Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Ma kapiramo se, sve okej.

Samo meni licno ako je tako je malo glupo da ne upotrebim ostriji izraz.

Tom logikom, evo ja na primer se bavim projektovanjem enterijera i dogovorimo se da ti moja firma radi stan od 50 kvadrata, to npr spada u manje projekte. I dodje mi lupam yetell da im uradim 10 poslovnica, znas kada bih te ja ispalio da uzmem taj drugi posao, nikada.

Ja licno tako razlikujem sabanske firme od ozbiljnih i to je to. A moze da upravlja svojom firmom kako ko zeli, ali ima i da trpe da ih etiketiram kao sabanske firme (pricam uopsteno).

Sto se tice uvida u stanje, okej je i tako, da mi ne omoguce uvid u stanje. Bolje i da ne znam nego da imam pogresnu informaciju.
 
Poslednja izmena:
Mozete da ih nazivate kako hocete ali na ovom forumu necete ( ni jednog operatera, da ne bude zabune ).
Poredjenje ti nije na mestu jer ovde imas ogranicene resurse i veliki demand u ogranicenom vremenskom roku, jer ti modeli nisu predugo interesantni.
Svaki operater stavlja prvo biznis korisnike ispred privatnih, oni su pravi generatori profita svakom provajderu.
Zato rekoh da je ipak krajnja odluka vasa, srecom ima izbora, kakvog takvog...
 
Vidi, jako mi je neobično, da ne kažem nadrealno, da nemaju software koji može da prati stanje robe po lokacijama. Možda idem u offtopic, ali i manje i veće firme od operatera imaju softver za praćenje stanja robe, čak i kada se radi o mnogo puta većoj količini robe i daleko većem broju ralzičitih artikala. Pa CT Shop je još pre 15 godina koristio Navision koji je na dnevnom nivou pratio u komad svakog artikla u svakoj prodavnici (da, znam, daleko manji proj prodavnica u poređenju sa brojem poslovnica operatera) na dnevnom nivou (dnevnim presekom se updateovalo stanje), a dodatnom "akcijom" se moglo videti i šta je do datog momenta (live) prodato u odrađenoj lokaciji, te je zapravo uvid u stanje bio 100% precizan (izuzimajući stvari koje su bile na rezervaciji i samo fizički sklonjene sa strane. Danas kada su promenili vlasnika (ne jednog, već dva od perioda od kada više nisu deo CT grupacije), imaju i webshop i stanje je poprilično precizno, čak i na sajtu koji je dostupan svakome. Pa apoteke (sistem sa daleko većim brojem prodavnica/prodajnih mesta) sistemski prate stanje na dnevnom nivou (presek ide na osnovu dnevnog knjiženja).

Meni je prosto neverovatno da kompanija poput Yettel-a nema software za ovako nešto. Da li kao integralni deo CRM aplikacije, sistema za naplatu (kase) ili nečeg "desetog" tj. posebnog, nezavisnog software-a - svejedno je. Naravno, kad kažem Yettel, ne mislim samo na Yettel, već i na Telenor pre Yettel-a, a isto važi i za A1 i mts.
 
^^ samo da dodam i za to na rezervaciji i fizicki sklonjen sa strane, to ja ne smem da vidim da je "na stanju" kao korisnik. Jer ako je rezervisan za nekog drugog ja ne treba da vidim da je na stanju. Oni interno mogu da obeleze/oznace kako hoce, ja zelim da vidim da li ima i ako ima da odem da uzmem, a ne da se vozikam 50km po Beogradu po guzvi da bi mi rekli da je rezervisan za nekoga.

Ili ako ne moze nista od ovoga, neka uvedu br. telefona za svaku poslovnicu da mogu da pozovem i da proverim da li je na sajtu informacija ispravna pre nego sto krenem na srecu.

Jer ko zna, mozda je telefon koji sam ja uzeo i bio sklonjen sa strane za nekoga a da radnik koji je bio u smeni nije znao i dao je meni neciji telefon.
 
Potpisao ugovor za tarifni paket polovinom decembra, u poslovnici mi zena rekla prilikom potpisivanja ugovora da cu dobiti 6 meseci za 1 dinar jer traje promotivni period, pre dva dana dobio racun u aplikaciji za polovinu decembra i za tekuci mesec januar pise cena tarifnog paketa, sto znaci da tih 6 meseci po 1 dinar nisam dobio, niti tih 6 mecesi po 1 dinar stoji u ugovoru.
Posto sam uzeo veci paket od planiranog da bi me telefon izasao jeftinije, radnica u poslovnici mi je rekla da cu moci posle godinu dana promeniti tarifni paket ako budem zeleo, a u ugovoru jasno stoji da tarifni paket nije moguce menjati dok traje ugovor, a ugovor je na dve godine.
Taman kad sam mislio da sam pobegao od prevaranata iz MTS-a pojave se novi prevaranti u Yettel-u, izgleda kod nas u Srbiji nema postenog poslovanja nigde.
 
Nije da branim nekoga ali ti kao da prvi put uzimas ugovor pa da te tako navuku na tanak led. Za benefite trazis crno na belo da pise da imas dokaz a sto se tice promene paketa nije te slagala jer ti mozes u bilo kom periodu svog ugovora da predjes na skuplji paket, ono sto ti je precutala je da ne mozes da ides na jeftiniji paket ali to nikada ni kod jednog provajdera nije bilo moguce dok traje ugovor.

Uostalom nazoves call centar i kazes sa kime si pricao i sta ste se dogovorili i trazis da ispostuju dogovorene benefite.
 
Obično se u aneksu ugovora definišu benefiti. Ako nisi dobio i aneks, nešto tu nije kako treba.
 
Nije da branim nekoga ali ti kao da prvi put uzimas ugovor pa da te tako navuku na tanak led. Za benefite trazis crno na belo da pise da imas dokaz a sto se tice promene paketa nije te slagala jer ti mozes u bilo kom periodu svog ugovora da predjes na skuplji paket, ono sto ti je precutala je da ne mozes da ides na jeftiniji paket ali to nikada ni kod jednog provajdera nije bilo moguce dok traje ugovor.

Uostalom nazoves call centar i kazes sa kime si pricao i sta ste se dogovorili i trazis da ispostuju dogovorene benefite.
Za ugovor si u pravu, trebao sam traziti da sve stoji u ugovoru, a sto se tice promene paketa, znam i ja da moze veci paket u bilo kojem momentu, moze i posle mesec dana ali ona mi je rekla da cu moci uzeti manji posle godu nada.
 
Bas iz tog razloga sve treba da pise crno na belo, a kada su takvi telefonski pozivi ako mozes uvek ih snimaj i ko kaze da je nelegalno ili ne znam sta samo ga oteraj u PM jer da si imao snimljen razgovor mozes ih tuziti jer pricaju neistinu i zato sto te dovode u nezgodan polozaj.

Ti koji zastupaju mts, yettel ce kazati bilo sta samo da potpises ugovor i da on dobije svoj bonus za novog korisnika a kada si ti potpisao onda je kasno za teranje mak na konac i dokazivanje ko je u pravu a ko je u krivu.
 
Da li je nelegalno snimanje ako na samom početku razgovora to jasno naglasiš i najaviš "Samo da vas upoznam da se ovaj razgovor snima"!?
 
Bas iz tog razloga sve treba da pise crno na belo, a kada su takvi telefonski pozivi ako mozes uvek ih snimaj i ko kaze da je nelegalno ili ne znam sta samo ga oteraj u PM jer da si imao snimljen razgovor mozes ih tuziti jer pricaju neistinu i zato sto te dovode u nezgodan polozaj.

Ti koji zastupaju mts, yettel ce kazati bilo sta samo da potpises ugovor i da on dobije svoj bonus za novog korisnika a kada si ti potpisao onda je kasno za teranje mak na konac i dokazivanje ko je u pravu a ko je u krivu.
Znam, aj tarifni paket manje vise jer u svim paketima ima sve isto samo se gigabajti interneta razlikuju i zbog toga je veca cena, placacu ga 500 dinara skuplje svaki mesec nije problem ali ono sto mi smeta je, sto nisam ispostovan za tih 6 meseci za 1 dinar. Ja imam i dokaz da mi je to obecano jer sam nekoliko dana pre potpisivanja ugovora isao da se raspitam sta nude i zena mi je na brosuri ispisala sve, cak i svoje ime kao i kontakt telefon. Na toj brosuri jasno pise 6 meseci za 1 dinar. Posto smo posle komunikaciju vrsili preko Vibera dok mi nije prebacen broj u Yettel, poslao sam joj poruku na Viber da benefiti nisu ispostovani ali koliko vidim jos nije pogledala poruku. Nadam se da ce posle praznika pogledati, odgovoriti i da cu resiti nastalu situaciju.
 
A možda i jeste pogledala poruku ali je u Viberu isključila mogućnost da drugi vide da li je ona videla poruku (dve ljubičaste kvačice) ili je videla u notifications ali se pravi luda...
 
Njihovim radnicima u poslovnicama ništa ne treba verovati na reč. Meni su tvrdili da je osiguranje uređaja obavezno pri kupovini "premium" uređaja (u ovom slučaju iP13) u prvom mesecu, ali i da je prvi mesec besplatan, pa da samo trebam da ga otkažem nakon par dana. Naravno, naplatili su mi ceo iznos za taj prvi mesec. Tek posle reklamacije su mi sledeći račun umanjili za tu plaćenu cifru osiguranja. Na stranu što je to osiguranje žešća glupost (da ne kažem prevara), kao što je već jedan kolega napisao na temi.
 
I da, jos sta mi je malo cudno, da se mobilni uredjaj ne moze isplatiti odma. Ja sam hteo odma da ga isplatim i da mi ostane samo tarifni paket ali mi je radnica rekla da to kod njih nije moguce jer je takva politika firme, mogu uplatiti ucesce ali ne i ceo iznos. Uplatio sam toliko da mi ostane oko 5000 dinara na rate i te rate idu u vidu beskamatnog kredita na 24 meseca u njihovoj mobi banci, otvorili su mi racun koji nisam zeleo ali sreca u toj celoj prici da je u pitanju Lite racun za koji se ne placa odrzavanje i moze da se koristi u bilo koje svrhe kao racun iz bilo koje banke.
Takodje mi se nije svidelo sto uvaljuju silikonsku zastitu, zastitno staklo i sprej za brisanje ekrana, a da ne pitaju da li treba. Prvo sam mislio da je to na poklon, da bi kasnije video, da moram svaki mesec placati 27 dinara za to i otplacivati 24 meseca. Da su mi rekli, da se placa platio bi odma i ne bi uzeo sve jer mi od tog svega treba samo silikonska zastita, sa zastitnim staklom neki telefoni imaju problem osetljivoscu na dodir pa zbog toga nisam ni planirao da ga uzimam niti sam stavio ovaj sto sam dobio.
Dok sam ja bio tamo u poslovnici, troje ili cetvoro ljudi je pre mene sklopilo ugovor i uzelo nove telefone, svima je uvaljena silikonska zastita, zastitno staklo i sprej bez bilo kakvog pitanja da li treba.
 
U ugovoru sve lepo piše..pogledaš ugovor, pročitaš i onda potpišeš ili im sugerišeš na određene nepravilnosti u ugovoru, na određene stavke ugovora.
Kako možeš potpisati ugovor, a da ne pogledaš šta piše u istom, čak mislim da se sve to za plaćanja i rate nalazi na zadnjoj stranici ugovora.
 
Njihovim radnicima u poslovnicama ništa ne treba verovati na reč. Meni su tvrdili da je osiguranje uređaja obavezno pri kupovini "premium" uređaja (u ovom slučaju iP13) u prvom mesecu, ali i da je prvi mesec besplatan, pa da samo trebam da ga otkažem nakon par dana. Naravno, naplatili su mi ceo iznos za taj prvi mesec. Tek posle reklamacije su mi sledeći račun umanjili za tu plaćenu cifru osiguranja. Na stranu što je to osiguranje žešća glupost (da ne kažem prevara), kao što je već jedan kolega napisao na temi.
Mene je sutra dan posle potpisivanja ugovora, posto su mi uvalili osiguranje bez pitanja, dosao da otkazem, radnik ubedjivao da je triglav osiguranje bolje od apple carea + i da to ne radim 😂😂😂
 
jako su postali bezobrazn i neprofesionalni. drugaru su isto uvalili silikon i zastitu za ekran, takodje su insistirali da mora preko mobi banke i da mora osiguranje, ali je on bio odlucan da ne uzme preko banke, nekako je uspeo da se izbori. kakvo je vreme doslo, ne vredi ici bez advokata u poslovnicu
 
To je zato sto sami rade a ne da ih na to neko prisiljava, jer sto vise dodatne opreme podvale, osiguranje pa preko banke imaju odredjen procenat koji dobijaju. Isto se desava sa potpisivanjem novog ugovora, obecavaju kule i gradove u poslovnici i preko telefona a vecinu stvari ne mogu da ispune ali je bitno da navuku da se potpise ugovor.
 
Zanimljiva je stvar sto je ovaj deo foruma napravljen kao podrska korisnicima ili potencionalnim korisnicima, ima mnogo nezadovoljstva, a niko iz Yettel-a ni da se oglasi, makar preko privatne poruke.
Izgleda da nisu ocekivali ovoliko negativnih komentara pa su se sad povukli ili procitaju pa se prave nemi na sve ovo, umesto da imaju interes u resavanju svega ovoga.
 
Mene je sutra dan posle potpisivanja ugovora, posto su mi uvalili osiguranje bez pitanja, dosao da otkazem, radnik ubedjivao da je triglav osiguranje bolje od apple carea + i da to ne radim 😂😂😂

jako su postali bezobrazn i neprofesionalni. drugaru su isto uvalili silikon i zastitu za ekran, takodje su insistirali da mora preko mobi banke i da mora osiguranje, ali je on bio odlucan da ne uzme preko banke, nekako je uspeo da se izbori. kakvo je vreme doslo, ne vredi ici bez advokata u poslovnicu

To je zato sto sami rade a ne da ih na to neko prisiljava, jer sto vise dodatne opreme podvale, osiguranje pa preko banke imaju odredjen procenat koji dobijaju. Isto se desava sa potpisivanjem novog ugovora, obecavaju kule i gradove u poslovnici i preko telefona a vecinu stvari ne mogu da ispune ali je bitno da navuku da se potpise ugovor.
Pokušaćemo da odgovorimo na ovaj način, budući da se nezadovoljstvo odnosi na isto pitanje. Naime sam dogovor koji se postigne u našoj poslovnici je u potpunosti validan i ne razlikuje se od ugovora koji se potpisuje. Naši korisnici imaju mogućnost i pravo da isti ugovor na licu mesta pre samog potpisivanja i pročitaju i nakon toga ukoliko su saglasni, potvrde svojim potpisom.
Osiguranje uređaja je usluga koja je dodatna i koja nikako nije obavezna, može je potpisati svako ko želi tako nešto, preporučujemo je jer se nažalost fizička oštećenja u više od 60% slučajeva dešavaju u prvi par meseci od same kupovine uređaja.
Kupovina naših uređaja moguća je preko Yettel rata ili preko rata Mobi banke, preko Yettel rata je moguće izvršiti kupovinu preko našeg Web shopa.
 
Pokušaćemo da odgovorimo na ovaj način, budući da se nezadovoljstvo odnosi na isto pitanje. Naime sam dogovor koji se postigne u našoj poslovnici je u potpunosti validan i ne razlikuje se od ugovora koji se potpisuje. Naši korisnici imaju mogućnost i pravo da isti ugovor na licu mesta pre samog potpisivanja i pročitaju i nakon toga ukoliko su saglasni, potvrde svojim potpisom.
Osiguranje uređaja je usluga koja je dodatna i koja nikako nije obavezna, može je potpisati svako ko želi tako nešto, preporučujemo je jer se nažalost fizička oštećenja u više od 60% slučajeva dešavaju u prvi par meseci od same kupovine uređaja.
Kupovina naših uređaja moguća je preko Yettel rata ili preko rata Mobi banke, preko Yettel rata je moguće izvršiti kupovinu preko našeg Web shopa.
Nece da bude tako kako pisete, vise ljudi je u raznim temama pisalo kako su uslovljavani da uzmu samo preko Mobi banke i ne dozvoljavaju na rate. Ako ne verujete meni prelistajte malo teme ili zatrazite pomoc moderatora da vam prikazu te poruke. Ako se ne varam najvise takvih poruka je u iPhone temi.
 
Kupovina naših uređaja moguća je preko Yettel rata ili preko rata Mobi banke, preko Yettel rata je moguće izvršiti kupovinu preko našeg Web shopa.
Mene zanima zasto mora preko rata ili Mobi banke, zasto ne moze da se iplati odma ako kupac tako zeli?
Ja sam na primer hteo da isplatim mobilni uredjaj odma i da mi ostane samo tarifni paket, rekli su mi da ne moze jer je takva politika firme.
 
^
Da sam ja direktor novonastale firme , verovatno najbitniji inicijalni zadatak bi mi bio rad na što većem tržišnom učešću i maximizaciji vrednost firme i to bi postigao time što bi išao na vezivanje što više korisnika za što više servisa koje ta firma ili druga partnerska firma nudi u što kraćem vremenu.
Davanjem npr, osetno boljih cena za isti servis ili više servisa za isti novac od tržišnih konkurenata bi u kratkom vremenu donelo velik broj korisnika za koje konkurenti ne bi kratkoročno imali adekvatan odgovor/ponudu, a dodatno podsticajući korisnike da koriste i servise koje im besplatno nudim, bi samo uvećalo percipiranu vrednost firme što bi bilo u skladu sa očekivanjima menadžmenta i ciljevima rasta kompanije (čak i da to donosi mali profit, obično se gledaju procenti rasta) što bi donelo lep godišnji bonus a u slučaju da je cilj brz obrt ulaganja i prodaja firme, veće inicijalno tržišno učešće bi vlasnicima/deoničarima donelo i veću svotu novca a što, verovatno, ne bi ni mene mimoišlo.
Ne tvrdim da oni to tako rade niti da se možda pripremaju za promenu vlasničkog učešća ali sporo veče pa rekoh da pustim par teorija kroz simulaciju :).
 
Nece da bude tako kako pisete, vise ljudi je u raznim temama pisalo kako su uslovljavani da uzmu samo preko Mobi banke i ne dozvoljavaju na rate. Ako ne verujete meni prelistajte malo teme ili zatrazite pomoc moderatora da vam prikazu te poruke. Ako se ne varam najvise takvih poruka je u iPhone temi.
Jasno su napisali:
"preko Yettel rata je moguće izvršiti kupovinu preko našeg Web shopa."
 
Jasno su napisali:
"preko Yettel rata je moguće izvršiti kupovinu preko našeg Web shopa."
Mrzi me da trazim i da se ubedjujem. Svi dokazi sta su drugi pisali postoje idalje na forumu pa izvoli trazi i citaj. Pa se onda obrati tim ljudima pa njima citiraj poruku od Yettela.

Ovde da ih pitas sve moze ali kada odes u poslovnicu e onda vidis na delu sta moze i sta ne moze.
 
Web shop i poslovnica...
 
Ovo postaje smesno stvarno, ni na jedno jednino pitanje nisam dobio odgovor 😂 pa cak ni za osiguranje na koje ste odgovorili, napisao sam da mi je radnik rekao da je triglav osiguranje bolje od apple care-a +, a ne da li je moguce otkazati i da li je obavezno, to znamo da nije. Vise me nista ni ne interesuje, telefon sam dobio kako sam ga dobio.

Nema veze, da ste zivi i zdravi, imate od mene 10,5k 2 godine, sve najbolje 😂 a za moje iskustvo ostali mogu procitati moje prethodne postove.
 
Danas sam dobio odgovor u vezi obecanih benefita koje nisam dobio i naravno prevrcu pricu kako nisam razumeo, da je bila ponuda ili popust na telefon ili benefiti itd..., a meni je obecano i jedno i drugo.
Moj savet svima kada pravite ugovor, dva svedoka i advokat da budu prisutni, pustiti ih da brbljaju i obecavaju sta im padne na pamet pa ako se nesto ne ispuni imate svedoke da ih provucete malo po sudovima. Ja cu sledeci put kad budem obnavljao ugovor tako uraditi, a vi kako hocete.
Izgleda, na zalost, ne moze drugacije.
 
Ocigledno najvise problema imaju korisnici koji uzimaju telefon preko operatera.
Lazu ih, ucenjuju, prosto neverovatno.
Znam da nije uvek jednostavno ali je razumnije kupovati telefon u slobodnoj prodaji.
Cene kod operatera su cesto vece nego u zvanicim radnjama u kojima se isto moze uzeti na rate a o oglasima da nepricamo.
Dodatno je minus sto se gubi mogucnost da se dobije povoljnost kroz popust na odabrani paket.
 
Nazad
Vrh Dno