Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nema od toga ništa.... osim gubljenja vremena i živaca (minimum).
Za poslovne korisnike imaju biznis pakete, koji i nisu skuplji od ovih za fizička lica, a sadrže i fiksnu IP adresu.

Hm... kad bolje pogledam, isplativije je uzeti Biznis pakete. Npr. po sadašnjim uslovima Biznis 3 košta 4400+pdv, a prvih 15 meseci je 2200+pdv.
EON Premium, 700/70Mbps. Takođe i statička IP adresa i brigde mod.
Ukoliko neko zna; da li adresa instalacije mora da bude ista kao i adresa firme? Pretpostavljam da ne?
Ma može ista adresa ko te pita za adresu samo daj potpis na ugovor i kinta i toliko !
 
Zavisi da li si je video na svom ruteru ili na whatismyip.com ili slicnim sajtovima. Ako je na ruteru onda nije natovana. Ako si video na whatismyip.com, onda se ne zna dok ne pogledas na ruteru.
 
prema wikipediji, za cgnat bi trebalo da se koristi opseg 100.64.0.0/10
imas i ove opsege koji se generalno koriste za NAT:
"10.0.0.0 to 10.255.255.255, 172.16.0.0 to 172.31.255.255, or 192.168.0 0 to 192.168.255.255"
u teoriji mogu i te da koriste.
znaci ako ne pocinje sa 10 ili 100 ili 172 ili 192 onda nije natovana.
ako nisam izostavio neki.
naravno, gledas WAN adresu, jer ce tvoji uredjaji imati neku od onih NAT gore.
 
Treba mi pomoć. Danas su izveli radove, ali odmah samo problemi. Zvao sam ih, ali da vidim da li išta mogu da uradim dok se ne umilostive da dodju.

1. Ruter Ubee i jedva smo namestili 2,4 GHz wifi, medjutim, signala ima vrlo kratko po restartu rutera. LAN ne radi, nikako. Moj ruter, koji je iza tog Ubee, prijavljuje da je povezan na gateway 192.168.0.1, ali nijedan uredjaj, lan ili wifi, ne može da otvori tu adresu u brauzeru. Interneta nema na kablu uopšte.
2. EON box TV signal se prekida na 30-60 sekundi svaka 2 minuta, doslovno.
3. Ugasim box, ugasim TV i posle 2-10 sekundi pali se box totalno sam i upali i tv

Nemam internet, nemam tv, već samo probleme sa potpuno novom uslugom.

Dajte, pomozite, totalno sam ispizdeo.
 
za pocetak eliminisi tvoj ruter i ostavi samo njihov ubee, da li onda imas internet na lan portovima ubee-a?
 
I da li ubee stoji uspravno?
 
Slikaj up i downstream kanale..
 
Ruter je bio feleričan, repariran. Zamenjen sa SDMC, što je rešilo skoro sve. Ostalo je još samo da osposobim internet putem LAN, pošto je tu situacija ostala ista.

Iako se sekundarni ruter povezao i lista IP glavnog rutera za gateway, a glavni ruter ga vidi konektovanog, ne može da se ostvari ikakav protok, niti može da se pristupi ruterima istovremeno.
Da li je neophodno da glavni ruter bude u bridž režimu?
 
Sekundarni ruter treba da bude u acces point modu i da mu sbb ruter da lokalnu IP adresu iz svog opsega. Ako želiš da tvoj ruter bude potpuno funkcionalan i da on dodeljuje lokalne adrese u tvojoj mreži, mora se isključiti sbb ruter tj.bridzovati, kako ti kažeš, a to sbb ne dozvoljava. Ako želiš da oba rutera rade kao ruteri i to se može izvesti nekom gimnastikom u podešavanjima lokalnih IP adresa svakog rutera, ali onda si napravio dvostruki kućni nat, za sve uređaje iza tvog (sekundarnog) rutera, sto svakako ne zeliš.
 
Samo je bio sukob IP adresa. Iz nekog razloga je 192.168.0.2 podrazumevani početak raspona adresa koje ruter dodeljuje, ali je ta adresa rezervisana za neki fantomski IIS 10 server.

Nego, kako funkcioniše ovaj elektronski račun? Niko ništa ne objasni...
 
Samo umesto papirnog računa koji je stizao poštom dobijaš elektronski račun e-poštom :)

Zaduženje uvek možeš da vidiš na MojSBB (portal ili aplikacija), kao i da ga platiš u dva klika ako sačuvaš platnu karticu.
Da, naravno, shvatam da treba tako da radi, ali meni ne stiže nikakvo obaveštenje na mejl, ništa, ali zato SMSovi da ih ocenim ne staju... Bolje da ih ne ocenjujem: prvo, zajebali su paket koji smo usmeno dogovorili - dali mi slabiji; onda moram u poslovnicu po telefon, ne nose monteri sa sobom; zatim pomenuta sjebana instalacija; onda jedne informacije od montera koji je došao da zameni ruter, a potpuno druge od kol centra; Na kraju nula objašenjenja o važnim informacijama o usluzi.

Ekstremno loš utisak na samom startu.
 
Pozdrav svima, preleteo sam temu, ali nisam video da je neko imao sličan problem.
Imam SBB EON premium paket. Zbog kvadrature i broja uređaja koju treba da pokrijem internetom, godinama mi je bez problema bio vezan drugi ruter u seriju sa SBB UBEE modem / ruterom. Drugi ruter je Asus RT-AX56U (pre toga sam imao neki stari Linksys i Asus RT-N56U (radili dok nisu crkli). Ovo je radilo apsolutno bez problema godinama.

Od nedavno drugi ruter kao da gubi IP adresu. Prvo sam pomislio da Asus ima problema, ali onda resetujem DHCP podesavanja na UBEE ruteru i onda sve radi bez problema par sati nakon čega Asus ponovo izgubi IP adresu. Da li neko ima sličnih problema ili ima ideju šta bi moglo da bude problem?
Podašavanja su sledeća:
UBEE je sve po defaultu: IP adresa - 192.168.0.1, DHCP opseg - od 10 do 256
ASUS - IP adresa 192.168.0.1, isključen DHCP server.

Hvala unapred!

Bukvalno sam na ivici da ako ovo ne uspem da rešim dodam još jednog internet provajdera za drugi deo kuće. :oops:
 
samo prebaci taj asus ruter u AP mod i to je to - najjednostavnija opcija ako ga koristis samo za wifi..
 
Kod mene je radilo kad Asusu dam fiksnu IP i stavim je u DMZ na osnovnom ruteru. Na Asusu isključen DHCP i u AP modu.
 
kako to
pa svi se ovde kunu u sbb i njihovu podrsku , dok kod ostalih operatera je škart kao i njihove usluge
u stvari svuda je škart:poop:
Nemoj tako...
 
Kad je Der Schnitter već linkovao ookla, zanima me kakav vam je protok kad merite na ratelovom sajtu preko kabla?

Pratim već nekoliko dana, merim ujutru i uveče, različiti browseri i gigabitna kartica, retko kad prelazi 80-100mbps, mada je često oko 60-70. Ima izuzetaka kad ode do 143. Eon full je paket sa do 150mbps. Ratel beše kaže da odstupanje može da bude do maksimum 10%?
 
Izvinjavam se, greska u kucanju - adresa ASUSa je 192.168.0.2.

Ne koristim ga samo za WiFi - koristim i ostale LAN portove.
Odlicno onda ga stavis u AP mod i ne razmisljas i dolazni kabel iz ubee ukljucujes u wan port na asus
 
Ne znam odakle radnicima MTSa moji podatci da sam u SBBu, sad su me zvali nude 12 meseci za 1din. Rekoh hvala lepo, da ste pogledali bolje videli bi da imam vec i Supernova paket kod vas. Kaze nista onda prijatno.
 
Da li postoji zakonsko pravo raskinuti ugovor u prvih 15 dana od potpisa cak i bez razloga? Pozivaju se na aneks ugovora i ne pricaju istinu da ne iznosim detalje, pokusavaju na sve nacine da odbiju. Hvala
 
Ne znam odakle radnicima MTSa moji podatci da sam u SBBu, sad su me zvali nude 12 meseci za 1din. Rekoh hvala lepo, da ste pogledali bolje videli bi da imam vec i Supernova paket kod vas. Kaze nista onda prijatno.
Imaju mnogo podataka o svima. Meni su za mobilnu telefoniju ponudili 25 TB mobilnog neta na 2 godine, da pređem u njihovu mrežu, tačno u poslednjem mesecu moje ugovorne obaveze u Yettelu. Isto tako znaju i ko je kod kog "SUPARNIČKOG" kablovskog operatera i kada mu ističe UO.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno