Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Izgleda da su im dali celu sedmicu slobodno, posto se od juce ne menja status porudzbine iako je njihov magacin (spark) u pitanju, i a direkt. Pre ovih praznika (novembar) sam znao da porucim u 22 sata i da vec u 23 bude spakovano, isto adirekt. Izgleda da nisu dobro procenili navalu i sopstvene mogucnosti, popucali su po savovima.
Mislim da nisu, jer sve poruceno 3.1 mi je stiglo juce...prijatelju isto tako. Kolegi sa posla upravo isporuceno na poslu...itd. Zavisi od drugih dobavljlaca tj prodavnica
 
Mislim da nisu, jer sve poruceno 3.1 mi je stiglo juce...prijatelju isto tako. Kolegi sa posla upravo isporuceno na poslu...itd. Zavisi od drugih dobavljlaca tj prodavnica
Ovde je njihov magacin u pitanju, adirekt stoji, što znači da bi trebalo da je najbrže moguće, a oni još nisu ni potvrdili porudžbinu.
 
Ovde je njihov magacin u pitanju, adirekt stoji, što znači da bi trebalo da je najbrže moguće, a oni još nisu ni potvrdili porudžbinu.
Ne brini i meni stoji danima... mislim,nepotvrdjena porudzbina od direkta,tako da sto kaze Muta "Sve je to normalno"

Neeego,dal se nekom desilo da mu stoji da je porudzbina spakovana (5-6 dana vec) i da se otkaze? Ili ako pise da je spakovana da to znaci da recimo,90% stize
 
Ananas Direkt 6 proizvoda porucenih u jednoj porudzbini 04.01 Spark, danas isporuceno svih 6 ;) Naravno iskoriscen opet kupon 😂
 
Neeego,dal se nekom desilo da mu stoji da je porudzbina spakovana (5-6 dana vec) i da se otkaze? Ili ako pise da je spakovana da to znaci da recimo,90% stize
Meni je novcanik bio zapakovan jedno 10 dana, pozvao sam ih, oni proverili i posle mi javili da je kurirska sluzba zagubila. A juce su me zvali da mi jave kako ce kasniti posiljka zbog popisa i praznika.
 
I niko da odgovori dali moze devizna mastercard
Да потврдим и ја да може. Тако сам платио, додуше на испоруку чекам, пише од 6. до 13. јануара.
 
Dva proizvoda poručio, oba stigla zajedno u roku od par dana. Ukrasi koje sam dobio na poklon nisu stigli, al su svakako napisali da ih posebno šalju.
Sve u svemu OK prvo iskustvo.
 
Nema mejla i status na sajtu je da je na putu ka paketomatu. Pre i kasnije naručeni predmeti su uredno stigli ali taj stoji zaglavljen na tom statusu.
Rešili su i ovaj problem sa kurirskom službom i poslali mi kod za paketomat. Sada zvanično posle deset porudžbina i 26 različitih predmeta i prodavaca nemam ni jednu otkazanu ili ne uručenu narudžbinu.
 
20.12 naručim neki ariljski veš, platim, osvojim bluetooth bubice. Posle nekoliko dana otkaže Ananas, roba sve vreme na lageru. Novac vraćen 05.01. tek posle dopisivanja sa Ananasom. Od iste firme dopunjavao do 3000 i stigli artikli. Bubica nema.
Sinoć novi nalog ista porudžbina, osvojim usisivač. Pošaljem email prodavcu i kažem za otkazivanje prethodno a oni odgovaraju da su dva puta pakovali robu i da je porudžbina otkazana iz Ananas centrale.
 
Meni je taj princip da oni ne isporuce porudzbinu i da iz tog razloga ti ne dobijes svoj "poklon" totalno suluda, em ti ne isporuce sta si kupio, em ti ne daju recimo telefon koji si kao dobio. Sto nisu napravili lepo da se poklon izvlaci kada se item dostavi
 
@arandjele

Ananas nije odmah stornirao novac nego je banka sama stornirala novac posle 14 dana.
Vitapur su sklonili sa sajta a Stefan Arilje i dalje stoji iako je sve otkazano da ne bi iskoristili vaucere i nagrade,trgovci sve to imaju na lageru i ananas im sve otkazuje,kada su nesposobni zasto uopste i rade.
 
U sto marke da se ovi koji otvaraju 50 naloga da bi koristili nekakve kupone smeju ljudima koji se u Lidlu otimaju za piliće.
Ne pronalazim se, ali iskreno ne vidim kako to moze da se poredi. Taj koji se grabio za pilice je mogao da osteti samo drugog coveka koji nije dobio pile, a ovde je vaucera neogranicen broj, tj jedan po nalogu, i ne utice na druge ljude.
 
Kako ne utiče? Svakodnevno čitamo izveštaje šta je i kome stiglo ili nije, skoro pa za svaki artikal pojedinačno.
 
Otvaranje novog naloga je sugerisao sam Ananas. Taj isti Ananas koji je i otkazao porudžbinu a ne prodavac.
 
Utice na sve jer prodavac ne moze da izdrzi poslovanje sa tolikom navalom vaucerima i pre ili kasnije ce morati da preduzme neke mere
 
Meni je svaka pošiljka stigla do sada. A naručivao sam tokom cele prethodne godine, kao i sada pre i oko NG, odnosno prazničnim danima. Takođe isto iskustvo dele i svi oko mene koje sam "navukao" na Ananas. Nisu baš kao Amazon i Alza koju sam imao prilike isto da trošim dok sam živeo van, ali nisu ni daleko. Bio je red da dobijemo jedan ovakav servis. Zna čika Miško kako se radi... Ili bar zna od koga da uči.
 
Nema uopste smisla porediti bilo sta u RS sa firmama kao Amazon.
 
Dobio sam odgovor od ananasa.
Njihov sistem automatski otkazuje porudžbinu nakon 2 radna dana ako dobavljač ne potvrdi, a pošto slepci nisu ubacili u sistem da ponedeljak i utorak posle NG nisu radni dani, softver to nije prepoznao i otkazao je porudžbinu.
Ne mogu da verujem da im je IT ovako aljkavo uradio ovo.
 
Poslednja izmena:
Moguće je da kod Važi samo za porudžbine koje su preko 3.000 RSD, a meni je jedna bila tačno 3.000 RSD.
 
Nazad
Vrh Dno