Blago tebi ako je tebi sa SBB islo tako lepo
Salu na stranu ja sam njima imao samo probleme, zadnjih 6 meseci ugovora kod njih racune nisam ni placao jer je usluga bila nikakva, podrska jos gora, a pokusali da napate punu cenu. Svaki mesec sam pisao zahteve za umanjenje cene koji su odbijali, onda pisao RATEL-u, oni valjda njima pa ovi smanje racun i tako do isteka ugovora jer ih problem nije zanimalo da rese
Tako da sto se podrske SBB tice, ne mogu naci bas neku lepu rec.
E sad sto so tice SN i taj fazon kuce/zgrade ne znam sta bih ti rekao. Ja sam kod SN a zivim u zgradi, tako da nigde veze sa tim. MTS optika je dosla na 50m od moje zgrade, ali ih savrseno zabole gujica da uvode kod nas, a zasto to samo oni znaju. Valjada nece sami sebi da budu konkurencija ili ne znam ni ja sta.
Sto se samih kanala kod SN tice, tu ne mogu nista da kazem, jer TV iskreno ni ne gledam, a i onda kada ga gledam to je uglavnom iptv ili neki filmic iz VOD-a ali to nije tema. A sam internet, pisao sam vec. Kada radi, onda radi kako treba, a kada ne radi, cupaces kosu (ako je imas) dok dobijes nekoga iz podrske ko zapravo problem zna da resi. Nekada moze da traje 2-3 dana, nekada moze da traje 2 nedelje pa cak i 2 meseca. Ja sam cekao da dodju da zamene ruter koji nije valjao, i posle 2 nedelje otisao i kupio svoj. Od tog momenta covek me zvao posle mesec ipo dana da dodje da zameni... Tako da kao ni za SBB ni za SN podrsku ne mogu reci nista lepo...
Sam kvalitet usluge takodje zavisi od lokacije na kojoj si, odnosno od infrastrukture, pa je najbolje da se raspitas u okolini kod ljudi koji vec imaju SN