Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ispunio "zakonski" ali moralno, ljudski, korektno poslovno NIJE.
Ne cita niko svaki dan promene na sajtu pruzaoca usluga.
98% ne cita nikad obavestenja, a od preostalih 2% korinika njih 95% pogleda sta pise na sajtu operatera 2-3 puta godisnje i to slucajno.
Preostali u najboljem slucaju pogledaju jednom u 1-3 meseca...
Sto se mene tice takvo "zakonsko" obavestavanje ne valja.
Korektna poslovna praksa bi po nemi bila da se uz racun, pisani i e-racun posalje obavestenje mesec dana unaprad (skoro mesec dana), pa da ljudi imaju mogucnost bez skrivanja da se upoznaju sa promenama cena.
Svako netransparentno obavestavanje je skrivanje promene cena.
Netransparentno je jer ne mora a i ne moze korisnik znati da je promenjena cena ako nije pogledao obavestenja na sajtu pruzaoca usluge, a pogledati nece jer i ne zna da promena sledi pa NEĆE biti obavesten.

Ajde sad da organizujemo peticiju za promenu zakona i zakonskog nacina obavestavanja i prosledimo u skupstinu i politickim strankama, da bude neke koristi od njih...
 
Obavešteni su svi bili i SBB je tu dužnost zakonski ispunio, samo treba sajt pratiti jer je i to zvaničan vid komunikacije: https://sbb.rs/obavestenje-o-promeni-cene-poziva-ka-nemackoj/

Žao mi je samo što se u današnje vreme svaka nepažnja odrazi po džepu (novčana kazna).
Ma razumem ja to da su oni to objavili na sajtu ali kao sto kaze user zeha ko to jos cita.
Hocu da ti kazem sledece, kad imaju neke pogodnosti onda ne mozes da zivis od njih i to vrte na sva zvona i svuda su obavestenja.
A kad treba da se promeni neka stavka iz ugovora onda onako tiho se samo objavi na njihovom sajtu i to je to.Sto ti kazes pokrili su se po zakonu.
A navodno slove za kompaniju koja brine o svojim korisnicima.
Ne kazem da je tu sada mts nesto bolji.I oni su isti ili i gori po tom pitanju.
Ali sto kaze user zeha korektno bi bilo sa njihove strane uz racun da posalju obavestenje da se zbog toga i toga vrse promene vezano za fiksnu telefoniju i da korisnici znaju o cemu se radi.
 
Нико не помену поскупљење од 1.септембра, стигоше рачуни.
pa kad ga ni nema. meni iznos računa, ne računajući sporadično veći iznos zbog telefoniranja (ne zovemo nikoga u 🇩🇪), isti i u oktobru i u septembru i u avgustu i u julu itd itd. u pitanju je stari Trio Gold paket
 
Јесте тај ценовник, само што је мој пакет мало ниже и ту има поскупљење.
Свако се чеше где га сврби, увек је било. Они који су се јавили да нема поскупљења, њих очито не сврби, али не може неко да тврди да није тачно да нема поскупљења када ту тврдњу заснива само на свом примеру.
 
Nije to ništa još. SN digla cene pre neki dan za 150-250 din. Kako jedni dižu cene, tako i drugi krenu. Pa sve živo poskupljuje i naravno da će to tiho da urade a ne da objave na sva zvona. Logično, ne?

Sutra izvlačenje u 12:00, kod mene može da ih izvadi jedino Tojotu da mi daju 🙂
Piše da će dobitnike objaviti u narednih 15 dana. Ako te izvuku, da častiš.;) Uz Tojotu dobiješ i Bokija Milivojevića.

Ajde sad da organizujemo peticiju za promenu zakona i zakonskog nacina obavestavanja i prosledimo u skupstinu i politickim strankama, da bude neke koristi od njih...
Dobar ti je vic. Pusti ljude da odmaraju.
 
Meni je racun veci, cekam da mi posalju na e-mail sa specifikacijom stavki racuna. Kad pogledam znacu da li je poskupeloili je neko od ukucana zvao mobilne mreze. Obicno za to koristim wi-fi i Viber.
 
Ma razumem ja to da su oni to objavili na sajtu ali kao sto kaze user zeha ko to jos cita.
Hocu da ti kazem sledece, kad imaju neke pogodnosti onda ne mozes da zivis od njih i to vrte na sva zvona i svuda su obavestenja.
A kad treba da se promeni neka stavka iz ugovora onda onako tiho se samo objavi na njihovom sajtu i to je to.Sto ti kazes pokrili su se po zakonu.
A navodno slove za kompaniju koja brine o svojim korisnicima.
Ne kazem da je tu sada mts nesto bolji.I oni su isti ili i gori po tom pitanju.
Ali sto kaze user zeha korektno bi bilo sa njihove strane uz racun da posalju obavestenje da se zbog toga i toga vrse promene vezano za fiksnu telefoniju i da korisnici znaju o cemu se radi.
Ranije su imali na Info kanalu (pozicija 999) redovno obaveštenja sa sajta, kad izbace/ubace neki kanal, najave povećanje cena i sl. Ali već duže vreme taj prostor u ekranu stoji prazan, tako da im info kanal služi samo za reklame i najavu programa.
Šta se desilo sa EON Mini paketom van mreže? Pre 3 meseca dana najavljeno da će zameniti Sport paket, a sad ne uspevam da ga nađem na sajtu SBB-a. Link iz njihove objave redirektuje na standardne paketa: https://sbb.rs/novi-eon-mini-paket-celu-porodicu/
Izgleda da su ga ukinuli:
 
Vrlo su normalni jer ja placam 450 ,vec godinama, dodatni risiver na Total tv-u :D
 
Ne znam, nisam nikad uzimao njihov internet ali mislim da je to bio jedini nacin.
 
Čitajući temu unazad desetinu strana, a istek ugovorne obaveze mi je u martu, razmišljam o promeni operatera. Imam mogućnost da biram MTS ili Yettel. Dok je Yettel agresivan s ponudama, 12, 14 meseci čak za 1 dinar uz UO od 24 meseca, SBB se s druge strane uopšte ne trudi da zadrži stare korisnike, nikakve promocije, taj neki bedan popust od 10-15%, eventualno jači paket po istoj ceni neko vreme, pa onda po punoj, da mi bukvalno dođe da pređem kod drugog operatera, izguram UO od 2 godine i onda menjam na svake dve godine, pa da me tretiraju kao novog korisnika. Prosto je neverovatno da se uopšte ne trude u vremenu kad verovatno gube određeni broj korisnika kojima je sport najbitnija ili jedna od bitnijih stavki, a takvih ima prilično.
Generalno sam zadovoljan SBB-om, i ne bih ih menjao bez preke potrebe, ali mislim da je 4.000 previše za ono što trenutno nude, kad mogu da dobijem za skoro duplo manje novca praktično isto to + arena kanale.
 
Sta se desava sa racunima, ne stize mi racun na e-mail i uz njega pdf fajl sa specifikacijom racuna, uvek je sve to stizalo do 6-og u mesecu
 
Sta se desava sa racunima, ne stize mi racun na e-mail i uz njega pdf fajl sa specifikacijom racuna, uvek je sve to stizalo do 6-og u mesecu
Proveri na portalu mojsbb.rs je li ti aktivan e-račun i adresa. Ako jeste, kontaktiraj SBB i vidi šta se dešava. Uglavnom, uvek imaš deo "Moji računi" gde možeš samostalno da preuzmeš PDF verziju računa. Ako ti nije aktivan e-račun, onda je papirna verzija poslata poštom, na žalost.
Edit: Kao što kolega @orange47 reče, može biti i da je u "nepoželjnoj/spam" pošti pa proveri i tamo.
 
Meni su stigla mejlom oba računa, za dve adrese koje servisiram. Nema nikakve promene, osim što mi je krenulo "dinar" za pola meseca od obnove ugovora i prelaska na optiku. Izgleda su podizali trio pakete zbog fiksnog i Nemačke...
Čitajući temu unazad desetinu strana, a istek ugovorne obaveze mi je u martu, razmišljam o promeni operatera. Imam mogućnost da biram MTS ili Yettel. Dok je Yettel agresivan s ponudama, 12, 14 meseci čak za 1 dinar uz UO od 24 meseca, SBB se s druge strane uopšte ne trudi da zadrži stare korisnike, nikakve promocije, taj neki bedan popust od 10-15%, eventualno jači paket po istoj ceni neko vreme, pa onda po punoj, da mi bukvalno dođe da pređem kod drugog operatera, izguram UO od 2 godine i onda menjam na svake dve godine, pa da me tretiraju kao novog korisnika. Prosto je neverovatno da se uopšte ne trude u vremenu kad verovatno gube određeni broj korisnika kojima je sport najbitnija ili jedna od bitnijih stavki, a takvih ima prilično.
Generalno sam zadovoljan SBB-om, i ne bih ih menjao bez preke potrebe, ali mislim da je 4.000 previše za ono što trenutno nude, kad mogu da dobijem za skoro duplo manje novca praktično isto to + arena kanale.
Onda je najbolje da tako uradiš, na dve godine menjaj provajdera. Ja sam uspeo da se dogovorim, čak bolje nego novi korisnik, ali sam se cimao, obletao, pravio performanse komunkacijske, itd. Takođe, ovog puta sam bolje uslove dobio na šalteru poslovnice nego što se očekuje od službe za obnovu ugovora. Oni mi se na upit nisu ni javili, ni pisma ni razglednice.
 
Proveri na portalu mojsbb.rs je li ti aktivan e-račun i adresa. Ako jeste, kontaktiraj SBB i vidi šta se dešava. Uglavnom, uvek imaš deo "Moji računi" gde možeš samostalno da preuzmeš PDF verziju računa. Ako ti nije aktivan e-račun, onda je papirna verzija poslata poštom, na žalost.
Edit: Kao što kolega @orange47 reče, može biti i da je u "nepoželjnoj/spam" pošti pa proveri i tamo.
Sve sam proverio sve je setovano kako treba i tako placam preko QR koda sa racuna i mobilnog vec godinama. Sacekacu pa ako nema onda moram rucnjaka da pravim uplatu na mobu
 
Vraćaš opremu po isteku otkaznog roka od 30 dana. Znači sve vreme OR koristiš usluge i tek onda vraćaš opremu .


Ako posle isteka ugovorne obaveze od 24 meseca ima još 30 dana, to onda nije ugovor na 24 meseca nego to je ugovor 24+30?

Oni daju pravo raskida sa najavom od 30 dana a bez dodatnih „penala“ i pozivaju se na ugovor od dve godine!? Ako mi sklopimo ugovor na dve godine a oni se posle dve godine pozovu na aneks u ugovoru koji je istekao? Kako je to pravno moguće? 30 dana je ankes u ugovoru koji je istekao!?


Ovde se potrošači dovode u zabludu i to je kažnijvo jer ovde nije ugovor na dve godine kako oni kažu. Ovde ima i nekih još plus 30 dana.
 
Ako posle isteka ugovorne obaveze od 24 meseca ima još 30 dana, to onda nije ugovor na 24 meseca nego to je ugovor 24+30?

Oni daju pravo raskida sa najavom od 30 dana a bez dodatnih „penala“ i pozivaju se na ugovor od dve godine!? Ako mi sklopimo ugovor na dve godine a oni se posle dve godine pozovu na aneks u ugovoru koji je istekao? Kako je to pravno moguće? 30 dana je ankes u ugovoru koji je istekao!?


Ovde se potrošači dovode u zabludu i to je kažnijvo jer ovde nije ugovor na dve godine kako oni kažu. Ovde ima i nekih još plus 30 dana.
Ti možeš podneti zahtev za raskid 30 dana pre isteka 24 meseca. Tako da je to ipak 24 meseca a ne 25.
 
Potpisujemo UGOVOR na neodređeno, ali nam je UGOVORNA OBAVEZA 24 meseca. Da bi se održali benefiti potpisivanja ugovora i preuzimanja minimalnog trajanja ugovorne obaveze, ona se mora ispoštovati. Međutim, 30 dana pre isteka ugovorne obaveze može se tražiti/najaviti raskid korisničkog ugovora, koji će stupiti na snagu nakon 30 dana, kada obaveza više ne postoji te ni sankcije za prevremeni raskid. Ako pak istekne ugovorna obaveza (24 meseca), primenjuje se pravilo o klasičnom raskidu korisničkog ugovora, za koji postoji otkazni rok od 30 dana, tokom kojeg se i dalje ostvaruje usluga koja se mora platiti.
 
Nema tu nikakve prevare, niti obmane potrošača.
Uslovi raskida ugovora su navedeni u dokumentima i dostupni svakom da ih prouči pre potpisivanja ugovora. Potpisom ugovora potrošač izjavljuje da je upoznat i saglasan sa uslovima.
Rok od 30 dana se odnosi na raskid ugovora, a ne ugovorne obaveze. Korisnik može da 30 dana pre isteka UO zatraži raskid ugovora, i na taj način neće ostati ni dan nakon isteka UO.
Inače, ugovor je na neodredjeno vreme, dok je ugovorna obaveza obično ograničena. E sad, neki misle da su te dve stvari iste, pa pomešaju babe i žabe...
Pozdrav
 
prilikom vraćanja opreme, može li da je vrati neko drugi? komšije raskinuli ugovor i otišli u inostranstvo, pa su uvalili nama iz zgrade da predamo opremu
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno