT da izađu u javnost i kažu koje sve podatke su izgubili. Sigurno su naša adresa, brojevi telefona, ime, prezime i lista kupovine nekome na izvolte. Samo još fali da se to leakuje na net pa da kriminalci obiju nekome stan jer je kupio TV od 500k ili nešto slično. Stvar nije za *******ciju a oni kao da nemaju dva šrafa u glavi.
Druze, otisao si u krajnost. Podaci su enkriptovani, a ne preuzeti, hakere ne zanimaju ti podaci, vec da uzmu pare od zrtve, tj Gigatrona i koga vec...
 
Odakle ti znaš? Radiš tamo? Vidiš "druže" da je navedeno "exfiltrated 171GB" podataka. Zanimaju hakere i podaci i otkup, jer i jedno i drugo donosi zaradu. U dobrom delu slučajeva podaci mogu doneti mnogo veću zaradu, zato svaka ozbiljnija grupa (APT) mesecima izvlači podatke i nakon toga radi ransomware.
 
A vidim promenili sajt verovatno, i firmu koja im radi sajt i sve. I eto neki "IT stručnjak" ostavio rupetinu za hackere na serveru i ćao.
Meni samo žao što sad neko moj broj mob. (mada ko zna koliko je već leakovao), sreća adresu nikad nisam stavljao, uvek naručivao da stigne u prodavnicu.

A najskuplji su na foru, jer masa ljudi ne ume da potraži online da li ima negde jeftinije. A to da deru deru pošteno npr. Samsung 980 Pro 1TB kod njih bio 21,000 na drugim mestima 16,700.
Uzima sam u par navrata nešto kod njih ali kad nije bilo na drugom mestu, inače su mi poslednji na spisku.w
Nije mi ih žao kao firme nego strašno mi je žao ako ceo Internet ima podatke kupaca na izvolte (sumnjam da je user_data bio full kriptovan osim šifre).
 
Код мене на Универзитету Цирих имамo ranswomware напад у последњих пар недеља. Делови Универзитета, тј поједини факултети (и можда неке болнице) су у каналу, јер су им подаци кпмпромитовани. Мој институт је на срећу супер прошао, нама нису упали у систем, али управо због овог напада се на неодређено време одлажу сви пројекти у вези са remote office-oм, и све што има везе са приступање интерним серверима споља... Буквално не знају где бију, и представу немају како ће се све завршити. Нико није очекивао овакав проблем, и сад је куку и леле...
'Начи није само гигатрон...
 
Uzima sam u par navrata nešto kod njih ali kad nije bilo na drugom mestu, inače su mi poslednji na spisku.w
Da,ubedljivo najskuplji,ali su mi specifikacije robe kod njih uvek bile medju najkompletnijim i najpouzdanijim,i iskreno i komentare kupaca sam cesto citao i mnogo toga saznao i naucio iz istih.Sto se kupovina tice,na nivou statiskicke greske su,al taman toliko cisto da doniram podatke bazi :ROFLMAO:
 
Fake af. Kao winwin komentari. Ako 1 od 100 kupaca ostavi legit komentar...
99.9% WinWin komentara je bilo legit. Znam, jer sam ja svojevremeno odgovarao na njih. :) Do kraja svoje "karijere" tamo, odgovorio sam na preko 45.000 komentara. Ali ako misliš na recenzije, da, 20-30% je bilo fake. Organizovale su se često nagradne igre u vezi sa pisanjem recenzija.

Što se Gigatrona tiče, uradio sam preorder PSVR2 i platio odmah 9. februara. Nešto me ne greje sunce da će mi to stići danas (22. februara je dan izlaska), ali videćemo. Druge prodavnice kod nas su juče već poslale svojim kupcima, da bi im headset bio isporučen danas, tako da su svi dobili na stanje i tu nema izgovora.
 
Evo jedne nove informacije. Nisam uspeo da dobijem radnju u Galeriji od jutros, ali jesam u Kirovljevoj i rekoše mi da će sve porudžbine koje su obavljene pre 14. februara biće realizovane, i navodno nemaju veze sa problemom u sistemu, već još čekaju da im stignu S23 telefoni, a trebalo bi u toku ove nedelje. Jeste da se to malo kosi sa izjavama nekih drugih njihovih zaposlenih, pa ostaje da se nadamo da ćemo moći da preuzmemo robu u toku nedelje. Takođe, ako nekom znači info, pitah za Yettel kodove za popust u Gigatronu (koji se dobijaju petkom), rekoše da mogu da se iskoriste, nevezano sa problem u sistemu.
Zvao radnju u Pancevu opet vezano za S23 telefone i dobio sam istu informaciju od koleginice. Uredjaji im jos nisu stigli, tako da nisu vezani za ovaj problem sa sistemom. Ceka se da im ih prvo dostavi samsung da bi ih onda nama poslali... Tako da im se sada price slazu, barem za to.
 
Pre ću da poverujem da su dobili zvaničnu instrukciju šta da govore, nego da nije vezano za "problem sa sistemom".
 
Ali ako misliš na recenzije, da, 20-30% je bilo fake.
Da, to. Još sam gledao radnika kako ispred mene piše neke nebuloze u sred prodavnice. :)

Više puta sam pokušavao da ostavim legit review i na gtronu i ww-u gde dodam za i protiv i nikad objavljeno nije. Ako nisu "uwu, najjači ste, najbolja komponenta ikad", piši da neće izaći na svetlost dana.
 
Da, to. Još sam gledao radnika kako ispred mene piše neke nebuloze u sred prodavnice. :)

Više puta sam pokušavao da ostavim legit review i na gtronu i ww-u gde dodam za i protiv i nikad objavljeno nije. Ako nisu "uwu, najjači ste, najbolja komponenta ikad", piši da neće izaći na svetlost dana.
Ne znam,meni su svi komentari uvek uredno pusteni,i nikad se nisu odnosili na njih,vec uvek samo na proizvod. U komentarima sam nalazio zapazanja za koja sam ubedjen da trgovci i ne znaju da takve mogucnosti proizvod poseduje,tako da verujem u verodostojnost komentara. A valjda i mi imamo toliko iskustva da umemo da prepoznamo kvalitetan komentar i kvalitetno misljenje. Win Win sajt gotovo nikad nisam koristio jer mi onako na prvu bio odbojan,a i komentari su vise bili tipa "Kada ce proizvod biti u radnji u Zemunu?" i sl.
 
Meni su svaki komentar na Gigatronu objavili.
 
A najskuplji su na foru, jer masa ljudi ne ume da potraži online da li ima negde jeftinije. A to da deru deru pošteno npr. Samsung 980 Pro 1TB kod njih bio 21,000 na drugim mestima 16,700.

Nije mi ih žao kao firme nego strašno mi je žao ako ceo Internet ima podatke kupaca na izvolte (sumnjam da je user_data bio full kriptovan osim šifre).
Kad svi pređu na drop shipping onda ćeš proizvod moći isto tako, samo virtuelno, online da vidiš i probaš nešto.
Treba staviti na papir cene zakupa lokala, izgradnje centralnih magacina, servise vozila, plate radnika ... i ostale biznis troškove pa shvatiti matematiku.

Želim Gigatronu brz oporavak.
*Ne daj te crackerima ni dinar!
 
Zvao radnju u Pancevu opet vezano za S23 telefone i dobio sam istu informaciju od koleginice. Uredjaji im jos nisu stigli, tako da nisu vezani za ovaj problem sa sistemom. Ceka se da im ih prvo dostavi samsung da bi ih onda nama poslali... Tako da im se sada price slazu, barem za to.
Sinoć su me zvali iz radnje u Galeriji i nažalost priča nije ista. Kažu da će morati da se sačeka da sistem proradi jer bez njega ne mogu da izdaju račun. Nude mi crni telefon koji imaju na stanju, ali ne želim njega, poručio sam zeleni. Posle posla ću svratiti do njih da kupim bar punjač za telefon, pa ako bude novih informacija preneću.
 
Voleo sam tamo da kupujem jer čim dobijem impuls kupovine tamo najčešće imaju na stanju i rade do 22h. Nisu najpovoljniji ali su delovali najprofesionalnije, sajt koji ima krštene filtere i širina ponude. Sa obzirom koliko su velika radnja, ko zna koliki je njima ransom zacepljen. Možda bi i dali da je neka normalna suma. Ovako izgleda da je zacepljeno toliko da im se ne isplati.
 
A cek,ako su njima upali u sistem,jel oni sad prate i trenutno desavanje na sajtu... mislim,sta bi se desilo ukoliko korisnici sad izmenjaju licne podatke,da l bi uspela izmena i u bazi hakera ili oni zadrzavaju bazu koju zateknu pri upadu? :D
 
Naručio sam preko Gigatron sajta u nedelju uveče 12.02.2023. god. miš na akciji i isti odmah elektronski platio i naručio da stigne u lokalnu prodavnicu pored koje često prolazim na putu ka kuci. Posle par dana kad sam proveravao na sajtu primetio sam da im ne radi online prodaja kao ni call centar niti e-mail. Malo pre sam zvao lokalnu prodavnicu da pitam i ona koja se javila vidim da je odmah bila upucena o kojoj narudžbenici se radi i kom konretnom artiklu i da je odmah on-line plaćen. Što je vrlo dobro. Medjutim rekla mi je da pre ponedeljka, 27.02.2023. god. ne očekuju povratak sistema, a tek onda da im dodje naručena i plaćena roba iz centralnog magacina ili odakle već treba da je dobiju u Nišu. Dakle još najmanje 7-8 dana moracu da čekam. Obavezala se da me pozove da dodjem po naručeni miš što su ionako morali. Pošto nisam nestrpljiv, niti imam preku potrebu za novim mišem sačekaću. Eto da i ostali znaju kako i šta da očekuju barem oni koji su naručili pre pada sistema.
 
Pre par dana sam im pisao na fb gde su odgovorili da zbog pada sistema trenutno ne mogu da provere. Danas su oni meni pisali da im posaljem broj porudzbine da izvrse proveru, tako da mozda ce uskoro moci da se preuzme porucena roba.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno