Zeha
... ispod radara ...
- Učlanjen(a)
- 01.09.2007
- Poruke
- 12,446
- Poena
- 785
Moja oprema
- CPU & Cooler
- i5 13600K, Deepcool AG620 - CPU hladnjak
- Matična ploča
- Asus ROG MAXIMUS Z790 HERO
- RAM
- Kingston DDR5 32GB (2x16GB) Fury Renegade KF564C32RSK2-32
- GPU
- Asus TUF-RTX3070-O8G-V2-GAMING
- Storage
- Sasmung NVME 990PRO 1TB, Sasmung NVME 970EVO plus 2TB, Seagate hdd 16TB IronWolf Pro, Seagate Archive HDD 8TB
- Zvuk
- Sound Blaster Z, Sennheiser HD 599SE, Logitech X-230
- PSU
- FSP Hydro PTM PRO Platinum 1000W
- Kućište
- Fractal Design Define 7, 4x Be Quiet SILENT WINGS 4 140mm PWM high-speed
- Monitor
- Dell Alienware AW2723DF
- Miš & tastatura
- Logitech MX Master 3S, Logitech MX Keys S Graphite
- Ostale periferije
- HP LaserJet P1006
- Laptop
- Lenovo Legion 5 (82JN003EYA)
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S21 Ultra
- Pametni uređaji
- LG 43UM7600PLB LED
- Pristup internetu
- Optički internet
Ispunio "zakonski" ali moralno, ljudski, korektno poslovno NIJE.
Ne cita niko svaki dan promene na sajtu pruzaoca usluga.
98% ne cita nikad obavestenja, a od preostalih 2% korinika njih 95% pogleda sta pise na sajtu operatera 2-3 puta godisnje i to slucajno.
Preostali u najboljem slucaju pogledaju jednom u 1-3 meseca...
Sto se mene tice takvo "zakonsko" obavestavanje ne valja.
Korektna poslovna praksa bi po nemi bila da se uz racun, pisani i e-racun posalje obavestenje mesec dana unaprad (skoro mesec dana), pa da ljudi imaju mogucnost bez skrivanja da se upoznaju sa promenama cena.
Svako netransparentno obavestavanje je skrivanje promene cena.
Netransparentno je jer ne mora a i ne moze korisnik znati da je promenjena cena ako nije pogledao obavestenja na sajtu pruzaoca usluge, a pogledati nece jer i ne zna da promena sledi pa NEĆE biti obavesten.
Ajde sad da organizujemo peticiju za promenu zakona i zakonskog nacina obavestavanja i prosledimo u skupstinu i politickim strankama, da bude neke koristi od njih...
Ne cita niko svaki dan promene na sajtu pruzaoca usluga.
98% ne cita nikad obavestenja, a od preostalih 2% korinika njih 95% pogleda sta pise na sajtu operatera 2-3 puta godisnje i to slucajno.
Preostali u najboljem slucaju pogledaju jednom u 1-3 meseca...
Sto se mene tice takvo "zakonsko" obavestavanje ne valja.
Korektna poslovna praksa bi po nemi bila da se uz racun, pisani i e-racun posalje obavestenje mesec dana unaprad (skoro mesec dana), pa da ljudi imaju mogucnost bez skrivanja da se upoznaju sa promenama cena.
Svako netransparentno obavestavanje je skrivanje promene cena.
Netransparentno je jer ne mora a i ne moze korisnik znati da je promenjena cena ako nije pogledao obavestenja na sajtu pruzaoca usluge, a pogledati nece jer i ne zna da promena sledi pa NEĆE biti obavesten.
Ajde sad da organizujemo peticiju za promenu zakona i zakonskog nacina obavestavanja i prosledimo u skupstinu i politickim strankama, da bude neke koristi od njih...