20 up mi je vise nego dovoljno, a ove druge dve stvari ne znam ni sta znace, tako da.. dzabe je dzabe 🙂На 20мбит уп, нат и дхцп... бежи бре...
A kada je dzabe i sirce je slatkoKad podnesete zahtev za raskid ugovora (pred istek), nude 30% na ceo ugovor. Cisto da znate ako neko zeli da uzme novi pa da izvuce sto bolju ponudu.
20 up mi je vise nego dovoljno, a ove druge dve stvari ne znam ni sta znace, tako da.. dzabe je dzabe 🙂
Neki ni tobrate , tako je , cokoladu , ja dobio juce![]()
Moraš 30 dana ranije da najaviš otkaz ugovora, i po nastupanju otkaza imaš 8 dana sa vratiš opremu, u suprotnom ti naplaćuju istu po tarifniku.Nema tih 24 meseca raskidanja ugovora bez penala ni u jednoj varijanti. Ako pogledaš malo bolje, sitnim uslovima ti je na svakom sajtu napisano šta se smatra "pogodnostima" koje dobijaš za dž prilikom potpisivanja ugovora, i ako se u bilo kom trenutku ugovorne obaveze predomisliš, sve te pogodnosti plaćaš.
Ruku na srce, tako je kod svih. Kod MTS-a to jasno piše na sajtu, kod SBB-a takođe (malo manje vidljivo, ali piše), Yettel je tu najveći prekršilac jer ne videh da im piše na sajtu.
Esencijalno, 24 meseca je ugovor i nema tu predomišljanja. I to je OK, i oni moraju da budu zaštićeni od korisnika, da se ne lažemo.
Ali ovo *****avanje od 30 dana otkaznog roka, kada oni zakonski nemaju način da to naplate tih 30 dana ako ti vratiš opremu, to je pilićarenje.
Ne, piše da raskid ugovora MORAŠ da najaviš 30 dana pre isteka ugovora. Ne da vraćanje opreme moraš da najaviš 30 dana pre i da tek onda možeš da je vratiš u poslovnicu. KLJUČNA RAZLIKA! Isto piše i kod Yettel-a.
Ali stvar je sledeća:
- ne mogu da ODBIJU da razduže opremu ni u jednoj varijantii
- ugovor na neodređeno zahteva 30 dana otkazni rok - nije sporno, OK
- razdužujem opremu onog momenta kada podnosim zahtev za raskid ugovora
- nakon toga, ako je istekla ugovorna obaveza od 24 meseca, NEMA NAPLATE tog još jednog pilićarskog meseca, jer ja više nemam opremu i oni NE MOGU DA NAPLATE USLUGU KOJU NISU PRUŽILI.
Dakle, sporno je to što radnici u SBB-ovim poslovnicama ubeđuju ljude da je razduživanje opreme moguće tek po isteku otkaznog roka.
Ako opremu vratiš pre isteka 24 meseca, tvoj problem - moraš da plaćaš tih 24 meseca koliko si potpisao ili da raskineš ugovor. Ali kad ugovorna obaveza istekne, stvari su malo drugačije... A oni pilićare za jednu pretplatu više kao najgori cigani (ne oni, svi operateri, da budemo iskreni).
Njoj, @reveal je koleginica...Jasno, mislio sam na ove dane oko Bozica kad njemu treba, 6-7-8. (Mada mozda i 6. rade skraceno, ali svakako rade).
ako imate CGA2121 mozete probati ovaj workaround https://www.elitesecurity.org/t504040-1#3986739 (srxa post) da izbegnete dupli nat kada koristite svoj ruter (a ne mozete od njih da iskamchite pravi bridge mod)
takodje, mozete stavljati custom DNS na svakom uredjaju (windows, android) u connection settings, da bi se izbegao onaj sto daje DHCP ruter-a.
Moje iskustvo govori da je HBO Max aplikacija prilično kompletna. Ko koristi aplikaciju u kontinuitetu, nema potrebe da čeka sadržaj na kanalima. Sadržaj je isti, samo što su različita vremena kačenja, a kanali vrte i stare stvari koje su odavno skinute s aplikacije. Na aplikaciji se takođe ranije nešto postavi, npr. već je od danas dostupan Crni Adam, čija će permijera na kanalu biti u nedelju. Ko ima pristup aplikaciji, kanali su mu retro.Kada SBB otključa HBO premium, kako beše, to su sve isti filmovi i serije na HBO1/2/3 koji su i na HBO Max, ili ima nešto još pored toga?
To je onda mighty nice sa njihove strane. Yettel ima klauzulu u ugovoru.I ja sam mislio da svi operateri imaju taj otkazni rok, ali u mts ugovoru nigde ne piše da se otkaz mora najaviti 30 dana, čak i piše da se poslednji mesec račun računa samo za one dane pre otkaza, i da je rok za vraćanje opreme 8 dana
Upravo o tome pričam - oni odbijaju da ti daju revers za opremu, koju ti hoćeš da vratiš, a više nisi pod ugovornom obavezom. To tako ne može i to je kršenje zakona o obligacionim odnosima, i zakona o zaštiti potrošača.Moraš 30 dana ranije da najaviš otkaz ugovora, i po nastupanju otkaza imaš 8 dana sa vratiš opremu, u suprotnom ti naplaćuju istu po tarifniku.
Možeš ti i da vratiš opremu isti dan kad si najavio otkaz, ali ćeš revers da si opremu vratio dobiti tek po isteku otkaznog roka i platićeš tih 30 dana, a svojom (ne krivicom Sbb) si sam sebe onemogućio da u otkazom roku koristiš uslugu jer si ranije vratio opremu pre isteka otkaznog roka...
EDIT: Ponovo čitam i ubeđen sam da je sva zabuna kod tebe uzrokovana time što ti ne razumeš po kom principu funkcioniše otkazni rok i da je to tranzicionih period do faktičkog raskida ugovora u kojem ugovorne strane moraju da nastave da ispunjavaju ugovorne obaveze jedna prema drugoj onako kako su ugovorile (Sbb da pruža uslugu, ti da platiš). Samim tim što ćeš vratiti opremu ranije i sprečiti ih da ti i u otkazom roku pružaju uslugu nećeš našteti njima nego sebi.
Sada salju Dex-om, jer su naravno vlasnici iste, ne ide preko poste tesko da ce da te masi...Premium duo nekada dobije, a nekada i ne, tu poklon čokoladu. Kada je i dobije, uglavnom je pokradu u Pošti, tako da najčešće stigne-NIŠTA.
Meni je doneo random momak sa rancem bez ikakvog obelezja firme.Sada salju Dex-om, jer su naravno vlasnici iste, ne ide preko poste tesko da ce da te masi...
Da se zahvalim još jednom. Pratio sam šemu B i sve radi kako valja. PozdravKupi jedan UTP Modul, na YouTube nadji uputstvo za sklapanje, radi se bez alata. Kupi jedan što kraci patch kabal i sve si rešio.
Kada uzmeš modul, na samom modulu gledaj šemu sa oznakom B, jer je 99% tako spojen sa druge strane.
Bas nista ne znaju haha. Probacu ranije pa cu videti ako ne daju, onda cu kaoi ti par dana kasnije, svakako hvala na info. Imam samo jednu poslovnicu u krugu od 50kmNista ne znaju kad hoces da raskines 🙂
Mozes slobodno i neki dan ranjije, ja sam cak podneo i par dana kasnije (tipa 28 dana pre isteka) i nisu pravili problem. Ima ih po trznim centrima i tamo ti svakako rade do 22h, radice i svim danima osim 7. januara.
Napisao covek iznad tvog posta kad si pitao. Mesec dana ranije od ugovorenog period podnosi se zahtev za raskid ugovora a ti se raspitujes oko radnih i neradnih dana zbog bozica. Pise i u ugovoru a i ko je na SBB i malo svrati na diskusiju zna kkao se raskida ugovor, 1000x je pitano i odgovoreno.Bas nista ne znaju haha. Probacu ranije pa cu videti ako ne daju, onda cu kaoi ti par dana kasnije, svakako hvala na info. Imam samo jednu poslovnicu u krugu od 50km
Sta? Na sta se ovo odnosi? Pitala sam vrlo jasno i holland mi je odgovorio.Napisao covek iznad tvog posta kad si pitao. Mesec dana ranije od ugovorenog period podnosi se zahtev za raskid ugovora a ti se raspitujes oko radnih i neradnih dana zbog bozica. Pise i u ugovoru a i ko je na SBB i malo svrati na diskusiju zna kkao se raskida ugovor, 1000x je pitano i odgovoreno.
Gospodine, vi sa nekim drugim razgovarate, ne sa mnom. Kod mene u postu nije bilo "bauka", vec jednostavnog pitanja da li se moze ranije/kasnije podneti zahtev za raskid ugovora od 30 dana, i nije bilo reci o neradnim danima - nedelji. Ne znam o kakvim obrascima pricate koje morate da popunjavate jednom godisnje i kakve ste vi prigovore pisali. Verujem, gospodine, da ste pogresili temu, a i post.Sta da radim ako mi mesec dana do isteka ugovora pada u Nedelju.Gospodjice ne pravite bauk od obicnih stvari. Meni je sluzbenica pogresno popunila obrazac koji jednom godisnje moram da uradim, naplatili mi, ja seo za komp napisao prigovor na i poslao kopije prijasnjeg ugovora. Dobio sam odgovor, moj prigovor jr uvazen i sledeci mesec za vise uplaceni iznos smanjena mi je pretplata. Ne zovem niti pravim sheme ABC, zovu oni mene i nude mi neke pogodnosti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari