Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sad mi došao Supernova akviziter, nudi 18 meseci po 1 dinar za postojeće SBB korisnike. Akcija je još danas pa ko hoće nek se javi za broj, kaže može cela Srbija.
 
Pitanje za SBB pin kod u EON aplikaciji : ne prihvata sta god ukucam. Na njihovom sajtu menjao pin i opet nista, neki savet?
 
Zovi ih da ti resetuju, isti problem sam imao.
1234 je po difoltu.
 
Kad podnesete zahtev za raskid ugovora (pred istek), nude 30% na ceo ugovor. Cisto da znate ako neko zeli da uzme novi pa da izvuce sto bolju ponudu.


20 up mi je vise nego dovoljno, a ove druge dve stvari ne znam ni sta znace, tako da.. dzabe je dzabe 🙂
A kada je dzabe i sirce je slatko ;)
 
Orključali su neke kanale , kao i uvek pred novu godinu, kako da te kanale vidim preko EON aplikacije na mobilnom telefonu? Na TVu ih vidim, na telefonu ne.
 
Nema tih 24 meseca raskidanja ugovora bez penala ni u jednoj varijanti. Ako pogledaš malo bolje, sitnim uslovima ti je na svakom sajtu napisano šta se smatra "pogodnostima" koje dobijaš za dž prilikom potpisivanja ugovora, i ako se u bilo kom trenutku ugovorne obaveze predomisliš, sve te pogodnosti plaćaš.
Ruku na srce, tako je kod svih. Kod MTS-a to jasno piše na sajtu, kod SBB-a takođe (malo manje vidljivo, ali piše), Yettel je tu najveći prekršilac jer ne videh da im piše na sajtu.
Esencijalno, 24 meseca je ugovor i nema tu predomišljanja. I to je OK, i oni moraju da budu zaštićeni od korisnika, da se ne lažemo.
Ali ovo *****avanje od 30 dana otkaznog roka, kada oni zakonski nemaju način da to naplate tih 30 dana ako ti vratiš opremu, to je pilićarenje.

Ne, piše da raskid ugovora MORAŠ da najaviš 30 dana pre isteka ugovora. Ne da vraćanje opreme moraš da najaviš 30 dana pre i da tek onda možeš da je vratiš u poslovnicu. KLJUČNA RAZLIKA! Isto piše i kod Yettel-a.

Ali stvar je sledeća:
  • ne mogu da ODBIJU da razduže opremu ni u jednoj varijantii :)
  • ugovor na neodređeno zahteva 30 dana otkazni rok - nije sporno, OK
  • razdužujem opremu onog momenta kada podnosim zahtev za raskid ugovora
  • nakon toga, ako je istekla ugovorna obaveza od 24 meseca, NEMA NAPLATE tog još jednog pilićarskog meseca, jer ja više nemam opremu i oni NE MOGU DA NAPLATE USLUGU KOJU NISU PRUŽILI.

Dakle, sporno je to što radnici u SBB-ovim poslovnicama ubeđuju ljude da je razduživanje opreme moguće tek po isteku otkaznog roka.

Ako opremu vratiš pre isteka 24 meseca, tvoj problem - moraš da plaćaš tih 24 meseca koliko si potpisao ili da raskineš ugovor. Ali kad ugovorna obaveza istekne, stvari su malo drugačije... A oni pilićare za jednu pretplatu više kao najgori cigani (ne oni, svi operateri, da budemo iskreni).
Moraš 30 dana ranije da najaviš otkaz ugovora, i po nastupanju otkaza imaš 8 dana sa vratiš opremu, u suprotnom ti naplaćuju istu po tarifniku.

Možeš ti i da vratiš opremu isti dan kad si najavio otkaz, ali ćeš revers da si opremu vratio dobiti tek po isteku otkaznog roka i platićeš tih 30 dana, a svojom (ne krivicom Sbb) si sam sebe onemogućio da u otkazom roku koristiš uslugu jer si ranije vratio opremu pre isteka otkaznog roka...

EDIT: Ponovo čitam i ubeđen sam da je sva zabuna kod tebe uzrokovana time što ti ne razumeš po kom principu funkcioniše otkazni rok i da je to tranzicionih period do faktičkog raskida ugovora u kojem ugovorne strane moraju da nastave da ispunjavaju ugovorne obaveze jedna prema drugoj onako kako su ugovorile (Sbb da pruža uslugu, ti da platiš). Samim tim što ćeš vratiti opremu ranije i sprečiti ih da ti i u otkazom roku pružaju uslugu nećeš našteti njima nego sebi.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ima jedan prost lek za sve operatere. Svi znamo od kad nam traju ugovori. Mesec dana pre isteka ugovora podnese se zahtev za raskid ugovora tj najavite da necete produzavati UO. U tom periodu ce vas zvati da ponude nekakve pogodnosti. Ako vam odgovara prihvatite ako ne raskinete normalno kad istekne UO. I tako svake dve godine.Tako radim stalno sa svim uslugama koje imam.
 
Imam nedoumicu zato sto mi istice ugovor 6.februara, to znaci da bih trebala da odem 6.januara do poslovnice kad verovatno ne rade i da podnesem zahtev za raskid, da li moze koji dan ranije tipa 4.januara ili petog? (call centar mi rece da ne znaju radna vremena)
 
Jasno, mislio sam na ove dane oko Bozica kad njemu njoj treba, 6-7-8. (Mada mozda i 6. rade skraceno, ali svakako rade).
 
Poslednja izmena:
Kada SBB otključa HBO premium, kako beše, to su sve isti filmovi i serije na HBO1/2/3 koji su i na HBO Max, ili ima nešto još pored toga?
 
Kada SBB otključa HBO premium, kako beše, to su sve isti filmovi i serije na HBO1/2/3 koji su i na HBO Max, ili ima nešto još pored toga?
Moje iskustvo govori da je HBO Max aplikacija prilično kompletna. Ko koristi aplikaciju u kontinuitetu, nema potrebe da čeka sadržaj na kanalima. Sadržaj je isti, samo što su različita vremena kačenja, a kanali vrte i stare stvari koje su odavno skinute s aplikacije. Na aplikaciji se takođe ranije nešto postavi, npr. već je od danas dostupan Crni Adam, čija će permijera na kanalu biti u nedelju. Ko ima pristup aplikaciji, kanali su mu retro.
 
I ja sam mislio da svi operateri imaju taj otkazni rok, ali u mts ugovoru nigde ne piše da se otkaz mora najaviti 30 dana, čak i piše da se poslednji mesec račun računa samo za one dane pre otkaza, i da je rok za vraćanje opreme 8 dana
To je onda mighty nice sa njihove strane. Yettel ima klauzulu u ugovoru.
Čoveče,MTS ispade najprofesionalniji 😂😂😂 Ala smo nisko pali...
 
Moraš 30 dana ranije da najaviš otkaz ugovora, i po nastupanju otkaza imaš 8 dana sa vratiš opremu, u suprotnom ti naplaćuju istu po tarifniku.

Možeš ti i da vratiš opremu isti dan kad si najavio otkaz, ali ćeš revers da si opremu vratio dobiti tek po isteku otkaznog roka i platićeš tih 30 dana, a svojom (ne krivicom Sbb) si sam sebe onemogućio da u otkazom roku koristiš uslugu jer si ranije vratio opremu pre isteka otkaznog roka...

EDIT: Ponovo čitam i ubeđen sam da je sva zabuna kod tebe uzrokovana time što ti ne razumeš po kom principu funkcioniše otkazni rok i da je to tranzicionih period do faktičkog raskida ugovora u kojem ugovorne strane moraju da nastave da ispunjavaju ugovorne obaveze jedna prema drugoj onako kako su ugovorile (Sbb da pruža uslugu, ti da platiš). Samim tim što ćeš vratiti opremu ranije i sprečiti ih da ti i u otkazom roku pružaju uslugu nećeš našteti njima nego sebi.
Upravo o tome pričam - oni odbijaju da ti daju revers za opremu, koju ti hoćeš da vratiš, a više nisi pod ugovornom obavezom. To tako ne može i to je kršenje zakona o obligacionim odnosima, i zakona o zaštiti potrošača.

U ugovoru pride piše da je OTKAZNI ROK 30 dana, a ne period za vraćanje opreme 🙄

Dakle, dok traju 24meseca, oni naplaćuju uslugu, pružali je ili ne. Kad isteknu 24 meseca, oni mogu da je naplate SAMO ako je pružena. S druge strane, oni MORAJU da uzmu opremu nazad i ne mogu da kažu korisniku ne mi nećemo nazad opremu 😁

I kad je uzmu nazad, više nisu u mogućnosti da pruže uslugu, te ne mogu ni da je naplate - članovi 12 i 91 zakona o zaštiti potrošača. A ta priča o mojoj "krivici" što sam ja vratio opremu je smešna i žalosna - pokušavaju to da peglaju "obaveštenjem" korisnicima da oni imaju prava - ali ako ti nećeš da koristiš to pravo, nema ni osnova za naplatu. A oni ne mogu da te "nateraju" da koristiš pravo jer je ugovorna obaveza od 24 meseca istekla.

Esencijalno, onog momenta kada je zakon dozvolio operaterima ugovore na neodređeno, stvar se iskomplikovala, ali je srećom ostala ta stvar sa zakonom o zaštiti potrošača koja sprečava operatere da iskamče taj +1 mesec džabe.

A nije stvar jednog meseca, nego principa. Mi smo korisnici usluga, pa nas mogu tretirati sa minimumom poštovanja. SBB je to nekada znao da radi, a šta im se u međuvremenu desilo, ne znam...
 
Kupi jedan UTP Modul, na YouTube nadji uputstvo za sklapanje, radi se bez alata. Kupi jedan što kraci patch kabal i sve si rešio.
Kada uzmeš modul, na samom modulu gledaj šemu sa oznakom B, jer je 99% tako spojen sa druge strane.
Da se zahvalim još jednom. Pratio sam šemu B i sve radi kako valja. Pozdrav
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Nista ne znaju kad hoces da raskines 🙂

Mozes slobodno i neki dan ranjije, ja sam cak podneo i par dana kasnije (tipa 28 dana pre isteka) i nisu pravili problem. Ima ih po trznim centrima i tamo ti svakako rade do 22h, radice i svim danima osim 7. januara.
Bas nista ne znaju haha. Probacu ranije pa cu videti ako ne daju, onda cu kaoi ti par dana kasnije, svakako hvala na info. Imam samo jednu poslovnicu u krugu od 50km
 
Bas nista ne znaju haha. Probacu ranije pa cu videti ako ne daju, onda cu kaoi ti par dana kasnije, svakako hvala na info. Imam samo jednu poslovnicu u krugu od 50km
Napisao covek iznad tvog posta kad si pitao. Mesec dana ranije od ugovorenog period podnosi se zahtev za raskid ugovora a ti se raspitujes oko radnih i neradnih dana zbog bozica. Pise i u ugovoru a i ko je na SBB i malo svrati na diskusiju zna kkao se raskida ugovor, 1000x je pitano i odgovoreno.
 
Napisao covek iznad tvog posta kad si pitao. Mesec dana ranije od ugovorenog period podnosi se zahtev za raskid ugovora a ti se raspitujes oko radnih i neradnih dana zbog bozica. Pise i u ugovoru a i ko je na SBB i malo svrati na diskusiju zna kkao se raskida ugovor, 1000x je pitano i odgovoreno.
Sta? Na sta se ovo odnosi? Pitala sam vrlo jasno i holland mi je odgovorio.
 
Sta da radim ako mi mesec dana do isteka ugovora pada u Nedelju. :rolleyes: Gospodjice ne pravite bauk od obicnih stvari. Meni je sluzbenica pogresno popunila obrazac koji jednom godisnje moram da uradim, naplatili mi, ja seo za komp napisao prigovor na i poslao kopije prijasnjeg ugovora. Dobio sam odgovor, moj prigovor jr uvazen i sledeci mesec za vise uplaceni iznos smanjena mi je pretplata. Ne zovem niti pravim sheme ABC, zovu oni mene i nude mi neke pogodnosti.
 
Sta da radim ako mi mesec dana do isteka ugovora pada u Nedelju. :rolleyes: Gospodjice ne pravite bauk od obicnih stvari. Meni je sluzbenica pogresno popunila obrazac koji jednom godisnje moram da uradim, naplatili mi, ja seo za komp napisao prigovor na i poslao kopije prijasnjeg ugovora. Dobio sam odgovor, moj prigovor jr uvazen i sledeci mesec za vise uplaceni iznos smanjena mi je pretplata. Ne zovem niti pravim sheme ABC, zovu oni mene i nude mi neke pogodnosti.
Gospodine, vi sa nekim drugim razgovarate, ne sa mnom. Kod mene u postu nije bilo "bauka", vec jednostavnog pitanja da li se moze ranije/kasnije podneti zahtev za raskid ugovora od 30 dana, i nije bilo reci o neradnim danima - nedelji. Ne znam o kakvim obrascima pricate koje morate da popunjavate jednom godisnje i kakve ste vi prigovore pisali. Verujem, gospodine, da ste pogresili temu, a i post.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno