Šta je novo?

[DISKUSIJA] Šta je trenutno najisplativije za kopanje

Posto sam odavno samo amaterski rudar, imam samo jedan mini rig sto kopa eth na hiveos... Jel kad menjam na drugo pravim novu farmu i sve i moram taj novi config fajl da iskopiram na usb...ili mogu samo da "azuriram" hiveos iz browsera. pitam jer mi taj rig nije lako pristupacan za fizicko povezivanje :)

Samo novi wallet i flight sheet i dodeliš tom rigu.

Kad se malo stabilizuje sve ovo ne bi bilo lose da se sagleda na kom algoritmu oprema moze da radi slicno kao i na Daggerhashimoto. Probala sam CuckooCycle i KawPow ali moram da drzim power na 100% za rzliku od Daggerhashimoto gde sam drzala na 65%.... U pitanju su 3060ti graficke .... bile nekad 3060 kad sam prvi put pisala na forumu al sam obrtala pa su stigle do 3060ti hahaha

Svaka karta, za dati algoritam, ima sweet spot
dok ovo ne legne ne moze se reci sta je najjisplativije / nastedljivije
kako god u svakom slucaju za tvoje karte (3060/ti/) ergo se sam za sebe namece

idealna prilika ko voli da surfuje na talasima
Trajace nekoliko dana.

promena diff zadnjih 7 dana

EGEM x 200
CLO x 35
ETHO x 8.8
EXP x9,5
ETC x3,3

Poslednja izmena:
Da, ERGO tu sam se smestila, a izgleda kao da trenutno svi pohitase tu , dif u nebesa. Upade sve u survival mod. Inace moze ERGO ako nekom zatreba - power 61%, mem 1200mhz , core - 200 i dobijam oko 154- 155 hashrate-a . Vent mi je na svim grafama 65% Sve su mi grafe ispod 50c gpu sem Palit koja je na 54c i nema sile da padne ispod toga. Sve su 3060ti... Moze da se izvuce 160 hashrate sa meorijom na 1300mhz ali ja cuvam svoju opremu....
NB miner LHR edition.

Sa drugim algolitrima em manja zarada em vise struje i udara na opremu. Tezak kanal. Sta da kazem drz mo se u ovom ekspicitnom survival okruzenju.