Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Navodno je i veća sigurnost transakcije. Sve je šifrovano u tokene, ni prodavac a ni treće lice, tj. bilo koja treća strana ne može da zna broj kartice. Samo google, osim banke i vlasnika kartice. Ali, traženo je "ukratko" objašnjenje. A "ukratko" izgleda kao "nikako".
 
Ukratko, sviranje k...ontrabasa... Nacin kako da se u lanac placanja uvali jos jedna megakorporacija koja ce, pored banke i vise/mastera da uzima proviziju, a to prodaje pricom o fensi placanju telefonom i kao trgovac ne moze da vidi broj kartice (a oni mogu). Samo se dodatni troskovi preliju na kupca na kraju. Sto se upotrebljivosti tice, isto se dobija stavljanjem kartice izmedju ledja telefona i maske.

OK, 'ajde, kao bezbednije je jer zahteva da telefon bude otkljucan da bi radilo, a i fensije je jer mozes i da mahnes satom :)
 
Uvek moram da vadim karticu koju stavim ispod maske, tako da ta priča ne pije vodu. Kao što ranije spomenuh, Android SDK se menja, bankama nije isplativo da prate promene i pridružuju se Google Pay.
 
Zasto bi nosio karticu ispod maske ?
Zasto bi uopste nosio masku na telefonu ?

Čudim se kad vidim ljude sa licnim kartama, bankovnim karticama i magnetima ispod maske telefona.Najbolje uz masku da stave i pregrade jos za 10ak kartica/dokumenta i pregrade za kljuceve od auta.
 
giphy.gif
 
Zasto bi nosio karticu ispod maske ?
Zasto bi uopste nosio masku na telefonu ?
Da ne stavljam PIN na telefonu bezveze pa ga posle isključim. To radim jedino kad zaboravim pare pa nameštam sve samo zbog RaiPay-a.
Telefon mi ispada non-stop i sa maskom su višestruko manje šanse da meni kao dvometrašu telefonu strada ekran. Dslms nžlst. 😔
 
Ako stavis licnu kartu i pasos pored kartice sanse su jos manje da strada telefon ;)
 
Da li vam piše naziv računa kada se ulogujete na aplikaciju ili web? Imam starter paket i naplatili su mi samo 50 din, za održavanje deviznog računa, dinarski su naplatili 0 din, da li ima neko slično iskustvo? Hvala
 
Imam starter paket i naplatili su mi 50 din, za održavanje deviznog računa.
Održavanje deviznog računa se naplaćuje kada na njemu ima pokrića odn. je bilo promena u toku meseca, nevezano za to koji god da je paket.
 
Da, to nije sporno, vec zasto je din.0, kada je starter 150 din, u avgustu su naplatili sada ne, a vidim da su uveli nove pakete, u kojima nema mastercard kartice, nesto su se zeznuli verovatno.
 
Račun na klik, Infostan, stigao mi iznos 0 dinara. Ima li još ko problema?
 
Da, to nije sporno, vec zasto je din.0, kada je starter 150 din, u avgustu su naplatili sada ne, a vidim da su uveli nove pakete, u kojima nema mastercard kartice, nesto su se zeznuli verovatno.
Jedino što znam da je jednom mom poznaniku banka nakon 3 meseca prestala da naplaćuje za Starter, ostalo mu je na računu nešto preko 100 dinara i tako miruje. Da li je kod tebe bilo nedovoljno pokrića da skine održavanje ili je nešto drugo po sredi, uglavnom, videćeš nadalje. Ono što mi je zasigurno poznato je da banka ima neku internu klasifikaciju pa meni recimo stižu sms obaveštenja samo o računima na klik, dok neke na primer jedino obaveštavaju o prilivima, iako je sms servis unutar aplikacije ugašen, itd.
Račun na klik trenutno imam samo Yettel, ali je ispravan iznos. Nemam prijavu za Infostan.
 
Imam preko 460.000 din. na dinarskom računu, nije da nije pokriće 😀. Ne koristim sms obaveštenje, samo email i sve lepo funkcioniše, sem sada obaveštenja za avgustovsku naplatu održavanja od 0 din.
 
Održavanje deviznog računa se naplaćuje kada na njemu ima pokrića odn. je bilo promena u toku meseca, nevezano za to koji god da je paket.
Ne, devizni se naplaćuje ako na njemu ima sredstva, imam eure na računu preko godinu dana, koji su legli davno, ako je starter paket, odrzavanje je 150 din, mesečno bez obzira da li ima transakcija na dinarskom delu, i 50 din. za održavanje deviznog računa ako na njemu ima deviza.
Ako neko može da se uloguje preko weba na account da uđe Moji računi - Detalji - Naziv računa, da li vam piše naziv koji je? Meni ne stoji ništa. Vidim da su menjali 19.8 nove neke pakete, mora da su nešto pogrešili, ko zna šta rade, i posle onog pada sistema od 1.8.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Ne, devizni se naplaćuje ako na njemu ima sredstva, imam eure na računu preko godinu dana, koji su legli davno, ako je starter paket, odrzavanje je 150 din, mesečno bez obzira da li ima transakcija na dinarskom delu, i 50 din. za održavanje deviznog računa ako na njemu ima deviza.
Otvori devizni štedni račun po viđenju, prebaci novac tamo i neće biti tih 50 din sve dok ne vratiš na takući.
 
Hvala, ali nisu im neki uslovi,12 meseci neko da ti drži novac da ne možeš da raspolažeš za 0,10%. Za 10.000e na 12 meseci nude 4,50e - 2 čizburgera, smešno 😁
Nije meni problem da platim 2.400 din. na godinšnjem nivou održavanje oba računa, mene samo interesuje, šta se sada dešava, i čiji je propust, da me nisu ne daj bože prebacil ina Light varijantu greškom pa da ne mogu mastercard da koristim, nemam vremena da se bakćem sa bankama :)
 
A vista znaci da mozes da raspolazes novcem i prebacujes ga kad hoces, nije to klasicna stednja
 
Da li je ovo prevara ili ne? Sa adrese [email protected] stizu emailovi na zeninu adresu da potvrdi email itd i sad na kraju stize i neki kod navodno registrovan uredjaj. Meni sve debelo smrdi [email protected] kad se izvrsi provera validnosti posiljaoca neke od provera daju da je to lazna adresa. 3 maila su stigla a da nikad u zivotu niko nije imao posla sa ovom bankom. Generalno automatski generisani odgovori na potvrdu da je mail procitan to jos vise smrdi. Da ne tupim vise, odakle im mail adresa i evo sta je stiglo i sta sam dobio kao odgovor kada sam poslao prigovor na zvanicnu adresu [email protected] koja se nalazi na netu.
Evo sta salje navodna mobibanka;
Dragi korisniče,

Molimo vas, kliknite na link koji se nalazi u nastavku, kako biste verifikovali svoju imejl adresu. Potvrda imejl adrese je potrebna prilikom otvaranja računa i nakon zahteva za promenu imejl adrese. Ukoliko ste već potvrdili ovu imejl adresu prilikom otvaranja računa i niste zahtevali promenu imejl adrese, molimo vas da zanemarite ovaj imejl.

Link za verifikaciju imejl adrese:


Vaša,
Mobi Banka

Dragi korisniče,
Uspešno ste registrovali svoj uređaj: M2006C3MNGG.

Vaša,
Mobi Banka

koji to uredjaj kad nisam nista registovao niti vrsio validaciju???


Na moj email upucen na [email protected] dobijam automatski generisanu poruku da je mail procitan

Your message

To: Prigovori Banka
Subject: prigovor
Sent: Friday, September 16, 2022 11:29:40 AM (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague

was read on Friday, September 16, 2022 11:30:01 AM (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague.

Final-recipient: RFC822; [email protected]
Disposition: automatic-action/MDN-sent-automatically; displayed
X-MSExch-Correlation-Key: ND62oE6vMEiFkezgoWVahQ==
Original-Message-ID: <[email protected]>
X-Display-Name: Prigovori Banka
@Ilion,

Ja kod svoje banke ne placam nikakvu proviziju na bilo koje placanje ili uplate na neki racun cak i ako je to racun kod druge banke.
 
Koliko vidim taj mail im je zvanican, meni je pre neki dan stiglo obavestenje sa te mail adrese da je registrovan novi uredjaj jer sam ga zaista i promenio.
Jedino sto mi pada na um jeste da je neko od korisnika ukucao pogresan e-mail ili da ima slican kao Vasa zena, tipa milena.pavlovic@ i milenapavlovic@
I da sto se tice naziva registrovanog uredjaja deluje da je Xiaomi.
 
Apsurdno je sto zena ima Lenovo a ja imam Xiaomi i nemam nikave veze sa bivsim Telenorom ni sa sadasnjom Mobibankom niti mi je mob na telenoru.
Ovo postaje mnogo sumljivo, zalio sam se na nekoj diskusiji da mi neko sa xiomi redme pokusava da se upari na eonbox, kazu lupam, sad ispada opet xiomi
ali na zenin e-mail
 
Za ovakve stvari se odmah zove banka, a ne šalju se mejlovi ili piše po forumima.
Nadam se da ne očekuješ da ti neko od nas ovde zvanično odgovori nešto pametno u ime banke.
Kad završiš razgovor sa službenikom banke napiši o čemu se radi ako hoćeš.
 
@lega99 Pa za ovo se zove banka da vidiš o čemu se radi.

A što se tiče tog mejla, sem ako nisi nekome prodao neki žaomi telefon sa ostavljenim aktivnim nalogom pa ga sad taj svesno ili nesvesno koristi. Ja bih promenio lozinku na tom mejlu.
 
@slaksm,

Juce je stigao prvi email a danas 2 emaila. Napisao sam prigovor na zvanicnu adresu za prigovor kod mobi banke. Ne prodajem nikakve telefone, kad crkne izlomim ga i izudaram cekicem. Zadnji telefon koji sam izlomio je cerkina Motorola koja je ispeglana cekicem i zavrsila je u dubokom podzemnom kontejneru. To je zenim meil mogu odma da promenim pass ali mi sad pada na pamet da je jedno vreme SBB i Telnor su bili u nekom dilu. Uparivanje na eon box pojusano je vise puta sa Xiomi redme 10 pro ispise mi lepo na ekranu, to je moj TV a ja nema Xiomi 10. Zena ima Lenovo i Philis TV sa karticom
 
@iceAge
Zvacu sutra call centar imaju samo 063 za kontakt, ima da me oderu samo ko je na Yattelu je dzabaka a ostale deru
 
@iceAge
Zvacu sutra call centar imaju samo 063 za kontakt, ima da me oderu samo ko je na Yattelu je dzabaka a ostale deru
Nije tako, ja sam na mts postpaidu i koristim usluge MOBI banke, a bar jedno 2, 3 x mesečno zovem call centar MOBI banke (063/9005) i nikada mi nisu naplaćeni ti pozivi!
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno