Pa čekaj sada, ti restarti su toliko česti, telefon ništa ne valja, resetuje se pet puta na dan, sa tom logikom sigurno je lako snimiti taj problem zar ne. Iskreno muka mi je od takvih koji pljuju realno najbolji android uređaj na tržištu, a takođe uz svo dužno poštovanje, pojma nemaš kako funkcioniše jedan potrošački spor. Tužio sam Telekom, Nike, Adidas, Tehnomaniju i sve je lako dokazati ako proizvod zaista ima problem. Takođe, ti je i veštačenje koji sprovode sudski veštaci, tako da ako problem zaista postoji uopšte nije teško dokazati.Znaci ti ces cekati sa drugim telefonom 30 dana neprestano dok se ne desi restart? Ako mislis da mozes laganica tuziti Samsung koji je multi milijarderska kompanija i tek tako dobiti spor ne znam sta bih rekao. Takode dok samsung servis ne potvrdi da telefon ima problem i da se uredaj more popraviti ili zameniti nista od toga, na osnovu cega ce sud poverovati tebi umesto strucnim licima iz samsunga.
To nije pitanje za mene već za njega, ja sam samo rekao da svakako ne bi tužio Samsung kao proizvođača.^ Ajde realno šta može da dokaze? Jel bilo da su ljudi nosili, odrade dijagnostiku i preflesuju ponovo i vrate telefon. Posle nekog vremena desi se opet.
Koja većina druže, u Srbiji da je prodato 10 hiljada uređaja, a prodato ih je ko zna koliko više, ovde komentariše 50 jednih te istih ljudi, od tih 50 nek 20 ima problem i to je to.^ zato sto čovek ne može da prizna da većina uredaja ima problem, možda njegov nema i to je ok. Takođe ne treba da dovodi ljude u zabludu da je lagano tužiti Samsung. Ja zavrsavam sa daljom diskusijom.
Usko vezan tom nekom prodajom kada je npr Xiaomi u pitanju bio gde ne radi proximity senzor. Hteli ljudi da tuže, na kraju odustali.^ Ajde realno šta može da dokaze? Jel bilo da su ljudi nosili, odrade dijagnostiku i preflesuju ponovo i vrate telefon. Posle nekog vremena desi se opet.
Postoji nešto što se zove "reprezentativni primerak". Ako on postoji, preslikava se na populaciju. Ovo jeste reprezentativni primerak i procenat možeš preslikati na populaciju (naravno, što veći uzorak, to su tačniji rezultati).Koja većina druže, u Srbiji da je prodato 10 hiljada uređaja, a prodato ih je ko zna koliko više, ovde komentariše 50 jednih te istih ljudi, od tih 50 nek 20 ima problem i to je to.
I uvek stoji to da se negativna vest više i brže širi, i kao što sam već rekao, tona ljudi koja nema problema sa telefonom ne oseća potrebu da komentariše i to je to.
A gde je ostalih 9950 ljudi koje boli k jer im sve radi kako treba?
Ovde od 50 njih 20 ima problem. To je preko 40% za najskuplji premium android na trzistu.Koja većina druže, u Srbiji da je prodato 10 hiljada uređaja, a prodato ih je ko zna koliko više, ovde komentariše 50 jednih te istih ljudi, od tih 50 nek 20 ima problem i to je to.
I uvek stoji to da se negativna vest više i brže širi, i kao što sam već rekao, tona ljudi koja nema problema sa telefonom ne oseća potrebu da komentariše i to je to.
A gde je ostalih 9950 ljudi koje boli k jer im sve radi kako treba?
Problem je što je to jako teško dokazati i to svi znaju. Ajde da zanemarimo što naši sudovi ne prihvataju video kao dokaz jer "ne mogu biti sigurni da nisu editovani".Iznenadili bi se koliko toga može da se reši samo sa opomenom pred tužbu, i to ne mora da bude neka opasna advokatska kancelarija, bitno je samo da se napiše kako valja i uz dokumentovane dokaze. Kad vide da postoji problem i onda razmisle o tome koliko koštaju ročišta, veštačenja i uopšte ceo sudski postupak, i da će sve to oni na kraju morati da plate kad izgube, lako se odluče da je bolje da daju nov uređaj, novac ili šta je već bio sporno.
Problem je kod nas što ljudi nemaju živaca a ni para da ulaze u to, uvek se vode mišlju "ma ovo je Srbija, nema od toga ništa" i na kraju odustanu na svoju štetu. U Americi ljudi tuže bukvalno za sve, od popreko pogleda do boje patika koje nisu iste na dnevnom svetlu i na veštačkom.
Procenti ne funkcionišu tako.Apsolutno netačno, ukoliko bi u Srbiji 40% korisnika S22 serije imalo ozbiljnih problema u radu to bi značilo da na globalnom nivou bar 75% vlasnika S22 serije kupi telefon sa greškom, takav model bi odavno bio povučen iz prodaje.
Očigledno je da postoje problemi u radu i da je to neprihvatljivo za uređaj u toj klasi, ali dok svi ćute i idu linijom manjeg otpora - promene neće biti.
Ako nemaš potrebe za nekim striktno jezikom (ili funkcijama), koristi i uživajpozz drustvo dobio sam galaxy s22 ultra od firme i vidim sad da je za arapsko trziste jer je XSG csc jel postoji neka sansa da se prebaci csc na EUX? ili to ne igra nikakvu ulogu? Znam da se to prije moglo raditi preko odina dok sam koristio SGS 1 i sl. Hvala vam
zato i pitam hocu li dobiti nesta (izgubiti) ako prebacim csc na eux? jer ako necu nista dobiti nit izgubiti da ne diram.. jer koliko citam nije bas jednostavno ko prijeAko nemaš potrebe za nekim striktno jezikom (ili funkcijama), koristi i uživaj
Ko je rekao da 40% korisnika S22 serije u Srbiji ima obiljnih problema u radu?Apsolutno netačno, ukoliko bi u Srbiji 40% korisnika S22 serije imalo ozbiljnih problema u radu to bi značilo da na globalnom nivou bar 75% vlasnika S22 serije kupi telefon sa greškom, takav model bi odavno bio povučen iz prodaje.
Očigledno je da postoje problemi u radu i da je to neprihvatljivo za uređaj u toj klasi, ali dok svi ćute i idu linijom manjeg otpora - promene neće biti.
Opet grešiš.... poenta: ako bi % stvarno bio toliki(izračunat bez pravog i reprezentativnog uzorka) to bi definitivno samo u Evropi bez Afrike - Srednjeg Istoka - Jugoistočne Azije i Komonvelta značilo momentalno povlačenje S22 serije sa exynos-om sa tržišta. Kraj
Konkretno za šta?^ ...konkretni dokazi za sve navedeno
Za Note 7, mislim da sam vec pominjao, povucen je iz prodaje jer je 90% eksplodiranih bilo na teritoriji US-a pa je Apple lobi radio posao, a procenat koji je eksplodirao je 0.01% od svih prodatih Note 7 telefona. Ne kazem da nisu bili falicni, tako se zadesilo, mozda vise ni jedan ne bi eksplodirao, mozda bi jos 2 miliona eksplodirala, ko zna. Tona drugih telefona je isto eksplodirala, baterija se nadula, ekran odlepio, samo sto ako se to desi van Amerike, ljude boli uvo niti dobija publicitet. Tamo em Apple forsira em bi Ameri majku tuzili, jer mogu da tuze za sta hoce.
A ovo SD vs Exynos, ja ne znam koliko je to vise prezvakana tema. Isti procesor iz iste fabrike samo drugacije nazvan i ljudi se tripuju kako to ima neke razlike i automatski ide hur dur Exynos bad.
U Srbiji je normalno da se ljudi zale na Exynos kad se ovde zvanicno prodaje i kad je odnos Exynos:SD 100:1 isto kao sto se u Americi ljudi zale na SD, ne na Exynos.
Evo vam pool 187:52 nije 40% niti pola, poslednji put kad sam radio matematiku.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari