Šta je novo?

Samsung Galaxy S22

^ Ajde realno šta može da dokaze? Jel bilo da su ljudi nosili, odrade dijagnostiku i preflesuju ponovo i vrate telefon. Posle nekog vremena desi se opet.
 
Znaci ti ces cekati sa drugim telefonom 30 dana neprestano dok se ne desi restart? Ako mislis da mozes laganica tuziti Samsung koji je multi milijarderska kompanija i tek tako dobiti spor ne znam sta bih rekao. Takode dok samsung servis ne potvrdi da telefon ima problem i da se uredaj more popraviti ili zameniti nista od toga, na osnovu cega ce sud poverovati tebi umesto strucnim licima iz samsunga.
Pa čekaj sada, ti restarti su toliko česti, telefon ništa ne valja, resetuje se pet puta na dan, sa tom logikom sigurno je lako snimiti taj problem zar ne. Iskreno muka mi je od takvih koji pljuju realno najbolji android uređaj na tržištu, a takođe uz svo dužno poštovanje, pojma nemaš kako funkcioniše jedan potrošački spor. Tužio sam Telekom, Nike, Adidas, Tehnomaniju i sve je lako dokazati ako proizvod zaista ima problem. Takođe, ti je i veštačenje koji sprovode sudski veštaci, tako da ako problem zaista postoji uopšte nije teško dokazati.

P.S. Ne tužiš ti globalni Samsung, već ovlašćenog zastupnika za Srbiju. Tako je isto i kod drugih brendova bilo da je i pitanju tehnika ili odeća/obuća.
 
^ super, ima ljudi na forumu koji se žale pa im pomozi da dobiju novi uređaj koji radi kako treba. Odjava iz dalje diskusije
 
Rado, ko želi da tuži, tu sam pa ćemo rešiti problem.
 
Moze li pomoc, desava mi se da mi se recimo news feed na Instagramu i na Fbu osvezi malo, onda skrolujem ka dole i onda vrti onaj kruzic. Isto tako, video zabode posle odredjenog vremena, opet vrti kruzic, i posle nastavi da pusta.
A internet 4g, ili wifi pun signal.
Sta moze biti, s22u je u pitanju?
 
^ zato sto čovek ne može da prizna da većina uredaja ima problem, možda njegov nema i to je ok. Takođe ne treba da dovodi ljude u zabludu da je lagano tužiti Samsung. Ja zavrsavam sa daljom diskusijom.
Koja većina druže, u Srbiji da je prodato 10 hiljada uređaja, a prodato ih je ko zna koliko više, ovde komentariše 50 jednih te istih ljudi, od tih 50 nek 20 ima problem i to je to.
I uvek stoji to da se negativna vest više i brže širi, i kao što sam već rekao, tona ljudi koja nema problema sa telefonom ne oseća potrebu da komentariše i to je to.
A gde je ostalih 9950 ljudi koje boli k jer im sve radi kako treba?
 
Poslednja izmena:
^
A nisi uzeo u obzir da od tih "9950 ljudi" nece svi da se mlate komentarisanjem na forumu, iako im telefon ne radi kako bi trebalo? Ili su se svi nezadovoljni korisnici okupili na benchu?
 
Napravio sam pool na Reddit-u u S22 ultra sub-u da ne bude da pricamo do sutra sada da pola njih ima problema, pola nema itd. Izvol'te glasajte.
Link ka glasanju.
Za sada 16 prema 5 (popravke sa azuriranjem racunam u "nema problema" jer je problem ispeglan).
U to da je problem neki restart ili sta god zbog neke x aplikacije necu ni da komentarisem, nemam snage, ali racunamo da je to problem svakako.
 
Hah, osecam da ce sad da krenu komentari tipa "e ali to su uglavnom Zmaj varijante, Exynos ima problem"
 
^ Ajde realno šta može da dokaze? Jel bilo da su ljudi nosili, odrade dijagnostiku i preflesuju ponovo i vrate telefon. Posle nekog vremena desi se opet.
Usko vezan tom nekom prodajom kada je npr Xiaomi u pitanju bio gde ne radi proximity senzor. Hteli ljudi da tuže, na kraju odustali.

Tako da tužba za taj problem ko ima novca i vremena, svaka čast besposličarima i onima koji su mama i tata ostavili novac, koji ne moraju da rade da bi zaradili mogu da tuže. Velika većina nema ni vremena ni živaca ni novca za to.
 
Koja većina druže, u Srbiji da je prodato 10 hiljada uređaja, a prodato ih je ko zna koliko više, ovde komentariše 50 jednih te istih ljudi, od tih 50 nek 20 ima problem i to je to.
I uvek stoji to da se negativna vest više i brže širi, i kao što sam već rekao, tona ljudi koja nema problema sa telefonom ne oseća potrebu da komentariše i to je to.
A gde je ostalih 9950 ljudi koje boli k jer im sve radi kako treba?
Postoji nešto što se zove "reprezentativni primerak". Ako on postoji, preslikava se na populaciju. Ovo jeste reprezentativni primerak i procenat možeš preslikati na populaciju (naravno, što veći uzorak, to su tačniji rezultati).

Dakle, ako od 50 ljudi 20 ima problema, to znači da će i u populaciji 40% imati probleme. A ne kako si ti zamislio, da ostale koji se nisu javili staviš u kategoriju "nemaju problema"

P.S. Meni samo nisu jasni ljudi koji kažu da mali procenat ima problema kada niti imaju ukupan broj niti procenat onih koji se ovde javljaju ne govori tome u prilog.
- Takođe mi je suludo da se kaže da je proizvod odličan, jer nekima radi kako treba. Van toga što je premium proizvod sa premium cenom, to je apsolutno suludo reći. Zamisli da tako kupuješ brašno i svaka treća ili četvrta kesa bude pokvarena ili ima pola reklamirane težine. Po toj logici to je dobar proizvod?!
Ili lekar, dobro dijagnostikuje 60%, 40% promaši i on je dobar doktor?!
 
Iznenadili bi se koliko toga može da se reši samo sa opomenom pred tužbu, i to ne mora da bude neka opasna advokatska kancelarija, bitno je samo da se napiše kako valja i uz dokumentovane dokaze. Kad vide da postoji problem i onda razmisle o tome koliko koštaju ročišta, veštačenja i uopšte ceo sudski postupak, i da će sve to oni na kraju morati da plate kad izgube, lako se odluče da je bolje da daju nov uređaj, novac ili šta je već bio sporno.
Problem je kod nas što ljudi nemaju živaca a ni para da ulaze u to, uvek se vode mišlju "ma ovo je Srbija, nema od toga ništa" i na kraju odustanu na svoju štetu. U Americi ljudi tuže bukvalno za sve, od popreko pogleda do boje patika koje nisu iste na dnevnom svetlu i na veštačkom.
 
Koja većina druže, u Srbiji da je prodato 10 hiljada uređaja, a prodato ih je ko zna koliko više, ovde komentariše 50 jednih te istih ljudi, od tih 50 nek 20 ima problem i to je to.
I uvek stoji to da se negativna vest više i brže širi, i kao što sam već rekao, tona ljudi koja nema problema sa telefonom ne oseća potrebu da komentariše i to je to.
A gde je ostalih 9950 ljudi koje boli k jer im sve radi kako treba?
Ovde od 50 njih 20 ima problem. To je preko 40% za najskuplji premium android na trzistu.

Posto vidim da imas podatke o ovih 9950 koje "boli k jer im sve radi kako treba" jel mozes da mi kazes koliko njih:
zna engleski uopste?
zna uopste koja im je sifra za gmail,
zna sta je gmail?
zna da isljuci auto-correct?
zna sta je forum?
zna za Bench forum?
zna da na istom napravi nalog i pita nesto?
zna kako mobilni telefon uopste treba da radi?
 
Iznenadili bi se koliko toga može da se reši samo sa opomenom pred tužbu, i to ne mora da bude neka opasna advokatska kancelarija, bitno je samo da se napiše kako valja i uz dokumentovane dokaze. Kad vide da postoji problem i onda razmisle o tome koliko koštaju ročišta, veštačenja i uopšte ceo sudski postupak, i da će sve to oni na kraju morati da plate kad izgube, lako se odluče da je bolje da daju nov uređaj, novac ili šta je već bio sporno.
Problem je kod nas što ljudi nemaju živaca a ni para da ulaze u to, uvek se vode mišlju "ma ovo je Srbija, nema od toga ništa" i na kraju odustanu na svoju štetu. U Americi ljudi tuže bukvalno za sve, od popreko pogleda do boje patika koje nisu iste na dnevnom svetlu i na veštačkom.
Problem je što je to jako teško dokazati i to svi znaju. Ajde da zanemarimo što naši sudovi ne prihvataju video kao dokaz jer "ne mogu biti sigurni da nisu editovani".
Pri normalnom korišćenju se telefon resetuj ili gubi signal. Da se to dešava svaki dan, ti bi morao da snimaš 24h taj telefon i da ga u isto vreme normalno koristiš. To je maltene neizvodljivo, makar ne da ga koristiš onako kao što bi i normalno (šetanjem po gradu gde menja prijem sa raznih baznih stanica, 3g-4g-5g i rupe u signalu...). E sad zamisli da se to ne dešava baš svakog dana...

Ja sam već prošao kroz sličnu situaciju i pisao sam mislim baš u ovoj temi o tome. Monitor (isto Samsung), debelo van garancije, jednostavno počeo nasumično da se sam gasii to svakog dana. Slao sam ga 2 puta u Kimtec (tada zvanični Samsung servis) da ga poprave, o mom trošku (značio mi je zbog odnosa stranica 16:10 i realnih boja) i oba puta nisu uočili kvar. Na kraju ga odneo po preporuci u Pakom, gde čovek opet nije uočio kvar, ali je rekao da će ga u servisu koristiti narednih nedelju dana kao njihov monitor. Na kraju je uvideo kvar i rešio za sitan novac!

Znači nešto za šta im plaćaš i što jeste svakodnevni problem nisu 3 puta uvideli, već tek posle celonedeljnog korišćenja, a ovde se priča kako će nešto da se dokaže što se dešava jednom u X dana, gde je uređaj stalno u pokretu i to snimkom koji se kod nas na sudu ne priznaje...
  • A onda dobiješ nov uređaj i opet iznova...
  • A tek da dokažeš da je problem proizvodne prirode, a ne pojedinačni/retki slučaj je maltene nemoguće.
 
Mali update koji je nekima pomogao oko signala i gubljenja istog. Zamena mesta sim kartice ili zamena same kartice. Kako pomogne, ne znam, ali nekima je navodno pomoglo.
 
Apsolutno netačno, ukoliko bi u Srbiji 40% korisnika S22 serije imalo ozbiljnih problema u radu to bi značilo da na globalnom nivou bar 75% vlasnika S22 serije kupi telefon sa greškom, takav model bi odavno bio povučen iz prodaje.
Očigledno je da postoje problemi u radu i da je to neprihvatljivo za uređaj u toj klasi, ali dok svi ćute i idu linijom manjeg otpora - promene neće biti.
 
pozz drustvo dobio sam galaxy s22 ultra od firme i vidim sad da je za arapsko trziste jer je XSG csc jel postoji neka sansa da se prebaci csc na EUX? ili to ne igra nikakvu ulogu? Znam da se to prije moglo raditi preko odina dok sam koristio SGS 1 i sl. Hvala vam
 
Apsolutno netačno, ukoliko bi u Srbiji 40% korisnika S22 serije imalo ozbiljnih problema u radu to bi značilo da na globalnom nivou bar 75% vlasnika S22 serije kupi telefon sa greškom, takav model bi odavno bio povučen iz prodaje.
Očigledno je da postoje problemi u radu i da je to neprihvatljivo za uređaj u toj klasi, ali dok svi ćute i idu linijom manjeg otpora - promene neće biti.
Procenti ne funkcionišu tako.
Da si govorio o apsolutnim brojevima možda bi imalo smisla.

Osim ako ne misliš da u Srbiju šalju telefone koji imaju skoro duplo manje kvarova... Hand picking Za Srbiju :D
 
... poenta: ako bi % stvarno bio toliki(izračunat bez pravog i reprezentativnog uzorka) to bi definitivno samo u Evropi bez Afrike - Srednjeg Istoka - Jugoistočne Azije i Komonvelta značilo momentalno povlačenje S22 serije sa exynos-om sa tržišta. Kraj
 
pozz drustvo dobio sam galaxy s22 ultra od firme i vidim sad da je za arapsko trziste jer je XSG csc jel postoji neka sansa da se prebaci csc na EUX? ili to ne igra nikakvu ulogu? Znam da se to prije moglo raditi preko odina dok sam koristio SGS 1 i sl. Hvala vam
Ako nemaš potrebe za nekim striktno jezikom (ili funkcijama), koristi i uživaj
 
Apsolutno netačno, ukoliko bi u Srbiji 40% korisnika S22 serije imalo ozbiljnih problema u radu to bi značilo da na globalnom nivou bar 75% vlasnika S22 serije kupi telefon sa greškom, takav model bi odavno bio povučen iz prodaje.
Očigledno je da postoje problemi u radu i da je to neprihvatljivo za uređaj u toj klasi, ali dok svi ćute i idu linijom manjeg otpora - promene neće biti.
Ko je rekao da 40% korisnika S22 serije u Srbiji ima obiljnih problema u radu?
 
Ne bi trebalo zasnivati opste misljenje na osnovu "podataka" iz ove teme. Jeste da ljudi imaju problema, ali mislim da to mozda i ne dostize dvocifreni procenat.
 
... poenta: ako bi % stvarno bio toliki(izračunat bez pravog i reprezentativnog uzorka) to bi definitivno samo u Evropi bez Afrike - Srednjeg Istoka - Jugoistočne Azije i Komonvelta značilo momentalno povlačenje S22 serije sa exynos-om sa tržišta. Kraj
Opet grešiš.

Uzorak jeste reprezentativan sviđalo se to nekome ili ne. Reprezentativan je za celo područje gde se prodaje Exynos, a to je makar 50% tržišta.

Note 7 su povukli tek posle 2 meseca, a oni su eksplodirali! Telefoni sa celog tržišta u velikom broju, zabranjeni da se unose u svim avionima...

A ovde Imaš S22u SD koji nema ovih problema (ili ima u znatno manjem broju), dok EX verzija ima probleme kod (recimo) 40% korisnika.
Na to dodaš da je problem nasumičan i još teško dokaziv. A i dobro poznatu politiku Samsunga da će neki naredni apdejt probleme rešiti.

I posle svega toga misliš da bi se kompanija ne samo odrekla profita, već bila i u debelom gubitku povlačenjem uređaja sa tržišta? Možda u nekoj utopiji...
 
Za Note 7, mislim da sam vec pominjao, povucen je iz prodaje jer je 90% eksplodiranih bilo na teritoriji US-a pa je Apple lobi radio posao, a procenat koji je eksplodirao je 0.01% od svih prodatih Note 7 telefona. Ne kazem da nisu bili falicni, tako se zadesilo, mozda vise ni jedan ne bi eksplodirao, mozda bi jos 2 miliona eksplodirala, ko zna. Tona drugih telefona je isto eksplodirala, baterija se nadula, ekran odlepio, samo sto ako se to desi van Amerike, ljude boli uvo niti dobija publicitet. Tamo em Apple forsira em bi Ameri majku tuzili, jer mogu da tuze za sta hoce.
A ovo SD vs Exynos, ja ne znam koliko je to vise prezvakana tema. Isti procesor iz iste fabrike samo drugacije nazvan i ljudi se tripuju kako to ima neke razlike i automatski ide hur dur Exynos bad.
U Srbiji je normalno da se ljudi zale na Exynos kad se ovde zvanicno prodaje i kad je odnos Exynos:SD 100:1 isto kao sto se u Americi ljudi zale na SD, ne na Exynos.
Evo vam pool 187:52 nije 40% niti pola, poslednji put kad sam radio matematiku.
 
Za Note 7, mislim da sam vec pominjao, povucen je iz prodaje jer je 90% eksplodiranih bilo na teritoriji US-a pa je Apple lobi radio posao, a procenat koji je eksplodirao je 0.01% od svih prodatih Note 7 telefona. Ne kazem da nisu bili falicni, tako se zadesilo, mozda vise ni jedan ne bi eksplodirao, mozda bi jos 2 miliona eksplodirala, ko zna. Tona drugih telefona je isto eksplodirala, baterija se nadula, ekran odlepio, samo sto ako se to desi van Amerike, ljude boli uvo niti dobija publicitet. Tamo em Apple forsira em bi Ameri majku tuzili, jer mogu da tuze za sta hoce.
A ovo SD vs Exynos, ja ne znam koliko je to vise prezvakana tema. Isti procesor iz iste fabrike samo drugacije nazvan i ljudi se tripuju kako to ima neke razlike i automatski ide hur dur Exynos bad.
U Srbiji je normalno da se ljudi zale na Exynos kad se ovde zvanicno prodaje i kad je odnos Exynos:SD 100:1 isto kao sto se u Americi ljudi zale na SD, ne na Exynos.
Evo vam pool 187:52 nije 40% niti pola, poslednji put kad sam radio matematiku.

To je ~30%.
Ako misliš da je to malo za bilo koji proizvod, a kamo li premium onda ne znam šta da ti kažem.
- Inače, žena i ja imamo isti telefon, a ne mogu da dam dva glasa.

Ako ti je SD i EX isti procesor i razlikuju se samo u nazivu onda nemamo šta više da pričamo.
 
Nazad
Vrh Dno