Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

Da, ista Armv9 arhitektura sa istim X2, A710 i A510 jezgrima, iz iste fabrike, sa iste proizvodne trake.
 
Odgovori tipa ''Sve što si do sada rekao nije imalo logike i detaljno sam pisao.'' i ''Ako ti je SD i EX isti procesor i razlikuju se samo u nazivu onda nemamo šta više da pričamo.'' su blago rečeno neozbiljni, bez konkretnih dokaza ''logika'' ne prolazi kao ni pokušaj da se plitkim odgovorima bez argumenata i dokaza ''plaše'' ljudi da eventualno izaberu neki od modela S22 serije, možda to nažalost prolazi kod ljudi koji prate samo ovaj forum i teže mogu da se snađu na stranim forumima.

Dokazi i navodi su jedino relevantni, u ovom slučaju toga nema, tako da komentari i mišljenje - ne vrede ništa.
 
U stvari je 17,7% (52 od 239) ako njih 187 nema/nije imalo a 52 ima/imalo je.

U dalje ne tako mala brojka, naročito za premium uređaj, ali opet svakako ne ni tako dramatična kao kada se priča o 40%.
 
Da, ista Armv9 arhitektura sa istim X2, A710 i A510 jezgrima, iz iste fabrike, sa iste proizvodne trake.
I onda se u praksi razlikuju prilično i svi hoće SD...
Pogledaj koliko se razlikuju brojke na tvom linku, a onda okreni i druge linkove, YT...
Odgovori tipa ''Sve što si do sada rekao nije imalo logike i detaljno sam pisao.'' i ''Ako ti je SD i EX isti procesor i razlikuju se samo u nazivu onda nemamo šta više da pričamo.'' su blago rečeno neozbiljni, bez konkretnih dokaza ''logika'' ne prolazi kao ni pokušaj da se plitkim odgovorima bez argumenata i dokaza ''plaše'' ljudi da eventualno izaberu neki od modela S22 serije, možda to nažalost prolazi kod ljudi koji prate samo ovaj forum i teže mogu da se snađu na stranim forumima.

Dokazi i navodi su jedino relevantni, u ovom slučaju toga nema, tako da komentari i mišljenje - ne vrede ništa.
Blago rečeno nezobiljno je reći da je 40% kod nas 75% u svetu, ne shvatati koncept reprezentativnog primerka, da bi da postoje ovi problemi Samsung povukao sa tržišta uređaj, tražiti "konkretni dokaz za sve", a na pitanje "za šta konkretno tražiš dokaz" ne daš odgovor nego nastaviš nekom svojom retorikom.
  • Detaljno sam pisao sve, a ti ako tražiš nešto konkretno, onda odgovori na konkretno pitanje "šta konkretno tražiš", ako zaista želiš odgovor ;)
  • Ako su procesori isti bili bi i isti rezultati, a oni to nisu. U kakvu dalju raspravu da idemo ako ta najprostija stvar ne može da se shvati i/ili prihvati?
U stvari je 17,7% (52 od 239) ako njih 187 nema/nije imalo a 52 ima/imalo je.

U dalje ne tako mala brojka, naročito za premium uređaj, ali opet svakako ne ni tako dramatična kao kada se priča o 40%.
52 od 239 je 21,76% (sad su rezultati nešto preko 22%)
- Interesantnije bi bilo da je u anketi uvršten EX i SD, pa da se i to vidi.

Imam dva uređaja i oba imaju problema, to je kod mene 100%...
Za ovakav uređaj je 1% mnogo, a kamo li 22%. Inače, ni najniža klasa telefona nema ove probleme, što celu ovu situaciju čini još gorom.
 
I onda se u praksi razlikuju prilično i svi hoće SD...
Pogledaj koliko se razlikuju brojke na tvom linku, a onda okreni i druge linkove, YT...
SD hoce neupuceni i neinformisani 🥱 ove godine je sve to isti klinac, to sto je SD stavio malo vecu hercazu i sto ima tri broja bolji rezultat na benchmarku, to je totalno nebitna stvar ali ocigledno nekima i to znaci 🤭
Imam dva uređaja i oba imaju problema, to je kod mene 100%...
Da sam na tvom mestu, ili bih se zapitao sta to radim sa telefonima pa oba imaju problem ili bih ih, ako nije do mene, davnih dana prodao/vratio i ne bih svirao na forumu kako ne valjaju nego presao na nesto drugo.
EDIT- nisam dodao mozda najbanalniju stvaru, a to je prijavljivao bagove preko members aplikacije kako bi ih devovi ispravili
 
Poslednja izmena:
Problem je što je to jako teško dokazati i to svi znaju. Ajde da zanemarimo što naši sudovi ne prihvataju video kao dokaz jer "ne mogu biti sigurni da nisu editovani".
Pri normalnom korišćenju se telefon resetuj ili gubi signal. Da se to dešava svaki dan, ti bi morao da snimaš 24h taj telefon i da ga u isto vreme normalno koristiš. To je maltene neizvodljivo, makar ne da ga koristiš onako kao što bi i normalno (šetanjem po gradu gde menja prijem sa raznih baznih stanica, 3g-4g-5g i rupe u signalu...). E sad zamisli da se to ne dešava baš svakog dana...

Ja sam već prošao kroz sličnu situaciju i pisao sam mislim baš u ovoj temi o tome. Monitor (isto Samsung), debelo van garancije, jednostavno počeo nasumično da se sam gasii to svakog dana. Slao sam ga 2 puta u Kimtec (tada zvanični Samsung servis) da ga poprave, o mom trošku (značio mi je zbog odnosa stranica 16:10 i realnih boja) i oba puta nisu uočili kvar. Na kraju ga odneo po preporuci u Pakom, gde čovek opet nije uočio kvar, ali je rekao da će ga u servisu koristiti narednih nedelju dana kao njihov monitor. Na kraju je uvideo kvar i rešio za sitan novac!

Znači nešto za šta im plaćaš i što jeste svakodnevni problem nisu 3 puta uvideli, već tek posle celonedeljnog korišćenja, a ovde se priča kako će nešto da se dokaže što se dešava jednom u X dana, gde je uređaj stalno u pokretu i to snimkom koji se kod nas na sudu ne priznaje...
  • A onda dobiješ nov uređaj i opet iznova...
  • A tek da dokažeš da je problem proizvodne prirode, a ne pojedinačni/retki slučaj je maltene nemoguće.
Da budem iskren, mislim da problem sa blokiranjem telefona ili restartom ima veze sa karticama naših operatera ili podešavanjima neke aplikacije. Voleo bih da neko ko ima problem, vrati telefon na fabrička podešavanja i koristi tako nedelju dana, Ukoliko je problem hardverske prirode sigurno će se ponoviti i tada.
 
Da budem iskren, mislim da problem sa blokiranjem telefona ili restartom ima veze sa karticama naših operatera ili podešavanjima neke aplikacije. Voleo bih da neko ko ima problem, vrati telefon na fabrička podešavanja i koristi tako nedelju dana, Ukoliko je problem hardverske prirode sigurno će se ponoviti i tada.
Naravno da jeste, ovde je vec dokazano da su ljudi instalirali one aplikacije za snimanje razgovora koje su pravile kurslus.
Najosnovnija stvar prilikom tih problema, ne samo tih nego bilo kojih jeste pokretanje telefona u safe mode-u i testiranje, ne mora cak ni da se radi factory reset, ali ajde objasni ljudima.
Edit- ja sam na Note 10+ pre 2 godine imao problema sa losim dometom, ispadanjem iz mreze, otisao do MTS-a, trazio novi SIM, dobio novi sim, problema vise nije bilo. Samo jedan od primera.
 
... moglo bi se zaključiti da je zbog problema(ne mogu da tvrdim čijom greškom) u radu dva telefona došlo do frustriranosti, koja se prenosi u pisanom obliku prilično agresivno prema članovima koji nemaju ni slično iskustvo tj. kojima Samsung S22 telefoni rade bez greške.

Ponavljam ni jedan argumentovan dokaz ne postoji za bilo koji komentar i odgovor.

Postoji samo ''Imam dva uređaja i oba imaju problema, to je kod mene 100%...'' , bez objašnjenja kako su ta dva uređaja podešena, kako i u kojim se uslovima koriste.

40% kod nas 75% u svetu sam napisao zato što kod nas postoji određen % ljudi koji kupuju S22 seriju telefona a nisu baš vešti u korišćenju istih, taj fenomen je zanimljiv i sa psihološke strane, nauka ne može da obrazloži mentalitet ljudi na našim prostorima, zašto se nešto kupuje a nema upotrebnu vrednost za korisnika - ne može ili ne zna da iskoristi ni 40% kapaciteta uređaja.

Postoji još nekoliko zanimljivosti kod nas, jedna je ''sramota me da kažem da nešto ne znam'' e to je velik problem kod nas, jer '' problem nije problem - već stav koji se zauzima prema problemu'', pa se greška povećava, a rešila bi se u većini slučajeva vrlo brzo i lako kada bi bilo tačnog objašnjenja o čemu radi...

Nekoliko rešenja greški u radu S22

...trenutno je 275 vs 55 = 20% , i kada se pretpostavi da od tih 20% određeni broj ne zna pravilno da podesi i koristi telefon % je manji, ali ne prihvatljiv za telefone koji koštaju 1000€ i više.
 
Poslednja izmena:
52 od 239 je 21,76% (sad su rezultati nešto preko 22%)
- Interesantnije bi bilo da je u anketi uvršten EX i SD, pa da se i to vidi.

Imam dva uređaja i oba imaju problema, to je kod mene 100%...
Za ovakav uređaj je 1% mnogo, a kamo li 22%.
Hvala ti, greškom sam izračunao procente za 52 od 293 umesto od 239 (permutovao poslednje dve cifre).

Inače se slažem sa tvojom konstatacijom za 1% mada se postavlja pitanje koliko je među njima objektivnih a koliko subjektivnih problema poput onih koji su uzrokovani nekom aplikacijiom a koji su nestali samom deinstalacijom iste. Tu su i "problemi" tipa "rekli su da će osvežavanje biti x Hz a ono je u praksi Y Hz - jeste da u praksi ja ne vidim razliku ali on ne radi kako je predviđeno" ili "sa 108 Mpix opet nemam jasnu sliku meseca kada je u poslednjoj četvrti - 'bem ti takvu kameru", što je pre problem druge prirode (marketinga) nego ispravnosti!
 
SD hoce neupuceni i neinformisani 🥱 ove godine je sve to isti klinac, to sto je SD stavio malo vecu hercazu i sto ima tri broja bolji rezultat na benchmarku, to je totalno nebitna stvar ali ocigledno nekima i to znaci 🤭

Da sam na tvom mestu, ili bih se zapitao sta to radim sa telefonima pa oba imaju problem ili bih ih, ako nije do mene, davnih dana prodao/vratio i ne bih svirao na forumu kako ne valjaju nego presao na nesto drugo.
EDIT- nisam dodao mozda najbanalniju stvaru, a to je prijavljivao bagove preko members aplikacije kako bi ih devovi ispravili
Očigledno ne gledamo iste brojke kad je razlika za 3.

A da, za telefone sam kriv ja, jer nije jao da po tvojoj anketi 22% ima isti problem ;)

I naravno, ako vratim telefone onda je telefon sjajan i bajan, a u svakom slučaju ne bi trebal oda se piše na forumu. Sve samo da se fanbojevi ne uvrede.
... moglo bi se zaključiti da je zbog problema(ne mogu da tvrdim čijom greškom) u radu dva telefona došlo do frustriranosti, koja se prenosi u pisanom obliku prilično agresivno prema članovima koji nemaju ni slično iskustvo tj. kojima Samsung S22 telefoni rade bez greške.

Ponavljam ni jedan argumentovan dokaz ne postoji za bilo koji komentar i odgovor.

Postoji samo ''Imam dva uređaja i oba imaju problema, to je kod mene 100%...'' , bez objašnjenja kako su ta dva uređaja podešena, kako i u kojim se uslovima koriste.

40% kod nas 75% u svetu sam napisao zato što kod nas postoji određen % ljudi koji kupuju S22 seriju telefona a nisu baš vešti u korišćenju istih, taj fenomen je zanimljiv i sa psihološke strane, nauka ne može da obrazloži mentalitet ljudi na našim prostorima, zašto se nešto kupuje a nema upotrebnu vrednost za korisnika - ne može ili ne zna da iskoristi ni 40% kapaciteta uređaja.

Postoji još nekoliko zanimljivosti kod nas, jedna je ''sramota me da kažem da nešto ne znam'' e to je velik problem kod nas, jer '' problem nije problem - već stav koji se zauzima prema problemu'', pa se greška povećava, a rešila bi se u većini slučajeva vrlo brzo i lako kada bi bilo tačnog objašnjenja o čemu radi...

Nekoliko rešenja greški u radu S22

...trenutno je 275 vs 55 = 20% , i kada se pretpostavi da od tih 20% određeni broj ne zna pravilno da podesi i koristi telefon % je manji, ali ne prihvatljiv za telefone koji koštaju 1000€ i više.
Frustiranost je iz beozbrazluka I dvostrukih aršina koje propagiraš u svakoj poruci. Tražiš dokaze a sve, a ne daješ ni jedan, nego sad ti znaš da i ovi koji imaju problem zapravo ne znaju da koriste telefon. Znaš ono kad ne čuju sagovornik to je zato što ne umeju da se jave na telefon, a kad se resetuje telefon sigurno istiskaju par dugmića kako bi pokrenuli reset...

U četvrtoj poruci sam napisao da imam 2 telefona i to je bilo u kontekstu procenta iz ankete. Sve poruke iznad su ti argumentovane, a ti umesto što napadaš mene napadni argument. Podešavanja nisi tražio da postavim. Žena ima sve difolt, ma ni screen on nije menjala. Ja sam podesio samo nekoliko sitnica kozmetičke prirode. Nemam ništa od softvera za debloat niti sam sistemski ista dirao. Dok je Note 4 bio i rutovsn I debloatovan i drugi Launcher I hiljadu čuda, pa nije imao ove probleme.

I ja ti po treći put ponavljamda odgovoriš za šta ne postoji dokaz I za šta iz mojih poruka tražiš dokaze.

Ujedno i tražim tvoju diplomu makar psihologa, kao i istraživanje na osnovu koga si "doneo" sve ove psihološke zaključke i primenio ih na populaciju.
Da budem iskren, mislim da problem sa blokiranjem telefona ili restartom ima veze sa karticama naših operatera ili podešavanjima neke aplikacije. Voleo bih da neko ko ima problem, vrati telefon na fabrička podešavanja i koristi tako nedelju dana, Ukoliko je problem hardverske prirode sigurno će se ponoviti i tada.
I žena i ja imamo nemačke kartice.
Nemamo nijednu aplikaciju za snimanje razgovora. Ja nisam instalirao ni pola aplikacija koje sam imao na Note 4, a ona je instalirala manje od 10 aplikacija ukupno (većina za banku i slično).
- I da jeste problem neka leva aplikacija, opet je kriv Samsung, jer je aplikacija zvanična, sa GP-a i ista ne pravi problem na svim ostalim telefonima.
 
Mmmm, nije kriv Samsung nego developer aplikacije što nije optimizovao aplikaciju za taj telefon sa tim procesorom i sa x verzijom softvera 😄 Samsung kriv sa 3rd party app.. o živote. Da si rekao Gugl što je pustio aplikaciju da može da se skine pa i da razumem, mada ni tu Gugl nije kriv nego opet Dev i loš kod.
 
^ Upravo to, napisao sam nešto slično, pre par postova, većina greški je u optimizacji software-a, e sada zašto je to tako jadno implementirano u S22 seriju, verovatno nećemo saznati...

''I ja ti po treći put ponavljamda odgovoriš za šta ne postoji dokaz I za šta iz mojih poruka tražiš dokaze.''
Postoje ljudi koji ne razumeju svoju grešku, a pri tom nisu ni svesni da je ne razumeju, tu se rasprava završava i izgubila je smisao.
 
Mmmm, nije kriv Samsung nego developer aplikacije što nije optimizovao aplikaciju za taj telefon sa tim procesorom i sa x verzijom softvera 😄 Samsung kriv sa 3rd party app.. o živote. Da si rekao Gugl što je pustio aplikaciju da može da se skine pa i da razumem, mada ni tu Gugl nije kriv nego opet Dev i loš kod.
Za reset uređaja, gubljenje mreže i nemogućnosti da se čuju sagovornici krivi developer 3rd party aplikacija (koje se i ne koriste u te svrhe)?
- A ostali telefoni drugih brendova sa istim tim aplikacijama nemaju tih problema. Da, definitivno nije kriv Samsung....
^ Upravo to, napisao sam nešto slično, pre par postova, većina greški je u optimizacji software-a, e sada zašto je to tako jadno implementirano u S22 seriju, verovatno nećemo saznati...

''I ja ti po treći put ponavljamda odgovoriš za šta ne postoji dokaz I za šta iz mojih poruka tražiš dokaze.''
Postoje ljudi koji ne razumeju svoju grešku, a pri tom nisu ni svesni da je ne razumeju, tu se rasprava završava i izgubila je smisao.
Sa tobom nije ni bila rasprava, kad ni na jedno pitanje ne odgovaraš. I opet argument ad hominem koji po ko zna koji put potvrđuje da ti spada u tu grupu u koju mene svrstavaš.
 
Naravno da jeste, ovde je vec dokazano da su ljudi instalirali one aplikacije za snimanje razgovora koje su pravile kurslus.
Najosnovnija stvar prilikom tih problema, ne samo tih nego bilo kojih jeste pokretanje telefona u safe mode-u i testiranje, ne mora cak ni da se radi factory reset, ali ajde objasni ljudima.
Edit- ja sam na Note 10+ pre 2 godine imao problema sa losim dometom, ispadanjem iz mreze, otisao do MTS-a, trazio novi SIM, dobio novi sim, problema vise nije bilo. Samo jedan od primera.
Prvi ja :)
Nakon sklanjanja te aplikacije nemam više problema
 
- A ostali telefoni drugih brendova sa istim tim aplikacijama nemaju tih problema. Da, definitivno nije kriv Samsung....
Da brate, upravo je u tome poenta, kako ne razumes svoje reci? :ROFLMAO: Evo uprosticu ti, kupis najnovijeg Mercedesa S klasu (Samsung) sa nekim hibrid benzin turbo motorom (S22 Ultra). Odes kod majstora Zike (developer 3rd party aplikacije) koji zna da popravlja dizele Renoe, Fiate, Mazde itd (bilo koji drugi android telefon) koji je tvoj auto video samo na TV-u. Odes kod njega, on ti napravi haos od auta, ti sigurno neces da kazes "Je*eni Mercedes (Samsung), gle sad mu nista ne radi nakon sto je majstor Zika (dev) opravio auto i Mercedes je kriv sto Zika ne zna da ga popravi".
Ja jednostavnije od ovoga stvarno ne mogu da objasnim.
 
Nekako od mog pitanja pre par strana je krenula ova zanimljiva razmena mišljenja. Evo samo da se javim da nakon aktivnog praćenja teme odustadoh od S22 ultre i uzeh S21U. Nekako mi je bila veća sigurica. Nisam našao ni približno negativnih komentara za S21U u odnosu na S22 seriju. Čak izgleda da je u ovom trenutku stvarno best buy telefon iz android sveta. Inače, uzeo sam verziju 12/256 za 680€ sa garancijom iz G...t.. još god dana u mint stanju. Možda je malo jača cena ali me je privukla memorija 256 i garancija koja nije vezana za nekog drugog. Bio je u razmatranju i 12/128 SD, ali još uvek nemam taj komfor da dam tu lovu za tel bez garancije.

Tako da mi je praćenje ove teme stvarno pomoglo da ipak preskočim ovu seriju. Koliko god to nisu neki fatalni problemi koji se pominju svakako zvuči loše sama činjenica da daš 900-1000€ za uredjaj koji ima bilo kakve probleme, evidentno kod većeg broja korisnika nego što bi smelo.
 
Opusteno, mi ovako "razmenjujemo misljenja" svakih desetak dana 🤔
 
Nije da uvek aplikcija ubije ili bude uzrok restarta, gublenja signala na uređaju itd. Ja recimo nisam imao ni jedan call recorder, sve apk koje stavljam na svaki telefon su uvek iste i opet mi se posle update-a javio problem sa zakucavanjem i restartom. Pisao sam i ranije, hardware ne može bez dobrog software-a, i tu nema dalje priče. Software pegla ono što hardware zas.re ali ne može sve da opegla. Da li je problem samo do lošeg modema, ne znam, ali probleme ovog tipa na 888 verzijama koje sada imam u telefonima nemam, a isto su Samsung, oba modela.
 
Da brate, upravo je u tome poenta, kako ne razumes svoje reci? :ROFLMAO: Evo uprosticu ti, kupis najnovijeg Mercedesa S klasu (Samsung) sa nekim hibrid benzin turbo motorom (S22 Ultra). Odes kod majstora Zike (developer 3rd party aplikacije) koji zna da popravlja dizele Renoe, Fiate, Mazde itd (bilo koji drugi android telefon) koji je tvoj auto video samo na TV-u. Odes kod njega, on ti napravi haos od auta, ti sigurno neces da kazes "Je*eni Mercedes (Samsung), gle sad mu nista ne radi nakon sto je majstor Zika (dev) opravio auto i Mercedes je kriv sto Zika ne zna da ga popravi".
Ja jednostavnije od ovoga stvarno ne mogu da objasnim.
Kako mali Perica zamišlja svet...

Naravno, majstor Žika zna da popravlja svu boraniju, a najprodavaniji brend baš ne zna. I na svetu postoje samo takvi majstori koji znaju da popravljaju sve ostale brendove samo Samsung ne, pa se zato ovi problemi javljaju samo kod Samsunga.
  • I u toj priči dodaš da su svi majstori Žike zapravo ovlašćeni serviseri priznati u svetu (Google Play) i da jesu ovlašćeni i za Samsung (jer na GP-u ne stoji da nisu komoatibilni sa njim).
  • Naravno, takvih majstora ima koliko hoćeš, ali su kao Predator, pa bez obzira na njihovo postojanje, veliki broj i što rade po zakonu, ne može niko da provali da zapravo oni prave problem Samsungu. A to rade samo Samsungu zbog XYZ (ubaci teoriju zavere).
Nije da uvek aplikcija ubije ili bude uzrok restarta, gublenja signala na uređaju itd. Ja recimo nisam imao ni jedan call recorder, sve apk koje stavljam na svaki telefon su uvek iste i opet mi se posle update-a javio problem sa zakucavanjem i restartom. Pisao sam i ranije, hardware ne može bez dobrog software-a, i tu nema dalje priče. Software pegla ono što hardware zas.re ali ne može sve da opegla. Da li je problem samo do lošeg modema, ne znam, ali probleme ovog tipa na 888 verzijama koje sada imam u telefonima nemam, a isto su Samsung, oba modela.
Ma i kod tebe je to do aplikacija, podešavanja ili ne umeš da koristiš telefon. A SD i EX su isti, tako da si za problem na ultri kriv ti.
- Kako bi ti ova dvojica rekla....

@Superiorni18
Pametan izbor.
 
Poslednja izmena:
Nije da uvek aplikcija ubije ili bude uzrok restarta, gublenja signala na uređaju itd. Ja recimo nisam imao ni jedan call recorder, sve apk koje stavljam na svaki telefon su uvek iste i opet mi se posle update-a javio problem sa zakucavanjem i restartom. Pisao sam i ranije, hardware ne može bez dobrog software-a, i tu nema dalje priče. Software pegla ono što hardware zas.re ali ne može sve da opegla. Da li je problem samo do lošeg modema, ne znam, ali probleme ovog tipa na 888 verzijama koje sada imam u telefonima nemam, a isto su Samsung, oba modela.
I kod mene ista situacija, nikakav call recorder nisam imao, ali je telefon 3 puta zakucao i restartovao se u svega 2 nedelje i jedno 2 puta zamrzao prilikom prihvatanja poziva, pa je samo restart uredjaja pomagao. Moram da napomenem da telefon imam od launch-a (od marta), da se ovo desavalo tokom aprila i pocetka maja, a da se nakon tog perioda i update-ova vise ovi problemi nisu javljali (pu, pu, da ne ureknem :LOL: )
 
Će ispadne neko golemo tepanje :D. Ja sam posle S22 Ultra-e uzeo Fold3. Praktično sam se vratio na njega jer sam i njega imao, ali sam isto tako gledao opet S22 Ultra da uzmem, i pisao sam o tome. Kolega iz Zagreba recimo ima telefon nekih mesec i po dana, i kaže da nema nikakvih problema, ali ima e-sim. Da li ima veze ili nema, ne znam, ali kaže da kada poredi sada S20 Ultra model koji je imao i S22 Ultra model koji ima, on lično ne vidi neku veliku razliku kao daily user. Isto kaže što je radio i prethodnik, radi i ovaj. Na olovku se naravno brzo i lako navikao jer mu je to cool fora, ali se recimo žali na bateriju jer gura dosta jako osvetljenje na telefonu i ima dosta poziva u toku dana. Sve u svemu, ne štedi telefon, ali kako je i sam predpostavio, za njega kao običnog korisnika i model pre 2 generacije je bio sasvim dobar.
 
Da je ovo negde na otvorenom rasprava, tacno bi izbilo neko tepanje... Sreca pa nas stiti tastatura i mis ovde :D
 
Početkom iduće godine desiće se jedna Ultra smešna stvar: S20 Ultra, Note 20 Ultra, S21 Ultra , S22 Ultra i S23 Ultra - Svi će raditi na Androidu 13 i UI 5.0 cele 2023 god. 😁😊👍
.... Sve Samsungovi "Flegšip" uređaji ...
 
Početkom iduće godine desiće se jedna Ultra smešna stvar: S20 Ultra, Note 20 Ultra, S21 Ultra , S22 Ultra i S23 Ultra - Svi će raditi na Androidu 13 i UI 5.0 cele 2023 god. 😁😊👍
.... Sve Samsungovi "Flegšip" uređaji ...
Nikakav problem, sta je tesko Samsungu da napravi jedan update spec za serije 20 i 21, da napravi razliku 😀
 
Nekako od mog pitanja pre par strana je krenula ova zanimljiva razmena mišljenja. Evo samo da se javim da nakon aktivnog praćenja teme odustadoh od S22 ultre i uzeh S21U. Nekako mi je bila veća sigurica. Nisam našao ni približno negativnih komentara za S21U u odnosu na S22 seriju. Čak izgleda da je u ovom trenutku stvarno best buy telefon iz android sveta. Inače, uzeo sam verziju 12/256 za 680€ sa garancijom iz G...t.. još god dana u mint stanju. Možda je malo jača cena ali me je privukla memorija 256 i garancija koja nije vezana za nekog drugog. Bio je u razmatranju i 12/128 SD, ali još uvek nemam taj komfor da dam tu lovu za tel bez garancije.

Ovo nije jaka cena za to sto si opisao. Ako je crni, mozda 10ak, 20e moze jeftinije, a ako je sivi, jedini koji sam video u garanciji pre 15ak dana je bio 700e i to 128GB :O
 
Da li su i S22+ ovakav otpad od telefona ili ovo što pišete važi samo za Ultra model?

Sekunda je bila da uzmem Plus model, pa me srećom odgovoriste i ostadoh na A52s na kome nijedan problem godinu dana
 
Da li su i S22+ ovakav otpad od telefona ili ovo što pišete važi samo za Ultra model?

Sekunda je bila da uzmem Plus model, pa me srećom odgovoriste i ostadoh na A52s na kome nijedan problem godinu dana
Ja ono sto sam pisao gore je za S22+, njega imam, ali je ispoljavao identican problem kao i ultra.
 
Nazad
Vrh Dno