Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne znam odakle radnicima MTSa moji podatci da sam u SBBu, sad su me zvali nude 12 meseci za 1din. Rekoh hvala lepo, da ste pogledali bolje videli bi da imam vec i Supernova paket kod vas. Kaze nista onda prijatno.
laskaju ti druze...
 
Izvinjavam se, "nov sam" u temi (iako star na forumu), imam priliku preci s mts na sbb kao novi korisnik i promoter nudi 12m po dinar, ostatak uo od narednih 12m cena paketa-usluge umanjena za "odrzavanje" kablovske tv, na optičkoj mrezi.
Zate li koliko iznosi "odrzavanje" kablovske tv?
A kako radi optika kod sbb (na NBG) ?
 
Da li SBB daje CAM (D3cam) za tv uslugu na optickoj mrezi?
Kako radi CAM (D3cam) na optickoj tv?
Ima li neko sliku da postavi da vidim kako izgleda ta postavka opreme za optiku, cam i ont ruter ?

Koliko uredjaja (SAM i STB) za prijem tv programa daje sbb?
Kakav je ont (opticki ruter) kod SBB, kako radi i kakav wifi daje, da li podrzava istovremeno 2,4GHz i 5GHz ?
 
Poslednja izmena:
Mislim da na optici ide samo EON box. Neka me ispravi neko ako gresim...
 
Moze i cam koliko sam cuo, najbolje da pita sbb. Mislim da koriste varijantu kao targo.
Televizija nije opticka vec digitalna i radi isto kao na HFC mrezi
Mislim da zvanicno daju maksimalno 2CAM i jedan STB bez doplate.
 
Na cam nemas premotavanje unazad
To je onda targo varijanta, ne koriste iptv. Mozda ti uvale ott eventualno.
 
Jel imas koaksijalni izlaz na ONT-u?
 
Da li SBB daje CAM (D3cam) za tv uslugu na optickoj mrezi?
Kako radi CAM (D3cam) na optickoj tv?
Ima li neko sliku da postavi da vidim kako izgleda ta postavka opreme za optiku, cam i ont ruter ?

Koliko uredjaja (SAM i STB) za prijem tv programa daje sbb?
Kakav je ont (opticki ruter) kod SBB, kako radi i kakav wifi daje, da li podrzava istovremeno 2,4GHz i 5GHz ?
Dobro radi NBG optika. U osnovi, daju EON box, kao osnovni, a D3 mini kao dodatni. Ko ima noviji tv, eto i aplikacija. Pogledaj u cenovniku koliko daju uređaja, mojima je bio potreban samo jedan mini. D3 mini je bio loše rešenje jer je daljinac brljavio na LG televizoru, bio je neupotrebljiv, ti modeli dele neke frekvencije s daljincem, prosto maler. Na moj zahtev D3 mini je zamenjen CAM modulom koji odlično funkcioniše.
Kod mojih su iskoristili Pošta net coax sproveden po stanu još 2001. godine, utakli ga u EON box i izvor je kabl.
Optički ruter je Huawei, beli s dve antene, odlično radi. Mislim da može da radi paralelno, ali mojima je namešteno 5GHz. Domet je solidan, na mom telefonu mereno uvek 195-200 Mbps. Optički kabel (debljine i izgleda telefonskog kabla sa žabicama :))) lepljen je toplim lepkom gore po zidovima (nisam zadovoljan, morao sam da prelepim na nekim mestima, odlepilo se za par meseci). Jedna od dve optičke kutije bi trebalo da je zelepljena za zid ali se vrlo brzo odlepila i pala međ druge kabliće. Izgubio sam živce da to stalno vraćam. Deluje prilično neuredno, ili prosto optika tako mora, ne znam, nisam iz struke.
Sve u svemu, korisničko iskustvo je odlično, ne bih menjao, a moji su prezadovoljni izborom kanala i sadržaja.
Izvinjavam se, "nov sam" u temi (iako star na forumu), imam priliku preci s mts na sbb kao novi korisnik i promoter nudi 12m po dinar, ostatak uo od narednih 12m cena paketa-usluge umanjena za "odrzavanje" kablovske tv, na optičkoj mrezi.
Zate li koliko iznosi "odrzavanje" kablovske tv?
A kako radi optika kod sbb (na NBG) ?
Neverovatno! Zar postoje promoteri SBB-a? Ja sam mislio da su to mitska bića. :ROFLMAO: Bukvalno nikad nisam upoznao nekog, posebno ne za NBG. Ta ponuda je sjajna, blago tebi.
 
Poslednja izmena:
Da li SBB daje CAM (D3cam) za tv uslugu na optickoj mrezi?
Kako radi CAM (D3cam) na optickoj tv?
Ima li neko sliku da postavi da vidim kako izgleda ta postavka opreme za optiku, cam i ont ruter ?

Koliko uredjaja (SAM i STB) za prijem tv programa daje sbb?
Kakav je ont (opticki ruter) kod SBB, kako radi i kakav wifi daje, da li podrzava istovremeno 2,4GHz i 5GHz ?
u nekim regionima imaju DVB-C signal na optici i u tom slucaju montiraju spliter koji ulaznu optiku deli na opticki kabl sa internet signalom za opticki ruter, i na coaxijalni kabl koji ima na sebi DVB-C signal kao klasicna kablovska (i isto se moze splitovati) i ide u EON BOX/D3mini/TV sa CAM-om, u tom slucaju ovaj post ima slike rutera i tog splitera: https://forum.benchmark.rs/threads/sbb-generalna-diskusija.277774/post-6672445
u drugim regionima imaju samo internet signal na optici pa daju OTT box umesto EON/D3mini STB-ova, i onda sve ide preko interneta i TV ima kasnjenje (kao da imas EON van mreze ili gledas preko android/smartTV aplikacije)
 
Poslednja izmena:
Da ažuriram javnost sa najnovijom informacijom od juče.

Naime, pošto mi u decembru ističe ugovor sa SBB, i pošto su u međuvremenu i ostali operateri (MTS i Yettel) počeli da pružaju interneta i kablovske na mojoj adresi (NS), pre par dana sam kontaktirao SBB kao njihov dugogodišnji korisnik da čujem koje oni uslove nude.

Kontaktirao sam ih mailom, a oni su zamolili za br. telefona da me kontaktira njihova služba prodaje, što se juče i desilo.

Ukratko, za stare korisnike nude dve opcije i obe uslovljavaju ugovorom na 24 meseca:
1) ako ostanem na Eon Full nude 4 meseca po dinar i 20 meseci po 3.999 din, dakle 79.984 din ukupno, odnosno 3.332 din mesečno,
2) ako pređem na Eon Premium nude 18 meseci cena Fulla (3.999) i 6 meseci puna cena (4.999), dakle 101.976, odnosno 4.249 din mesečno.

Ne nude ništa od novih uređaja, niti servisa (pominje mi da imam HBO GO :) (znači on ni ne zna da je to sad Max) i potpuno otključan video klub), ne garantuju da će na Premium internet protok stvarno biti 600/300 Mbps.

Dakle sve u svemu jedno veliko ništa.

Takođe imam zamerku na način komunikacije dotičnog uposlenika SBB, koji je u jednom trenutku deformalizovao razgovor u stilu "mogu da TI ponudim" i sl.

Kruna razgovora je bila ta kad sam mu rekao da moram da razmislim, baš se iznenadio kako se nismo dogovorili, a bio je spreman da utefteri dogovor i pošalje ugovor na potpis. :D

Mislim da ću iscimati sad ove druge da vidim šta nude i da mi to napišu napismeno u mailu da mogu još da iscimam SBB, jer je ovo što nude smešno i očigledno žive u prošlosti kada su bili jedini operater u tom delu NS.
 
To je to druze, 3-4.000 mesecno mora da ide na ove gluposti na koje smo navuceni...
 
To je to druze, 3-4.000 mesecno mora da ide na ove gluposti na koje smo navuceni...
Nije toliko zbog para, koliko zbog lošeg odnosa prema dugogodišnjem korisniku njihovih usluga.
Sve ukupno sam kod njih od 1997, prvo kod matoraca (koji i dalje koriste taj priključak), pa 10 godina na raznim lokacijama, pa sad poslednje četiri godine na ovoj lokaciji.

Pomalo sam, što kaže Šojić, uvređen i iznenađen...
 
Kod drugih ćeš dobiti kao novi korisnik X meseci po 1 RSD, ali ćeš i tamo za par godina za obnovu ugovora dobiti veliko ništa.
Što se tiče garantovanog protoka, baš si me lepo nasmejao. To niko neće garantovati, svakako ne za te pare. Ako ti neko bude garantovao, znaj da te laže.
Pozdrav
 
Kod drugih ćeš dobiti kao novi korisnik X meseci po 1 RSD, ali ćeš i tamo za par godina za obnovu ugovora dobiti veliko ništa.
Što se tiče garantovanog protoka, baš si me lepo nasmejao. To niko neće garantovati, svakako ne za te pare. Ako ti neko bude garantovao, znaj da te laže.
Pozdrav
Onda ispada da se maksimum može izvući samo ako se svake dve godine preleće kod drugog operatera.
 
Pa jeste, ko ima konkurenciju i "ne gleda tv" (svejedno mu čiji info sadržaj gleda, ako uopšte gleda), to je najbolja opcija. Ja sam takođe nakon svega iznenađen stepenom autističnosti SBBa i takvom komunikacijom s korisnicima. Ponekad pomislim da ne žele korisnike ili možda nemaju strategiju, ne znaju... više ne mogu ni da odredim koji problem imaju... Zar nije isplativije dati popust korisniku nego ga potpuno izgubiti?
 
Da li je moguce traziti raskid ugovora u prvih 15 dana od potpisivanja a da se ne plate penali i ne navodi razlog jer nisam zadovoljan uslogom a izbegavaju da omoguce na sve nacine.
 
Trebalo bi da možeš da otkažeš uslugu u roku od 14 dana, bez plaćanja penala. Ukoliko ti ne priznaju takav raskid, konsultuj se s udruženjem potrošača Efektiva.
 
Tako je, i to će biti tako dok u biznisu bude bitnije koliko je NOVIH korisnika, a ne koliko je ukupno korisnika.
Ne znam kakva je korist od novih korisnika ako gubiš stare i proverene korisnike.
Nije džabe svuda na zapadu praksa da se od strane proizvođača ili pružaoca usluge "nagrađuje" stari korisnik i podstiče korisnička lojalnost.
Novi korisnik je mačka u džaku, ko ti garantuje da će plaćati uslugu, ispoštovati ugovornu obavezu i sl...

Totalno promašena poslovna politika ako mene pitaš.
 
Ne znam kakva je korist od novih korisnika ako gubiš stare i proverene korisnike.
Nije džabe svuda na zapadu praksa da se od strane proizvođača ili pružaoca usluge "nagrađuje" stari korisnik i podstiče korisnička lojalnost.
Novi korisnik je mačka u džaku, ko ti garantuje da će plaćati uslugu, ispoštovati ugovornu obavezu i sl...

Totalno promašena poslovna politika ako mene pitaš.
Ne znam ni ja, ali jednostavno - fokus i glavni prioritet je rast i te brojke, otkud i takva poslovna politika.
 
Pominjao sam već, na kursu marketinga se uči da je 4x skuplje dovući novog klijenta nego zadržati starog.
Valjda po toj nekoj logici računaju i popuste. Ne piše koliko košta vratiti izgubljenog...
 
Hvala. Traze mi konkretan razlog a nisam zadovoljan uslugom i odbijaju. Mora li da postoji konkretan razlog?
Mora da postoji razlog, ali ako ne isporučuju ono što je dogovoreno, nije nešto urađeno kako treba itd, to je dovoljan razlog. Svakako vidi s Efektivom, oni su iskusni pravnici.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno