Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Za te novce moraju i brzi net da ti daju
Pa da imam trenutno 60Mbps a za novu cenu daju 80Mbps, sto meni ne znaci apsolutno nista. Realno ova brzina mi zavrsava posao. Fora je da izboksujem jeftinije :)
A kada ti istice ugovor? Hoce da vacare i da produzavaju fora im je kao ugovori vaze od kada su kupili Exe Net a to je cist kriminal.
Teritorija grada Loznice, dakle nema veze sa Exe net jer je to ovde prvo bio kopernikus pa posle nama "voljena" supernova.
 
Поздрав свима. Надам се да не постављам питање које је већ било постављано.

Према МТС-у, моја улица нема оптички кабл. Али, људи из Супернове тврде да имају. Они су сад део МТС-а, кажу. Питам их, а шта је разлика, кажу МТС ради зграде, Супернова ради куће и приградска насеља. Одем у МТС, они то кажу, и објасни ми једна запослена, кад инсталираш Супернову, после пар дана ћеш имати прекид, па ће онда они доћи, поправити и онда ће све радити. (?!) Не зна, каже, што, али тако обично буде. Онда каже, МТС је бољи од Супернове. Како, кажем, ако сте иста фирма?! Па, вели, ми то радимо нешто квалитетније. У чему је разлика, питам. Слегнула раменима.

Има ли неког добре воље да ми објасни о чему је реч? Хвала унапред и извињавам се на сметњи.
 
Поздрав свима. Надам се да не постављам питање које је већ било постављано.

Према МТС-у, моја улица нема оптички кабл. Али, људи из Супернове тврде да имају. Они су сад део МТС-а, кажу. Питам их, а шта је разлика, кажу МТС ради зграде, Супернова ради куће и приградска насеља. Одем у МТС, они то кажу, и објасни ми једна запослена, кад инсталираш Супернову, после пар дана ћеш имати прекид, па ће онда они доћи, поправити и онда ће све радити. (?!) Не зна, каже, што, али тако обично буде. Онда каже, МТС је бољи од Супернове. Како, кажем, ако сте иста фирма?! Па, вели, ми то радимо нешто квалитетније. У чему је разлика, питам. Слегнула раменима.

Има ли неког добре воље да ми објасни о чему је реч? Хвала унапред и извињавам се на сметњи.
Poštovani ,a da li mislite da ona oja radi tamo zna uopšte o čemu priča ali iskreno !?!
Njima ,njoj ( ne bitno ) je najbitnije da dođu na vreme na posao i odu sa njega bez problema da između 01-15 prime platu i toliko ... Sve ostalo da li nešto radi ili ne ,da li korisnik koji ima uslugu kod njih je sa istom zadovoljan ili ne oni za to nemare !
 
Poštovani ,a da li mislite da ona oja radi tamo zna uopšte o čemu priča ali iskreno !?!
Njima ,njoj ( ne bitno ) je najbitnije da dođu na vreme na posao i odu sa njega bez problema da između 01-15 prime platu i toliko ... Sve ostalo da li nešto radi ili ne ,da li korisnik koji ima uslugu kod njih je sa istom zadovoljan ili ne oni za to nemare !
То ми је потпуно јасно, и кад сам видео како говори офрље, одмах сам дигао руке од даљих питања. Зато сам и питао овде, јер не знам кога бих питао. Мени је најбитнија стабилна конекција.
 
То ми је потпуно јасно, и кад сам видео како говори офрље, одмах сам дигао руке од даљих питања. Зато сам и питао овде, јер не знам кога бих питао. Мени је најбитнија стабилна конекција.
Ma konekciju ćeš imati ako ima mesta za optičko vlakno imaćeš konekciju 100 % . Veruj mi
 
Ma konekciju ćeš imati ako ima mesta za optičko vlakno imaćeš konekciju 100 % . Veruj mi
Шта то значи ако има места за оптичко влакно?

Оптика би требало да је најбоље решење. Чуо сам да МТС корисничка подршка није тако брза као код СББ-а који је приватна фирма.

Супернова тражи уговор на две године, а ако испадне да је нестабилан нет, треба се извлачити из тога, враћати на СББ, зато ми је битно да се што више информишем.
 
Према МТС-у, моја улица нема оптички кабл. Али, људи из Супернове тврде да имају. Они су сад део МТС-а, кажу. Питам их, а шта је разлика, кажу МТС ради зграде, Супернова ради куће и приградска насеља. Одем у МТС, они то кажу, и објасни ми једна запослена, кад инсталираш Супернову, после пар дана ћеш имати прекид, па ће онда они доћи, поправити и онда ће све радити. (?!) Не зна, каже, што, али тако обично буде. Онда каже, МТС је бољи од Супернове. Како, кажем, ако сте иста фирма?! Па, вели, ми то радимо нешто квалитетније. У чему је разлика, питам. Слегнула раменима.

Има ли неког добре воље да ми објасни о чему је реч? Хвала унапред и извињавам се на сметњи.
Pa oni, naravno, bolje znaju. U hodniku zgrade sam zagledao u kutije provajdera da vidim kakve kablove imaju i kakvu uslugu, jelte, pružaju. Kad sam otišao da vidim kako da postanem SN korisnik, gospođica mi reče da mogu i na MTS optiku jer je bolje. A kako na optiku kad MTS nema optiku u zgradi, štaviše nema ništa, uopšte. Posle čeprkanja po laptopu, kaže (parafraziram): "Na vašoj lokaciji je moguće da pređete na MTS, imate fiksni priključak (telefon)".:rolleyes: Hvala i doviđenja.
I meni isto, prvo radi, dođe prekid, oni dođu i poprave i posle sve radi.:)
Uzmeš lepo kartu i pogledaš gde živiš, u kojoj zemlji i na kom poluostrvu, okružen sa Bože-sačuvaj susedima i sve bude jasnije. Dobro je da smo iole čitavi.

Imam neki gadan osećaj. SN su formirali da pokupe ove manje provajdere SBB-u ispred nosa. Vidim da se MTS polako smešta tamo gde je SN. Kad završe s tim, čini mi se da će SN polako gasiti svoje usluge a svi ćemo osvanuti kao MTS korisnici. Moguće da će dati i neke "pogodnosti" da ne bude bežanije u protivnički tabor.
Nadam se da grešim.

Nego, ako sam dobro shvatio, SN radi seoska domaćinstva? Optikom? Otkad to?
 
Pa oni, naravno, bolje znaju. U hodniku zgrade sam zagledao u kutije provajdera da vidim kakve kablove imaju i kakvu uslugu, jelte, pružaju. Kad sam otišao da vidim kako da postanem SN korisnik, gospođica mi reče da mogu i na MTS optiku jer je bolje. A kako na optiku kad MTS nema optiku u zgradi, štaviše nema ništa, uopšte. Posle čeprkanja po laptopu, kaže (parafraziram): "Na vašoj lokaciji je moguće da pređete na MTS, imate fiksni priključak (telefon)".:rolleyes: Hvala i doviđenja.
I meni isto, prvo radi, dođe prekid, oni dođu i poprave i posle sve radi.:)
Uzmeš lepo kartu i pogledaš gde živiš, u kojoj zemlji i na kom poluostrvu, okružen sa Bože-sačuvaj susedima i sve bude jasnije. Dobro je da smo iole čitavi.

Imam neki gadan osećaj. SN su formirali da pokupe ove manje provajdere SBB-u ispred nosa. Vidim da se MTS polako smešta tamo gde je SN. Kad završe s tim, čini mi se da će SN polako gasiti svoje usluge a svi ćemo osvanuti kao MTS korisnici. Moguće da će dati i neke "pogodnosti" da ne bude bežanije u protivnički tabor.
Nadam se da grešim.

Nego, ako sam dobro shvatio, SN radi seoska domaćinstva? Optikom? Otkad to?
Нисам ја баш сеоско домаћинство. Из Крагујевца сам, само приградско насеље, нисам чак ни далеко од центра, пар километара. Као нека подела је, МТС ради зграде, ови куће (???) Није ми јасна логика да МТС каже, немамо прикључак за оптички, Супернова каже, имамо, а то је сад иста фирма? И како је уопште МТС оптика боља од Суперновине, у чему је разлика, да ми је знати?? Ако су иста фирма, ваљда имају исте стандарде?? Додуше, ово са погледом на карту објашњава све...

Морам да дођем до неког стручњака тамо, ако то уопште постоји.

Фиксни прикључак... 56 килобајта модем? :D Ко да су укључени у продукцију Stranger Things :unsure:

Ма све ми је јасно. МТС је раније имао лошу репутацију да им често прекида и да корисничка служба ради споро, али сам чуо да је са оптиком другачија прича и да добро ферцера.
 
Ako ćemo pravo, Beograd je obična selendara. Metropola, jelte, a konji mi redovno seru po kolovozu oko naselja.:giggle:
Ali ne, nisam mislio na tvoje mesto boravka/prebivanja već na tvoj post da "rade kuće i prigradska naselja". Oni gledaju da razvuku koaksijalce, pa nama nisu uvodili optiku već koaksijalce. Zato se i pitam imaju li oni (SN) optiku uopšte. Moguće ali ja to nisam video. A i gde da se reše koaksijalaca i zamene za optiku. Da mogu i da su dovoljne širine, njima bi nam i kolonoskopiju radili.
O da, MTS optika preko telefonskih žica. Pravi optički Dial-Up.:LOL:
Ako stvarno nađeš nekog stručnjaka ali pravog, kad završiš s njim, strpaj ga na voz i šalji meni hitno.;)
 
Шта то значи ако има места за оптичко влакно?

Оптика би требало да је најбоље решење. Чуо сам да МТС корисничка подршка није тако брза као код СББ-а који је приватна фирма.

Супернова тражи уговор на две године, а ако испадне да је нестабилан нет, треба се извлачити из тога, враћати на СББ, зато ми је битно да се што више информишем.
Данко , потпуно си у праву и апсолутно је тачно да је неопходно да се како-тако благовремено информишеш али једно знај од тога какву ћеш услугу добити и да ли ћеш њоме као таквом бити задовољан много зависи и од среће ( без обзира како ти то звучало ) :) .Истина је то што кажеш да корисничка подршка није тако брза па чак могу слободно рећи за моји појам и преспора али то је то.
У мом случају ( а моје изнете ставове на овом форуму слободно прочитај ) , ја СББ имам око 16-17 година ,ЕХЕ НЕТ услугу од 2017-2020 када је компанију у децембру преузела Супернова - Телекома Србије а.д , код СББ имам коаксијални и ту је нет са пингом увек око 12 и добре брзине што се тиче СУПЕРНОВЕ ту имам оптику је пинг 0 ...тако да све је ствар договора и оно шта рекох среће шта и како ће да ти поставе и коју технику доделе на коришћење !
Нисам ја баш сеоско домаћинство. Из Крагујевца сам, само приградско насеље, нисам чак ни далеко од центра, пар километара. Као нека подела је, МТС ради зграде, ови куће (???) Није ми јасна логика да МТС каже, немамо прикључак за оптички, Супернова каже, имамо, а то је сад иста фирма? И како је уопште МТС оптика боља од Суперновине, у чему је разлика, да ми је знати?? Ако су иста фирма, ваљда имају исте стандарде?? Додуше, ово са погледом на карту објашњава све...

Морам да дођем до неког стручњака тамо, ако то уопште постоји.

Фиксни прикључак... 56 килобајта модем? :D Ко да су укључени у продукцију Stranger Things :unsure:

Ма све ми је јасно. МТС је раније имао лошу репутацију да им често прекида и да корисничка служба ради споро, али сам чуо да је са оптиком другачија прича и да добро ферцера.
То што велиш "Ма све ми је јасно. МТС је раније имао лошу репутацију да им често прекида и да корисничка служба ради споро " апсолутно си управу све фукционише предивно и лепо до потписивања уговора а мука почиње даном склапања уговора . Преведено , ако си и мало више доследан уговору и принципијалан ( а искрено видим да јеси јел пазиш на сваку изговорену реч ) да ћеш тешко бити презадовољан услугом , можда ћеш бити оно ( па ето фукционише ради ) али ништа више од тога !:)(y)
Не замери на мојој слободи што сам те цитирао и покушао да ти неке ствари приближим и појасним .
 
Poslednja izmena:
Ako ćemo pravo, Beograd je obična selendara. Metropola, jelte, a konji mi redovno seru po kolovozu oko naselja.:giggle:
Ali ne, nisam mislio na tvoje mesto boravka/prebivanja već na tvoj post da "rade kuće i prigradska naselja". Oni gledaju da razvuku koaksijalce, pa nama nisu uvodili optiku već koaksijalce. Zato se i pitam imaju li oni (SN) optiku uopšte. Moguće ali ja to nisam video. A i gde da se reše koaksijalaca i zamene za optiku. Da mogu i da su dovoljne širine, njima bi nam i kolonoskopiju radili.
O da, MTS optika preko telefonskih žica. Pravi optički Dial-Up.:LOL:
Ako stvarno nađeš nekog stručnjaka ali pravog, kad završiš s njim, strpaj ga na voz i šalji meni hitno.;)
Ахахахх колоноскопију, мајко мила, муке наше... Тек сам ја кренуо са распитивањем, их, први дан :) Све што сазнам објавићу овде, без бриге. Коаксијалци ми ништа не значе, прешао бих на оптику због очигледне предности. И МТС/Супернова имају Арену Спорт, док СББ-ов Спорт Клуб преноси типа другу бугарску лигу... Да се не увреде Бугари :)

Данко , потпуно си у праву и апсолутно је тачно да је неопходно да се како-тако благовремено информишеш али једно знај од тога какву ћеш услугу добити и да ли ћеш њоме као таквом бити задовољан много зависи и од среће ( без обзира како ти то звучало ) :) .Истина је то што кажеш да корисничка подршка није тако брза па чак могу слободно рећи за моји појам и преспора али то је то.
У мом случају ( а моје изнете ставове на овом форуму слободно прочитај ) , ја СББ имам око 16-17 година ,ЕХЕ НЕТ услугу од 2017-2020 када је компанију у децембру преузела Супернова - Телекома Србије а.д , код СББ имам коаксијални и ту је нет са пингом увек око 12 и добре брзине што се тиче СУПЕРНОВЕ ту имам оптику је пинг 0 ...тако да све је ствар договора и оно шта рекох среће шта и како ће да ти поставе и коју технику доделе на коришћење !
Да, да, вероватно је до среће, то ми у нашој земљи звучи као нешто скроз логично. Што се тиче корисничке, СББ је ту доста добар. Ја их гањам на твитеру у порукама, одговоре одмах. У задње време ти пошаљу исто поподне човека да поправи или замени модем. Отприлике сваких годину и по модем почне да отказује, они то брзо замене и то је то. Са Суперновом и МТС-ом, јасно, немам искуства, па ме занимају свачија.

То што велиш "Ма све ми је јасно. МТС је раније имао лошу репутацију да им често прекида и да корисничка служба ради споро " апсолутно си управу све фукционише предивно и лепо до потписивања уговора а мука почиње даном склапања уговора . Преведено , ако си и мало више доследан уговору и принципијалан ( а искрено видим да јеси јел пазиш на сваку изговорену реч ) да ћеш тешко бити презадовољан услугом , можда ћеш бити оно ( па ето фукционише ради ) али ништа више од тога !:)(y)
Не замери на мојој слободи што сам те цитирао и покушао да ти неке ствари приближим и појасним .
Нема замерки, зато сам и питао, да би ми људи рекли. Шта ћемо што је стварност таква каква је.

Надам се да сад кад је рад од куће постао стандардна прича, компаније почињу да више воде рачуна колико је битна стабилна конекција, што мање кварова, јер на крају имају и већи притисак од становништва.
 
Ekipa sad me zvala neka badass woman iz supernove da produzim ugovor. Trenutno placam 2700 din (internet 60Mbps i televizija na 3 televizora). Nudi mi isti paket za 2800din ali onda nabaci da cu morati i dodatnih 300dinara za treci tv!!! (dakle jedno 3100 dindzi). Jel ima neko iskustva s tom doplatom za treci??
Ma i mene su vec 2x zvali i nude mi da placam vise za skoro istu uslugu. Dobio bih Move uredjaj doduse, ali kad vidim koliko se ljudi zale na njega onda mi i ne treba. Cudna im je politika, hteo sam da dodam dve nove usluge da bih dobio popust, ali ne zanima ih.
 
Ma i mene su vec 2x zvali i nude mi da placam vise za skoro istu uslugu. Dobio bih Move uredjaj doduse, ali kad vidim koliko se ljudi zale na njega onda mi i ne treba. Cudna im je politika, hteo sam da dodam dve nove usluge da bih dobio popust, ali ne zanima ih.
Знаш када би услогом био сто процентно задовољан ,када ту услугу или више њих које би имао по уговору опште или јако мало користиш или пак и не занима те шта ради и како е онда то максимално лепо и уређшено функционише ! :)
 
Ako sam razumeo dobro ljude iz prethodnih postova ne produzavam ugovor uopste vec ce usluga ostati ista a placam 300 kinti vise.
 
Ахахахх колоноскопију, мајко мила, муке наше... Тек сам ја кренуо са распитивањем, их, први дан :) Све што сазнам објавићу овде, без бриге. Коаксијалци ми ништа не значе, прешао бих на оптику због очигледне предности. И МТС/Супернова имају Арену Спорт, док СББ-ов Спорт Клуб преноси типа другу бугарску лигу... Да се не увреде Бугари :)


Да, да, вероватно је до среће, то ми у нашој земљи звучи као нешто скроз логично. Што се тиче корисничке, СББ је ту доста добар. Ја их гањам на твитеру у порукама, одговоре одмах. У задње време ти пошаљу исто поподне човека да поправи или замени модем. Отприлике сваких годину и по модем почне да отказује, они то брзо замене и то је то. Са Суперновом и МТС-ом, јасно, немам искуства, па ме занимају свачија.


Нема замерки, зато сам и питао, да би ми људи рекли. Шта ћемо што је стварност таква каква је.

Надам се да сад кад је рад од куће постао стандардна прича, компаније почињу да више воде рачуна колико је битна стабилна конекција, што мање кварова, јер на крају имају и већи притисак од становништва.

Blago tebi ako je tebi sa SBB islo tako lepo :ROFLMAO:
Salu na stranu ja sam njima imao samo probleme, zadnjih 6 meseci ugovora kod njih racune nisam ni placao jer je usluga bila nikakva, podrska jos gora, a pokusali da napate punu cenu. Svaki mesec sam pisao zahteve za umanjenje cene koji su odbijali, onda pisao RATEL-u, oni valjda njima pa ovi smanje racun i tako do isteka ugovora jer ih problem nije zanimalo da rese :ROFLMAO:
Tako da sto se podrske SBB tice, ne mogu naci bas neku lepu rec.

E sad sto so tice SN i taj fazon kuce/zgrade ne znam sta bih ti rekao. Ja sam kod SN a zivim u zgradi, tako da nigde veze sa tim. MTS optika je dosla na 50m od moje zgrade, ali ih savrseno zabole gujica da uvode kod nas, a zasto to samo oni znaju. Valjada nece sami sebi da budu konkurencija ili ne znam ni ja sta.

Sto se samih kanala kod SN tice, tu ne mogu nista da kazem, jer TV iskreno ni ne gledam, a i onda kada ga gledam to je uglavnom iptv ili neki filmic iz VOD-a ali to nije tema. A sam internet, pisao sam vec. Kada radi, onda radi kako treba, a kada ne radi, cupaces kosu (ako je imas) dok dobijes nekoga iz podrske ko zapravo problem zna da resi. Nekada moze da traje 2-3 dana, nekada moze da traje 2 nedelje pa cak i 2 meseca. Ja sam cekao da dodju da zamene ruter koji nije valjao, i posle 2 nedelje otisao i kupio svoj. Od tog momenta covek me zvao posle mesec ipo dana da dodje da zameni... Tako da kao ni za SBB ni za SN podrsku ne mogu reci nista lepo...

Sam kvalitet usluge takodje zavisi od lokacije na kojoj si, odnosno od infrastrukture, pa je najbolje da se raspitas u okolini kod ljudi koji vec imaju SN
 
Blago tebi ako je tebi sa SBB islo tako lepo :ROFLMAO:
Salu na stranu ja sam njima imao samo probleme, zadnjih 6 meseci ugovora kod njih racune nisam ni placao jer je usluga bila nikakva, podrska jos gora, a pokusali da napate punu cenu. Svaki mesec sam pisao zahteve za umanjenje cene koji su odbijali, onda pisao RATEL-u, oni valjda njima pa ovi smanje racun i tako do isteka ugovora jer ih problem nije zanimalo da rese :ROFLMAO:
Tako da sto se podrske SBB tice, ne mogu naci bas neku lepu rec.

E sad sto so tice SN i taj fazon kuce/zgrade ne znam sta bih ti rekao. Ja sam kod SN a zivim u zgradi, tako da nigde veze sa tim. MTS optika je dosla na 50m od moje zgrade, ali ih savrseno zabole gujica da uvode kod nas, a zasto to samo oni znaju. Valjada nece sami sebi da budu konkurencija ili ne znam ni ja sta.

Sto se samih kanala kod SN tice, tu ne mogu nista da kazem, jer TV iskreno ni ne gledam, a i onda kada ga gledam to je uglavnom iptv ili neki filmic iz VOD-a ali to nije tema. A sam internet, pisao sam vec. Kada radi, onda radi kako treba, a kada ne radi, cupaces kosu (ako je imas) dok dobijes nekoga iz podrske ko zapravo problem zna da resi. Nekada moze da traje 2-3 dana, nekada moze da traje 2 nedelje pa cak i 2 meseca. Ja sam cekao da dodju da zamene ruter koji nije valjao, i posle 2 nedelje otisao i kupio svoj. Od tog momenta covek me zvao posle mesec ipo dana da dodje da zameni... Tako da kao ni za SBB ni za SN podrsku ne mogu reci nista lepo...

Sam kvalitet usluge takodje zavisi od lokacije na kojoj si, odnosno od infrastrukture, pa je najbolje da se raspitas u okolini kod ljudi koji vec imaju SN
Врло корисна искуства, хвала!
 
Поздрав свима. Надам се да не постављам питање које је већ било постављано.

Према МТС-у, моја улица нема оптички кабл. Али, људи из Супернове тврде да имају. Они су сад део МТС-а, кажу. Питам их, а шта је разлика, кажу МТС ради зграде, Супернова ради куће и приградска насеља. Одем у МТС, они то кажу, и објасни ми једна запослена, кад инсталираш Супернову, после пар дана ћеш имати прекид, па ће онда они доћи, поправити и онда ће све радити. (?!) Не зна, каже, што, али тако обично буде. Онда каже, МТС је бољи од Супернове. Како, кажем, ако сте иста фирма?! Па, вели, ми то радимо нешто квалитетније. У чему је разлика, питам. Слегнула раменима.

Има ли неког добре воље да ми објасни о чему је реч? Хвала унапред и извињавам се на сметњи.

Koliko je ovo tuzno... Pola telekoma se kune u adsl i dalje, sve im je pppoe, za ipv6 su culi samo u nekom hakerskom filmu ali je bitno da rade kvalitetnije. :ROFLMAO:
 
Uglavnom jeste tako iako je to tesko razumljivo.
Telekom je vlasnik Supernove, ali se samo delimicno mesa u njihovo poslovanje. Ne trebaju im u principu nista sto se tice tehnologije,ali im brojem korisnika doprinose ukupnoj velicini Telekoma, sto je veoma bitno oko (ne)planirane buduce transformacije Telekoma Srbije.
Medjusobno su to resili tako da Telekom radi vece objekte i pravna lica, gde su placanja stabilnija, a Supernova ostale korisnike. Sa druge strane Telekom ne ubire promet od njih u meri u kojoj se to obicno radi kod ovakvog preuzimanaj, ali ih i ne mazi previse oko podrske kod resavanja problema koji nastaju na Supernovinoj mrezi.
 
Пре пар месеци су избацили онај канал са пецањем и ловом. Беше нека позиција 315 или нешто слично.
Колико видим,никаква замена сличног профила није убачена?
 
Samo ih cekam sa PREMIER ligom kad pocne da li ce morati dodatno da se plati ;)
 
Sad je lako dizati cene paketa jer "... sve je poskupelo ...".
 
Stiglo ažuriranje mobilne aplikacije, malo promenili izgled i ubacili podršku za Chromecast.
 
Srki budi srecan sto si na exe jos uvek i sto nemas move i njihovu alikaciju. Ti ne shvatas kakav je to downgrade i koliki ce biti... Exe ima ubedljivo bolju sliku, ma sve bolje, a za net necu ni da komentarisem 100 puta pisano. A osim toga exe ima aplikaciju i android box, za neke stvari zavrsava posao, daleko da je dobra, mislim ako ti je bitno da vratis neki kanal zavrsice posao, sto je recimo meni aspolutno nebitna stvar, bitnije mi je da je slika kvalitetna, da je sve otvoreno od kanala, da radi savrsno, sto kod klasicne sn nikad slucaj nece biti...
Zato uzivaj... pusti sn alikaciju i move, nemoj da si ko onaj full hd...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno