Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Gospodine, vi sa nekim drugim razgovarate, ne sa mnom. Kod mene u postu nije bilo "bauka", vec jednostavnog pitanja da li se moze ranije/kasnije podneti zahtev za raskid ugovora od 30 dana, i nije bilo reci o neradnim danima - nedelji. Ne znam o kakvim obrascima pricate koje morate da popunjavate jednom godisnje i kakve ste vi prigovore pisali. Verujem, gospodine, da ste pogresili temu, a i post.
Ako zelite pravi odgovor onda se obratite na e-mail [email protected] koji se ima u odgovoru svoj broj u hederu maila npr. Subject: Re: Lan portovi #35172537. Ako zelite totalnu sigurnost onda imate SBB adresu u racunu, preporuceno pismo sa povratnicom, postavite pitanje i zatrazite odgoovr od SBB. To sto neko napise ovde moze biti tako a i ne mora. Kad imate pismeni odgovor imate potpunu pravnu sigurnost iako SBB sto se mene tice sve sto je usmeno dogovoreno to je i ispostovano.
 
@lega99
Poslacu sutra preporuceno pismo sa povratnicom sa sadrzajem da li poslovnica u mom malom gradu radi 5.januara zbog podnosenja zahteva za raskid ugovora, cisto da bih bila sigurna sa pravne strane.
 
@lega99
Poslacu sutra preporuceno pismo sa povratnicom sa sadrzajem da li poslovnica u mom malom gradu radi 5.januara zbog podnosenja zahteva za raskid ugovora, cisto da bih bila sigurna sa pravne strane.
Tako treba, privatna kompanija, nikad ne moze biti siguran da li ce postovati drzavne praznike a kamoli druge pa i pravoslavne praznike. Jos pride ako si u malom mestu i tamo je poslovnica sluzbenici mogu mimo znanja glavnih da smisle da nece da rade. Kad imas pismeni odgovor imas argument da u slucaju bilo kakvih problema odbijes bilo kakve zahteve za naknadu stete ili da ti naplate mesec dana vise, imas dokaz njihov odgovor i samo im poturis fotokopiju pod nos. Sve to moze i usmeno ali ma caka, savet sam dobio od pravnika iz udruzenja potrosaca, nazoves ih, prva recenica koju izgovoris je Ovaj razgovor se snima iz tih i tih razloga, snimis razgovor, moj mob ima tu funkciju. Tako sam resio problem kada sam ostao bez portova na ruteru jer su 2 porta sa internet a 2 porta tehnologiju pre eon-box-a. Sef nije bio tu ali kad mu je sluzbenik preneo poruku odmah je zvao, bio je drcan ali je na kraju rekao da kupim switch. Posle sam burgijao i na kraju zatrazio pismeno da mi se svi portovi na ruteru otvore za internet jer eon-box se ne kaci na 3 i 4 port nego na prvi ili drugi koji su za internet. Zatrazio pismeno i portovi su mi otvoreni jer meni ne trebaju potovi za stariju tehnologiju
 
Poslednja izmena od urednika:
Uh, moze biti nezgodno, u pravu ste. Bez preporucenog pisma nigde.
 
Sto se raspravljate oko gluposti. Nije bitno da li je 30ili33 dana. Ja im obicno saljem mail u kome navodim da u zakonskom roku najavljujem raskid ugovora koji istice tog i tog dana.Uvek je bilo nesto preko 30 dana. I naravno uvek svi odgovore.
 
HBO Max jos nije aktivan
U mail-u pise da ima odredjen broj licenci. Ko bude najbrzi kad puste dobija HBO Max.
1671408460035.png
 
Мислим да је пре у питању ограничење по кориснику на број лиценци. Да не би некоме пало на памет да хоће 2 и више лиценци.
 
Meni su pre tri dana uvalili novi ruter jer stari nije mogao da istera 600/60 brzinu. ne1611b je ruter i problem je sledeći: speed test je uglavnom ok ali download ne prelazi 1 MB/s. Znači 60 puta sporije!! Zvao, dolazili, videli...zvali neke stručnjake, ništa nisu uradili. Ne znam šta činiti, vratili su me 20 godina unazad.
 
Ovo je teski bezobrazluk, posle MTS, Oriona sad i Yettel zove i uznemirava. Niti su mi fiksni brojevi javni a mobilni je pripeid broj i ne delim svoje telefonske brojeve..

Poziv sa fiksnog broja Yettel (Telenora) na moj mobilni danas u 9:50
+381 011 4436300 is a landline number based in RS.


It is operated by TELENOR DOO BEOGRAD.


Owner Name : INTERNATIONAL


Carrier : TELENOR DOO BEOGRAD

Oni su dosli dotle da izgleda imaju uvid u nase zdravstvene kartone i posete lekarima. Lik po imenu Mateja, predstavlja se ispred kompanije Yettel i pita da li se danas osecam dobro. Ko moze znati da sam ja bolestan i da sam bio kod kod lekara?

Pritisak koji vrse na korisnike SBB postao je neizdrziv, svake nedelje MTS dolaze na vrata, Orion dolaze na vrta i zovu na fiksne brojeve, sad i Yattel koji je u dilu sa MTS jer optiku iznajmljuju od MTS. Kome da se obratim, da li povernik za zastitu informacija ima nadleznost u ovoj oblasti.
 
Malo je zavučena aktivacija promo Hbo paketa u aplikaciji, moraju prvo da se razgrnu hbo koji se plaća, zadruga, pornjava, tidal. Aktivirao pre nekih sat vremena i još ne rade HBO kanali.
 
Dal se ovi paketi HBO , koji se aktiviraju besplatno za novogodišnju akciju, automatski deaktiviraju po isteku promocije ili ide ona jajarska fora da ako korisnik ne otkaže, kreće naplata?
 
Ovo je teski bezobrazluk, posle MTS, Oriona sad i Yettel zove i uznemirava. Niti su mi fiksni brojevi javni a mobilni je pripeid broj i ne delim svoje telefonske brojeve..

Poziv sa fiksnog broja Yettel (Telenora) na moj mobilni danas u 9:50


Oni su dosli dotle da izgleda imaju uvid u nase zdravstvene kartone i posete lekarima. Lik po imenu Mateja, predstavlja se ispred kompanije Yettel i pita da li se danas osecam dobro. Ko moze znati da sam ja bolestan i da sam bio kod kod lekara?

Pritisak koji vrse na korisnike SBB postao je neizdrziv, svake nedelje MTS dolaze na vrata, Orion dolaze na vrta i zovu na fiksne brojeve, sad i Yattel koji je u dilu sa MTS jer optiku iznajmljuju od MTS. Kome da se obratim, da li povernik za zastitu informacija ima nadleznost u ovoj oblasti.
Ne daj Boze da treba da odes do yettela do poslovnice nesto da zavrsis. Pola sata ce da te ubedjuju da uzmes njihov hipernet bez obzira sto imas ugovor sa sbb. Ono sto moze da se zavrsi za 5min razvuku na 30 samo zbog smaranja o hipernetu.
 
Tačno tako.
Ja sam uspeo da ih jako brzo otkačim; rekao sam im da ću biti zainteresovan onda kada im kvalitet usluge (softvera) bude približan kao SBB. Posle toga razgovor traje još 20-30 sekundi i više ne nude ništa.
Ista situacija i sa pozivima od strane njihovih komercijalista. Prestali su da zovu :)
 
Dal se ovi paketi HBO , koji se aktiviraju besplatno za novogodišnju akciju, automatski deaktiviraju po isteku promocije ili ide ona jajarska fora da ako korisnik ne otkaže, kreće naplata?
Sta ja da aktiviram kad vec imam HBO u sklopu paketa, jel daju HBO max gratis za novu godinu ili samo HBO
 
Upravo sam aktivirao max na EON boxu. Malo zapetljano. Prosečan korisnik piši propalo.
 
Ovo je teski bezobrazluk, posle MTS, Oriona sad i Yettel zove i uznemirava. Niti su mi fiksni brojevi javni a mobilni je pripeid broj i ne delim svoje telefonske brojeve..

Poziv sa fiksnog broja Yettel (Telenora) na moj mobilni danas u 9:50


Oni su dosli dotle da izgleda imaju uvid u nase zdravstvene kartone i posete lekarima. Lik po imenu Mateja, predstavlja se ispred kompanije Yettel i pita da li se danas osecam dobro. Ko moze znati da sam ja bolestan i da sam bio kod kod lekara?

Pritisak koji vrse na korisnike SBB postao je neizdrziv, svake nedelje MTS dolaze na vrata, Orion dolaze na vrta i zovu na fiksne brojeve, sad i Yattel koji je u dilu sa MTS jer optiku iznajmljuju od MTS. Kome da se obratim, da li povernik za zastitu informacija ima nadleznost u ovoj oblasti.

Ja koliko sam na SBB evo 6-a godina, jednom su mi bili na vratima neki dečko i devojčurak iz MTS-a da ponude nešto. Pre oko 2 godine. Nisu me nikada zvali na telefon, koji je inače na njihovoj mreži. A za ovaj Orion i Yettel jesam čuo, ali nikada video. A imam u zgradi kablove od MTS-a. Tako da su iskustva različita. Nekom je nepodnošljivo, a neko i ne zna za njih. Čudno.
 
Aktivirao sam promo HBO paket oko 17. Jos uvek nista. Valjda ce se pojaviti pre nove godine.
MTS pustio jos u novembru, zbog godisnjice - bez vaucera, licenci, posebne aktivacije.

edit: aktivirano sad, kao da neko njihov cita ovde....
 
Poslednja izmena:
Obicno aktiviraju posle par sati. Kod mene se pojavio i neki paket samo za TV kanale HBO i Cinemax. Pise 0 din.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno