Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja razmisljam da li uopste da narucujem vise sa Alija,dugo putuju posiljke a neke i ne stignu.Narucio sam masku za telefon sa Joom-a i stigla je za 15 dana kod mene,preko Holandije tako da cu od sada narucivati preko Joom-a.Cene su za neke stvari iste kao na Aliju a neke malo skuplje ali stizu sigurno,jos nijednom nisam otvarao spor,uvek je sve stizalo i to relativno brzo.
Ovaj RF LT koji sam naručio sa eBay-a je bio free shipping i još je registrovan, a od istog prodavca na Aliexpress-u slanje je bilo moguće samo FedEx-om za 60€.
 
Ja razmisljam da li uopste da narucujem vise sa Alija,dugo putuju posiljke a neke i ne stignu.Narucio sam masku za telefon sa Joom-a i stigla je za 15 dana kod mene,preko Holandije tako da cu od sada narucivati preko Joom-a.Cene su za neke stvari iste kao na Aliju a neke malo skuplje ali stizu sigurno,jos nijednom nisam otvarao spor,uvek je sve stizalo i to relativno brzo.
Evo meni danas stiglo 9 posiljki od toga 7 je preko JooM-a narucene od 9.8 pa do 12.08 ( sve koje su tada narucene stigle su odjednom ) a 2 posiljke su sa Aliexpressa obe narucene 10.08 , imam i tu jos 8 komada narucenih od 8.8 do 12.08 koje imaju ono " famozno pracenje preko Madjarske ( HU) gde im stoji> [RS]Arrive at local delivery office< pitao sam postara kad mi je doneo ovu gomilu paketa gde je ostatak , on mi rekao " to je sve , ne znam za ostalo, ako bude bice ti doneto " tako da definitivno JooM ima bolju logistiku u ovom trenutku a i mnogo su sada bolji sto se tice reklamacija na proizvod nego Ali .
 
Pošto sam pisao ranije u svojoj situaciji gde mi paketi nisu stigli posle 3 meseca, da napišem i razrešenje. Prvi paket naručen u maju nije stigao, žalio se, Alexpressi odbio refundaciju dva puta, iako kao obećavao garanciju povrata novca ako proizvod ne stigne - znači laž. Drugi proizvod od drugog kupca u junu isto ne stigne. Požalio se i opet Ali odbio. Ali ovaj put sam prekinuo dispute i sačekao par dana pa opet pokrenuo. Sad sam rekao da je proizvod stigao u lošem stanju (naravno proizvod uopšte nije stigao). Odmah je tu kupac dao parcijalnu refundaciju, a da sam bolje napisao verovatno bi bila veća.

Znači naravoučenije je - Ali ne poštuje sopstvenu garanciju. Ako pošiljka ne dođe, treba pisati da je stiglo u lošem stanju ili da fali jedan deo, ali da ništa nije stiglo.
 
@Asklepij

Kao prvo - ti si kupac :)

Ako si na taj nacin dobio refund , onda je to bila cista sreca.

Oduvek , a narocito u poslednje vreme , bez gomile dokaza ( slike i/ili video snimka )
da je nesto stiglo osteceno ili ima neki nedostatak ni PRODAVCI ni AE nece da daju refund.
 
Tacno tako, ne znam na koju foru je dobio, osim ako mu prodavac uopste nije poslao nista(a najverovatnije da je to) i normalno nit mu trazi sliku vec pristaje da vrati pola a on je dobar za pola njegovih para a da prstom nije mrdnuo.
Tako da si ti @Asklepij dobio nista, jer ti nije ni poslao nista, jedino si video pola tvojih para dok je on zadrzao drugu polovinu.
 
Loše je ovo, ja trenutno imam oko 20 sitnih pošiljaka u HU limbu, samo za jednu koja nije HU sam siguran da će doći, ostalo baš putuje... Od 09.09 pa nadalje kreće da ističe rok za dostavu jedan po jedan...
 
@Asklepij

Kao prvo - ti si kupac :)

Ako si na taj nacin dobio refund , onda je to bila cista sreca.

Oduvek , a narocito u poslednje vreme , bez gomile dokaza ( slike i/ili video snimka )
da je nesto stiglo osteceno ili ima neki nedostatak ni PRODAVCI ni AE nece da daju refund.
To nije bilo moje iskustvo niti iskustvo moji drugara. Uvek kada je bilo ostecenje su vratili novac (naravno da moras da das sliku)
Tacno tako, ne znam na koju foru je dobio, osim ako mu prodavac uopste nije poslao nista(a najverovatnije da je to) i normalno nit mu trazi sliku vec pristaje da vrati pola a on je dobar za pola njegovih para a da prstom nije mrdnuo.
Tako da si ti @Asklepij dobio nista, jer ti nije ni poslao nista, jedino si video pola tvojih para dok je on zadrzao drugu polovinu.
Dobio sam nešto, iako to nešto je samo mali povrat novca, IAKO su mi trebali vratiti sve. Nemam razloga da verujem da prodavac nije poslao jer sam uzimao pre od njega, nego se zaglavilo negde i naravno to se obije kupcu o glavu.
 
Poslednja izmena:
To sto si nekad dobio od njega a sad nisi, ne znaci da ti je i sad poslao.
Da jeste, batice ne da bi ti trazio da slikas nego samo tako.
Imao par puta i AE i prodavac trazili slike i slike, bas ce neko na rec da ti veruje.
Al ako si ti sebe ubedio da ti je on ista poslao nego se zagubilo, necu ti ja rusiti sneska, zivi u iluziji.
Svako dobro.
 
To sto si nekad dobio od njega a sad nisi, ne znaci da ti je i sad poslao.
Da jeste, batice ne da bi ti trazio da slikas nego samo tako.
Imao par puta i AE i prodavac trazili slike i slike, bas ce neko na rec da ti veruje.
Al ako si ti sebe ubedio da ti je on ista poslao nego se zagubilo, necu ti ja rusiti sneska, zivi u iluziji.
Svako dobro.
Ko je rekao da nisam poslao slike? Ovo se deslilo kod dva različita prodavca, oba sa visokom ocenom. Ne znam zašto misliš da postoji veća verovatnoća da nije poslato nego da se zaglavilo kod nas, ali hajde. Veruj u šta želiš.
@Asklepij Odakle ti slika nečega (još u neispravnom stanju) kad ti to nešto uopšte nije stiglo?
Naručivao sam od njih pre, konkretno su u pitanju slivovi za karte, pa sam imao par od prošlog puta. Iskidao jedan, poslao sliku i dodatno rekao da je kesica sadržala manje nego što je obećano. Bez problema su mi ponudili parcijalni refund. Ali kontam da ne bi bilo teško malo proguglati i naći neku sliku koja priliči situaciji. Da se razumemo, ovo svakako ne treba raditi da bi se iskoristio prodavac, već kada je u pitanju bezobrazluk sa njihove strane kada odbiju refundaciju. Za pokvarene proizvode Ali staje na stranu kupca i tu se prodavci retko izvuku.
 
Poslednja izmena:
Ko je rekao da nisam poslao slike? Ovo se deslilo kod dva različita prodavca, oba sa visokom ocenom. Ne znam zašto misliš da postoji veća verovatnoća da nije poslato nego da se zaglavilo kod nas, ali hajde. Veruj u šta želiš.

Naručivao sam od njih pre, konkretno su u pitanju slivovi za karte, pa sam imao par od prošlog puta. Iskidao jedan, poslao sliku i dodatno rekao da je kesica sadržala manje nego što je obećano. Bez problema su mi ponudili parcijalni refund. Ali kontam da ne bi bilo teško malo proguglati i naći neku sliku koja priliči situaciji. Da se razumemo, ovo svakako ne treba raditi da bi se iskoristio prodavac, već kada je u pitanju bezobrazluk sa njihove strane kada odbiju refundaciju. Za pokvarene proizvode Ali staje na stranu kupca i tu se prodavci retko izvuku.
Pa sta si poslao ako ti nije stiglo???
Au brateeeee.
Edit:
Sad sam procitao sta si @CikaKURE -tu odgovorio.
Vidi nisam isao toliko daleko da razmisljam da varas prodavca jos i kazes da bi moglo i da nadjes na netu i prikladniju(ne tvoju) fotku.
Izvini na forumu smo ali bih ti sad svasta rekao ko si i sta si i na sta lice tvoji postupci, ali bar mogu da te ignorisem i blokiram da ne citam jos ovakvih gluposti.
Fuj.
 
Poslednja izmena:
Pa sta si poslao ako ti nije stiglo???
Au brateeeee.
Edit:
Sad sam procitao sta si @CikaKURE -tu odgovorio.
Vidi nisam isao toliko daleko da razmisljam da varas prodavca jos i kazes da bi moglo i da nadjes na netu i prikladniju(ne tvoju) fotku.
Izvini na forumu smo ali bih ti sad svasta rekao ko si i sta si i na sta lice tvoji postupci, ali bar mogu da te ignorisem i blokiram da ne citam jos ovakvih gluposti.
Fuj.
Prvo pretpostavljaš da prodavac nije poslao a sada baljezgariš dalje. Hajde malo se skini sa tog visokog konja. Po pravilu bi trebao da se dobije 100% refundaciju jer proizvod nije ni stigao. Ako je trebi varanje prodavca koji je trebao da plati 100% od cene a platio 20% sa tobom nije nešto načisto, mada se to vidi i iz ranijih komentara. Uostalom napomenuo sam u da poenta nije da zloupotrebiš poverenje već da dobiješ novac koji ti odbijaju da vrati ako ne kontaš, ne kontaš. 'Ajd sad zbogom i nek ti je sa srećom.
 
Prvo pretpostavljaš da prodavac nije poslao a sada baljezgariš dalje. Hajde malo se skini sa tog visokog konja. Po pravilu bi trebao da se dobije 100% refundaciju jer proizvod nije ni stigao. Ako je trebi varanje prodavca koji je trebao da plati 100% od cene a platio 20% sa tobom nije nešto načisto, mada se to vidi i iz ranijih komentara. Uostalom napomenuo sam u da poenta nije da zloupotrebiš poverenje već da dobiješ novac koji ti odbijaju da vrati ako ne kontaš, ne kontaš. 'Ajd sad zbogom i nek ti je sa srećom.
Blago tebi....
 
Jel imao neko ovaj slucaj Cainao standard for special goods
Shipment cancelled stoji kad se proveri status pracenja.
 
Jel imao neko ovaj slucaj Cainao standard for special goods
Shipment cancelled stoji kad se proveri status pracenja.
Ako tako pise ne cekaj da istekne vreme zastite vec otvori spor i trazi povracaj novca,ovako ces samo cekati i gubiti vreme cekaju i nesto.
 
Ako tako pise ne cekaj da istekne vreme zastite vec otvori spor i trazi povracaj novca,ovako ces samo cekati i gubiti vreme cekaju i nesto.
Mora da se ceka 15 dana tako pise kad probam da otvorim dispute.

A ovako kaze ninja.
Your shipment has been cancelled. Please contact the seller. You may need to file a dispute in order to get a refund. Learn more…
 
Ok onda cekaj pa otvori,mislio sam da je proslo duze vremena.
 
Eva ne pomaže ništa kad je otkazana pošiljka, mora da se sačeka 15 dana od dana kada je prodavac prijavio AE da je pošiljka spremna za slanje i AE odmah rešava spor u tvoju korist. Ako ti je frka za to što si uzeo kupi na drugom mestu.
 
@gicko
Red je da odgovoriš da li ti je pomogla Eva a napisao sam moje iskustvo jer je i menadžer bio u celoj priči oko otkazivanja slanja pošiljke. Nije u pitanju moje interesovanje već kao info za članove foruma.
 
@gicko
Red je da odgovoriš da li ti je pomogla Eva a napisao sam moje iskustvo jer je i menadžer bio u celoj priči oko otkazivanja slanja pošiljke. Nije u pitanju moje interesovanje već kao info za članove foruma.
Samo od sebe mi je stiglo na tom nalogu da je order closed.Danas u toku dana nisam nista ni pokretao posto je posle par dana od slanja paketa odradjen canceled a taj nalog je platinum member.
 
Pozdrav drugari.

Porucen paket 22.08, u pitanju je RF LT posiljka. Trenutni statusi su u prilogu.
Posto vidim da ste magovi posiljki, za razliku od mene, da li imate predstavu kada bi ovaj paket mogao biti na mojoj adresi?

Pozdrav i hvala unapred.
 

Prilozi

  • IMG_20220908_044732.jpg
    IMG_20220908_044732.jpg
    91.5 KB · Pregleda: 12
@Sall

Posiljka iz Litvanije u Srbiju stigne za 5-10 dana.

E onda zavisi gde ti je adresa u Srbiji i da li
carina zadrzava posiljku radi carinjenja.

Od 2-3 do 20+ dana.
 
Da, promenili su i taj status, ja "izdudlao" jedan dispute za pošiljku koja nije stigla, gde je glupi Ali algoritam presudio da je pošiljka u mojoj lokalnoj pošti, iako se po praćenju (kakvo god da je drljavo) vidi da je poslednji status od 10.08. u nekom sabirnom centru u Mađarskoj.

Žalio se na odluku, dodatno objasnio da jasno piše da je pošiljka u Mađarskoj, a ne u lokalnoj pošti u Srbiji, pa čekam dopunu odluke (valjda ovu žalbu u drugom stepenu čitaju ljudi).

Ako mi se zaredaju odbijenice (a sva je prilika da hoće, jer čekam dosta paketića, a ništa ne stiže), bataliću Ali, jer koliko god to bili iznosi do 10USD nakupi se bačenih para...
 
Da, već par dana uz svaki tracking info AliExpress dodaje i upozorenje da pošiljka nije sa punim trackingom, da se ne prati dalje kad stigne u zemlju/region odredišta i da se za sve detaljnije informacije treba obratiti carrier-u (ali kom ?)
Ovo mi smrdi na to da će da odbijaju dispute čim se pojavi da ima makar neki status iz Mađarske.

Inače, sve pošiljke iz poslednjih desetak dana preko Cainiao Global (LPxxxx TN) nisu mi otišle preko Malezijske pošte, nego sada SunYou prevodi u neke nove TN tipa SYLAC plus 8 brojeva. Idu preko Hong Konga, ali nemam dalji apdejt već 6 dana.
Vidim da su neki krenuli da šalju preko ChinaPost posle dugo vremena, imam jednu neregistrovanu pošiljku UU....CN koja je takođe otišla iz ShenZhena na HK.
Ove registrovane China Post idu obavezno na Peking, jedna mi je iz prve otišla na avion (za gde nemam pojma), a druga se muči sa odbijanjem i ponovnim pokušavanjem.
 
@ytrewq

SunYou oduvek tako radi , nema tu nista novo...
tj. sve funkcionise preko Malezije i onda posle odredjenog vremena
prekinu tu rutu i ukljuce ko zna koga , vrte odredjen period i vrate MY.

ChinaPost se takodje godinama ne menja.
npr. i 2017 su posiljke pravile par krugova u Pekingu , 2019-te par krugova
Peking-Guangdong....
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno