Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

To koji su proglasili S21U treba da se zapitaju da li su normalni? Posle 1god peglanja i nekih 15 update telefon je počeo da radi kako treba sto je morao iz kutije. Ista priča za S22U, ko voli da daje 1400€ za telefon i da mu kida živce super ja mu dajem moju podršku.
Pa da li su normalni ili ne, mi ne možemo da sudimo, ali svi veći portali koji se bave tehnikom i veliki YT kanali su upravo tom modelu dali tu titulu, a tako će verovatno biti i sa S22 Ultra modelom.
 
S22u:
Bio u inostranstvu i imao uplaćen Yettel dodatak za internet. Da ga baš ne bih olako potrošio, nisam non stop bio na protoku podataka već sam uključivao i isključivao kada mi treba.
Mreža solidna, 4g, signal uglavnom full
Ali ne lezi vraže, vrlo često, kada pređem na prenos podataka, jednostavno ih nema, ili je veoma sporo. Onda moram da restartujem telefon i sve je ok.
Baš razočaran - ovo nikada ranije nisam imao kao problem
 
Pa da li su normalni ili ne, mi ne možemo da sudimo, ali svi veći portali koji se bave tehnikom i veliki YT kanali su upravo tom modelu dali tu titulu, a tako će verovatno biti i sa S22 Ultra modelom.
To sto su na YT većina potplaceni ne uzimam u obzir. Gledajući forum koliko su se ljudi žalili na navedene modele po meni nisu u top 10 a kamoli telefon godine.
 
To sto su na YT većina potplaceni ne uzimam u obzir. Gledajući forum koliko su se ljudi žalili na navedene modele po meni nisu u top 10 a kamoli telefon godine.
A froum je baš relavantan, broj korisnika S22 serije na forumu se meri promilima u odnosu na ukupnu prodaju u Srbiji.
A što se tiče potplaćivanja Youtuber-a, onda možem da kažemo da su za bilo koji proglašeni telefon potplaćeni.
 
^ jel ti je vidiš koliko se žalilo i na to kazete kako se kome zalomi? Znaci ako imaš sreće nećeš dobiti faličan telefon? Za premijum telefon i te pare takve stvari ne smeju da se dese, da ne ulazim u dalju priču lošijeg telefona sa exy u poređenju sa SD….
 
^ Slazem se ja sa tobom sve, al' ajd objasni sad kad npr. odes kupis procesor za PC i rokens 700e.. i njega lupam mozes da OC-jes lupam 500MHz vise od predvidjenog radnog takta i onda ode tvoj kolega/drug kupi isti i sve isto, samo njegov radi BSOD preko 200MHz cime ga OC-jes.. Izgleda da to svuda ima, bolji i losiji primerak a za to mi kao potrosaci nismo krivi, samo je stvar da li zelimo da prihvatimo tu cinjenicu ili ne a izgleda sve nam se vise namece to...
Nije uredu prema svim potrosacima, ali se na mala vrata provlaci slikonska lutrija tj bolji primerak i losiji.. I sve se to cesce spominje i plasira tako da ce jedno dana biti izgleda to normalno...
 
^ ti pričaš o silikonskoj lutriji ko će moći bolji OC da uradi. Ta oba procesora će raditi normalno kako fabrika garantuje kad se stave u ploču i upali PC. A kod telefona nije to, nego jedan radi normalno dok se drugi restartuje u toku poziva, sam od sebe….
 
^ Da, ali ne moze to da bude uzrok softver jer je pisan za sve uredjaje podjednako. Tj imas 2 varijante u nasem slucaju. Zmaja i Eksica :D tako da ja idalje grantujem da je hadvreske prirode tj takoreci od primerka. E sad da li neki modem muci rabotu ili sitan tranzistor.. Bog ce ga znati
Najvise bih voleo da gresim, za muku svih ovih ljudi sto imaju problem kakav god sa telefonom i da ga softverski ispeglaju na max.
 
^ ali su se ovde ljudi žalili 95% na exy modele. Nisam primetio da se neko žalio toliko na SD
 
^ Znam, samo ce vreme da pokaze kako ce biti. Idalje mi nije jasno da niko na tom YT-u nije snimo neki klip na tu temu.. Kao da se to samo ovde desava i nigde u svetu (to se odnosi na Exy. modele samo)
Pogotovu ovi ovamo gore u UK. Da oni nemaju ni jedan problem sa time osim sad farsu sto su napravili sa baterijama, to mi je skroz cudno.. Jedino da za Srbiju plasiraju mongo losiji kvalitet telefona tj oni koji su manje podlegli kontrolama. Ali nisam bas siguran u to.
 
^ da kod nas dolazi lošiji kvalitet svega pa i telefona slažem se. Većina recenzija na YT su uglavnom SD. Teško je pri recenziji reci o problemima posto ih koriste svega par dana i naprave video a problem se manifestuje nekome posle 30 dana a nekome posle 6 meseci. Uglavnom su se kolege sa foruma žalili na iste probleme.
 
Ovde kod nas je velika vecina sa exy a oni sa zmajem cine svega par posto korisnika kod nas
Gde je onda verovatnoća veća da se pojave bagovi - na zmaju ili exy ?
Samo jedan Samsung mi je bio sa zmajem i to S20FE , svi ostali su bili iz Note serije i radili su ok
Koristio sam i par modela Jabukice i oni su ponekad imali bagove , ali su i dalje bili ok kao i oni moji sa exy
Sada generalizovati da je S22U lođ telefon i da ga ne treba kupovati - ne slažem se sa time
Ovo je moje mi[ljenje i ja sam yadovoljan sa S22U
 
^ pogledaj i druge forume gde ima i sd pa nemaju probleme kao i exy
 
Ne znam koliko se isplati cimanje rodbine i povlacenje veza uvek uzimati SD verziju negde iz insotranstva. Osim toga, za garanciju je cimanje posto ovde ne vazi, to je bas steta.
 
^ jel ti je vidiš koliko se žalilo i na to kazete kako se kome zalomi? Znaci ako imaš sreće nećeš dobiti faličan telefon? Za premijum telefon i te pare takve stvari ne smeju da se dese, da ne ulazim u dalju priču lošijeg telefona sa exy u poređenju sa SD….
Mizeran broj se žalio, gotovo zanemarljiv. Stoga telefon nije loš, radi odlično, ko ima faličan primerak reklamira ga. Kako mogu da kudim telefon koji radi baš onako kako očekujem od telefona od 1270 evra koliko košta. Dodatno, po čemu je bilo kakvo pisanje po ovom i sličnim forumima reper za bilo šta.
Ne znam koliko se isplati cimanje rodbine i povlacenje veza uvek uzimati SD verziju negde iz insotranstva. Osim toga, za garanciju je cimanje posto ovde ne vazi, to je bas steta.
Po meni, kupiti bilo kakav uređaj bez legalne garancije je suldo i neisplativo.
 
Nije problem reklamacija, sta ako dobijes novi uredjaj i bude opet isto? Ako prvo FR ne pomogne onda ide zamena uredjaja, ali retko kada ce dati novi uredjaj ako se sagovornik ne cuje. Oni ce da urade FR, probace jednom i odbice zamenu.
 
Forumi sa SD S22 serijom takođe su pisali(korisnici) o problemima, ostavljao sam linkove i već pisao o tome, kao i o malom procentu S22 serije koji se kod nas ''nabavljaju'' bez garancije(nemam ništa protiv takve kupovine) tako da se ne može porediti na našem tržištu.
Pisalo se kod nas i o tome(ali hajde da ponovim) da je priličan % korisnika S22 serije koji su imali ''greške'' u radu koristio neki program(aplikaciju) koji je izazivao nestabilnost u radu, i dešavalo se da baš po savetu ljudi sa ovog foruma greška rešavala deinstaliranjem aplikacije, ljudi daju deci telefone da se ''igraju'', telefoni se ne restartuju po 3-4 meseca... ako telefon ima grešku koja se ne rešava na lak način - takav uređaj se vraća u garanciji i menja za novi ili se ako je moguće vrši povrat novca.
Radim takođe u IT, i sa dosadašnjim iskustom(u kontaktu sa domaćim i stranim programerima) većina programa i aplikacija se pušta u produkciju što pre, da bi se kasnije tokom rada tačno videlo koje greške se ispravljaju sledećom verzijom, nažalost u današnjem tržišnom okruženju vreme za testiranje je sve kraće - naravno to direktno ide na štetu korisnika, rešenje: vratiti ili ne kupiti proizvod sa greškom, vremenom će i kompanije voditi više računa o finalnom proizvodu kada im opadne % zarade...
Samsung S22 Ultra mi i dalje radi bez greške već više od 6 meseci.
 
Nije problem reklamacija, sta ako dobijes novi uredjaj i bude opet isto? Ako prvo FR ne pomogne onda ide zamena uredjaja, ali retko kada ce dati novi uredjaj ako se sagovornik ne cuje. Oni ce da urade FR, probace jednom i odbice zamenu.
Tražiš novac nazad. Jednostanvo ne može da se uređaj okaraktariše kao loš i sl, kada ima ljudi kojima radi bez greške. Posebna priča je sistem reklamacije kod nas i što moraš da se natežeš sa njima za svoja prava, ali ako je to jedini put onda ne vidim drugi način.
 
Poslednja izmena:
Znas i sam da mogu da ne vrate novac jer ako ovlasceni posalje Samsungu da je sve ok, musterija je onda jeb.na strana.
 
Znas i sam da mogu da ne vrate novac jer ako ovlasceni posalje Samsungu da je sve ok, musterija je onda jeb.na strana.
E onda nastupa na delu moja profesija i tužba. Tužio sam za daleko manje stvari, ne bih ni trepnu tužio bih i za telefon.
 
Jeste, ali ti si advokat, a neko treba da plati istog, pa da se tužba na tužbu taloži, pa dok se plate troškovi i ostalo, presedne ti.
 
E onda nastupa na delu moja profesija i tužba. Tužio sam za daleko manje stvari, ne bih ni trepnu tužio bih i za telefon.
Na osnovu čega ćeš tužiti Samsung da telefon ne valja? Ljudima se restartuje svakih nekoliko dana ili meseci. Nekad i dva puta dnevno. Kako ćeš dokazati to na sudu?
 
https://www.benchmark.rs/vesti/tele...do_5_sekundi_da_snime_jednu_fotografiju-92591
Evo da je Samsung ovo rekao, ja mislim da ne bi bilo problema. Ali posto nije i tu se osacala paljba.. :D
Pisalo se kod nas i o tome(ali hajde da ponovim) da je priličan % korisnika S22 serije koji su imali ''greške'' u radu koristio neki program(aplikaciju) koji je izazivao nestabilnost u radu, i dešavalo se da baš po savetu ljudi sa ovog foruma greška rešavala deinstaliranjem aplikacije, ljudi daju deci telefone da se ''igraju'', telefoni se ne restartuju po 3-4 meseca... ako telefon ima grešku koja se ne rešava na lak način - takav uređaj se vraća u garanciji i menja za novi ili se ako je moguće vrši povrat novca.

Uglavnom je to bila (koliko se ja secam) aplikacija za snimanje razgovora.

Radim takođe u IT, i sa dosadašnjim iskustom(u kontaktu sa domaćim i stranim programerima) većina programa i aplikacija se pušta u produkciju što pre, da bi se kasnije tokom rada tačno videlo koje greške se ispravljaju sledećom verzijom, nažalost u današnjem tržišnom okruženju vreme za testiranje je sve kraće - naravno to direktno ide na štetu korisnika, rešenje: vratiti ili ne kupiti proizvod sa greškom, vremenom će i kompanije voditi više računa o finalnom proizvodu kada im opadne % zarade...
Samsung S22 Ultra mi i dalje radi bez greške već više od 6 meseci.
Slazem se, ujedno delim isto misljenje iako mi se desilo samo jednom da ne cujesm sagovornika da telefon generalno radi bez greske. A sto se tice plasiranje "alpha" verzije softvera/aplikacija, smatram da to treba bas da bude junacki udarac tj ogroman broj korisnika koji bi bojkotovalo na svetskom nivou da bi se ovi ovamo dozvali pameti.
 
Na osnovu čega ćeš tužiti Samsung da telefon ne valja? Ljudima se restartuje svakih nekoliko dana ili meseci. Nekad i dva puta dnevno. Kako ćeš dokazati to na sudu?
Prosto, video snimkom zabeležim nesaobraznost uređaja. Sada u potrošačkim sporovima upravo video snimak koristim kao dokaz nesaobraznosti nekog proizvoda.
 
Nije to neki dokaz i ako nisam u tvojoj bransi. Uradice novi firmware ili factory, ispitace komponente, podneti report gde treba i to je to.
 
Prosto, video snimkom zabeležim nesaobraznost uređaja. Sada u potrošačkim sporovima upravo video snimak koristim kao dokaz nesaobraznosti nekog proizvoda.
Znaci ti ces cekati sa drugim telefonom 30 dana neprestano dok se ne desi restart? Ako mislis da mozes laganica tuziti Samsung koji je multi milijarderska kompanija i tek tako dobiti spor ne znam sta bih rekao. Takode dok samsung servis ne potvrdi da telefon ima problem i da se uredaj more popraviti ili zameniti nista od toga, na osnovu cega ce sud poverovati tebi umesto strucnim licima iz samsunga.
 
^ zato sto čovek ne može da prizna da većina uredaja ima problem, možda njegov nema i to je ok. Takođe ne treba da dovodi ljude u zabludu da je lagano tužiti Samsung. Ja zavrsavam sa daljom diskusijom.
 
Koliko sam ja razumeo ne bi on tužio Samsung već ovdašnjeg zastupnika od kog je kupio telefon a koji odbija da mu povoljno reši reklamaciju i pored vidljive/dokazive nesaobraznosti (naravno pod uslovom da se ista da videti/dokazati da postoji)...
 
Nazad
Vrh Dno