Potpisujemo UGOVOR na neodređeno, ali nam je UGOVORNA OBAVEZA 24 meseca. Da bi se održali benefiti potpisivanja ugovora i preuzimanja minimalnog trajanja ugovorne obaveze, ona se mora ispoštovati. Međutim, 30 dana pre isteka ugovorne obaveze može se tražiti/najaviti raskid korisničkog ugovora, koji će stupiti na snagu nakon 30 dana, kada obaveza više ne postoji te ni sankcije za prevremeni raskid. Ako pak istekne ugovorna obaveza (24 meseca), primenjuje se pravilo o klasičnom raskidu korisničkog ugovora, za koji postoji otkazni rok od 30 dana, tokom kojeg se i dalje ostvaruje usluga koja se mora platiti.
Ne ne, ti svakako moraš da najaviš raskid ugovora da bi počelo da teče 30 dana otkaznog roka, jer kad prođe 24 meseca to je Ugovorna Obaveza (minimalni period korišćenja usluga). Kolege kažu da bi bilo idealno da 30 dana pred istek UO odeš u poslovnicu i najaviš raskid Ugovora da ti ne bi posle naplatili dodatne dane ako koji dan kasniš sa raskidom Ugovora a i ne mogu da ti naplate penale za prevremeni raskid jer je to taman 30 dana do isteka UO, a i u toku otkaznog roka imaš pravo da koristiš njihove usluge, i oni mogu a i ne moraju da te zovu da pokušaju da te ubede da odeš i otkažeš zahtev za raskid. Tek kad prođe 30 dana otkaznog roka, dužan si da u roku od 7 dana vratiš njihovu opremu u SBB poslovnicu.Znaci kada prodje 24 meseca i prvog dana posle 24 ja mogu samo da se pojavim u poslovnici i kazem izvolite vašu opremu, istekao je ugovor od 24 meseca a oni ne mogu da se pozovu na aneks od 30 dana u ugovoru koji je istekao? To pravno nije moguće da se pozivaju na aneks u ugovoru koji je istekao ako ja vratim opremu prvog dana posle prolaska 24 meseca!?
Ne ne, ti svakako moraš da najaviš raskid ugovora da bi počelo da teče 30 dana otkaznog roka, jer kad prođe 24 meseca to je Ugovorna Obaveza (minimalni period korišćenja usluga). Kolege kažu da bi bilo idealno da 30 dana pred istek UO odeš u poslovnicu i najaviš raskid Ugovora da ti ne bi posle naplatili dodatne dane ako koji dan kasniš sa raskidom Ugovora a i ne mogu da ti naplate penale za prevremeni raskid jer je to taman 30 dana do isteka UO, a i u toku otkaznog roka imaš pravo da koristiš njihove usluge, i oni mogu a i ne moraju da te zovu da pokušaju da te ubede da odeš i otkažeš zahtev za raskid. Tek kad prođe 30 dana otkaznog roka, dužan si da u roku od 7 dana vratiš njihovu opremu u SBB poslovnicu.
Odlazi korisnik na koga se vode usluge i pokreće otkazni rok koji kod SBB-a traje 30 dana. Znači od dana kada odete u poslovnicu dužni ste da platite još 30 dana, bez obzira pre koliko je istekla uo. Treba poneti samo ličnu kartu ili neki drugi dokument radi potvrde identiteta.
I taj "poslednji" mesec ne naplaćuju u celosti nego do datuma isteka 30-og dana, znači ako recimo sutra odeš naplaćuju ceo oktobar i 5 dana novembra.
Zahtev za raskid korisničkog ugovora mora lično nosilac ugovora da podnese (ili lice koje je ovlašćeno kod javnog beležnika), a opremu kasnije može vratiti bilo ko, i tada uzme potvrdu o vraćenoj/razduženoj opremi.prilikom vraćanja opreme, može li da je vrati neko drugi? komšije raskinuli ugovor i otišli u inostranstvo, pa su uvalili nama iz zgrade da predamo opremu
Ako odes u poslovnicu i vratiš opremu, nije tako.
Samo što u praksi ti ne možeš da samo odeš u poslovnicu nakon isteka UO, baciš im opremu na pult i kažeš "ja vratio".
U praksi će odbiti da ti prihvate opremu i izdaju priznanicu za nju, jer nisi najavio otkazni rok. I šta onda?
U Opštim uslovima poslovanja, koje nikad niko ne čita, a koji su deo Ugovora o pružanju korisničkih usluga, uglavnom je definisan otkazni rok od 30 dana kada istekne minimalni period ugovornog vezivanja.
Uglavnom ipak nije?Naime svaki njihov dinamiski opseg IP adresa je black listovan a evo i primera:
188.2.226.1 - 188.2.226.255
Spamhaus Zen: 255 Listovanih
Barracuda: 224 Listovanih
SORBS: 255 Listovanih
Vraćao sam ja M SAT i moralo je 30 dana.@Zeha SN ima najavu raskida ugovora?
Ja sam mislio da je to samo kod SBBa.
MTS recimo to nema i kada ti istekne ugovorna obaveza, bukvalno kako je nelo napisao, odnesea opremu bacis na sto i kazes to je to drugari razilazimo se.
to se uglavnom odnosi na spam, ne bi trebalo da te pogadja ako neces da koristis svoj mail server. a ako hoces, trebalo bi da razmislis o statickoj...Imam jedno pa mozda smesno pitanje
Kako naterati ove iz SBB da se potrude da skinu svoje IP adrese sa black lista, ako je to uopste moguce?
Naime svaki njihov dinamiski opseg IP adresa je black listovan a evo i primera:
188.2.226.1 - 188.2.226.255
Spamhaus Zen: 255 Listovanih
Barracuda: 224 Listovanih
SORBS: 255 Listovanih
I da ne navodim dalje. Jos je smesnije objasnjenje koje daju u mailu za isto:
"Zahvaljujemo se na dostavljenom podatku.
Navedena adresa je javna dinamička IP adresa koja se dodeljuje Vašem modemu, Vi ste korisnik iste. Postavljanje IP adresa na "black list" izazivaju nepoželjne aktivnosti koje se detektuju na IP adresama, savetujemo da redovno proveravate Vaše uređaje anti-malware i anti-virus programima."
E sad da nije tragicno bilo bi komicno, jer je svaka njihova IP adresa blacklistovana
to se uglavnom odnosi na spam, ne bi trebalo da te pogadja ako neces da koristis svoj mail server. a ako hoces, trebalo bi da razmislis o statickoj...
prilikom vraćanja opreme, može li da je vrati neko drugi? komšije raskinuli ugovor i otišli u inostranstvo, pa su uvalili nama iz zgrade da predamo opremu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari