Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

2.6.3 jedina koliko toliko funkcionalna.

Iz aplikacije kontakt centar ne može uvek da se dobije, samo izbaci, a 0800 brojeve nikada nije bilo moguće pozivati iz aplikacije.
 
Poz, mozda je pisano ali stvarno nemam zelju da citam 170 strana da bih pronasao odgovor na svoje pitanje.

Da li u Globaltel-u kada je broj na dopuni i ako osoba ne koristi dopunu nego joj sluzi za nedaj boze da moze da izvrsi poziv postoji vremensko ogranicenje za koliko vremena mora da se potrosi isti kredit.?

Znam da je to kod MTS-a 3 meseca (bar je toliko bilo) i posle koliko god da ima kredita oni pociste racun na 0, isti slucaj je u Yettelu samo kod njih je taj period 2 meseca da vazi kredit i ako ga za to vreme ne potrosisi oni pociste kredit i opet 0 na racunu. Za A1 ne znam jer se nisam kod njih raspitivao.

Kakvo je stanje po tom pitanju u Globaltel? Hvala
 
2.6.3 jedina koliko toliko funkcionalna.

Čitao sam to i zato sam upravo nju vratio na novi uređaj.
Iz aplikacije kontakt centar ne može uvek da se dobije, samo izbaci, a 0800 brojeve nikada nije bilo moguće pozivati iz aplikacije.
Evo sada sam uspeo da dobijem KC iz app, nisam znao da 0800 ne može, i uspeo sam da dobijem svoj fiksni broj. Dobro, ostavljam ovu ver. app, mada... Za sve što meni treba, dovoljan je i *100# meni. :rolleyes: Hvala svima!
 
Uzeo sam Globaltel karticu, pa imam par pitanja, ukoliko neko može da mi pomogne. Prvo, koliko od isteka kredita važi kartica i broj koji sam izabrao? Drugo, ako zovem iz inostranstva broj u Srbiji preko aplikacije, da li mi tarifira kao roming ili ne?
 
Kartica nema rok trajanja, samo u 180 dana da se obavi poziv preko nje, moze i dolazni poziv.
Hvala. Uzeo sam je da stavim u pametni satić klinca, ali ne može da se nakači na internet kad je u satiću, tako da ću je koristiti samo za roming internet dok sam na letovanju.
 
Moras da podesis APN na globaltel i radice net. Trebalo bi da postoji aplikacija za satic iz koje moze da se podesi.

Sto se tice trajanja kredita mislim da je cilj da se ugase neaktivni brojevi i zato traje tri meseca kredit.
 
Moras da podesis APN na globaltel i radice net. Trebalo bi da postoji aplikacija za satic iz koje moze da se podesi.

Sto se tice trajanja kredita mislim da je cilj da se ugase neaktivni brojevi i zato traje tri meseca kredit.
Ma najgore je što ne može iz aplikacije da se podesi APN, možda nekad bude u nekoj od sledećih verzija. Ali druge mreže rade, samo Globaltel neće. Trebalo bi da srede da i kod njih automatski pokupi APN podešavanja.
 
To mi je po malo glupo da me uslovljavaju do kada moram da potrosim kredit a ako ga ne potrosim da ce da ga uzmu. Po meni je to toliko jajarski ne samo kod Globaltel-a nego i kod MTS-a i Yettel-a.

Da im je toliko zinulo dupe za pare pa da moraju ljudima da uzimaju kredit to mi dno dna.
Nije tacno da posle tri meseca gase kredit. Meni stojo 5-6 meseca dal moze vise neznam
 
"U slučaju da ne izvršite dopunu kredita u neprekidnom vremenskom periodu od 3 meseca od dana poslednje dopune, SIM kartic će vam biti prebačena u pasivni (standby) režim, u kome isključivo možete pozivati hitne službe i ostvarivati dolazni saobraćaj u nacionalnom saobraćaju. Možete ponovo aktivirati svoju SIM karticu uplatom kredita u roku od 30 dana od dana prebacivanja u pasivni (standby) režim. Po isteku ovog roka SIM kartica će biti deaktivirana." Kopirano sa sajta.
 
Nije tacno da posle tri meseca gase kredit. Meni stojo 5-6 meseca dal moze vise neznam

Da se ne ubeđujemo gase-ne gase prilažem SS, deo moje privatne prepiske sa Globaltel Support-om, iz kog se da videti da gase kredit nakon 3 meseca + koju nedelju fore...
 

Prilozi

  • global kredit.png
    global kredit.png
    99 KB · Pregleda: 89
Poslednja izmena:
@Globaltel Support Da li ste ukinuli opciju chat-a na vasoj stranici? Ili otvarate tek u 09h? :)
Pokusavam da se ulogujem na moj nalog u web pretrazivacu, ali ne dobijam verifikacioni kod putem SMS (2x pokusavao u 8.10h i 8.16h)
 
Ma najgore je što ne može iz aplikacije da se podesi APN, možda nekad bude u nekoj od sledećih verzija. Ali druge mreže rade, samo Globaltel neće. Trebalo bi da srede da i kod njih automatski pokupi APN podešavanja.
Kod globaltela mora da se namesti kao da je u romingu da bi radio internet. On u stvari koristi unutrasnji roming. Bar sam ja tako morao na ruteru da namestim
 
"U slučaju da ne izvršite dopunu kredita u neprekidnom vremenskom periodu od 3 meseca od dana poslednje dopune, SIM kartic će vam biti prebačena u pasivni (standby) režim, u kome isključivo možete pozivati hitne službe i ostvarivati dolazni saobraćaj u nacionalnom saobraćaju. Možete ponovo aktivirati svoju SIM karticu uplatom kredita u roku od 30 dana od dana prebacivanja u pasivni (standby) režim. Po isteku ovog roka SIM kartica će biti deaktivirana." Kopirano sa sajta.
Па то тако пише мјесецима(годинама),али немају они снаге да то промијене,првенствено за важење картице,као њихов власник што ради.
 
Navedes im primer 3 njihove poruke o propustenim pozivima i eto
 
Sve se to navodi i reklamira više puta, ali ne vredi kad oni nemaju problema sa sms porukama
 
Sve se to navodi i reklamira više puta, ali ne vredi kad oni nemaju problema sa sms porukama
Ma ne vredi...
"Poštovani, evidentirali smo Vaš problem biće uklonjen u najkraćem mogućem roku."
"Hvala Vam na sugestiji, problem je evidentiran i radi se na tome."
"Poštovani, ako želite da primate pozive preko aplikacije pokušajte ponovo samo proverite da li Vam je uključena ta opcija."
I to već traje više od mesec dana...
 
Da li neko ima problem da mu ne stizu SMS poruke za autentikaciju?
 
Da li neko ima problem da mu ne stizu SMS poruke za autentikaciju?
Šališ se? Pa svi 😃
Za svaki servis je morao neko da se žali, pa da šalje tri-šest-devet-dvanaest primera, da bi oni štelovali. A sad još ne radi njihov servis za propuštene pozive, kažu da je kriv operater sa kog pozivaš, jer im ne dostavljaju na vreme poruke o tom pozivu. Nebulozno.
 
Svi drugi su krivi sem njih. 🤣 Uskoro ce i ovo malo korisnika koje imaju da ih napusti.
 
Svi drugi su krivi sem njih. 🤣 Uskoro ce i ovo malo korisnika koje imaju da ih napusti.
Ја уопште немам представу колико корисника они имају. 5 000-10 000 тако нешто... :ROFLMAO:
 
Još nisu "popravili" aplikaciju (IOS)...

Kad sam se (opet) žalio, isključili su mi opciju centralno na serveru "Primaj pozive i poruke kroz Globaltel aplikaciju", pa napisali:
"Poštovani, ako želite da primate pozive preko aplikacije pokušajte ponovo samo proverite da li Vam je uključena ta opcija."

Sad više ne mogu da zovem 0677 brojeve preko aplikacije... Fantastično! :ROFLMAO:.
 
Nazad
Vrh Dno