Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja doneo opremu u četvrtak, nije htela da uzme, kaže sačekaj 30 dana. Verovatno jer kada bih im vratio odmah, ne bi imali osnova šta da naplate za tih mesec dana, jer je ruter kod njih

ZAKLJUČAK!

Ustanovljavanje otkaznog roka je legalno samo kod ugovora na neodređeno vreme, i tokom trajanja otkaznog roka potrošač je dužan da plati naknadu samo za usluge koje su mu u tom periodu stvarno pružene.


Otkazni rok se nikako ne može ugovarati za slučaj raskida ugovora na određeno vreme odnosno raskida tzv „ugovora na neodređeno vreme sa minimalnim trajanjem ugovorne obaveze“, i ne može se nikako ugovarati za slučaj isteka ugovora na određeno vreme.

Ustanovljavanje „otkaznog roka“ za slučaj raskida ili isteka ugovora na određeno vreme vrši se kroz nepravične odredbe u pojedinačnim pretplatničkim ugovorima i opštim uslovima ugovornog odnosa, a cilj mu je da trgovcu pribavi protivpravnu imovinsku korist na ime naknade za dodatnih (tj nametnutih) 30 dana pružanja usluge.

 
Sta bi na kraju da li moze da se otkaze uovorena obaveza zbog promene cene?
 
Mene zanima kako na sajtu i dalje nude iste, neuvećane cene paketa (iznosi posle xy meseci)? Da sam novi korisnik koji želi da potpiše ugovor sa SBB sada, u januaru, po kojoj ceni je usluga?
 
Zato što se u januaru ugovara po trenutnim, "starim" cenama. Ali, svakome će povećati u februaru, a februarski (novi) ugovori ce se sklapati po novim, uvećanim cenama.
 
Zato što se u januaru ugovara po trenutnim, "starim" cenama. Ali, svakome će povećati u februaru, a februarski (novi) ugovori ce se sklapati po novim, uvećanim cenama.
Pa to znači da su novim korisnicima uskratili pravo da budu obavešteni najmanje 30 dana pre stupanja na snagu nepovoljne promene.
Šta znači da ja potpišem ugovor po staroj ceni, ako se ona već sledećeg meseca poveća?
 
Pa nisu uskratili pravo, i dalje je sve krajnje transparentno prikazano na sajtu SBB-a, sekcija "Podrška", podsekcija "Vesti", podpodsekcija "Servisne informacije". Kao što vidiš, sve je veoma lako dostupno😉.
 
Evo nedavno iskustvo sa Telekom za pravna lica.
Pošaljem mail, hoću da preselim priključak na drugu adresu. Provere, kažu može.
Podnesem zahtev, kažu može, ali morate na novi paket. Zašto? Ovaj više ne postoji. Još mi objasne kako će da razdvoje na dva računa optika+fiksni i na drugi račun mobilni I generalno dobijam malo više minuta, ostalo isto, za recimo 100-200 dinara više. I ja reko' neću (već sam rešio internet na novoj lokaciji). Kaže, onda jedino da raskinete ugovor, jer je podignuta cena.

Razmenili smo još nekoliko mailova, odvoje mi mobilni na drugi ugovor (nova UO na 24 meseca, neki najmanji paket), a optiku i fiksni raskinem bez ikakvih penala. Otprilike na polovini UO. Oni predložili.
 
Jel dovoljno da se dopis posalje na [email protected] ? Da se ne mlatim ponovo do poslovnice, sobzirom da nisu hteli da mi daju papir i olovku da odmah napisem juce kad sam bio :D
 
mora lično, koliko sam razumeo. e, sad, verovatno prolazi i digitalno potpisan dokument poslat na mejl
 
Moze li neko da mi ,,prepise'' taj dopis koji treba da se da SBB-u za raskid ugovora zbof povecanja cena?
Treba mi za starijeg komsiju.
Ja cu da mu odstampan a on nek nosi u poslovnicu.
Hvala.
 
Da li neko zna kontakt united grupe ? Na sajtu postoji ali vraca delay
 
Sto jednom neko ko zna ne napose koliko operateri placaju distribuciju kanala. Pri tome i jednan i drugi imaju svoju produkciju pa za te nama bitne sportske i informativne kanale ne placa nista. I jedni i drugi placaju masnokosom 1e za njegove kanale.Koliko kosta distribucija Fox,Cinestar,dokumentarnih kanala? Pri tome ne zaboravite da svi lokalni kanali placaju da budu kod operatera. Od domacih placaju Kopernikus grupi. E sad, ako je osnovni paket televizije oko 1500-1800d izracunajte kolika je zarada.
 
Može se konstatovati da u ovoj situaciji nije problem raskinuti ugovor. Šta posle toga, ima li neka dobra ponuda od drugih provajdera?
 
@goks31 videti u "njihovim" temama
@Gileb zar je bitno ko se koliko ugrađuje i ko koliko zarađuje? nije tema o tome
 
Ne morate da koristite 30 dana nakon raskida ugovora. Imam dosta pravnika i advokata u okruženju. Čak i da ostanete dužni poslednja dva meseca, neće se potraživati jer su skuplji sudski troškovi. Odnesete oprremu, pređete na drugog operatera i milina.
 
Ne morate da koristite .... pređete na drugog operatera i milina.
Bukvalno nemojte uraditi ovo što se savetuje ako nećete da imate gomilu problema i dodatnih finansijskih troškova bez preke potrebe.

Kakvi sudski troškovi, svi troškovi padaju na teret dužnika, jer poverilac (SBB) jednostavno ide na izvršenje na osnovu verodostojne isprave (ugovora sa opštim uslovima poslovanja i neplaćenog računa u valuti) uz dokaz da je dužnik obavešten o obavezi plaćanja.

Molim moderatore da obrišu post @Preoccupation da ga slučajno neko ne posluša.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno