Šta je novo?

Banka Intesa

izabrao sam u wizz air-u evre i vidim izadje me skuplje, prebacim u dinare pise 16 468 platim, sms dodje potvrda placanja iznos taj 😂 cemu onda dinari sto ne daju samo evre, bzv
 
Evo da ja utvrdim gradivo , s obzirom da odavno nisam bio u inostranstvu.
Da li je ovo dobro resenje.
U inostranstvu placam kreditnom karticom mastercard kreditna. Placanje se iz inostrane valute pretvara u evre i zaduzuje moja devizna partija . Do 10 narednog meseca treba da te evre izmirim. Posto imam devizni racun u evrima on line bankarstvom mogu evre sa tog racuna bez provizije da prenesem u deseti deo evra tacan iznos na kreditnoj kartici.

Ovi je bolje nego da platim debitnom vizom koja je vezana za devizni racun, jer imam neki beskamatni period za koji mogu da skupim jos evra.
Jesam li dobro skontao.
 
izabrao sam u wizz air-u evre i vidim izadje me skuplje, prebacim u dinare pise 16 468 platim, sms dodje potvrda placanja iznos taj 😂 cemu onda dinari sto ne daju samo evre, bzv
Zato što je inteza glupa.
Platiš nešto na aliexpresu/ebaju u $ sa visa internet kartice, dobiješ sms: potrošnja po kartici xy USD... Raspoloživo xyz RSD a na računu evri...
 
Zato što je inteza glupa.
Platiš nešto na aliexpresu/ebaju u $ sa visa internet kartice, dobiješ sms: potrošnja po kartici xy USD... Raspoloživo xyz RSD a na računu evri...
Nazalost, nije samo Intesa, meni se desavalo slicno i kod drugih banka (MTS, SBER), glupav im je softver, ocigledno. Doduse, u mom slucaju uvijek su bile objedinjene dinarska i devizna partija pod jednom karticom, dok za Visa Internet zaista nema nikakavog smisla da to rade.
 
Ma nije glupav, jednostavno kalkulišu kako im je najpovoljnije...

U slučaju koji je naveo @Sirius9 gde su na kartici evri, a plaća se usluga u USD, me ne bi čudilo da rade konverziju EUR>RSD>USD
 
Mislim da bas tako rade, jer bi ostalo bilo tipa forex sto nije dozvoljeno kod nas.

Tako da ako prodajes USD a kupujes EUR, ide USD > RSD > EUR, razlika u kursu naravno ogromna. Takve transakcije je generalno najbolje obavljati u menjacnicama.

Ovde se prica o placanju karticom tako da to nije bas moguce. :)

Nazalost, nije samo Intesa, meni se desavalo slicno i kod drugih banka (MTS, SBER), glupav im je softver, ocigledno. Doduse, u mom slucaju uvijek su bile objedinjene dinarska i devizna partija pod jednom karticom, dok za Visa Internet zaista nema nikakavog smisla da to rade.
Mislim da se to radi smisleno kako niko ne bi pohvatao koliko je uzasan kurs koriste prilikom konverzija. :D Prosto se covek pogubi i ne pada mu na pamet da sedne da izracuna.
 
Edit: ne prolaze Intezine Master kartice. Visa Inspire uspešno dodata na app. Čekam samo da pokušaju ponovo da povuku novac
Исти проблем је и са "Mr. D" и "Car:Go". Контакт центар јуче рече да колеге интензивно раде на решавању проблема 🙄
 
Platio sinoć avio kartu, oko 100k. Karta još nije stigla na mail, očekujem poziv iz Intese. Posebno zato što sam kupovinu obavio iz treće zemlje. Imam VPN, namerno nisam hteo da ga koristim.
DakleM, Inesa nije proveravala ovo plaćanje, sa njihove strane sve OK. Ali zato prolazim horor sa AirFrance :(
1. Kupio kartu na njihovom sajtu, platio karticom, dobio Booking reference. Ne stiže elektronska karta, pare ostaju rezervisane i posle 3 dana
2. Posle 3 dana, AirFrance više ne prepoznaje booking reference!? Karta nije izdata, novac nije uzet (stoji rezervisan na kartici)
3. Zovem AF, potvrđuju da nemam kartu. Ne znaju šta se desilo. Dubljom pretragom, ustanove da je jedan od 4 leta poništen (kao, nije ni postojao), i ne znaju kako i zašto mi ga je sistem ponudio. Zato je booking reference nestao. Ne smem ni da zamislim na šta bi ovaj razgovor ličio da nisam pravio screendump tokom kupovine karte
4. Agent FF potvrđuje da AF može da mi garantuje cenu karte, ali se inbound letovi moraju promeniti. Brzo i lako to dogovaramo. Traži da mu izdiktiram istu kreditnu, pristajem
5. Posle par sati stiže email sa elektronskom kartom. Super. Stiže i poruka Intese o novoj transakciji na isti iznos
6. Sutradan, na AF sajtu, tražim fakturu za kartu. Dobijam je momentalno na email, i stoji ~200k RSD (umesto ~100). Intesa aplikacija prikazuje dve transakcije na identičan iznos (svaka po ~100K)
7. Opet zovem AF, drugi agent (ovaj put KLM). Kaže, rebooking comes with a fee... Sa mirom šamana, deklamujem celu prethodnu priču. Proveriće sa nadređenim, javiće se. Eto ga, stvarno za pola sata. AF zaista garantuje inicijalnu cenu karte. Prva od dve transakcije je stornirana, i pare će biti oslobođene. Istovremeno, teče 24h rok kada možeš da poništiš kartu, no questions asked, vraćaju sav novac. Intesa i dalje prikazuje obe transakcije kao rezervisana sredstva (nerealizovane)

Sad barem sigurno imam kartu, ali ne znam po kojoj ceni :) Ako je za utehu, imam zvaničnu fakturu na duplo veću cenu. Knjigovodstvo likes this :)
Očigledno, postoji razlog zašto su karte kod drugih kompanija (Lufthansa) jedno 50% skuplje u istim terminima.
 
Kako mogu da vidim virtualnu karticu nakon sto je kreiram? Stoji mi tamo virtualne kartice (1), al kada kliknem na to, izbaci mi pop up sa slikom kartice i blank page, nema nikakvih detalja. iOS verzija app
 
Ako mislis na CVV broj, ne mozes da ga vidis, moras zapamtiti (ili zapisati sa strane) prilikom kreiranja. Broj kartice i datum vazenja se mogu indirektno ocitati kad se ode na virtuelne kartice (ne znam sad napamet gdje tacno).
Meni je ovo za CVV retardirana zastita, ali tako je.
 
Nije problem cvv nego sto ne izbacuje nista :D
 
Bas na tekst. Kao da ne registruje da kliknem na tekst. Inace kad kliknem na karticu izbaci mi isto to. Bukvalno gde god da kliknem, izbacuje mi ovu sliku bez icega...
 

Prilozi

  • 074EA2D6-87E1-490B-AA2A-543106B5F0C1.jpeg
    074EA2D6-87E1-490B-AA2A-543106B5F0C1.jpeg
    42.4 KB · Pregleda: 29
Danas instalirao novu Intesinu on line aplikaciju .
Tek sam sada skontao sta je.
Prvo uredu je na mobilni sam instalirao aplikaciju i sve sredio da mogu da placam
E sad ja uvek kada imam vremena na tanane placam obaveze sa racunara. Ok mora se prici aplikaciji preko mobilnog i dobijanjem onog with key i to je ok, ok je i popunjavanje placanja mada mi je stari vise licio na uplatnicu i cini mi se blizi.

Ali ljudi moji, da posle toga moram mobilnim da skeniram sliku i da ustvari mobilnim placam, pa to mi se cini teska zajebancija.
Bez veze i bas mi je glupavo. Mnogo je komplikovanje nego da sam dobio smsom sifru.
Mozda je ovo prvi utisak, ali mi se cini komplikacija ...
Da li gresim za ovo zadnje
 
Grešiš, prvo promeni način logovanja (withkey uneseš samo jednom), ako koristiš svoj pc/browser.
Verifikacija plaćanja se radi otiskom prsta/unošenjem pina u mobilnoj aplikaciji.
SMS samo za autorizaciju plaćanja karticama.
 
Moram da izucim sve precice.
Insyaliranje je uspelo a sada citanje uputstva pa primena..
 
Neki dan kupovao kartu preko Wizz Air-a, pise cena 16 468din izabrano placanje u dinarima, platio, dosao sms, sve ok.
Udjem posle par dana na aplikaciju pise transakcija 16 923din, na sms poruci jedno u alplikaciju drugo.
Placao sam 6 juna a na aplikaciji pise da sam platio 8 juna 😂
Nije mi zao 500din ali ne znam sta se desava? Jel zna neko, i kako moze jedno pisati na Wizz Air sajtu i sms poruci, a posle par dana drugacije na aplikaciji?
Hteo sam i da zovem da pitam, moram videti na netu broj za neku podrsku 😆
Taj broj podrške za WizzAir ne preporučujem jer "šišaju ovce"
Tarifa je kriminalno visoka
Bolje piši im na e-mail
 
Nema potrebe da im pise na mail vec sam mu odgovorio. Znaci, svako placanje u inostranstvu ce biti konvertovano u evre od strane karticarske kompanije. Nekada i nisi siguran da se transakcije tretiraju kao inostrane, ono deluje kao da su domace pa ispadne da nisu. Deluje smesno al nema veze sto su bili dinari, isto i da su bile egipatske funte recimo. Inteza to znaci dobije u evrima, a kako je platio dinarskom karticom banka vrsi konverziju (naravno po njihovom nepovoljnom kursu). Malo se izgubi kod prve konverzije, dosta vise kod ove koju radi banka i zbog toga na kraju nastane ova razlika. Konacno stanje vidis posle nekoliko dana kad proknjize.

Zakljucak je da se sva placanja u inostranstvu (pa bili to i dinari) obavljaju karticama vezanim za evre. Ima tu izuzetaka kao sto je kartica Erste banke al to je sad druga prica.
 
Taj broj Wizz Air-a kada zovete iz Srbije ne radi! Zvao i prošle godine i pre manje od mesec dana.
Na broj za Nemačku se javljaju, a gospođa/ica koja se javila je sve samo ne ljubazna, a ni nikakvu informaciju nije dala, upućuje na sajt na kome nema te informacije što je i razlog zvanja kol centra.
 
Taj broj Wizz Air-a kada zovete iz Srbije ne radi! Zvao i prošle godine i pre manje od mesec dana.
Na broj za Nemačku se javljaju, a gospođa/ica koja se javila je sve samo ne ljubazna, a ni nikakvu informaciju nije dala, upućuje na sajt na kome nema te informacije što je i razlog zvanja kol centra.
Ukinut?
Sve je to nama sada već bivša korona dala.
 
Da li je moguće da wave to pay ne radi. Ne moze da se aktivira u banci, od kada je nova aplikacija. Kakva glupost.
 
Da, ne može. Samo kome je ostala aktivna aplikacija od ranije
 
Ako je ta opcija bila aktivna od ranije, hoće li instalacija nove mobi aplikacije povući to setovanje
 
Meni radi Wave2Pay, juče sam instalirao novu aplikaciju.

A gde je generator lozinki u novoj aplikaciji? Mislim na ono da unesem referentni broj, pa dobijem lozinku kad potvrdim svoj identitet.

Edit: tj . mToken, nisam mogao da se setim kako se zove.
 
Poslednja izmena:
Nema toga vise, koliko ja znam. Ako nesto treba da potvrdis, u mobilnom bankarstvu, iskocice ti u aplilaciji da odobris. Mislim, nisam aiguran jer koristim samo m-banking.
 
Nazad
Vrh Dno