Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Jeste do sada sve bilo super, i pakovanje i brzina dostave. Zato mi je ovo otkazivanje bez razloga baš razočarenje.
 
I meni sinoć još jedna pošiljka otkazana. Ovaj put od Sparka mobilni telefon. Tako što se mene tiče, sa njima sam završio. Ovakvo ponašanje pri ovolikoj konkurenciji je nedopustivo. Mogu da razumem oko NG da kasne pošiljke ali da otkazuješ nešto što i dalje nudiš na sajtu je bezobrazluk. Plus mi sada ide cimanje da oslobodim sredstva na računu sa rezervacije, što sa mojom bankom ne ide nikada lako.
 
31.12 porucio Stella TV, sinoc oko 20h info da je kurir preuzeo paket pa se nadam da ce danas da ga dostave (m&m, to su valjda njihovi kuriri).
Inače sredstva od prve otkazane porudzbine i dalje rezervisana, od 17.12. (Intesa)
 
I meni sinoć još jedna pošiljka otkazana. Ovaj put od Sparka mobilni telefon. Tako što se mene tiče, sa njima sam završio. Ovakvo ponašanje pri ovolikoj konkurenciji je nedopustivo. Mogu da razumem oko NG da kasne pošiljke ali da otkazuješ nešto što i dalje nudiš na sajtu je bezobrazluk. Plus mi sada ide cimanje da oslobodim sredstva na računu sa rezervacije, što sa mojom bankom ne ide nikada lako.
Ne bi trebalo da bude cimanje, meni su otkazali 26. decembra deo porudzbine, taj deo sredstava vracen na racun vec 28. decembra.
 
Trebaće da se neke stvari ispeglaju. Ja sam u dve narudžbine naručio neke sijalice. U jednoj je otkazana sijalica, u drugoj nije, pri čemu je ova koju nisu otkazali napravljena par sati kasnije. Kapiram da je ovo do partnera.
 
"Porudžbina Vam je otkazana zato sto trgovac nije više imao navedeni artikal u trenutku porudžbine po toj ceni.
Izvinjavamo se na neprijatnosti.
Ananas kao posrednik trudi se da utiče na trgovce da budu ažurni u pogledu stanja na zalihama koje prodaju na našoj platformi"

Inace artikal ima i dalje po toj ceni na sajtu ananasa i kod trgovca
 
Upravo sam primetio da su mi sredstva na kartici koja su bila rezervisana od 29.12.2022. za otkazanu porudžbinu 03.01.2023. danas skinuta.

Poslao sam mail kontakt centru da vidim šta će da kažu na to.
 
Meni juče stiglo pet poruka da imam paket na dostavi od M&M Express-a, pretpostavljam da su to oni nesrećni ukrasi , nije ih ni doneo kurir.

Aj bar nekoga da su uveselili, i ovako ne znam šta bih sa njima 😁
 
Meni juče stiglo pet poruka da imam paket na dostavi od M&M Express-a, pretpostavljam da su to oni nesrećni ukrasi , nije ih ni doneo kurir.

Aj bar nekoga da su uveselili, i ovako ne znam šta bih sa njima 😁
Meni juče šest SMS poruka i danas jedna za isti paket. Niko me još nije zvao. 😁
 
Posle 15ak odličnih saradnji u decembru, upravo mi je otkazana prva porudžbina. Prodavac Hiper.
 
Meni su bile otkazane mnoge porucene stvari,a ja ne budem lenj nego ih ponovim,sad vecina opet stoji na prvom koraku,a kod nekih dobijam status "porudzbina je potvrdjena" to do sad nisam imao. Najjace je sto sam porucio nesto za jednu osobu (da joj ucinim uslugu) i sad kad pita jesi li porucio odgovaram "jesam,al ne znam da l ces dobiti" :D
 
Izgleda da je prodavac pogresio :D
Vratio sam proizvod jer su poslali pogresnu velicinu i odustao od kupovine
FC47E35F-9525-45FD-AAD7-323BE216A089.jpeg

EA921AE1-292C-4E00-B2F0-8D014E8E402A.jpeg
 
^ Ja sam imao više porudžbina od njih. Nikakav problem.
 
Pre NG su ljudi poručivali razne ROG miševe preko ananasa, dobavljač Computerland, niko se nije žalio.
 
Pitanje... da l je neko dobijao robu od ovog dobavljaca?
Drugaru je od computerlanda istog trena otkazana posiljka. izgleda da Ananas retroaktivno sklapa ugovore sa prodavnicama, a ovi ih izrade i imaju dosta robe koje nemaju na stanju ili nece da daju po snizenoj ceni.

Iinace jutros mi stize poruka da mi stize 7 odvojenih posiljki ( 3 su male do 50 dinara da nadomestim do 3000 din) i stigle samo te tri od 50 din....ja ne znam kako se njima isplati, pogotovo jer su mi tri dana zaredom donosili samo poklon ukrase. Inace kolega je dobijao umesto ukrasa rokovnik, hemijsku....
 
Izgleda da su mnogi gledali da isprazne lagere pre NG i zato su pristali na kombinaciju sa ananasom. Ispraznili ih i to je to, nema više.
 
Kapiram da je guzva plus praznici, meni su isto otkazali rog misa pa cu da probam jos jednom od ponedeljka. Vise me brinu dva povrata koja stoje na paket zoni, jedan 5 drugi 7 dana, nema kurira da ih pokupi.
 
Mogu da razumem oko NG da kasne pošiljke ali da otkazuješ nešto što i dalje nudiš na sajtu je bezobrazluk. Plus mi sada ide cimanje da oslobodim sredstva na računu sa rezervacije, što sa mojom bankom ne ide nikada lako.
Realno,sve je manje opravdanja... sami su zakomplikovali. Ne smatram kupce krivima,mi igramo po njihovim pravilima.A to sto su se oni zapetljali,to im je samo minus,morali su biti spremni na tako nesto. Zamislite ako je neko kupovao deci paketice,i ocekivao da stignu na vreme!?
 
01.01. naručene Xiaomi Buds 3 lite, danas stigle.
 
@pinocio Slicno kao Ali za 11.11 :ROFLMAO: . U svakom slucaju trebali su bolje da se organizuju. Ja sam te otkaze dozivljavao i na Djaku kad sam pokusavao neku trenerku da kupim 3-4 puta, a i na Planeta sportu isto. Slabo svi azuriraju stanje na sajtu.
 
Jel jos nekom ne radi kupon "apaketic23"? Registrovan sam korisnik i nisam do sad ni jednom iskoristio kupon.
 

Prilozi

  • Screen Shot 2023-01-05 at 1.24.41 PM.png
    Screen Shot 2023-01-05 at 1.24.41 PM.png
    454.6 KB · Pregleda: 86
Ja sam sinoć naručivao nešto, radio je kupon.
Inače meni je 7 porudžbina pre NG uredno stiglo, poslednje 2 naručene 29. kasno uveče. Jedna je stigla juče, poslednja deveta je otkazana. Znači 8 od 9, na svakoj ušteda 1.500 din (40-50% vrednosti pošiljke, na akcijske cene koje su u startu niže nego na drugim mestima), ja sam više nego zadovoljan.
Ovu poslednju koju su otkazali sam sinoć naručio ponovo, po istim cenama. Naravno novi nalog zbog vaučera.
Tako da ne vidim neki poseban razlog za nerviranje, većina je otvarala po nekoliko naloga i svaki put iskoristila vaučer za popust, nešto je stiglo nešto nije. Otvorite novi nalog i naručite ponovo, treba manje vremena nego za kuknjavu po forumu.
 
Meni od 10 porudžbina, jedna nije stigla, zvali me jutros i rekli da je kurirska sluzba zagubila negde. Rekli mi da napravim novi nalog i narucim ponovo
 
27og vracen paket tj predat kuriru city-a ,od tada ni traga ni glasa,ananas kulira mejlove,a pozive govore kako su preoptereceni.
o povratu novca mogu samo da sanjam uskoro.
 
Ako ti nešto znači i kod mene je isti slučaj. Vraćen paket 28., dočekao ng u cityexpress magacinu, po broju za praćenje im je dostavljen prekjuče i od tad nikakvo obaveštenje. Zaboravih koliko beše dana imaju pravo da refundiraju od kad su dobili paket, ali planiram sledeće nedelje da ih zovem.
 
Je l' ima neko iskustva sa prodavcem DUDI Co.? Poručeno pre više od 24h, još stoji da je u obradi. Prvi put poručujem sa Ananasa.
 
Vrh Dno