Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Dal neko zna možda šta se dešava u ovoj specifičnoj situaciji ?
Usled poskupljenja, korisnik ima pravo na raskid bez penala, ali fiksni broj koji je u okviru EON paketa treba da se oslobodi za prenos u drugu mrežu.
Kako u tom slučaju SBB postupa ? Da li moram da se pozivam na Ratel ili će normalno osloboditi broj za prenos u drugu mrežu tokom podnošenja zahteva raskida usled poskupljenja ?
 
Pitanje: Da li mogu zbog poskupljenja samo prekinuti ugovornu obavezu, a ipak nastaviti biti korisnik? Plan je da i pored poskupljenja ostanem još par meseci dok uskoro ne stigne optika, i onda lepo raskid pošto im je i mreža i usluga težak krš u poslednje vreme, bar kod mene. Ugovorna obaveza je od januara 2022 i ne plaćam manju cenu, već sam samo dobio neke dodatne pinkove kanale. Da li će mi možda tražiti da platim penale za te dodatne kanale?
 
Da se nadovežem na skrinšot mejla sa prošle strane, zvala me jedna žena juče iz CSa, malo se nabeđivali, ali se na kraju složili, jer takav je zakon, otišao u poslovnicu, potpisao papir, 30 dana otkazni rok, 0 din penala čak i sa popust cenom godinu dana.

Samo bilo malo prekih pogleda zbog "sitnih 150 dinara", ali to je to, bez problema završeno sve.
 
Da se nadovežem na skrinšot mejla sa prošle strane, zvala me jedna žena juče iz CSa, malo se nabeđivali, ali se na kraju složili, jer takav je zakon, otišao u poslovnicu, potpisao papir, 30 dana otkazni rok, 0 din penala čak i sa popust cenom godinu dana.

Samo bilo malo prekih pogleda zbog "sitnih 150 dinara", ali to je to, bez problema završeno sve.
Dakle, ne mora da pišem e-mail? Samo da odem u poslovnicu, tražim raskid i to je to?

Isto imao promociju, istekla.
 
Koliko kod njih treba da prodje vremena da bi postao novi korisnik, ako sad raskinem ugovor?
Total TV je sad jeftiniji za nove korisnike.
 
Stigao mi tromesečni račun za SBB. I na najmanjem paketu od 1395 dinara su digli 150 dinara. E to je poskupljenje, procentualno gledano. Ne kada dignu 150 din na 4500 :)
 
Stigao mi tromesečni račun za SBB. I na najmanjem paketu od 1395 dinara su digli 150 dinara. E to je poskupljenje, procentualno gledano. Ne kada dignu 150 din na 4500 :)
To je unapred placanje? I zar nije bila najava da je za manje pakete povecanje 100 din.?
Ne mogu da se otmem utisku da ovako rade protiv sebe vise nego sto im Telekom naudi ovim akcijama...
 
Ne mogu da se otmem utisku da ovako rade protiv sebe vise nego sto im Telekom naudi ovim akcijama...
Sve je to proračunato. Da imaju samo 1M korisnika, to dođe 1,3M evra mesečno više. Veliki broj korisnika je vremenom prešao na premijum pakete, onim njihovim poznatim akcijama po ceni starog paketa. Oni koje samo ja poznajem su mahom na pemijumu. Tu su "dospeli". Ima i onih koji plaćaju i njima i MTS-u, jer je ovaj drugi za dinar. Mislim da gledaju samo čistu zaradu po korisniku, imaju ozbiljan broj istih, i možda se stvarno sprema "transver"? Suviše ozbiljna stvar, za sve nas.
 
Sve je to proračunato. Da imaju samo 1M korisnika, to dođe 1,3M evra mesečno više. Veliki broj korisnika je vremenom prešao na premijum pakete, onim njihovim poznatim akcijama po ceni starog paketa. Oni koje samo ja poznajem su mahom na pemijumu. Tu su "dospeli". Ima i onih koji plaćaju i njima i MTS-u, jer je ovaj drugi za dinar. Mislim da gledaju samo čistu zaradu po korisniku, imaju ozbiljan broj istih, i možda se stvarno sprema "transver"? Suviše ozbiljna stvar, za sve nas.
Meni je najlogicnije da se spremaju za prodaju. U suprotnom, daleko manje negativnih reakcija bi bilo da su podigli cene paketa za 300-500 din, uz ove akcije zo bi lakse proslo nego sto menjaju ono sto je pod UO.
Ali prodaja mi je najsmislenije objasnjenje.
 
To je unapred placanje? I zar nije bila najava da je za manje pakete povecanje 100 din.?
Ne mogu da se otmem utisku da ovako rade protiv sebe vise nego sto im Telekom naudi ovim akcijama...
Izvinjavam se na zabuni. Stižu 3 računa. Dakle pre neki dan je stigao mail za decembar, januar i februar.
Pa će za dva meseca da pošalju februar, mart i april.

Uglavnom, viša cena je samo za februar.
 
Da li ima neko ko je podneo zahtev za raskid TTV i da su mu ponudili nešto da ostane iz tu veću cenu? Tipa dodatne kanale, veći paket, dodatni uređaj ili samo odobre i to je to.
 
Ja sam dobio racun na e-mail, na samom racunu attach .pdf fajl na kraju pise da se cena paketa povecava za 150din a imam digital eon premium paket na optici. Ne vidim razlog tolike halabuka za 150 din kao da je poskupelo za 1000din a ne samo 150 din. Mene vise brine hrana nedeljno je moglo se za 6000-7000 din da se kupi za celu nedelju troclana porodica a sad treba 11000-12000. Sad ce da me brisu jer ce ispasti nije to tema ili da je to politika.
 
Danas podneo za raskid Eon duo paketa i dobio odmah resenje da posle 30 dana vratim opremu, u poslovnici Sbb-a sve gotovo za 5 minuta bez ikakvih problema.
Blago receno da sam ostao u šoku, kako me nisu cimali jer mi je ostalo jos 10 meseci....
 
Ja sam dobio racun na e-mail, na samom racunu attach .pdf fajl na kraju pise da se cena paketa povecava za 150din a imam digital eon premium paket na optici. Ne vidim razlog tolike halabuka za 150 din kao da je poskupelo za 1000din a ne samo 150 din.
Опет не бих приметио да ниси написао овде, стављено ситним словима на делу где је уплатница, не на самом рачуну.
Стварно је велики проблем послати посебан маил и обавестити кориснике како треба.
 
Опет не бих приметио да ниси написао овде, стављено ситним словима на делу где је уплатница, не на самом рачуну.
Стварно је велики проблем послати посебан маил и обавестити кориснике како треба.
Ja gledam .pdf jer ocitavam QR kod placam preko bancine alkacije. Da je sitno sitno je al uvek moze se nadje mana, da je guljenje koze 1000 din ili vise pa da se bunis. Ne citam diskusije o drugim provajderima ne zanima me, ako odlucim da menjam provajdera ili ih ugase onda cu citati.
 
Vidim da u Bosni nude EON Smart TV aplikaciju za produženje ugovora Total TV. Da li je to slučaj i kod nas jer uskoro mi ističe ugovor?
 
Imam MTS Box paket i generalno sam zadovoljan, ali je problem što nemaju optiku provučenu na mojoj adresi i neće je biti skoro,
a obzirom da želim brži internet i ne želim da plaćam istu cenu kao neko ko ima 5x brži internet, kontaktirao sam SBB koji imaju provučenu optiku u mojoj zgradi i koji mi daju kao novom korisniku 12 meseci besplatno.
Sa agentom sam se informisao o detaljima koji mi rekao da se dobijaju tri recivera (3 TV-a) koji se povezuju lan kablovima preko rutera.

Stiže ekipa i donose 1 EON uređaj za koji kažu da se preko njega koaksalnim kablovima kače 2 recivera za druga 2 TV-a,
vratio sam ih i rekao da je došlo do nekog nesporazuma i da ću zvati agenta prodaje da vidim o čemu je reč.
Sad će 2023. a oni i dalje instaliraju uređaje koji se povezuju preko koaksilnog kabla, čak i MTS povezuje svoje uređaje preko lan kabla,
povadio sam pre 2 godine sve koaksilne kablove po kući i nemam nameru da se više vraćam na njih.

Malopre se javio agent,, ponudili su mi dva EON Box-a a treći na iznajmjivanje oko 300 mesečno, ili dva EON Box-a i EON aplikaciju na treći TV,
pristao sam na EON Aplikaciju na treći TV.



Interesuje me, da li će mi EON Aplikacija raditi bez problema LG Smart TV koji je iz 2018. ili sam trebao da idem i na taj TV na EON Box?

Drugo pitanje, koliko lan portova ima ruter koji daju, odnosno da li mogu recimo jedan port pre lan spiltter adaptera da koristim za EON Box i komp recimo?


Hvala.
Ne razumem da li ti uvodis (verovatno vec uveo nesto) opticki sbb ili koaksialni?

Ako je opticki net i tv i ako nije "Nokia oprema" vec "obicna" onda mislim da si pogresio.
Laicki receno, na "obicnoj" optickoj opremi (samo da nije neka "Nokia" varijanta) sbb ima tv preko eon smart boxa-a i preko CAM i kod kartice.
Dolazni opticki kabl prvo ulazi u neki "media konverter" gde se opticki signal deli na onaj za dvb-c signal a koji se prenosi koaksialnim kablom iz tog "media konvertera" do tv i cam u tv i za ostatak digitalnog signala koji se vodi do ONT iz kog ide lan internet kabl do kompa, wifi i lan kabl(ovi) do eon smart boxa.
Kod mene je tako, imam 2 cam u 2 tv i imam jedan eon smatr box (u mom tv u kom je vec cam) i tv gledam "direktno" preko tv sa daljinskim od televizora, a eon smart mi sluzi za vracanje programa. Wifi i net preko lan rade isto super.

Стварно је велики проблем послати посебан маил и обавестити кориснике како треба.
Nije prpblem biti transparentan, jasan, samo sto ovde poslovanje nije takvo, daleko smo mi od Norveske drug moj.
Sracunali su oni da ce mali broj ljudi raskinuti ugovore, ogroman broj ljudi nece znati za poskupljenje dok ne dodje racun u martu za februar.
Zato oni skrivaju novosti, vesti o poskupljenju i ostale znacajne promene na osnovu kojih bi se mogla raskinuti usluga bez penala s operaterom ALI kad se na vreme, koje propisuje zakon, zatrazi raskid ugovora.
Niko od onih koji ce tek u racuju videti da je poskupelo nece moci raskinuti bez penala u martu.
Koliko mene svest i savest sluzi, skriveno najavljivanje promene cene na svom sajtu nije transparentno, u stvari je prikriveno skrivanje znacajnih informacija.
To mu dodje kao objavljivanje tendera za prodaju poljoprivrednog imanja u drzavnom vlasnistvu vrednosti 1,5mil evra u "Ribičkim novostima" u sekciji oglasi pod razno...
Eto tome je nalik trziste i usluga u zemlji Srbiji.
Sve je nedoreceno, s namerom ili iz gluposti i nesposobnosti.
Jedino blagovremeneo slanje obavestenja uz racun je korektan nacin da se u ovoj zemlji korsnik obavesti o znacajnim promenama.
Do tada ce mo se naganjati s njima.
Ja recimo imam jos do kraja novembra 23. vazeci popust po 1 dinar za mesec na 14m i meni se ne isplati raskidati besplatnu uslugu na toliko dugo vreme.

-------------

A šta se nezvanično priča o toj prodaji sbb-a, kome, kad bi se mogao sbb prepustiti?
 
Ne bi SBB ovako radio (a da budemo sasvim iskreni nisu ni jedini sa ovakvom praksom) da postoji telekomunikacioni regulator koji radi svoj posao. Ovako će i oni a i svi ostali operateri lepo da se zafrkavaju sa korisnicima na ovaj ili slične načine.

Inače, za Novu Godinu sam odlučio da progutam ponos i vratim se SBB-u nakon 10-ak godina od kako sam raskinuo ugovor i prešao na Telekom (najviše zbog lošeg kvaliteta tadašnje analogne kablovske), s obzirom da je MTS postao nepodnošljiv što se tiče usluge (ADSL koji puca skoro svaki dan, otpad od opreme te optika koja se gradi ko Skadar na Bojani). Za sad sve prošlo ok, serviseri došli, podesili EON i CGA2121, brzine su tu blizu maksimuma (preko Wi-Fi ide do 280Mbps, paket je na 300) i konačno mi ne treba repeater u drugoj sobi jer je signal kvalitetan, tako da ako ovako bude bilo kroz celu UO biće odlično, čak i da ponovo poskupe.

A što se prodaje tiče, nadam se da će ih kupiti neko ko ima makar mrvu iskustva u oblasti telekomunikacija, ne bih voleo da ih vidim kako idu putem Yettela.
 
Ne razumem da li ti uvodis (verovatno vec uveo nesto) opticki sbb ili koaksialni?

Ako je opticki net i tv i ako nije "Nokia oprema" vec "obicna" onda mislim da si pogresio.
Laicki receno, na "obicnoj" optickoj opremi (samo da nije neka "Nokia" varijanta) sbb ima tv preko eon smart boxa-a i preko CAM i kod kartice.
Dolazni opticki kabl prvo ulazi u neki "media konverter" gde se opticki signal deli na onaj za dvb-c signal a koji se prenosi koaksialnim kablom iz tog "media konvertera" do tv i cam u tv i za ostatak digitalnog signala koji se vodi do ONT iz kog ide lan internet kabl do kompa, wifi i lan kabl(ovi) do eon smart boxa.
Kod mene je tako, imam 2 cam u 2 tv i imam jedan eon smatr box (u mom tv u kom je vec cam) i tv gledam "direktno" preko tv sa daljinskim od televizora, a eon smart mi sluzi za vracanje programa. Wifi i net preko lan rade isto super.

Uveo SBB optiku premium paket, ruter je Huawei, uzeo dva EON Boxa a treći TV preko EON aplikacije, sve povezano preko lan kabla (bez koaksilnog kabla),
prezadovoljan sam za sada, kako samim EON-om tako i internetom.
 
da li se SBB sprema za prodaju spada u glasine. SBB je deo United grupe koja je već, koliko sam upućen, menjala vlasnika. EON nije deo SBB-a nego spomenute United grupe.
 
i SBB je menjao vlasnike, nekad je bio Sorosev a jedno vreme i Petreusov valjda.
cak i da se proda, sumnjam da ce se promeniti nesto za korisnike.
 
Da, ali ako dođe do prodaje, sigurno ne ide samo SBB nego cela United Grupa.... (Telemach BiH/CG/HR/SLO, mediji, poslovi u Bugarskoj, Grčkoj itd). SBB je samo deo toga.
 
Da li postoji rok za podnošenje zahteva za raskid na osnovu povećanja cene? Vest je objavljena 01.01.
 
30 dana
 
Slažem se za loš tajming, ali obaveštenje je tako vešto sakriveno na njihovom sajtu da ga 98,5% korisnika neće ni videti, već će saznati za to u martu kad stigne račun za februar. Ne znam kako će se samo ovo odraziti na nas koji imamo promociju 12 meseci po 1 dinar. Meni konkretno to traje do maja meseca. E sad, da li će februarski račun biti 1 ili 151 dinar?
Da odgovorim sam sebi.. Možda to još nekog kači.
S obzirom da sam počeo sa korišćenjem usluge sredinom maja prošle godine i dobio promociju 12m po 1 dinar, trebalo bi da sa plaćanjem pune cene krenem tek u junu, srazmerno broju dana korišćenja u maju mesecu. Međutim, malopre sam preko portala skinuo račun za decembar, i u dnu računa stoji obaveštenje da će mesečni račun biti povećan za 150 dinara od 01.02.2023. To znači da će februarski račun iznositi 151 dinar.
 
U racunu je lepo navedeno da se cena paketa uvecava, a ti si dobio po 1dinar 12m znaci do sredine maja meseca se obracunava 1din, nema sanse da ti naplate 151 dinar, ti si to nesto pobrkao i pogresno shvatio.
Mesecno 1 dinar na 12m NIJE 151din od februara...
Uvecace nam za 150din racune kad istekne popust, benefit, promocija po 1din/m.
Licno mislim da je i to nekorektno jer smo dogovorili cenu i ne bi je trebali menjati do isteka UO, a uslovljeni smo ostankom ako hocemo da nastavimo koristiti benefit 1din/m.

Ovakvo u racunu navodjenje povecanja cene usluga je korektno, jedino mi na 1din mesecno, pa jos kad smo uplatili visak para i sad nam se odbija po 1din mesecno od tog iznosa smo u "problemu" jer ne svracamo da vidimo kakav nam je racun... ;)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno