Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ista situacija i kod mene, UA...HU posiljke, inace ne narucujem tom logistikom ali sam se vodio devizom "ako stigne, stigne", e pa nije stiglo jos od 11.11. nista, nekih 10ak dolara zbirno od kojih cu se verovatno oprostiti jer ce mi svaki dispute biti odbijen...
 
Štitnik za sunce za optički nišan. Koji pritom nisam ni kupio nego prodavac poslao naknadno jer u trenutku optike nije imao ovaj sunshade.
 
Meni je juce stigao paket od 70eur (SKR ploca i LCD touch display), zapakovan klasicno, bez ikakvih dazbina itd. A desavalo mi se da za istu cifru platim i carinu i porez. Imam jos nekih 10+ posiljki koje cekam, par ih je stiglo ovih dana, tako da ne odskace nista specijalno od nekog redovnog stanja, uzevsi u obzir kinesku NG.
 
Ne znam šta se dešava sa posiljkama u zadnjih par meseci, ali meni uopšte ne stižu, i svaki disput mi se odbija sa obrazloženjem da je pošiljka u mojoj lokalnoj posti. 😁 Imam još 3-4 pošiljke, i mislim da neće ni da stignu…
Isto i kod mene, jedan su totalno iskulirali i mrzi me da radim dispute nije mi to bilo bitno, 2 dolara, al jos dve stvari isto dosta kasne, obicno mi stigne za nekih 25 dana, sad sve nesto mesec i po i ne stize, a davno su kao u BG po trackingu.. Moze li se tu nesto zaliti posti?
 
Ništa od toga Borise, ne interesuju ih neregistrovane pošiljke.
I kod mene kasni par paketa, kad stigne stigne, ako ne stignu šta da mu radim, još uvek sam bolje prošao nego da sam pazario kod naših 500% biznismena sa KP.
 
Paket vrednosti oko 20 evra nije stigao ni posle produžene zaštite. Ima li nade da dobijem spor?
Već sam kontaktirao poštu i proveravao i sve to, ostaje mi još da probam da dobijem pare nazad. U paketu je bilo tri predmeta, sad sam otvorio jedan spor i posle 10 sekundi odmah odgovor od Ali da se prigovor odbija. Pišite ako nešto mogu da uradim.
 
@nebeski.letac

Pojedini clanovi foruma su pisali da im je AE prihvatio potvrde koje
su uspevali da dobiju u lokalnoj posti.

Ako znas nekog u lokalnoj posti mozda moze/hoce da ti napise i overi
potvrdu da posiljka XX...XX na tvoje ime nije prispela za isporuku.
 
Ma bio sam već, ne mogu oni to da izdaju kao i ne smeju, ne kapiraju priču. Jedino da mi neko pošalje takvu potvrdu pa da prepravim podatke.
 
prodje i kineska nova godina, pre 10 dana kupljeno i jos nije ni poslato, jel sam to naleteo na neki scam nalog, nece ni da salje izgleda?
 
Nije još prošla, većina prodavaca je na odmoru do danas, tj. do kraja nedelje, to ti i piše na statusu ;)
 
I ja sam naručio Ryzen 5 5600 17.01., još nije poslat. Slave NG mesec dana… :rolleyes:
 
Trebaće izvesno vreme da se mašinerija pokrene + ljudi su naručivali i u međuvremenu, napravila se "zaliha" naručbina sa kojima se najpre treba izboriti.
Dodatno, pošto su im olabavili restrikcije zbog korone uz povećano putovanje zbog CNY i odmora i povećano druženje ljudi, ja očekujem da će sada jedno 60% populacije tamo biti barem 2 nedelje na bolovanju što znači da neće biti dovoljno ljudi da hendluju sve te porudžbine i pakete po raznim tranzitnim centrima. :ROFLMAO:
 
Evo meni krenulo par paketića, naručenih za vreme praznika ;)
 
Ako neku ima potvrdu da pošiljka nije u lokalnoj pošti neka mi pošalje sliku preko poruke.
 
^ Kako se uopšte dobija ta potvrda? I ja imam problem sa AE trenutno. Pošiljka sa početka oktobra mi nije uručena - nema je u pošti. To je jedina porudžbina od prošle godine koja nije stigla. AE mi pravi problem i odbija dispute rečima da odem do pošte, iako sam im već rekao da sam već išao do pošte par puta i da su mi rekli da nema.
 
Može li dispute da se otvori ponovo kada istekne ono vreme za rešavanje? Šta god da napišem ili da postavim sliku sistem automatski odbija refund bez provere.
 
^ Kako se uopšte dobija ta potvrda? I ja imam problem sa AE trenutno. Pošiljka sa početka oktobra mi nije uručena - nema je u pošti. To je jedina porudžbina od prošle godine koja nije stigla. AE mi pravi problem i odbija dispute rečima da odem do pošte, iako sam im već rekao da sam već išao do pošte par puta i da su mi rekli da nema.
Ma meni je dva-tri puta prošao refund na potvrdu iz pošte, međutim dva-tri puta i nije prošao.
Posle sam skontao da je sve do prodavca i da potvrda ne igra nikakvu ulogu ni njima ni AE.
Ovi pošteniji prodavci sami refundiraju novac u toku dispute postupka (verovatno bi refundirali i da ništa nemaš od dokaza), a ovi bezobrazni se pravi ludi do kraja ma šta da dostavljaš od dokaza neuručenja, i , nažalost, AE uvek rešava u njihovu korist.

Tako da je to lutrija...

Meni otprilike 10-15% poručenog ne stiže i pomirio sam se sa tim, a sve vrednije kupujem preko Ebay.

EDIT: E da potvrda je u stvari mail od pošte, nije nikakav papir.
Dobija se na upit poslat preko sajta pošte, a mail stiže sa [email protected]
 
Meni je prodavac rekao da pokrenem dispute. Ja sačekao još mesec dana, pa pošto nikako da stigne, pokrenem dispute. Odaberem da paket nije stigao, a da je prošao rok da dostavu. Sistem automatski prebaci direktno AliExpress-u na rešavanje, a oni odmah odbijaju u stilu da odem do pošte i proverim/preuzmem.
 
^ Kako se uopšte dobija ta potvrda? I ja imam problem sa AE trenutno. Pošiljka sa početka oktobra mi nije uručena - nema je u pošti. To je jedina porudžbina od prošle godine koja nije stigla. AE mi pravi problem i odbija dispute rečima da odem do pošte, iako sam im već rekao da sam već išao do pošte par puta i da su mi rekli da nema.
Probaj da napišeš imejl, moraju da odgovore - pa kad ti tu napišu da nemaju informacija o toj pošiljci - to proslediš Ali-ju?
Nisam ovo nikad radio (svaki dispute sa dokazima mi je do sada bio uvažen) već ovo predlažem samo kao ideju gde bi dobio kakvo-takvo rešenje.

EDIT: Tek sad vidim da je @Čika_Kure odgovorio...
 
Pisao sam pošti da mi dostave potvrdu da nemaju pošiljku sa tim brojem za mene. Hvala za savete, ljudi.
 
Kad bi za svaki mali paket pitali postu,blokirali bi ih.
Inace meni su zadnji put ovako odgovorili

Поштована,

Пошиљка са наведеном ознаком, коју сте нам проследили је нерегистрована писмоносна пошиљка у међународном поштанском саобраћају – мали пакет, који има јединствени бар-код идентификатор и чија је прва словна ознака U (друго слово у распону од А-Z) плус 9 цифара и на крају има кодну ознаку земље порекла, а која се наноси како би се обезбедило пружање прекограничних царинских електронских најава, како би се једноставније и брже обавиле царинске процедуре. Присуство таквог идентификатора не подразумева пружање услуге са потврдом уручења. С обзиром да се ради о нерегистрованој пошиљци, сагласно важећим прописима којима се уређује обављање поштанских услуга, за исте није предвиђена опција евиденције и праћења статуса. Имајући у виду наведено, као и да све пошиљке из Кине пролазе више логистичких складишта и претоварних тачака, подаци о статусу нерегистрованих пошиљака које нуде портали за електронску трговину нису поуздани и не могу бити потврђени од стране поштанских оператора, док се за разлику од њих, регистроване пошиљке у међународном саобраћају могу пратити.
Уједно нерегистроване поштанске пошиљке, које су због ниске цене и најзаступљеније, не стижу увек као пошиљке из Кине, већ их кинески трговци често шаљу преко логистичких центара широм света, па се тако дешава да оне у Србију и остале државе региона долазе из Литваније, Летоније, Турске, Соломонских Острва, Холандије и других земаља. У том процесу, кинески оператори означавају да је нерегистрована пошиљка стигла у земљу одредишта чим роба напусти Кину, односно логистички центар у некој од наведених држава, а што у већини случајева практично значи да је пошиљка предата авио компанији на превоз или се налази у транзиту. Истичемо да Пошта Србије све приспеле пошиљке из међународног саобраћаја уручује примаоцу одмах након приспећа и спроведених царинских процедура, сходно назначеним адресама прималаца.
У вези са наведеним, нисмо у могућности да Вам пружимо више информација.

С поштовањем,

Пошта Србије
 
Vidim ja da će većina nas da završi ovu sagu sa Alliekspresom i pređe na Ebay.
 
Ja razmatram ovaj Joom.
 
Nazad
Vrh Dno